abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59122353
Mascara Klodder, even reagerende op iets wat je gisteren zei:
quote:
Ben benieuwd, hopelijk gaat het niet over Petri ofzo, zij is echt het slechtste voorbeeld van iemand met het Syndroom van Down.
Zij is echt overgestimuleerd door haar moeder, zij staan zo ver van de realiteit met als gevolg dat het kind denkt dat ze normaal is, en natuurlijk is zij ook een volwaardig mens, maar die moeder is echt te ver doorgeslagen met 'alles eruit halen wat erin zit'.
Ik kende ook zo'n meisje, geestelijk gehandicapt, maar haar moeder is zo vreselijk intensief met haar bezig geweest om haar zo normaal mogelijk te maken waardoor ze ook best normaal over komt. In eerste instantie. En daarna ga je denken "wat zegt ze rare dingen... wat doet ze gek?" en werd ze verstoten door andere kinderen omdat het niet duidelijk was dat ze toch wel anders is. Ze had op een gegeven moment ook een baantje, maar dat liep dus al heel snel stuk omdat klanten niet zo goed doorhadden dat ze wat trager dan een gemiddeld meisje was.

En MinderMutsig, ik heb beoordelingen op co-schappen gehad dat ik teveel tijd aan de patiënten besteede en dat ik te amicaal met mensen omging. Heus, dat viel reuze mee, maar het is dus de bedoeling dat je opgeleid wordt als een arts zonder tijd voor mensen en zo zakelijk mogelijk Stond vandaag weer een stuk in zo'n gratis treinkrantje over het artsenwereldje wat nooit tijd heeft en waar je een nummer bent. Ik kan daar ook niet tegen, patiënten zijn mensen, geen kwalen. Maar ik heb het gevoel dat de tegenwoordige tijd om artsen zoals ik zit te springen, maar het artsenwereldje niet.

En bezopen dat je ongeschilkt bent om met gehandicapten te werken als je ze als mensen ziet.... Het idee alleen al.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:54:16 #177
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_59122409
Nieuwe TV is er en is geïnstalleerd.

Beeld van de PC doorschakelen naar de TV is ons ook gelukt, alleen krijgen we het geluid van de PC niet naar de TV toe.
En dat is met films kijken die op de PC staan toch lastig.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_59122503
Het geluid zou toch ook moeten kunnen, golfer? Gebruiksaanwijzing lezen?

En deze is voor Liejannuh, die zou ik nog even voor je opzoeken:

(en ieder ander die even wil lachen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_59122733
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:58 schreef Isabeau het volgende:

En deze is voor Liejannuh, die zou ik nog even voor je opzoeken:

(en ieder ander die even wil lachen)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59122795
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:51 schreef Isabeau het volgende:
En MinderMutsig, ik heb beoordelingen op co-schappen gehad dat ik teveel tijd aan de patiënten besteede en dat ik te amicaal met mensen omging. Heus, dat viel reuze mee, maar het is dus de bedoeling dat je opgeleid wordt als een arts zonder tijd voor mensen en zo zakelijk mogelijk Stond vandaag weer een stuk in zo'n gratis treinkrantje over het artsenwereldje wat nooit tijd heeft en waar je een nummer bent. Ik kan daar ook niet tegen, patiënten zijn mensen, geen kwalen. Maar ik heb het gevoel dat de tegenwoordige tijd om artsen zoals ik zit te springen, maar het artsenwereldje niet.

En bezopen dat je ongeschilkt bent om met gehandicapten te werken als je ze als mensen ziet.... Het idee alleen al.
Ik heb het wat dat betreft altijd erg getroffen met mijn huisartsen. Zowel mijn vorige als deze zijn van het soort dat extra tijd neemt als het nodig is. En de patiënten vinden het meestal ook helemaal niet erg dat bij hen het spreekuur wat uitloopt omdat ze weten dat er dan wel een goede reden voor zal zijn en dat ze voor hen ook extra tijd inruimen indien nodig.
Artsen als jij zijn tof!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_59122812
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Ja, hebben we gedaan, alles werkt, en ik heb het idee dat de audio kwestie is van een verkeerd gat of kabeltje, maar wat en welke precies? Geen idee nog.. maar dat komt wel goed.
Iedereen is wel erg groot hoor

Zie blog voor fotootjes
Zometeen even teruglezen.
pi_59122846
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:23 schreef PeRi het volgende:
Waarom vertelt niemand mij dat je een oude ID kaart uit de jaren '06 ook moet meenemen bij het verlengen van je paspoort , .

Gelukkig ben ik 'm niet kwijt iig, anders kostte het me 22 euro meer. Maar nu kan ik zo weer terug iig .
Dat wist ik ook niet en ik had hem weggegooid. Ik kwam braaf met mijn oude paspoort aanzetten, maar moest ook mijn oude ID-kaart overhandigen. Had ik dus niet. Hup, naar de politie. Mag je een formulier in gaan vullen met dit soort vragen:
Wie heeft uw id-bewijs voor het laatste gezien (ik)
Waar is uw id-bewijs vermoedelijk momenteel (op de vuilnisberg)
Is uw id-bewijs door iemand anders meegenomen (ja, de vuilnismannen)
Is uw id-bewijs beschadigd (ja, nu denk ik wel)

Kostte ook geld, maar dat zijn ze op het stadhuis vergeten te vragen Niks extra betaald dus.
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:18:34 #183
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59122941
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:14 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh geeft Nynke ook nog even een knuffel!
Tof jurkje trouwens dat rode jurkje. Ik heb gister ook nog een rood jurkje met witte stippen gepast. Alleen was het model een beetje raar, waardoor mijn kont optisch 10 keer vergroot werd.
Thanks!

K ben mie een portie verstrooid de laatste tijd. Was zonet in de fietsenstalling van het werk, toen ik erachter kwam dat m'n boodschappen nog 6 verdiepingen hoger stonden. Ik weer terug, boodscahppen opgehaald, terug naar de fietsenstalling, en verbaasd rondkijken: 'goh, m'n fiets staat er niet! Shit, hij is gestolen, uit de afgesloten fietsenstalling, waar alleen medewerkers in kunnen ".

Na een paar minuten heen en weer lopen om te kijken of ie er toch echt niet stond (wat onmogelijk is, je kunt hem niet over het hoofd zien, hij is oranje geverfd met nog heeel veel andere kleuren, ontzettend lelijk) bedacht ik me opeens dat lopend naar het werk was gegaan. De man van de parkeergarage (waar je doorheen moet als je van het werk naar de fietsenstalling wil) keek me raar aan toen ik voor de tweede keer terugliep, om nu lopend naar huis te gaan.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_59123033
Lekker verstrooid Nynke Maar je fiets is tenminste niet gestolen

Zo, klaar met bijlezen Had ik al gezegd dat Leuven een toffe stad is en dat Pete is?

pi_59123204
Dit is wel heel gaaf trouwens (wat een valse herrie uit de zaal zeg )
Bekijk deze YouTube-video
pi_59124116
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:21 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, Isa: http://www.parkpop.nl/programma
Nog meer liefhebbers voor Parkpop trouwens?
ik ga maar dat was al bekend
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:38:18 #187
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59125100
Mm, ik maak een lekkere satésaus. Niet zo gezond, maar het heeft me goed gesmaakt. Wat rare combi, alle dingen die ik zin in had: biefstukje, maiskolf, stokbroodje en satésaus.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:49:37 #188
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59125457
Ik heb msn genomen
Nog niet de echte, maar de web
Mensen die willen kletsen met SHE kunnen toevoegen op georginastanciu at gmail.com

( is een spam adres, so do not worry )
pi_59125609
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:49 schreef SHE het volgende:
Ik heb msn genomen
Mensen die willen kletsen met SHE kunnen toevoegen op georginastanciu at gmail.com

ik spaar CUL'ers op msn
pi_59126460
quote:
Ik heb msn genomen

ik voeg je ook toe, heb je meteen je eigen ikea-klantenservice medewerker
pi_59127081
quote:
Ik heb msn genomen

Ik heb je toegevoegd.

Ik heb geen pompoen gehad vandaag trouwens. Geen zin meer om te koken dus we hebben pizza gehaald. Morgen een nieuwe kans en dan ga ik voor de risotto.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_59127556
Wie heeft er een goed recept voor belgische wafels? Ik heb sinds kort zo'n grillapparaat met grillplaten, tostiplaten, poffertjesplaten en wafelplaten. Wil wel eens wafels maken maar op internet word ik gek van de verscheidenheid aan samenstellingen van het beslag.
pi_59127601
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:55 schreef octopussy het volgende:
Wie heeft er een goed recept voor belgische wafels? Ik heb sinds kort zo'n grillapparaat met grillplaten, tostiplaten, poffertjesplaten en wafelplaten. Wil wel eens wafels maken maar op internet word ik gek van de verscheidenheid aan samenstellingen van het beslag.
250 gr bloem, kuiltje maken. 30gr gist oplossen in 3 dl lauwe melk en in het kuiltje gieten en mengen.
Roer hieronder snuifje zout, 4 eieren en 125 gr gesmolten boter
Opkloppen tot een luchtige en gladde massa. Laten rijzen tot het dubbele volume.
Wafelijzer instrijken met boter en bakken!

Is het beste wat ik tot nu heb geprobeerd.
* Oblivion is dol op wafels...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_59127806
Thanx Obli, ik ga het denk ik van het weekend maken
pi_59127822
Np, met witte suiker en kaneel zijn ze het lekkerst!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_59127944
Ik heb ooit ook wafels gemaakt met melkpoeder, was heerlijk, weet het recept niet meer.

Memento Mori, ik wil je ook op msn!
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:12:39 #197
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_59128042
Van CUL heb ik alleen Isa, Vork en MM op MSN.
pi_59128062
Isa en Vork ken je niet van Cul
pi_59128124
SHE heb je geaccepteerd hoor Wie zou jou nou weigeren?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:16:02 #200
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_59128142
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Nee.

Hij droeg een ruitjesblouse en geen strak t-shirt
We hadden naar Ierland moeten gaan. Daar had ie wel een tshirt aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')