Omdat de Microsoftlobby goed z'n werk doet.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:30 schreef JoMo0 het volgende:
Nee hier ook niet.
NOS gebruikt ook Macs , waarom dan een Windows stream maken ..
Misschien kan de NOS helemaal niet kiezen en wordt dit opgelegd door de UEFA? De TV beelden komen ook allemaal van 1 dezelfde stream af die ze in moeten kopen volgens mij.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat de Microsoftlobby goed z'n werk doet.
Magazine iddquote:
Beetje laat.. Maar alsnog bedankt!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:02 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Myriad, gebruiken ze voor heul veel overigens.
Beide.quote:Op zondag 8 juni 2008 02:38 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Beetje laat.. Maar alsnog bedankt!![]()
O, en wie helpt mij beslissen. Kijk ik maandag allemaal zinnetjes. Of kijk ik dinsdag de video-podcast. Ik kan niet beslissen
Vier topics met samenvatting en nagepraat.quote:Op zondag 8 juni 2008 09:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik lees het hier wel.
Eens.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Grand Prix van Canada vanavond![]()
Altijd een erg puike F1-race.
Naar een authorized service center brengen.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:49 schreef pleeborstel het volgende:![]()
Ik heb mijn macbook nu een half jaar, zie ik opeens een barst helemaal links in de topcase ter hoogte van de koptelefooningangEn ik heb hem niet eens laten vallen o.i.d.
![]()
Wat nu,
ja.quote:dit valt hopelijk toch wel onder de garantie?
Is je harde schijf niet kapot?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:50 schreef Tomasso het volgende:
Drama ende tragedie.
Mijn iBook is dood na 2,5 jaar trouwe dienst. Het opstarten duurde een half uur (!), waarna m'n iBook binnen 10 minuten vastliep. Nou ja, 1 of 2 pogramma's, met als gevolg dat ik ze niet meer kon (forceer) stoppen of andere programma's openen. Ik heb alle toetscombo's geprobeerd, schijfhulpprogramma bij het opstarten etc. Dus ik dacht, laat ik Leopard er maar opnieuw zetten, waarna ik met Time Machine de belangrijkste onderdelen gewoon weer terugzet. Afijn, allemaal leuk en aardig, installatie proces was begonnen, krijg ik een foutmelding: "Fout opgetreden omdat het bestand BaseSystem niet controleerbaar is" oid. Opnieuw proberen, wederom hetzelfde. Ook nogmaals Schijfhulpprogramma's erbij geroepen, helpt niets.
Maargoed, wat te doen? Morgen denk ik naar MacHouse (want daar heb ik hem gekocht), maar om hem te laten controleren kost ook 80 euro. Daarnaast heb ik volgende week gewoon een laptop nodig gedurende 10 dagen omdat ik een presentatie moet geven met Keynote. Kleine kans dat ze een vervangende laptop hebben. Dus eigenlijk zou ik een nieuwe (MacBook) moeten kopen, maar ik weet niet of ik m'n ouders zo ver kan krijgen om voor te schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |