In het paradijs?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat seks gratis was?
Grote tv's zijn voor mannen die iets te compenseren hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
Heel kieskeurig.
Leintjuh het gaat over grote. Tv's.
Wat heeft dat met betalen te maken?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:03 schreef krakkemieke het volgende:
Voordat je geboren was misschien, tijdens de sexuele revolutie dat vrouwen alles moesten willen?
Net als auto's.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Grote tv's zijn voor mannen die iets te compenseren hebben
Ah!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Grote tv's zijn voor mannen die iets te compenseren hebben
Goed idee! Ga ik ook doen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar bedAlthans, me klaarmaken voor bed. Douchen, tandjes poetsen, boekje lezen
![]()
Lekker vroeg, ik heb er zin in! Doeidoei en tot morgen allemaal
Een vriend van me heeft een hele kleine auto...en elke keer als het over mannen met grote auto's die iets te compenseren hebben moet ik aan zijn penis denken. En eigenlijk wil ik dat niet. Geloof ik.quote:
quote:
Ah! Die is van mij!quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een hele kleine auto...en elke keer als het over mannen met grote auto's die iets te compenseren hebben moet ik aan zijn penis denken. En eigenlijk wil ik dat niet. Geloof ik.
Ik ook. Met mijn klein Kevertjequote:Op woensdag 4 juni 2008 22:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah! Die is van mij!![]()
Damn, mijn vent moet wel een pik hebben zo groot...
Ergens hoorde ik afgelopen weekend bij drie vrouwen die vonden dat kleine lullen geen bal aan waren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
Een takje kriebelt fijner dan een boomstronk.........
Hoe groot is je tv?quote:
Zouden die boxen ook compensatiedrang zijn??quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(en niet schrikken in Londen dan, Leintjeuh)
Seks is vies. Zeker voor de komende drie maanden.quote:
mm, welke kanten dan? want ik kan eigenlijk maar 1 kant op denken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Nu kan ik twee kanten op denken...hmm....
Heb je de term emiel nog voorbij horen komen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ergens hoorde ik afgelopen weekend bij drie vrouwen die vonden dat kleine lullen geen bal aan waren.
Okay....quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Seks is vies. Zeker voor de komende drie maanden.
[..]
mm, welke kanten dan? want ik kan eigenlijk maar 1 kant op denken.
3. ik weet eigenlijk niet zo goed wat er tussen z'n benen hangt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Okay....![]()
1: Je gruweld van wat tussen zijn benen hangt....
2: Je komt bijna klaar van wat er tussen zijn benen hangt...
Waarom zou ik schrikken?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(en niet schrikken in Londen dan, Leintjeuh)
Het EK is nog niet begonnen he?!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef Oblivion het volgende:
Beter vlaggetjes in je straat dan geluidsoverlast!
Gezien zijn kleine auto en het niet te hoeven compenseren...quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
3. ik weet eigenlijk niet zo goed wat er tussen z'n benen hangt.
Neequote:Op woensdag 4 juni 2008 22:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Heb je de term emiel nog voorbij horen komen?
You never know!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het EK is nog niet begonnen he?!
Maar ik ben beniewd. Ik verwacht niet dat NL de poule overleefd, dus het komt vast goed.
De Londen connectie heeft echt de meest belachelijk grote tv die je kunt verzinnen. Idem voor de boxen.quote:
Moeten wij dat ook vinden of is dat een persoonlijke overtuiging?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Seks is vies. Zeker voor de komende drie maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |