Fixed.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:17 schreef syntesia het volgende:
tnx ( tags vergeten mod ?? )
waar heb je het over?quote:Op zondag 8 juni 2008 16:04 schreef syntesia het volgende:
en welke versie is het ? want ik wil alleen de 900 of hogere versie's
Dan krijg je gewoon een nieuwe, uit NL met bon en garantie, doos nog niet geopend. Ik kan ze namelijk zelf wat goedkoper krijgen dan in de winkel via de distributeur. Wil ik alleen weten hoeveel je er eventueel bij zou willen, dan kijk ik of het haalbaar is want voor mij is het dan dus goedkoper dan je het volle bedrag te betalen gezien die EEE een bepaalde waarde vertegenwoordigt die ik er niet voor betaalquote:Op zondag 8 juni 2008 16:04 schreef syntesia het volgende:
is hij echt helemaal nieuw ? en niet geimporteerd ? en welke versie is het ? want ik wil alleen de 900 of hogere versie's
oke. mja probleem is dat ik de EEE al heb besteld. maar nog niet betaald.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan krijg je gewoon een nieuwe, uit NL met bon en garantie, doos nog niet geopend. Ik kan ze namelijk zelf wat goedkoper krijgen dan in de winkel via de distributeur. Wil ik alleen weten hoeveel je er eventueel bij zou willen, dan kijk ik of het haalbaar is want voor mij is het dan dus goedkoper dan je het volle bedrag te betalen gezien die EEE een bepaalde waarde vertegenwoordigt die ik er niet voor betaalSnapt u?
Alleen dan moet ik wel weten hoeveel je er bij zou willen hebben want ik wil er niet te veel aan uitgeven![]()
Nou ik heb een EEE. Die is niets makkelijker dan een macbook.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:50 schreef syntesia het volgende:
ik weet echt wel waar ik over praat hoor .. die EEE is gemaakt om makkelijk te snappen.
Ik dacht dat die post van een koper was die wat wilde weten over de macbook.quote:en over die versie 900 gaat over de verschillende soorten versies die er zijn van de EEE .. en ik wil niet de 701 of 4g maar wil de 900
Wat is er nutteloos aan? Ik vertel je dat een eee met zijn linuxvariant nou ook weer niet het toonbeeld van consistentie is, en aangezien de reden voor de verkoop van de macbook een gewennings probleem is, lijkt het me dus niet echt een logische zet.quote:en als je niks belangrijks te vertellen hebt kan je beter niet reageren. nuttelose post van jou
gewenning. naah die EEE vind ik juist erg makkelijk en mobiel wat mijn vader dus wilt. en ik zelf ookquote:Op zondag 8 juni 2008 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ik heb een EEE. Die is niets makkelijker dan een macbook.
[..]
Ik dacht dat die post van een koper was die wat wilde weten over de macbook.
[..]
Wat is er nutteloos aan? Ik vertel je dat een eee met zijn linuxvariant nou ook weer niet het toonbeeld van consistentie is, en aangezien de reden voor de verkoop van de macbook een gewennings probleem is, lijkt het me dus niet echt een logische zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |