Kom zelf dan met betere foto's!quote:Op woensdag 4 juni 2008 04:26 schreef Fokski het volgende:
Kim Cattrall ziet er zelden zo "goed" uit en Heidi die is juist geil.
Dan lift ik even op de jouwe mee, want het vorige deel is geheel aan mij voorbij gegaan.quote:
In engeland mag dat toch.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:34 schreef Belsezar het volgende:
Val Kilmer is een beetje terrorjaap geworden
[ afbeelding ]
Aan de zuip
[ afbeelding ]
Ja en nee, daarvoor lijkt mijn nichtje uit brazilie teveel op haar, zouden zusjes kunnen zijn van elkaarquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
In engeland mag dat toch.
Blijft een schatje.
Hopelijk heb je niet haar drankprobleem!quote:
Plaatje werkt nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hopelijk heb je niet haar drankprobleem!
LiLo in d'r onderjurk:
[ afbeelding ]
Hij is uit de kast gekomen?quote:
My thoughts exactly... damn ziet er niet uit, snel terug de kast in jij, wij zorgen er wel voor dat de sleutel nooit meer gevonden wordtquote:
Ik wacht nog altijd op uitgelekte pr0n met Hermione.quote:
Die kerel ziet er fucked up uit zeg.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd op uitgelekte pr0n met Hermione.
[ afbeelding ]
Uit een toneelstuk, maar tochIn een café was het het prototype van een vergooid leven op een barkruk.
Met zo'n kop heb je inderdaad geen patronus nodig om een dementor uit je buurt te houdenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die kerel ziet er fucked up uit zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Ze is toch wel een geil poppetje.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Fotoverslag van het verloop van een gangbare avond van Miss Allen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Met zo'n kop heb je inderdaad geen patronus nodig om een dementor uit je buurt te houdenIs het me toch gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
quote:
Good to have you here miss Lestrangequote:
quote:
Voor hun doen best een redelijke foto overigensquote:
Kate heeft er nog nooit zo smashing uit gezien!quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Met zo'n kop heb je inderdaad geen patronus nodig om een dementor uit je buurt te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuke grap... echt sirieus
![]()
(oude foto van daniel radcliffe in dat "homo"-dingetje)
Janet jackson
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
Als dit Al Pacino alleen maar was.quote:
veel feesten, die pruik, Lilly doet mij nu aan iemand denken....quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat ze blauwe plekken onder haar ogen heeft, ws van een facelift?!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:02 schreef warpozio het volgende:
http://www.judiciaryrepor(...)-plastic-surgery.jpg
Wat moet ik zien op deze foto?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is oranje.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:20 schreef Misstique het volgende:
Wat is er in vredesnaam met haar huidskleur gebeurd?.
Jeetjequote:Op donderdag 5 juni 2008 20:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Anne Hathaway gone orange:
[ afbeelding ]
Doh.quote:
quote:
quote:Actress Anne Hathaway sports a fake tan gone horribly wrong while filming a scene for her new film, Bride Wars,in New York City on Wednesday.
Die ene wel, die andere niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:57 schreef Lyzio het volgende:
Voordat mensen weer beginnen te zeuren enzo van "die hebben we al duizend keer gezien", eerst maar een vraag. Die van Eminem kent iedereen dus vast wel he?
Inderdaad die met die dikke pens op een of andere party.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ene wel, die andere niet.
Als je die bedoelt van een bloated Eminem, dan ja.
Keiraquote:
Ze heeft inderdaad een megassss, maar ik vind het wel tof dat ze er gewoon trots op isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:55 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Serena Williams. Allemachtig wat een reet
Dat zeggen ze ook altijd over 'jouw' Jake Gyllenhaal.quote:
Avondje uit.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar was dat voor?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook altijd over 'jouw' Jake Gyllenhaal.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:31 schreef Treezz het volgende:
Mario Lopez en z'n vriendin..
[ afbeelding ]
quote:
Damn!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Nikki Cox, voorgoed verpest...
[ afbeelding ]
RIPquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Nikki Cox, voorgoed verpest...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:31 schreef Treezz het volgende:
Mario Lopez en z'n vriendin..
[ afbeelding ]
Qua gezicht lijkt ze een beetje op Vicky:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:48 schreef SEMTEX het volgende:
Prinses Beatrice, de dochter van Fergie. Tranny mess
[ afbeelding ]
Harry is coolquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:01 schreef Kings het volgende:
Prins Harry showt even hoe groot zijn kleine harry is..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:20 schreef Treezz het volgende:
Geri Halliwell.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
tori spelling
[ afbeelding ]
Die foto van anna haddeway is afkomstig uit een film,, die nog uit moet komen
Foto van de stoeptegels hequote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:18 schreef massy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doet die man daar op de grond ?
de'r zat nog een andere foto bij, die kerel was gevallen vanwege al die andere paparzzi fotografen..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:18 schreef massy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto nemen van haar oksels.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:18 schreef massy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Harry wordt plotseling veel leuker dan zijn broer!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:01 schreef Kings het volgende:
Prins Harry showt even hoe groot zijn kleine harry is..
[ afbeelding ]
Dat vat ik op als een belediging !quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Qua gezicht lijkt ze een beetje op Vicky:
[ afbeelding ]
Crazy chickquote:Op zondag 8 juni 2008 13:06 schreef rena het volgende:
Amy & Blake![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:20 schreef cinnamongirl het volgende:
CZJ krijgt een beetje een 'oma-lijfje', dwz. appeltje op stokjes.
40?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 06:49 schreef female81 het volgende:
Misschien dat ze een maatje 38 (hooguit 40) heeft in plaats van 34?
Dat wordt tegenwoordig als lelijk beschouwd.
Wat een smakeloze tepel.quote:
Dat is geshopt toch ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef MadGuy het volgende:
[ afbeelding ]
The original Hulk heeft lekkende tepels...
Wtf, wat is dat voor gedrocht? Ziet er overigens wel een beetje fake uit of deed ze auditie voor Smeagol?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Joan Van Ark Bad Facelift
[ afbeelding ]
Van welke blonde dame zouden de haren in zijn blonde toupet komen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:41 schreef Malahide het volgende:
Ik moest lachen(Donald Trump)
[ afbeelding ]
Ja, van welke van zijn exen heeft 'ie de haarborstel leeggehaald?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Van welke blonde dame zouden de haren in zijn blonde toupet komen?
Ik zou d'r nog steeds wel doen eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:30 schreef apestaartje het volgende:
Mariah Carey zowaar een keer naturel op de foto, maar dat ze nu zo fris uit haar ogen kijkt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze was zo lekker in die serie met Mr. Floppyquote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:03 schreef SEMTEX het volgende:
Er is ook helemaal niks meer over van het decolleté van Nikki Cox. Zonde.
Gètverdemmequote:
Eeuwig zonde.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:11 schreef kvd het volgende:
Okee, ze was aan het praten, maar dan nog, vind het geen flatteuse foto's, vooral die tweede niet
Nikki Cox
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat dat voor een filmrol is? Ik vind hem op privé-foto's altij leuk & goedgekleed.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:01 schreef SEMTEX het volgende:
Matt Damon met foute toupet..
[ afbeelding ]
Leukquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:23 schreef Kings het volgende:
Jessica Simpson heeft slaapgebrek(dat tasje van dr...)
[ afbeelding ]
Jij bent natuurljik haar bestfriendforever dat je dit weet hequote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:37 schreef Cairon het volgende:
Amy Winehouse is een intens lelijk mens aan de buitenkant en aan de binnenkant.
De outfit is op zijn minst opmerkelijk te noemen.quote:
In de linkerfoto: is dat niet gewoon Roelof Hemmen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:01 schreef SEMTEX het volgende:
Matt Damon met foute toupet..
[ afbeelding ]
Jeez. Dat was altijd nog best een prettig ogende vrouw. Nu lijkt ze wel de 'Linda Hamilton treatment' te hebben gedaan voor de volgende Terminator film ofzo. Brr.quote:Op zondag 15 juni 2008 02:53 schreef Dragonwizard het volgende:
Actrice (ex?-alcoholiste) Yancy Butler (Bekend van Witchblade en een paar actiefilms uit de jaren '90)
[ afbeelding ]
Dat hoofd!quote:Op zondag 15 juni 2008 19:57 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Rare verhoudingen in deze foto.
Zo ziet Kristen Dunst er over 10 jaar uitquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:38 schreef SEMTEX het volgende:
Kristen Johnson (van o.a. 3rd rock to the sun)
moet eens wat meer hamburgers eten...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jij bent natuurljik haar bestfriendforever dat je dit weet he![]()
.
Bush aan de transparante Hollandse Nieuwe
[ afbeelding ]
Creatieve mensen kleuren altijd buiten de lijntjes.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:06 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ontwerpster Zandra Rhodes
LMAO!!quote:
........................quote:
Ja want zij kan zichzelf niet kleden. Het lijkt alsof ze altijd het ergste van zichzelf wil laten zien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:30 schreef IQM het volgende:
En als Britney een paar kilo's meer heeft, is het gelijk een dik zeug.
Ik vind die kerel achter hem meer jammiequote:
Hij doet het wel vaker. In de video van If you keep losing sleep heeft die het ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:03 schreef rena het volgende:
Dat dacht ik ook. Maar ik twijfel. Waarom zou je 1 oog blauw schminken?
Het is te snel te goed gegaan met haar.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:49 schreef Saphia het volgende:
Amyzucht... ga naar rehab, dump die loser van een echtgenoot,kom wat kilo's aan en ga je eens focussen op je muziek
Daarvoor was ze ook al in de weer met drank en drugs hoor. Maar toen stond ze minder in de schijnwerpers.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is te snel te goed gegaan met haar.
Ook mooiquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Stacey Dash (ken je o.a. van Clueless) en Blu Cantrell:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker in Afrika op vakantie geweest.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:52 schreef Treezz het volgende:
Die buik van amy is helemaal opgezet..wa raar....
Dat noem je ene biafra buikje, oftewel ondervoedtquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:52 schreef Treezz het volgende:
Die buik van amy is helemaal opgezet..wa raar....
Het nieuwste dieetquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeker in Afrika op vakantie geweest.
Zo zonde he, rockgodin is nog maar een schimmetje van zichzelf. Drugs are bad mkay.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:00 schreef kvd het volgende:
En hier is Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrobie
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 juni 2008 08:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Britney:'leave me alooooone'
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:53 schreef Kreator het volgende:
Die foto van brit..
[ afbeelding ]
Check die gast op de achtergrond. Of chick. Of wat is het? Nagellak, roze shirt met min-of-meer tieten, lang haar. Maar mannenhoofd met mannenarmen? WTF is het?
WTF? Hangt d'r zak eruit?quote:
come to mamaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:58 schreef Malahide het volgende:
Oké, we wisten al dat Colin Farrell aan het Sonja Bakkeren was voor een filmrol - en gelukkig valt het best mee - maar daarom plaats ik deze foto niet. Ik zeg... ding dong!!
[ afbeelding ]
OMG die video...quote:Op maandag 23 juni 2008 10:18 schreef MisterO het volgende:
Als je de video ziet, begrijp je wel waarom ze zo keek![]()
http://x17online.com/cele(...)t_-06212008.php#more
Wat is zij vreselijk! Trek die ogen eens normaal open..quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:43 schreef cinnamongirl het volgende:
En Renee Zelweger caught w/o make-up:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel iets weghebben van Joan Crawford met die wenkbrauwen en lippen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Anne Hathaway, vond haar mooi maar ze begint steeds meer op een paard te lijken:
[ afbeelding ]
Nou, film of niet, het blijft een onflatteuze fotoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:28 schreef Cairon het volgende:
Matt Damon is bezig met het maken van een film, dus dat is niet geheel eerlijk... mocht hij er 2 maanden na de laatste opnames nog zo uitzien... dan heb je een goed punt.
I agreequote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:42 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nou, film of niet, het blijft een onflatteuze foto
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Ron Jeremy, de pr0ngod die duizenden vrouwen had:
[ afbeelding ]
..draagt CROCS!
Do the Mario?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
..draagt CROCS!
Ja. Maar hij valt een beetje weg zo hequote:
quote:
Hij heeft een staartquote:
Ze kwam net aan op het vliegveld in LA, terug van dr zusje in Louisiana. En er waren extreem veel paparazzi aanwezig, het was choas. en daar werd ze nogal bang en emotioneel van...quote:Op donderdag 3 juli 2008 04:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar wat is er nu weer mis met Britney op de vorige pagina
[ afbeelding ]
die dus
Een Amy Winehousje.quote:Op donderdag 3 juli 2008 01:12 schreef Irrem het volgende:
Wat heeft die in vredesnaam op d'r hoofd zitten?
Ik denk dat Q_B bedoelt: wat is er mis met de foto?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze kwam net aan op het vliegveld in LA, terug van dr zusje in Louisiana. En er waren extreem veel paparazzi aanwezig, het was choas. en daar werd ze nogal bang en emotioneel van...
Mijn held ziet er hier goed uit hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
..draagt CROCS!
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik denk dat Q_B bedoelt: wat is er mis met de foto?Niks, toch?
Net als dat ik die foto van Justin ook verre van onflatteus vind.
God, daar gaat m'n slaap vannachtquote:Op zondag 6 juli 2008 01:19 schreef kvd het volgende:
ik heb hier maar 2 woorden voor: IEKS en eng
Jeremy Jackson, speelde vroeger het zoontje van David Hasselhoff in Baywatch
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |