enieweequote:Op woensdag 4 juni 2008 13:53 schreef miepmuis het volgende:
??
Zeg PM haar ofzo, of vraag het in de SCquote:
Ze heeft zich er speciaal voor aangemeld, vieze stalkerquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:21 schreef Tezz het volgende:
Mag dat bericht van MiepMuis verwijderd worden, hier word ik namelijk erg boos van.
Waar zitten Muck en Isa???quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ze heeft zich er speciaal voor aangemeld, vieze stalker
thanksquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:16 schreef Tezz het volgende:
Oke, voor niets in de keuken gestaan.
Ik ging net mijn dochter ophalen bij de spelletjesmiddag van de buurtvereniging, zitten alle kinderen aan een lange tafel met in het midden een berg friet en een berg knakworsten, en er omheen allemaal hoopjes mayo, curry en appelmoes.
Kind heeft dus een volle buik en ik inmiddels ook (tja, meehelpen opruimen was in dit geval: jezelf door stapels patat heenwerken).
Hmm, als je ineens trek krijgt in zure bommen met slagroom dan moet je toch ff een testje gaan halen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
lekker toch
![]()
Mijn moeder belde vanochtend af voor vanaaf, dus geen sushi vandaag.
Heb verse rode kool, aardappels en een knofferige bal gehakt op het menu staan.
Heb de laatste tijd steeds zo'n zin in een simpel prakkie, de laatste keer dat ik dat had was ik zwanger
Ik lustte NOOIT augurken. Tot 4 weken geleden. En ik ben echt niet zwanger hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, als je ineens trek krijgt in zure bommen met slagroom dan moet je toch ff een testje gaan halen!
Ik ga maar eens een toetje maken: een smoothie met banaan en aardbeien, jummie!
Die blender heb ik ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:16 schreef Isegrim het volgende:
Fruitshake! Het wordt eentonig, maar sinds ik de blender heb ontdekt, ben ik verslaafd aan fruitshakes.
[ afbeelding ]
Fruitshakes zijn heerlijk en even wat anders dan die kleffe boterham op de vroege ochtendquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:16 schreef Isegrim het volgende:
Fruitshake! Het wordt eentonig, maar sinds ik de blender heb ontdekt, ben ik verslaafd aan fruitshakes.
[ afbeelding ]
Nee, geen sapcentrifuge, die zijn zo'n gedoe om schoon te maken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Fruitshakes zijn heerlijk en even wat anders dan die kleffe boterham op de vroege ochtend![]()
Heb je ook een sapcentrifuge? Ook een vette aanrader, ik ben iig verkocht sinds ik dat apparaat heb
Hier gaan ze ook met de verwarming bezig.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:35 schreef Qwea het volgende:ze zijn hier met de ketel bezig. Ik heb geen water, dus ik kan niet eens thee zetten
Mr DE heeft dat zaterdag gemaakt en wel aan stokjes geregen zoals ze zeiden,,, ziet er leuk uitquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:11 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik heb gister een recept uit de delicious gemaakt, had zo'n zin iets nieuws te koken.
Het is het vrijdag recept geworden uit het afgelopen nummer; turks/Marokkaans: gehaktspiezen met couscoussalade en yoghurtsaus. Het zijn alleen geen spiesen maar kleine hamburgertjes geworden want dat is veel handiger! De yoghurtsaus is tzatziki en die was zooo lekker! (het hele gerecht was erg geslaagd) maar vnvnd word het dus een pita shoarma met de overgebleven yoghurtsaus en ernaast een restje couscoussalade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |