quote:
mogguhquote:
Ik denk zomaar dat Droxz nog veeeeeeeeel minder zin heeftquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef tripack het volgende:
[..]
mogguh
nu heb ik helemaal geen zin meer
goeie vraag... istie niet met vakantie?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Droxz nog veeeeeeeeel minder zin heeft
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:18 schreef tripack het volgende:
[..]
goeie vraag... istie niet met vakantie?
Ik jou ook nietquote:
hooiquote:
Die zit op de camping man!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uh... Geen idee eigenlijk, zou best kunnen...
Stroquote:
Welkom! koffie / thee / limonade / smok3z zn moeder ?quote:
Roze koek met jam vulling?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Welkom! koffie / thee / limonade / smok3z zn moeder ?
Net een biertje gehad op m'n werk, dus ben nog ff voorzienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Welkom! koffie / thee / limonade / smok3z zn moeder ?
zo zou je zn moeder ook kunnen noemen jaquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo zou je zn moeder ook kunnen noemen ja
das wel relaxed! hier mag niet gedronken wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
Net een biertje gehad op m'n werk, dus ben nog ff voorzien
Al zal die snel op zijn met die benauwdheid hier in 't gebouw
hij is het wel gewend hoorquote:
Dan gaan we gewoon nog even doorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij is het wel gewend hoorhij kaatst vaak ook de bal nl
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo zou je zn moeder ook kunnen noemen ja
Hier normaal gesproken ook nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das wel relaxed! hier mag niet gedronken worden
de mazzelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:41 schreef Civilian het volgende:
Mijn 'werk'-dag zit er weer op
Ik ben weer richting huisom morgen weer vrolijk aan de slag te kunnen
Verveel me nu al
nou prettige avond!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:41 schreef Civilian het volgende:
Mijn 'werk'-dag zit er weer op
Ik ben weer richting huisom morgen weer vrolijk aan de slag te kunnen
Verveel me nu al
Nee, ik had dus vrijdag een bruiloftquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
sm0kez, metallica nog gezien bij pinkpop ?
zou ik ook wel willen... wat is de reden dat je vrij bent WL?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou prettige avond!en tot donderdag, ben morgen vrij
Was wel weer Vet heh ? gelijk ride the lightning ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, ik had dus vrijdag een bruiloft
Maar ik heb het wel op tv gezien, en filmpjes die vrienden hadden gemaakt die er wél bij waren
ik ga even rotjeknor in , kleren kopen edquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:43 schreef tripack het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen... wat is de reden dat je vrij bent WL?
Zijn collega's wilden ook een dagje rustquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:43 schreef tripack het volgende:
[..]
zou ik ook wel willen... wat is de reden dat je vrij bent WL?
En godverdomme, spelen die gasten ook nog And Justice For All. Alle concerten die ik hier in NL heb meegemaakt loop ik al te hopen op dat nummer, en die éne keer dat ik er niet bij ben wordt ie ook nog gespeeld!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Was wel weer Vet heh ? gelijk ride the lightning ookwat een energie komt er van die band!
dat moet ook wel eens gebeurenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga even rotjeknor in , kleren kopen ed
bedankt héh!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zijn collega's wilden ook een dagje rust
Welcomequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bedankt héh!denk dat ik best gemist wordt
ja en toch gaat er niets boven die ene keer in gelredome, dat ze master of puppets in zn geheel speelden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En godverdomme, spelen die gasten ook nog And Justice For All. Alle concerten die ik hier in NL heb meegemaakt loop ik al te hopen op dat nummer, en die éne keer dat ik er niet bij ben wordt ie ook nog gespeeld!
Hufters
kost je weer een traktatiequote:
Pff, voor grappige posts hoef ik niet te trakterenquote:
Dat was inderdaad wel extreem, gewoon het hele albumquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en toch gaat er niets boven die ene keer in gelredome, dat ze master of puppets in zn geheel speelden.
wat een sensatie was dat. ik ging er met griep naartoe eigelijk, en daarna was ik gelijk genezen. ok ok ik had de rest aangestoken, maja dat hoort erbij
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Pff, voor grappige posts hoef ik niet te trakteren
nou ok omdat jij het bent danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Pff, voor grappige posts hoef ik niet te trakteren
misschien over 5 jaar dan hehquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat was inderdaad wel extreem, gewoon het hele album
Stiekem hoop ik nog op een Justice tour, omdat ie nu 20 jaar bestaat, maar dat zal vast niet gebeuren
Hebbert...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Doe maar een stukkie appeltaart ofzo
kut kan je plaatje niet zien, kijk zo thuis wel ffquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, WL, gisteravond weer ff GH gespeeld
[ afbeelding ]
Wel thuisquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:58 schreef tripack het volgende:
ik ben naar huis toe![]()
fijne avond allemaal en tot morgen
fijne avond Tripackquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:58 schreef tripack het volgende:
One op Hard;quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kut kan je plaatje niet zien, kijk zo thuis wel ff![]()
ja grandioos spel, moet het ook weer eens proberen eigelijk, maja ben niet zo goed erin
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:58 schreef tripack het volgende:
kolere! dat redt ik dus nooit!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
One op Hard;
288k punten, 91% met een streak van 289
ok, prettige avond, en tot de volgende keer. de koffie/thee staat altijd klaar!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ook voor mij tijd om eens iets nuttigs te doen..
-Afwassen
-Macaroni maken
-Visite gaan
Tot een volgende keer en een fijne avond!
Veel plezier, fijne avond!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ook voor mij tijd om eens iets nuttigs te doen..
-Afwassen
-Macaroni maken
-Visite gaan
Tot een volgende keer en een fijne avond!
Ben al druk aan het oefenen op expert, maar ik kom gewoon niet voorbij die solo... Eerste gedeelte gaat redelijk perfect, maar dat laatste stukkie...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kolere! dat redt ik dus nooit!![]()
zowieso op hard spelen, wordt em niet
whehehquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben al druk aan het oefenen op expert, maar ik kom gewoon niet voorbij die solo... Eerste gedeelte gaat redelijk perfect, maar dat laatste stukkie...
Ja joh... Through The Fire And Flames, ben er nog niet eens mee begonnen... Dat wordt nog wel ff oefenen voor ik dat kan hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehehtis wel een uitdagend spel ja. heb je op youtube al gekeken ? 1.000.000 scores enzo ?
das gewoon echt niet normaal meer
Mogguhquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:23 schreef lynda het volgende:
* lynda heeft heerlijk geslapen!
Blij dat ik niet ben gaan werken want dan was ik daar echt in slaap gevallen
Góóóóóóóóóóóódver, heb ik dat allemaal moeten missen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:30 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm tis weer ff wachten totdat er een rip uit komt van metallicalive.com sm0kez
Creeping Death
For Whom The Bell Tolls
Ride The Lightning
The Four Horsemen
Bleeding Me
...And Justice For All
Devil's Dance
The Memory Remains
Fade To Black
Master Of Puppets
Whiplash
Nothing Else Matters
Sad But True
One
Enter Sandman
- - - - -
Last Caress
So What
Seek and Destroy
Nothing else mattersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Góóóóóóóóóóóódver, heb ik dat allemaal moeten missen?![]()
![]()
Had het gehoord ja, maar ben er waarschijnlijk toch te lui voorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:41 schreef Bellerophon het volgende:
@Smokez, heb je al de plannen gehoord over Guitar Hero 4? Zelf je nummers maken
En dat is pas voor mij de reden om het spel te kopen, eigen nummers makenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Had het gehoord ja, maar ben er waarschijnlijk toch te lui voor
* Zingt vals mee *quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*pakt er een gitaar bij en speelt ff een nummertje mee
quote:Guitar Hero: Metallica komt in eerste kwartaal 2009
Door Paul Hulsebosch, dinsdag 3 juni 2008 14:30, views: 5.436
Activision brengt begin 2009 Guitar Hero: Metallica uit, blijkt uit een overzicht van de plannen van de uitgever. Daarmee borduurt de uitgever voort op de weg die het met Guitar Hero: Aerosmith is ingeslagen.
Uitgever Activision liet in een rapport aan de Amerikaanse overheidsinstantie SEC weten welke games het in het huidige fiscale jaar, dat loopt tot 31 maart 2009, zal uitgeven. In de lijst staat het tot nu toe onbekende Guitar Hero: Metallica vermeld. Activision Nederland heeft inmiddels bevestigd dat het spel er inderdaad gaat komen, al wil het bedrijf niet zeggen wanneer we de nieuwe versie mogen verwachten. Als de opgave in het SEC-rapport klopt, zal de nieuwe versie van Guitar Hero in elk geval voor 31 maart 2009 in de winkel liggen.
In juni zal met Guitar Hero: Aerosmith de eerste aan een enkele band gewijde versie van Guitar Hero het licht zien. Voor de kerst verschijnt ook nog Guitar Hero: World Tour, waarmee Guitar Hero de concurrentie met Rock Band van concurrent Electronic Arts aangaat. World Tour krijgt naast de standaard gitaar ook een drumstel en een microfoon, net als Rock Band. Of in de Metallica-versie van Guitar Hero ook drums en microfoon gebruikt kunnen worden, is nog niet bekend.
Er was al enige tijd sprake van een tweede rond een enkele band opgetrokken versie van Guitar Hero. Naast Metallica werd ook Van Halen als mogelijke kandidaat genoemd. Die band zal wel prominent aanwezig zijn in Guitar Hero: World Tour.
vraag me af of dat wel zo is. of gewoon de tonen invullen (die al voorgespeeld zijn) die je wilt spelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:41 schreef Bellerophon het volgende:
@Smokez, heb je al de plannen gehoord over Guitar Hero 4? Zelf je nummers maken
.quote:
Voor zover ik begreep dus welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vraag me af of dat wel zo is. of gewoon de tonen invullen (die al voorgespeeld zijn) die je wilt spelen.
dat zat nl ook in amplitude. het spel waardoor deze hype is begonnen eigelijk.
en das toch niet hetzelfde
trouwens , ritje van Grid28 sec nog wel
![]()
Ik ben al aan t rondkijken voor een 360, denk zomaar dat de nieuwe GH's niet meer voor de PS2 uit zullen komen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
oh ja!! hopelijk komt ie op de ps2 ookanders moet ik hem ook voor de ps3 aanschaffen
Probeer Guitar Hero eens... Té goed om waar te kunnen zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
Spelletjes zijn zó niet mijn ding..
ja het is idd hopeloos op dit moment. bij de ps3 hetzelfde trouwens.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben al aan t rondkijken voor een 360, denk zomaar dat de nieuwe GH's niet meer voor de PS2 uit zullen komen...
Alleen t probleem is dat die dingen zo snel gebanned worden als je ze gaat flashen. Zit nog steeds uit te zoeken hoe je nou met een geflashte 360 altijd op Xbox live kan blijven spelen!
Niet... voor zover ik weetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben al aan t rondkijken voor een 360, denk zomaar dat de nieuwe GH's niet meer voor de PS2 uit zullen komen...
Alleen t probleem is dat die dingen zo snel gebanned worden als je ze gaat flashen. Zit nog steeds uit te zoeken hoe je nou met een geflashte 360 altijd op Xbox live kan blijven spelen!
En je punt is?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
De wie?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Probeer Guitar Hero eens... Té goed om waar te kunnen zijn
en wat wel dan ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik heb geen punt. Geef enkel aan dat het niks voor mij is.quote:
Fijn, weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik heb geen punt. Geef enkel aan dat het niks voor mij is.
Postenquote:
dan zit je hier goed op !Fok, of zit je hier toevallig al langer ?quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
![]()
Je hebt nog nooit van Guitar Hero gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Glad I could helpquote:
Zeikerdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Aantal posts: 46 (gemiddeld 20 per dag)
Mja, 20 per dag, netjes hoor
Nee, moet dat dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
![]()
Je hebt nog nooit van Guitar Hero gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |