Ik kende ook zo'n meisje, geestelijk gehandicapt, maar haar moeder is zo vreselijk intensief met haar bezig geweest om haar zo normaal mogelijk te maken waardoor ze ook best normaal over komt. In eerste instantie. En daarna ga je denken "wat zegt ze rare dingen... wat doet ze gek?" en werd ze verstoten door andere kinderen omdat het niet duidelijk was dat ze toch wel anders is. Ze had op een gegeven moment ook een baantje, maar dat liep dus al heel snel stuk omdat klanten niet zo goed doorhadden dat ze wat trager dan een gemiddeld meisje was.quote:Ben benieuwd, hopelijk gaat het niet over Petri ofzo, zij is echt het slechtste voorbeeld van iemand met het Syndroom van Down.
Zij is echt overgestimuleerd door haar moeder, zij staan zo ver van de realiteit met als gevolg dat het kind denkt dat ze normaal is, en natuurlijk is zij ook een volwaardig mens, maar die moeder is echt te ver doorgeslagen met 'alles eruit halen wat erin zit'.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Het geluid zou toch ook moeten kunnen, golfer? Gebruiksaanwijzing lezen?
En deze is voor Liejannuh, die zou ik nog even voor je opzoeken:
(en ieder ander die even wil lachen)
Ik heb het wat dat betreft altijd erg getroffen met mijn huisartsen. Zowel mijn vorige als deze zijn van het soort dat extra tijd neemt als het nodig is. En de patiënten vinden het meestal ook helemaal niet erg dat bij hen het spreekuur wat uitloopt omdat ze weten dat er dan wel een goede reden voor zal zijn en dat ze voor hen ook extra tijd inruimen indien nodig.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:51 schreef Isabeau het volgende:
En MinderMutsig, ik heb beoordelingen op co-schappen gehad dat ik teveel tijd aan de patiënten besteede en dat ik te amicaal met mensen omging. Heus, dat viel reuze mee, maar het is dus de bedoeling dat je opgeleid wordt als een arts zonder tijd voor mensen en zo zakelijk mogelijkStond vandaag weer een stuk in zo'n gratis treinkrantje over het artsenwereldje wat nooit tijd heeft en waar je een nummer bent. Ik kan daar ook niet tegen, patiënten zijn mensen, geen kwalen. Maar ik heb het gevoel dat de tegenwoordige tijd om artsen zoals ik zit te springen, maar het artsenwereldje niet.
En bezopen dat je ongeschilkt bent om met gehandicapten te werken als je ze als mensen ziet.... Het idee alleen al.
Ja, hebben we gedaan, alles werkt, en ik heb het idee dat de audio kwestie is van een verkeerd gat of kabeltje, maar wat en welke precies? Geen idee nog.. maar dat komt wel goed.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Het geluid zou toch ook moeten kunnen, golfer? Gebruiksaanwijzing lezen?
Dat wist ik ook niet en ik had hem weggegooid. Ik kwam braaf met mijn oude paspoort aanzetten, maar moest ook mijn oude ID-kaart overhandigen. Had ik dus niet. Hup, naar de politie. Mag je een formulier in gaan vullen met dit soort vragen:quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:23 schreef PeRi het volgende:
Waarom vertelt niemand mij dat je een oude ID kaart uit de jaren '06 ook moet meenemen bij het verlengen van je paspoort,
.
Gelukkig ben ik 'm niet kwijt iig, anders kostte het me 22 euro meer. Maar nu kan ik zo weer terug iig.
Thanks!quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:14 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh geeft Nynke ook nog even een knuffel!
Tof jurkje trouwens dat rode jurkje.Ik heb gister ook nog een rood jurkje met witte stippen gepast. Alleen was het model een beetje raar, waardoor mijn kont optisch 10 keer vergroot werd.
ik ga maar dat was al bekendquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:21 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, Isa: http://www.parkpop.nl/programma
Nog meer liefhebbers voor Parkpop trouwens?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:49 schreef SHE het volgende:
Ik heb msn genomen
Nog niet de echte, maar de web
Mensen die willen kletsen met SHE kunnen toevoegen op georginastanciu at gmail.com
( is een spam adres, so do not worry )
ik voeg je ook toe, heb je meteen je eigen ikea-klantenservice medewerkerquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:49 schreef SHE het volgende:
Ik heb msn genomen
Mensen die willen kletsen met SHE kunnen toevoegen op georginastanciu at gmail.com
Ik heb je toegevoegd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:49 schreef SHE het volgende:
Ik heb msn genomen
250 gr bloem, kuiltje maken. 30gr gist oplossen in 3 dl lauwe melk en in het kuiltje gieten en mengen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:55 schreef octopussy het volgende:
Wie heeft er een goed recept voor belgische wafels?Ik heb sinds kort zo'n grillapparaat met grillplaten, tostiplaten, poffertjesplaten en wafelplaten. Wil wel eens wafels maken maar op internet word ik gek van de verscheidenheid aan samenstellingen van het beslag.
We hadden naar Ierland moeten gaan. Daar had ie wel een tshirt aan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Nee.
Hij droeg een ruitjesblouse en geen strak t-shirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |