quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
En als je geen gaten in je paspoort wilt dan doe je gewoon even aangifte dat je hem kwijt bent, kost je wel wat meer maar je hebt dan wel een onbeschadigd niet meer geldig paspoort met coole stempels
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:35 schreef Tezz het volgende:
Tezz meldt zich hier ook maar weer ff. Ik kan jullie toch blijkbaar niet missen.....
Tis ook niet zo gek, je hoofd zit vast vol met andere dingenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:37 schreef Tezz het volgende:
Ik was thuis aan het werken maar het lukt niet echt. Stomme cijfertjes. Blegh.
Tezzemeidquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:35 schreef Tezz het volgende:
Tezz meldt zich hier ook maar weer ff. Ik kan jullie toch blijkbaar niet missen.....
He, maar dat mag niet!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:40 schreef Euc- het volgende:
Ohja, foto tijdens RATM gemaakt:
[ afbeelding ]
Ja het is echt raar, het lijkt wel alsof ik gewoon niet na kan denken! Mijn thuiswerkklus van vandaag is zoooo simpel: voer de cijfertjes van de jaarafrekeningen van het energiebedrijf van alle vestigingen (zestien) in in een spreadsheetje. Maar het lukt me gewoon niet! Ik zet cijfers in het verkeerde hokje, ik verneuk formules, ik wissel piek- en daltarief om, echt heel bizar...........quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tis ook niet zo gek, je hoofd zit vast vol met andere dingen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja het is echt raar, het lijkt wel alsof ik gewoon niet na kan denken! Mijn thuiswerkklus van vandaag is zoooo simpel: voer de cijfertjes van de jaarafrekeningen van het energiebedrijf van alle vestigingen (zestien) in in een spreadsheetje. Maar het lukt me gewoon niet! Ik zet cijfers in het verkeerde hokje, ik verneuk formules, ik wissel piek- en daltarief om, echt heel bizar...........
Ik ga er ook mee stoppen. Fuck de cijfertjes.
Ik ga naar mijn dochter toe die hier in het buurthuis een spelletjes middag heeft. Gewoon lekker leeg niets doen!
Mooi op tijd toch? Congrats. Nu nog verdedigen?quote:
Je hebt wel de mod-actie van de eeuw gemist heh...quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Dikkevoor Annie
(dat zag ik nu al wel snel)
leukquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:32 schreef borisz het volgende:
Ik heb er weer een smiley bij gekregen
[ afbeelding ]
Maar wat stond er dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Je hebt wel de mod-actie van de eeuw gemist heh...
Who the Fuck was dat dan???quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:44 schreef Leintjeuh het volgende:Niet iets dat voor herhaling vatbaar is.
Ik heb geweldige curry op in India met Pompoen. En ook met banaan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:01 schreef Vork het volgende:
Pompoen doet wel heel goed in een beetje lekkere curry als zoet element.
Tering! Had je nog vertraging ook? Krijg je nu wel je volledige treinkaartje terug van de NS?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik loop 5 topics achterMijn hemel...
Hoi, ben terug en heel. Reis duurde bijna 7 (!) uurIk ga bijlezen. Tot over een uur of zo.
Tnx!quote:
Pete Murray was echt goed op Pinkpop, totaal nie twat ik verwacht hadquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb geweldige curry op in India met Pompoen. En ook met banaan.![]()
Eens kijken of ik het recept ergens kan opduikelen.
[..]
Tering! Had je nog vertraging ook? Krijg je nu wel je volledige treinkaartje terug van de NS?
Ik was gewoon om kwart voor 12 op mn werk. En ik stond om kwart over 12 te voetballen.![]()
Ben nu weer een beetje bij met mn mail geloof ik.
Kan ik trouwens nog een samenvatting krijgen van de afgelopen dagen? Ga vanavond heeeeeeeeeeeel vroeg naar bed en dan lekker filmpjes kijken van Pinkpop en Pete Murray.
Je bent een schat. En ik wou het er maandag ook niet over hebben, dus dat kwam goed uit!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Who the Fuck was dat dan???Nou ja, vaag figuur/kloon. Daar kom ik zo wel aan toe.
Ik ben ondertussen net aan het lezen dat het niet lekker gaat tussen de ouders van iemand en ik wilde haar even een dikke knuffel geven. Ik wist dat maandag niet, anders had ik persoonlijk die knuffel wel gedaan
Als je koekjes gaat bakken, dan kom je morgen maarquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tnx!
Wanneer gaan wij meeten?Dan ga ik lekkere koekjes bakken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |