........................quote:
Ja want zij kan zichzelf niet kleden. Het lijkt alsof ze altijd het ergste van zichzelf wil laten zien.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:30 schreef IQM het volgende:
En als Britney een paar kilo's meer heeft, is het gelijk een dik zeug.
Ik vind die kerel achter hem meer jammiequote:
Hij doet het wel vaker. In de video van If you keep losing sleep heeft die het ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:03 schreef rena het volgende:
Dat dacht ik ook. Maar ik twijfel. Waarom zou je 1 oog blauw schminken?
Het is te snel te goed gegaan met haar.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:49 schreef Saphia het volgende:
Amyzucht... ga naar rehab, dump die loser van een echtgenoot,kom wat kilo's aan en ga je eens focussen op je muziek
Daarvoor was ze ook al in de weer met drank en drugs hoor. Maar toen stond ze minder in de schijnwerpers.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is te snel te goed gegaan met haar.
Ook mooiquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:39 schreef SEMTEX het volgende:
Stacey Dash (ken je o.a. van Clueless) en Blu Cantrell:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker in Afrika op vakantie geweest.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:52 schreef Treezz het volgende:
Die buik van amy is helemaal opgezet..wa raar....
Dat noem je ene biafra buikje, oftewel ondervoedtquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:52 schreef Treezz het volgende:
Die buik van amy is helemaal opgezet..wa raar....
Het nieuwste dieetquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeker in Afrika op vakantie geweest.
Zo zonde he, rockgodin is nog maar een schimmetje van zichzelf. Drugs are bad mkay.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |