Hoe heet ie?quote:Op zondag 8 juni 2008 13:04 schreef Sjoewe het volgende:
[ afbeelding ]Nieuwe Futurana film is gelekt
Wat een race zeg.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Grand Prix van Canada vanavond![]()
Altijd een erg puike F1-race.
Mja dan wacht ik wel ff met wegbrengen tot ik mijn nieuwe macbookie heb. Die wilde ik toch eind van de maand kopen. Heb ik iig iets.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
langkomen is sowieso altijd prijzig, vrees ik... misschien dat als je m wegbrengt en heel lief kijkt een leen-mac mee kan krijgen?
ik weet niks in Den Haag, maar wens je toch succes iig!
Mja, geen Silverlight voor PPC Macsquote:Op zondag 8 juni 2008 21:47 schreef Anthraxx het volgende:
Silverlight werkt trouwens best leuk om via de NOS naar het voetbal te kijken.
Wie gaat er nou voetbal kijken als je ook nog WWDC hebt..quote:Op zondag 8 juni 2008 23:04 schreef super-muffin het volgende:
Ik mag morgen voetbal kijken in het bejaardenhuis. Ik krijg zelfs langer door betaald om de wedstrijd af te kijken.
Gelukkig overlapt dat niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wie gaat er nou voetbal kijken als je ook nog WWDC hebt..
iMac G5s hebben sowieso de neiging om bij hitte erg te gaan blazen, dus het is hopelijk in september/oktober weer voor je voorbij.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:50 schreef Toeps het volgende:
Mijn Mac is mank
Heb zo ene witte G5 met zonder intel (maar dat boeit ff niet), en ik heb het zeer sterke vermoeden dat mijn linker ventilator gaar is.
Heb 'm al eens open gehad (om van stof te ontdoen), en toen hoorde je het al, heel zachtjes, als je er aan draaide. Mensen met skeelers kennen het wel, een gare lager. En ik denk dat mijn mac dat dus ook heeft. Ik hoor geluiden (beetje aanloopgeluid, piepen) uit het ding komen, ik voel duidelijk meer lucht uit de rechterkant komen... En hij is bagger-traag!
Ik heb mijn macje tweedehands, geen garantie meer... Wat is nu slim? Ik kan 'm eigenlijk niet missen. Ik woon in Den Haag, is er niet gewoon een of andere reparatieservice die langskomt? Liefst niet al te duur..?
Canada: altijd raak daar! Inhaalactie van Massa gaat de geschiedenisboeken inquote:
Meer bij de introductie van geile hardware.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Kunnen jullie weer allemaal lekker gaan fappen bij het zien van Jobs
enquote:Op maandag 9 juni 2008 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Meer bij de introductie van ganz geile hardware.
F-5? Command - R neem ik aan?quote:Op maandag 9 juni 2008 02:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Gelukkig overlapt dat niet.Druk avondje. F5-en, voetbal, dan nog es de keynote terugkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |