Nee nieteensquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik niet hoor, ik maak muziek met m'n hart!
Zijn er nog abmu's met zwaailicht en sirene weg gereden?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee nieteensWel een hoop glas. Auto nr2 wordt nu de sleepwagen opgereden.
Gelukkig hebben we de foto's nog. (al heb ik geen flauw idee hoe ik die van mijn foon op de comp krijg)
Nope, was ook maar 1 ambulance, die is in stilte vertrokkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zijn er nog abmu's met zwaailicht en sirene weg gereden?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:53 schreef Anthraxx het volgende:
* Anthraxx zet John Lennon maar weer eens aan.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nope, was ook maar 1 ambulance, die is in stilte vertrokken
Ze maakt het goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Afknapper
Over auto-ongelukken gesproken, hoe is het met je tante?
Met de staart tussen de benen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nope, was ook maar 1 ambulance, die is in stilte vertrokken
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:06 schreef Stereotomy het volgende:
Soms denk ik dat ik een psychose heb idd.
Ik leef soms echt, echt in mijn eigen wereld, en moet mezelf onder mijn kont schoppen om daar uit te komen.quote:
Zie, hoor, ruik, voel of proef je ook wel eens dingen die anderen in je directe omgeving niet waarnemen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik leef soms echt, echt in mijn eigen wereld, en moet mezelf onder mijn kont schoppen om daar uit te komen.
Ik voelde dat het goed zat op mijn recente datequote:Op woensdag 4 juni 2008 10:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zie, hoor, ruik, voel of proef je ook wel eens dingen die anderen in je directe omgeving niet waarnemen?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik voelde dat het goed zat op mijn recente date(was niet zo) - maargoed, mijn date voelde dat het vriendschappelijk was (was ook niet zo
) en ik heb regelmatig ruzie in het
Deel #5: Geurtjes Discussie, Review en Ruiltopic
... topic over wat ik nou precies ruik aan het geurtje.
Dus ja, psychose hier.
En tevens wat zij zegt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:20 schreef ColdFeet het volgende:
Geez Steer, drink eens wat minder koffie, man
Betekent dat dat je weer een date hebt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]hypochonder!
En mijn 'zoete lippen' zijn voorlopig van de markt
Moet je ons wat vertellen lein, of valt dit nog steeds onder het celibaat leven?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]hypochonder!
En mijn 'zoete lippen' zijn voorlopig van de markt
Nee, dat betekent dat ik voorlopig geen dates hebquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Betekent dat dat je weer een date hebt?
GMTAquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Moet je ons wat vertellen lein, of valt dit nog steeds onder het celibaat leven?
Je hebt een date met mij, mutsquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, dat betekent dat ik voorlopig geen dates hebEven rust aan mn kop.
De laatste tijd leek het daar wel op jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:27 schreef Vork het volgende:
Van de markt? Dat klinkt alsof ze anders algemeen verkrijgbaar zijn.
Een date met een getrouwde vrouw is een heel ander soort date. Zelfs in mijn boekjequote:Op woensdag 4 juni 2008 10:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt een date met mij, mutshet ziet ernaar uit dat Mr CF geen luchtbed kan vinden... Kun jij er een bij hem droppen?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De laatste tijd leek het daar wel op ja![]()
[..]
Een date met een getrouwde vrouw is een heel ander soort date. Zelfs in mijn boekje![]()
Ik ga even regelen dat ik een luchtbed kan droppen bij Mr.CF. Zou het vanavond kunnen, denk je?
Ik zal zorgen dat ik rond 6 uur in je stadje benquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:39 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, dan ga ik even was vouwen, boodschappen doen en naar het lab. Hoe laat kom je vrijdag eigenlijk? Ik denk dat ik om 6 uur klaar ben met werken (maar ik denk wel dat ik za/zo ook nog even een paar uurtjes werk, if you don't mind)
En dan gaan we een tof restaurantje uitzoekenOf lekker koken
Maak maar eerst die pompoen schoon! Als je daarna nog energie en humeur hebt om er wat mee te doen kan je tegen die tijd beslissen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Ah, hier zijn jullie gebleven.![]()
Op school vonden ze dat ik te eigenwijs was. Ik was daar om te leren en ik moest niet denken dat ik zomaar kon bepalen hoe 'het werk' gedaan moest worden. Deels vonden ze ook wel dat sommige dingen anders konden maar dat was niet aan mij maar aan de instelling en de mensen die daar werken en daar moest je gewoon mee leren omgaan.
Maar daar wil ik niet mee leren omgaan. Prachtig dat je leert dat bepaalde woorden niet echt door de beugel kunnen maar ik zie liever begeleiders die iemand met down een mongool noemen maar ze verder menselijk en als individu behandelen dan iemand die ze *gewichtige stem opzet* 'een persoon met een verstandelijke beperking' noemt maar ze op die manier behandeld.
Ze hadden overigens wel gelijk dat ik niet geschikt ben voor dat werk maar niet om die reden.![]()
Uur U nadert!!
![]()
Ik moet zo gaan beslissen wat ik vanavond met die pompoen ga doen.![]()
Roosteren? Risotto? Soepje? Ik kan niet kiezen....![]()
Da's toch gewoon een kwestie van doorsnijden en de pitjes eruit lepelen? Of mis ik nu iets cruciaals?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maak maar eerst die pompoen schoon! Als je daarna nog energie en humeur hebt om er wat mee te doen kan je tegen die tijd beslissen!
Ja. Het doorsnijden van een pompoen is veel werk. Want pompoenen zijn echt schijtes-hard. Ik heb een keer 2 messen gesloopt op 1 pompoen. En een hoop nieuwe scheldwoorden geleerd. Maar het 'vruchtvlees' is ook hard. Eruit lepelen kan niet denk ik. Je moet de schil er vanaf snijden volgens mij.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een kwestie van doorsnijden en de pitjes eruit lepelen? Of mis ik nu iets cruciaals?
Tegenwoordig heten het 'mensen met mogelijkheden'.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:41 schreef SHE het volgende:
Ik vind een verstandelijke beperking een ontzettend tyfus woord.
Wat nou beperking![]()
Of mentally challenged...ook zo'n fraaie. Kind met down/mongool, geeft duidelijk aan wat er aan de hand is, zonder een waarde-oordeel te geven over de capaciteiten. De ene mongool is namelijk de andere niet.
Vind ik dan.
Ligt eraan wat ik ermee wil doen. Om te roosteren kan ik de schil laten zitten en dan eten we het vruchtvlees er gewoon uit, net als meloen. Voor risotto moet ik de halve pompoen in de oven roosteren en kan ik het gare vlees er zo uit lepelen (tenminste, volgens dat joetoepfilmpje) en voor soep moet ik blokjes snijden dus dat maakt het schoonmaken alleen maar makkelijker lijkt me.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Het doorsnijden van een pompoen is veel werk. Want pompoenen zijn echt schijtes-hard. Ik heb een keer 2 messen gesloopt op 1 pompoen. En een hoop nieuwe scheldwoorden geleerd. Maar het 'vruchtvlees' is ook hard. Eruit lepelen kan niet denk ik. Je moet de schil er vanaf snijden volgens mij.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik ermee wil doen. Om te roosteren kan ik de schil laten zitten en dan eten we het vruchtvlees er gewoon uit, net als meloen. Voor risotto moet ik de halve pompoen in de oven roosteren en kan ik het gare vlees er zo uit lepelen (tenminste, volgens dat joetoepfilmpje) en voor soep moet ik blokjes snijden dus dat maakt het schoonmaken alleen maar makkelijker lijkt me.
Maar bedankt voor de waarschuwing; mijn messen zijn eigenlijk wel aan vervanging toe (goedkoop setje) maar ik ben er wel zuinig op dus ik pak wel even een oud verrot mes daarvoor. Als ik die sloop is het niet zo'n drama.
Hij gaat een soort vervolgopl. doen op die uni, batchelor of business, en zijn uiteindelijke doel is dan restaurantmanager.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:25 schreef AKnynke het volgende:
@ Bluezz: wat tof voor bloezzezoon zeg! Wat gaat ie studeren? verder de hotelwereld in? Wordt ie dan net zo'n hotello als Euc-?![]()
Bluezz, krijgt ie geen probleem met die sekte gemeenschap omdat ie van die dure opleidingen volgt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh guys and dolls
@ Mindermutsig : geweldig hoe je dat deed op je stage!!
[..]
Hij gaat een soort vervolgopl. doen op die uni, batchelor of business, en zijn uiteindelijke doel is dan restaurantmanagerOf hij heeft het hoog in de bol, of het gaat hem nog lukken ook
Hij heeft gelukkig ook weer een baantje, alleen is dat lastig te combineren met school. Zijn 'nieuwe familie' investeert flink in hem, want het zijn allemaal dure opleidingen en de laatste tijd heeft ie geen werk kunnen vinden.
@ sol spannend voor je deur
Pompoensoep graag
Nee, die investeren juist in hem.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Bluezz, krijgt ie geen probleem met die sekte gemeenschap omdat ie van die dure opleidingen volgt?
Ja zeg. We komen voor de lekkere hapjes, niet voor scheve tegelsquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:41 schreef Den_Haag het volgende:
Maak ff foto's van haar nieuwe badkamer etc!
Blijkbaar zijn ze al blij als zo'n kind ademt ..quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:51 schreef Vork het volgende:
mensen met mogelijkheden. Wat een ontzettend overbodige toevoeging. De enige mensen zonder mogelijkheden zijn dode mensen.
Ja jij bent lekker!quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]post je nog even als je nog leeft na het slopen van je pompoen?
Thank god for godquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, die investeren juist in hem.
Kan ie later als ie groot klaar is en goed verdiend natuurlijk weer flink in zijn nieuwe familie investeren.
Na terugbetaling.
Hij moet zichzelf wel 'vrijkopen' als hij ooit weg wil?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, die investeren juist in hem.
Kan ie later als ie groot klaar is en goed verdiend natuurlijk weer flink in zijn nieuwe familie investeren.
Na terugbetaling.
Ben benieuwd of je er wel inpast. Het is een hele kleine badkamerquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja zeg. We komen voor de lekkere hapjes, niet voor scheve tegels![]()
(maar ik kan natuurlijk wel checken of het echt al die heisa waard is)
Ja, hij kan kortsluiting veroorzaken tijdens een optreden van de Jostiband zonder z'n keyboard aan te raken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:58 schreef SHE het volgende:
Blijkbaar zijn ze al blij als zo'n kind ademt ..
Kijk! Moos ademt en kwijlt, hij heeft mogelijkheden![]()
quote:
Waar is die jongen in godesnaam beland?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij moet zichzelf wel 'vrijkopen' als hij ooit weg wil?
Ik projecteer op jou wat ik voelde na het werken met de pompoenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja jij bent lekker!Straks durf ik niet meer!
Als ze nog geld van hem tegoed hebben en hij zou ooit weg/terug willen, weet ik niet hoe dat zal gaan, maar verder is ie vrij om te gaan en te staan waar hij wil.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij moet zichzelf wel 'vrijkopen' als hij ooit weg wil?
Hellelujaquote:
Hij leeft in een religieuze groepquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar is die jongen in godesnaam beland?
Ik heb je al wel vaker gehoord over zijn 'nieuwe familie' maar ik ging er heel naïef vanuit dat je zijn lieve schoonfamilie bedoelde ofzo.
En die schil, megahardquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:06 schreef Vork het volgende:
Pompoen is wel lekker. soms, mits goed bereid. Pompoen is echter wel haast onbereidbaar, veel teveel werk, dus eet ik dat eigenlijk nooit.
Dat zenuwachtige verwachtingsvolle gevoel begint inmiddels wat te zakken. Ik begin een beetje bang te worden nu.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik projecteer op jou wat ik voelde na het werken met de pompoenWas flink nijdig en boos naderhand
en ik vind pompoen vies
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:00 schreef Vork het volgende:
Ja, hij kan kortsluiting veroorzaken tijdens een optreden van de Jostiband zonder z'n keyboard aan te raken.
Mensen die nog net niet dachten dat ze door de zon gevoed konden worden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:09 schreef Vork het volgende:
rechtsdraaiende mensen?
* MinderMutsig klampt zich vast aan dit sprankje hoopquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ooit eens een pompoensoufflé gegeten bij rechtsdraaiende mensen, die was goddelijk
quote:Wat zeg ik nou weer
heej, PeRi, je hebt je oude identiteitskaart nodig als je een paspoort gaat verlengen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:23 schreef PeRi het volgende:
Waarom vertelt niemand mij dat je een oude ID kaart uit de jaren '06 ook moet meenemen bij het verlengen van je paspoort,
.
Gelukkig ben ik 'm niet kwijt iig, anders kostte het me 22 euro meer. Maar nu kan ik zo weer terug iig.
Hey Lein! Bedankt! Dat wist ik niet!! Wat fijn dat je me dit vertelt!! Dan ga ik iig niet voor niks!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
heej, PeRi, je hebt je oude identiteitskaart nodig als je een paspoort gaat verlengen!
Het stomme is; je moet hem ook echt inleveren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:23 schreef PeRi het volgende:
Waarom vertelt niemand mij dat je een oude ID kaart uit de jaren '06 ook moet meenemen bij het verlengen van je paspoort,
.
Gelukkig ben ik 'm niet kwijt iig, anders kostte het me 22 euro meer. Maar nu kan ik zo weer terug iig.
Ohh bedankt voor de info!!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Peri, vergeet je oude documenten niet als je nieuwe wil
*pruilt* Maar ik wil de mijnes ook houden. Booohoo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het stomme is; je moet hem ook echt inleveren.![]()
Vroeger jasten ze er een paar gaten in en mocht je hem meenemen maar dat doen ze niet meer. Weg leuke oude pasfoto, visa-stempels etc.
Ik heb mijn eerste paspoort nog. Daar staan een heel lieve 3-jarige MM in met waar je handtekening hoort: "kan nog niet schrijven".
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, hij kan kortsluiting veroorzaken tijdens een optreden van de Jostiband zonder z'n keyboard aan te raken.
Dat weet ik zo eigenlijk niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
*pruilt* Maar ik wil de mijnes ook houden. Booohoo.
Oh je hoeft 'm toch niet nu ook al in te leveren of wel, pas als je de nieuwe hebt toch? Anders ga ik volgende week weer wel, want dit weekend moet ik reizen.
Ik heb alweer besloten dat ik volgende week ga, 1) ik neem het zekere voor het onzekere 2) die vrouw daar is stom en zal 'm zeker wel innemen, 3) het gaat zo regenen en 4) ik ben alweer luiquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat weet ik zo eigenlijk niet.Ik zou even bellen als ik jou was. Straks sta je er weer voor niks.
Sinds wanneer eigenlijk? Want dat hebben ze bij mij vorig jaar nog gewoon wel gedaanquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Vroeger jasten ze er een paar gaten in en mocht je hem meenemen maar dat doen ze niet meer. Weg leuke oude pasfoto, visa-stempels etc.
Ik heb mijn eerste paspoort nog. Daar staan een heel lieve 3-jarige MM in met waar je handtekening hoort: "kan nog niet schrijven".
Doen ze nog steeds. Gewoon om vragen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:05 schreef SHE het volgende:
Ik vind pompoen ook vies.
Het ruikt en smaakt naar barf.
Heb ik gedaan maar dat mocht niet meer zei die muts. Sinds die nieuwe paspoorten moesten ze alle oude innemen. Ze heeft me dus gewoon voorgelogen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Doen ze nog steeds. Gewoon om vragen.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:04 schreef Den_Haag het volgende:
Ja
En als je geen gaten in je paspoort wilt dan doe je gewoon even aangifte dat je hem kwijt bent, kost je wel wat meer maar je hebt dan wel een onbeschadigd niet meer geldig paspoort met coole stempelsquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar dat mocht niet meer zei die muts. Sinds die nieuwe paspoorten moesten ze alle oude innemen. Ze heeft me dus gewoon voorgelogen?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
En als je geen gaten in je paspoort wilt dan doe je gewoon even aangifte dat je hem kwijt bent, kost je wel wat meer maar je hebt dan wel een onbeschadigd niet meer geldig paspoort met coole stempels
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:35 schreef Tezz het volgende:
Tezz meldt zich hier ook maar weer ff. Ik kan jullie toch blijkbaar niet missen.....
Tis ook niet zo gek, je hoofd zit vast vol met andere dingenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:37 schreef Tezz het volgende:
Ik was thuis aan het werken maar het lukt niet echt. Stomme cijfertjes. Blegh.
Tezzemeidquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:35 schreef Tezz het volgende:
Tezz meldt zich hier ook maar weer ff. Ik kan jullie toch blijkbaar niet missen.....
He, maar dat mag niet!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:40 schreef Euc- het volgende:
Ohja, foto tijdens RATM gemaakt:
[ afbeelding ]
Ja het is echt raar, het lijkt wel alsof ik gewoon niet na kan denken! Mijn thuiswerkklus van vandaag is zoooo simpel: voer de cijfertjes van de jaarafrekeningen van het energiebedrijf van alle vestigingen (zestien) in in een spreadsheetje. Maar het lukt me gewoon niet! Ik zet cijfers in het verkeerde hokje, ik verneuk formules, ik wissel piek- en daltarief om, echt heel bizar...........quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tis ook niet zo gek, je hoofd zit vast vol met andere dingen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja het is echt raar, het lijkt wel alsof ik gewoon niet na kan denken! Mijn thuiswerkklus van vandaag is zoooo simpel: voer de cijfertjes van de jaarafrekeningen van het energiebedrijf van alle vestigingen (zestien) in in een spreadsheetje. Maar het lukt me gewoon niet! Ik zet cijfers in het verkeerde hokje, ik verneuk formules, ik wissel piek- en daltarief om, echt heel bizar...........
Ik ga er ook mee stoppen. Fuck de cijfertjes.
Ik ga naar mijn dochter toe die hier in het buurthuis een spelletjes middag heeft. Gewoon lekker leeg niets doen!
Mooi op tijd toch? Congrats. Nu nog verdedigen?quote:
Je hebt wel de mod-actie van de eeuw gemist heh...quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Dikkevoor Annie
(dat zag ik nu al wel snel)
leukquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:32 schreef borisz het volgende:
Ik heb er weer een smiley bij gekregen
[ afbeelding ]
Maar wat stond er dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Je hebt wel de mod-actie van de eeuw gemist heh...
Who the Fuck was dat dan???quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:44 schreef Leintjeuh het volgende:Niet iets dat voor herhaling vatbaar is.
Ik heb geweldige curry op in India met Pompoen. En ook met banaan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:01 schreef Vork het volgende:
Pompoen doet wel heel goed in een beetje lekkere curry als zoet element.
Tering! Had je nog vertraging ook? Krijg je nu wel je volledige treinkaartje terug van de NS?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik loop 5 topics achterMijn hemel...
Hoi, ben terug en heel. Reis duurde bijna 7 (!) uurIk ga bijlezen. Tot over een uur of zo.
Tnx!quote:
Pete Murray was echt goed op Pinkpop, totaal nie twat ik verwacht hadquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb geweldige curry op in India met Pompoen. En ook met banaan.![]()
Eens kijken of ik het recept ergens kan opduikelen.
[..]
Tering! Had je nog vertraging ook? Krijg je nu wel je volledige treinkaartje terug van de NS?
Ik was gewoon om kwart voor 12 op mn werk. En ik stond om kwart over 12 te voetballen.![]()
Ben nu weer een beetje bij met mn mail geloof ik.
Kan ik trouwens nog een samenvatting krijgen van de afgelopen dagen? Ga vanavond heeeeeeeeeeeel vroeg naar bed en dan lekker filmpjes kijken van Pinkpop en Pete Murray.
Je bent een schat. En ik wou het er maandag ook niet over hebben, dus dat kwam goed uit!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Who the Fuck was dat dan???Nou ja, vaag figuur/kloon. Daar kom ik zo wel aan toe.
Ik ben ondertussen net aan het lezen dat het niet lekker gaat tussen de ouders van iemand en ik wilde haar even een dikke knuffel geven. Ik wist dat maandag niet, anders had ik persoonlijk die knuffel wel gedaan
Als je koekjes gaat bakken, dan kom je morgen maarquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tnx!
Wanneer gaan wij meeten?Dan ga ik lekkere koekjes bakken ofzo.
Drumsolo gebruiken op festivals is wel een beetje muziekale armoede en valt bij mij al heel snel onder: we hebben niets beters te spelen, we zijn door het materiaal heen dus doe maar even wat de komende 20 minuten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:57 schreef Euc- het volgende:
[..]
Pete Murray was echt goed op Pinkpop, totaal nie twat ik verwacht had
Die drumsolo was ook uber
Zónde is dat dan hehquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb formuliertjes geld terug bij vertraging gehaaldIk hoop dat het werkt. Trouwens in di ehele reis van Leuven naar huis welgeteld 1x gecontroleerd
Zolang duurde deze drumsolo nou ook weer nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
Drumsolo gebruiken op festivals is wel een beetje muziekale armoede en valt bij mij al heel snel onder: we hebben niets beters te spelen, we zijn door het materiaal heen dus doe maar even wat de komende 20 minuten.
*kuch* Alice Cooper *kuch*
Mwah, ik vond het wel passen eigenlijk, sloot mooi aan, en hij was misschien 2 minuten ofzoquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Drumsolo gebruiken op festivals is wel een beetje muziekale armoede en valt bij mij al heel snel onder: we hebben niets beters te spelen, we zijn door het materiaal heen dus doe maar even wat de komende 20 minuten.
*kuch* Alice Cooper *kuch*
foto! Ruitjesbloezzen zijn soms wel tof! Maar strakke shirts zijn nog beter.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Nee.
Hij droeg een ruitjesblouse en geen strak t-shirt
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Nee.
Neen. Ik mag zelf aan de bak (met teringherrie).quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:21 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, Isa: http://www.parkpop.nl/programma
Nog meer liefhebbers voor Parkpop trouwens?
Ik moet werken, maar ga vanavond een rondje collega's bellen en neem direct die datum mee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:21 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga hopelijk wel. De dag ervoor ga ik met Milou naar kinderparkpopquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:21 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is er weer zo een waar ik het celibate leven zó voor zou opgevenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Oh zie net dat Matt Bianco komt, wist nieteens dat die nog bestonden![]()
Have fun Lein, McDreamy is hot
oh PRUT ik heb een cam-versie gedownloadquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga de nieuwe film met Patrick Dempsey (McDreamy) kijken![]()
Ja hoop het ook!quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef Liejannuh het volgende:
Dat klinkt tof MK! Milou gaat het geweldig vinden, nu nog hopen op mooi weer!
Ik kende ook zo'n meisje, geestelijk gehandicapt, maar haar moeder is zo vreselijk intensief met haar bezig geweest om haar zo normaal mogelijk te maken waardoor ze ook best normaal over komt. In eerste instantie. En daarna ga je denken "wat zegt ze rare dingen... wat doet ze gek?" en werd ze verstoten door andere kinderen omdat het niet duidelijk was dat ze toch wel anders is. Ze had op een gegeven moment ook een baantje, maar dat liep dus al heel snel stuk omdat klanten niet zo goed doorhadden dat ze wat trager dan een gemiddeld meisje was.quote:Ben benieuwd, hopelijk gaat het niet over Petri ofzo, zij is echt het slechtste voorbeeld van iemand met het Syndroom van Down.
Zij is echt overgestimuleerd door haar moeder, zij staan zo ver van de realiteit met als gevolg dat het kind denkt dat ze normaal is, en natuurlijk is zij ook een volwaardig mens, maar die moeder is echt te ver doorgeslagen met 'alles eruit halen wat erin zit'.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Het geluid zou toch ook moeten kunnen, golfer? Gebruiksaanwijzing lezen?
En deze is voor Liejannuh, die zou ik nog even voor je opzoeken:
(en ieder ander die even wil lachen)
Ik heb het wat dat betreft altijd erg getroffen met mijn huisartsen. Zowel mijn vorige als deze zijn van het soort dat extra tijd neemt als het nodig is. En de patiënten vinden het meestal ook helemaal niet erg dat bij hen het spreekuur wat uitloopt omdat ze weten dat er dan wel een goede reden voor zal zijn en dat ze voor hen ook extra tijd inruimen indien nodig.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:51 schreef Isabeau het volgende:
En MinderMutsig, ik heb beoordelingen op co-schappen gehad dat ik teveel tijd aan de patiënten besteede en dat ik te amicaal met mensen omging. Heus, dat viel reuze mee, maar het is dus de bedoeling dat je opgeleid wordt als een arts zonder tijd voor mensen en zo zakelijk mogelijkStond vandaag weer een stuk in zo'n gratis treinkrantje over het artsenwereldje wat nooit tijd heeft en waar je een nummer bent. Ik kan daar ook niet tegen, patiënten zijn mensen, geen kwalen. Maar ik heb het gevoel dat de tegenwoordige tijd om artsen zoals ik zit te springen, maar het artsenwereldje niet.
En bezopen dat je ongeschilkt bent om met gehandicapten te werken als je ze als mensen ziet.... Het idee alleen al.
Ja, hebben we gedaan, alles werkt, en ik heb het idee dat de audio kwestie is van een verkeerd gat of kabeltje, maar wat en welke precies? Geen idee nog.. maar dat komt wel goed.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Het geluid zou toch ook moeten kunnen, golfer? Gebruiksaanwijzing lezen?
Dat wist ik ook niet en ik had hem weggegooid. Ik kwam braaf met mijn oude paspoort aanzetten, maar moest ook mijn oude ID-kaart overhandigen. Had ik dus niet. Hup, naar de politie. Mag je een formulier in gaan vullen met dit soort vragen:quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:23 schreef PeRi het volgende:
.
Thanks!quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:14 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh geeft Nynke ook nog even een knuffel!
Tof jurkje trouwens dat rode jurkje.Ik heb gister ook nog een rood jurkje met witte stippen gepast. Alleen was het model een beetje raar, waardoor mijn kont optisch 10 keer vergroot werd.
ik ga maar dat was al bekendquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:21 schreef Liejannuh het volgende:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:49 schreef SHE het volgende:
Ik heb msn genomen
Nog niet de echte, maar de web
Mensen die willen kletsen met SHE kunnen toevoegen op georginastanciu at gmail.com
( is een spam adres, so do not worry )
ik voeg je ook toe, heb je meteen je eigen ikea-klantenservice medewerkerquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:49 schreef SHE het volgende:
Ik heb msn genomen
Mensen die willen kletsen met SHE kunnen toevoegen op georginastanciu at gmail.com
Ik heb je toegevoegd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:49 schreef SHE het volgende:
Ik heb msn genomen
250 gr bloem, kuiltje maken. 30gr gist oplossen in 3 dl lauwe melk en in het kuiltje gieten en mengen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:55 schreef octopussy het volgende:
Wie heeft er een goed recept voor belgische wafels?Ik heb sinds kort zo'n grillapparaat met grillplaten, tostiplaten, poffertjesplaten en wafelplaten. Wil wel eens wafels maken maar op internet word ik gek van de verscheidenheid aan samenstellingen van het beslag.
We hadden naar Ierland moeten gaan. Daar had ie wel een tshirt aan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Nee.
oh, toevoegen gaatquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:17 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook msn en ik wil jullie er ook wel op maar ik ben er bijna nooit.
Oh ja, dat wilde ik gaan kijkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef borisz het volgende:
Made in die eighties is een best lollig programma.
mij nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Woeiii, ik heb al 2 cullers in mijn msn nu.
Have fun PeRiquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:33 schreef PeRi het volgende:
En nu ga ik weer dus, kwijlen bij Extreme Makeover Home Edition,
!
Fijne avond.
Ja doe mij toevoegen dan.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:35 schreef golfer het volgende:
Stomme winkel heeft ons dus het verkeerde kabeltje meegegeven om geluid van PC naar TV te krijgen.
Dat moet dus nog worden geruild. Wel gaaf om een 81cm. groot beeldscherm te zien bij je PC.
Ondanks dat ik wel graag tv kijk heb ik er dus helemaal niets mee, het moet klein en onopvallend zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:35 schreef golfer het volgende:
Stomme winkel heeft ons dus het verkeerde kabeltje meegegeven om geluid van PC naar TV te krijgen.
Dat moet dus nog worden geruild. Wel gaaf om een 81cm. groot beeldscherm te zien bij je PC.
Geen sex meer hè?quote:
De tv staat op een kastje met wieltjes en die schuif ik dus naar voren als ik tv ga kijkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:43 schreef Oblivion het volgende:
En wat als je kippig bent, MK?![]()
Wij thuis hebben een grotere moeten kopen in de slaapkamer..![]()
We zagen het gewoon niet meer...
Combineer het: zet een porno film opquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen sex meer hè?![]()
Dan moet je wat anders doen..
Smart ass....quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Combineer het: zet een porno film op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ondanks dat ik wel graag tv kijk heb ik er dus helemaal niets mee, het moet klein en onopvallend zijn![]()
Ik heb dezelfde tv als Amélie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:50 schreef Oblivion het volgende:![]()
Ik ga binnenkort maar eens opzoek naar een opticien...
Oh ja, daar was ik vanmiddag ook nog voor lenzencontrole en volgens hem konden mijn lenzen wel een half puntje minder.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:50 schreef Oblivion het volgende:![]()
Ik ga binnenkort maar eens opzoek naar een opticien...
We zitten er dan ook erg ver vandaan, dus dat scheelt mssquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:46 schreef MinderMutsig het volgende:
81 CM? Ik geloof dat ik hier dan enorm last van mijn nek zou krijgen van het heen en weer kijken.
Je moet ook niet alles geloven...quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:53 schreef Anthraxx het volgende:
Het heeft blijkbaar geen effect. Dat, en als je porno kijkt wil je echt niet alle details zo groot zien.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, daar was ik vanmiddag ook nog voor lenzencontrole en volgens hem konden mijn lenzen wel een half puntje minder.
Gaat in ieder geval er nog iets op vooruit op m'n ouwe dag.
Da's een ouderdomsverschijnselquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:53 schreef golfer het volgende:
Gaat in ieder geval er nog iets op vooruit op m'n ouwe dag.
Waarom zou je me wel geloven?quote:
Kippig?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:48 schreef krakkemieke het volgende:
@Obli: Dan moet ik HEEL dringend een tv na zoveel jaar!!!!!!!!
quote:
Je kan beter een beurt wensen. Dat is goedkoper.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:48 schreef krakkemieke het volgende:
@Obli: Dan moet ik HEEL dringend een tv na zoveel jaar!!!!!!!!
Bij mij is alles een maatje meer, jeweetzzquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:51 schreef borisz het volgende:
Moeders moet ik ook nog eens overhalen voor een grote tv
Bij mijn vader hebben we wel een leuk tv toestel. De tv van bloes en golfer maar net een maatje kleiner
Kieskeurig of blind?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:00 schreef krakkemieke het volgende:
Anthraxx: Ik ben kieskeurig. Dan is een tv eerder gevonden.
Voor de vrouw wel ja...quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kan beter een beurt wensen. Dat is goedkoper.
Wij hadden vroeger ook een lundiaquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij mij is alles een maatje meer, jeweetzz
Ik ben absoluut geen fan van apparatuur, maar nu hebben we alles in d'oude lundia, en vind ik het prima zo
Schijterd!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:00 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zou niet durven.
Waar is de tijd dat seks gratis was?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Voor de vrouw wel ja...
Man is iets duurder uit...
In het paradijs?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat seks gratis was?
Grote tv's zijn voor mannen die iets te compenseren hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
Heel kieskeurig.
Leintjuh het gaat over grote. Tv's.
Wat heeft dat met betalen te maken?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
Voordat je geboren was misschien, tijdens de sexuele revolutie dat vrouwen alles moesten willen?
Net als auto's.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Grote tv's zijn voor mannen die iets te compenseren hebben
Ah!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Grote tv's zijn voor mannen die iets te compenseren hebben
Goed idee! Ga ik ook doen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bedAlthans, me klaarmaken voor bed. Douchen, tandjes poetsen, boekje lezen
![]()
Lekker vroeg, ik heb er zin in! Doeidoei en tot morgen allemaal
Een vriend van me heeft een hele kleine auto...en elke keer als het over mannen met grote auto's die iets te compenseren hebben moet ik aan zijn penis denken. En eigenlijk wil ik dat niet. Geloof ik.quote:
quote:
Ah! Die is van mij!quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een hele kleine auto...en elke keer als het over mannen met grote auto's die iets te compenseren hebben moet ik aan zijn penis denken. En eigenlijk wil ik dat niet. Geloof ik.
Ik ook. Met mijn klein Kevertjequote:Op woensdag 4 juni 2008 22:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah! Die is van mij!![]()
Damn, mijn vent moet wel een pik hebben zo groot...
Ergens hoorde ik afgelopen weekend bij drie vrouwen die vonden dat kleine lullen geen bal aan waren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
Een takje kriebelt fijner dan een boomstronk.........
Hoe groot is je tv?quote:
Zouden die boxen ook compensatiedrang zijn??quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(en niet schrikken in Londen dan, Leintjeuh)
Seks is vies. Zeker voor de komende drie maanden.quote:
mm, welke kanten dan? want ik kan eigenlijk maar 1 kant op denken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Nu kan ik twee kanten op denken...hmm....
Heb je de term emiel nog voorbij horen komen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ergens hoorde ik afgelopen weekend bij drie vrouwen die vonden dat kleine lullen geen bal aan waren.
Okay....quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Seks is vies. Zeker voor de komende drie maanden.
[..]
mm, welke kanten dan? want ik kan eigenlijk maar 1 kant op denken.
3. ik weet eigenlijk niet zo goed wat er tussen z'n benen hangt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Okay....![]()
1: Je gruweld van wat tussen zijn benen hangt....
2: Je komt bijna klaar van wat er tussen zijn benen hangt...
Waarom zou ik schrikken?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(en niet schrikken in Londen dan, Leintjeuh)
Het EK is nog niet begonnen he?!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef Oblivion het volgende:
Beter vlaggetjes in je straat dan geluidsoverlast!
Gezien zijn kleine auto en het niet te hoeven compenseren...quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
3. ik weet eigenlijk niet zo goed wat er tussen z'n benen hangt.
Neequote:Op woensdag 4 juni 2008 22:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Heb je de term emiel nog voorbij horen komen?
You never know!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het EK is nog niet begonnen he?!
Maar ik ben beniewd. Ik verwacht niet dat NL de poule overleefd, dus het komt vast goed.
De Londen connectie heeft echt de meest belachelijk grote tv die je kunt verzinnen. Idem voor de boxen.quote:
Moeten wij dat ook vinden of is dat een persoonlijke overtuiging?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Seks is vies. Zeker voor de komende drie maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |