kut kan je plaatje niet zien, kijk zo thuis wel ffquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, WL, gisteravond weer ff GH gespeeld
[ afbeelding ]
Wel thuisquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:58 schreef tripack het volgende:
ik ben naar huis toe![]()
fijne avond allemaal en tot morgen
fijne avond Tripackquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:58 schreef tripack het volgende:
One op Hard;quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kut kan je plaatje niet zien, kijk zo thuis wel ff![]()
ja grandioos spel, moet het ook weer eens proberen eigelijk, maja ben niet zo goed erin
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:58 schreef tripack het volgende:
kolere! dat redt ik dus nooit!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
One op Hard;
288k punten, 91% met een streak van 289
ok, prettige avond, en tot de volgende keer. de koffie/thee staat altijd klaar!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ook voor mij tijd om eens iets nuttigs te doen..
-Afwassen
-Macaroni maken
-Visite gaan
Tot een volgende keer en een fijne avond!
Veel plezier, fijne avond!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:01 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ook voor mij tijd om eens iets nuttigs te doen..
-Afwassen
-Macaroni maken
-Visite gaan
Tot een volgende keer en een fijne avond!
Ben al druk aan het oefenen op expert, maar ik kom gewoon niet voorbij die solo... Eerste gedeelte gaat redelijk perfect, maar dat laatste stukkie...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kolere! dat redt ik dus nooit!![]()
zowieso op hard spelen, wordt em niet
whehehquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben al druk aan het oefenen op expert, maar ik kom gewoon niet voorbij die solo... Eerste gedeelte gaat redelijk perfect, maar dat laatste stukkie...
Ja joh... Through The Fire And Flames, ben er nog niet eens mee begonnen... Dat wordt nog wel ff oefenen voor ik dat kan hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehehtis wel een uitdagend spel ja. heb je op youtube al gekeken ? 1.000.000 scores enzo ?
das gewoon echt niet normaal meer
Mogguhquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:23 schreef lynda het volgende:
* lynda heeft heerlijk geslapen!
Blij dat ik niet ben gaan werken want dan was ik daar echt in slaap gevallen
Góóóóóóóóóóóódver, heb ik dat allemaal moeten missen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:30 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm tis weer ff wachten totdat er een rip uit komt van metallicalive.com sm0kez
Creeping Death
For Whom The Bell Tolls
Ride The Lightning
The Four Horsemen
Bleeding Me
...And Justice For All
Devil's Dance
The Memory Remains
Fade To Black
Master Of Puppets
Whiplash
Nothing Else Matters
Sad But True
One
Enter Sandman
- - - - -
Last Caress
So What
Seek and Destroy
Nothing else mattersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Góóóóóóóóóóóódver, heb ik dat allemaal moeten missen?![]()
![]()
Had het gehoord ja, maar ben er waarschijnlijk toch te lui voorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:41 schreef Bellerophon het volgende:
@Smokez, heb je al de plannen gehoord over Guitar Hero 4? Zelf je nummers maken
En dat is pas voor mij de reden om het spel te kopen, eigen nummers makenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Had het gehoord ja, maar ben er waarschijnlijk toch te lui voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |