Mee eens. Behalve een goede verdediging is er van Tsjechië weinig meer over. Zwitserland is een stug team en heeft natuurlijk het thuisvoordeel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:32 schreef sjimz het volgende:
Tsjechie mist met het ontbreken van Rosicky en Nedved creativiteit en dat zal ze tegen de op het bot gemotiveerde Zwitsers gaan opbreken.
Ik denk een 1-0 voor Zwitserland.
Eigenlijk vrij weinig over gehoord. Merk nu ook duidelijk dat voetbal stukken minder belangrijk is hier dan ijshockey. Beetje jammer. Ik zal zaterdag nog eens peilen hoe het zit met het enthousiasme. Stukken minder fanatiek dan Polen, Russen, Kroaten om maar wat landen te noemen in de buurt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat denken de Tsjechen zelf Aanvoerder?
Komt dat door de aftakeling, of waren ze in 2004 en 2005 ook al niet geïnteresseerd?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij weinig over gehoord. Merk nu ook duidelijk dat voetbal stukken minder belangrijk is hier dan ijshockey. Beetje jammer. Ik zal zaterdag nog eens peilen hoe het zit met het enthousiasme. Stukken minder fanatiek dan Polen, Russen, Kroaten om maar wat landen te noemen in de buurt.
Niet door mij, tegen Portugal gaan ze er gewoon af en na de kwartfinale is het voorbij voor ze. Maar deze poule komen ze wel door.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij worden de Zwitsers eerder overschat.
En toch denk je dat de Zwitsers winnen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet door mij, tegen Portugal gaan ze er gewoon af en na de kwartfinale is het voorbij voor ze. Maar deze poule komen ze wel door.
In het stadion of op een plein?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ga er naar toe! Wiehoe!
Verwacht gelijk wel een verrassing van de Zwitsers, denk dat het 2-2 wordt.
Woei!quote:Tsjechië mist Pospěch in ouverture
Zdeněk Pospěch is komende zaterdag definitief niet inzetbaar in het EK-openingsduel tussen Tsjechië en Zwitserland. De Tsjechische verdediger heeft een virus opgelopen en kampte de afgelopen dagen bovendien met hoge koorts. "Zdeněk heeft inmiddels niet meer zoveel koorts, maar hij kan tegen Zwitserland niet meedoen", bevestigde woordvoerder Lukas Tucek. Pospěch, die in clubverband voor FC Kopenhagen speelt, had waarschijnlijk in Basel op de bank plaatsgenomen.
Bondscoach Karel Brückner lijkt zich geen zorgen te hoeven maken om TomᨠUjfalu¨i. De aanvoerder van het nationale elftal haakte woensdag af op de training met een buikspierblessure, maar stond donderdag weer op het trainingsveld in Seefeld.
tja, wel van lang geledenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:17 schreef Heerlijkheid het volgende:
Motivatie vs. Ervaring, ben benieuwd.
1924: 1-1
1924: 1-0 Zwitserland
1929: 1-4 Tsjechie
1929: 5-0 Tsjechie
1931: 7-3 Tsjechie
1932: 5-1 Zwitserland
1934: 3-2 Tsjechie
1935: 2-2
1937: 5-3 Tsjechie
1938: 4-0 Zwitserland
1946: 3-2 Tsjechie
1948: 1-1
1953: 5-0 Tsjechie
1956: 1-6 Tsjechie
1958: 2-1 Tsjechie
1967: 1-2 Tsjechie
1975: 1-1
1977: 1-0 Zwitserland
1981: 0-1 Zwitserland
1983: 0-0
1985: 2-0 Zwitserland
1987: 1-2 Tsjechie
1989: 0-1 Tsjechie
1989: 3-0 Tsjechie
1991: 1-1
1994: 3-0 Zwitserland
1996: 1-2 Tsjechie
1999: 3-0 Tsjechie
Op basis van voorgaande resultaten zou je denken dat Tsjechie sterker is. Ik verwacht 1-2, Zwitserland zal toch wel aandringen maar ervaring gaat het winnen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:08 schreef gitaarsnaar het volgende:
Voor beide ploegen valt wel wat te zeggen, dus denk gelijkspel, 1 - 1.
Misschien, misschien niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:02 schreef pulletje het volgende:
ik heb het staan op 1-0 voor Tjechie..
Verwacht niet zoveel doelpunten in het openingsduel en vind Tjechie toch wel sterker..
van de BBCquote:Switzerland were boosted by the return to fitness of Tranquillo Barnetta ahead of Saturday's Euro 2008 opener.
The midfielder has recovered from an ankle problem, while Patrick Mueller will also be available.
Czech defender Marek Jankulovski has declared himself fit for the Group A game after a knee injury.
Captain Tomas Ujfalusi has played down concerns over his own fitness after a muscle strain, but right-back Zdenek Pospech (virus) is definitely out.
"Pospech has a virus, he has had a high temperature for the past two days. He will not be fit for Saturday's match, he will not go with the team to Basel," team spokesman Lukas Tucek said.
"However, he will stay in the squad and we are not planning a change."
Swiss defender Mueller missed all of last season with a knee injury but has been cleared to play for the co-hosts.
"Everyone is fully fit, Kobi Kuhn will have 23 players to pick from for Saturday," reported squad doctor Roland Grossen at the Swiss squad's training base in the foothills of the Alps.
Arsenal centre-half Philippe Senderos revealed he was anticipating that Mueller would be alongside him against the Czechs.
"Patrick has been training hard and he has played the last two games with me," Senderos said. "It depends on the coach and how Patrick feels, but I think he'll be there."
Barnetta said he was determined to play for the co-hosts in their crucial first game, with matches against Turkey and Portugal to follow.
"I have told the coach I am ready to play but of course the decision rests with him," Barnetta added.
Barnetta could play on either wing, providing competition for the in-form Johan Vonlanthen and Valon Behrami, or take up a playmaker role in central midfield.
"Of course, I would rather not have been injured but I have played plenty of games for Bayer Leverkusen this season."
Italian official Roberto Rosetti has been chosen to referee the opening game.
en dan wint Tsjechie gewoon met 3-1quote:
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:58 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
en dan wint Tsjechie gewoon met 3-1
Welke uitslag verwacht je?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Lekker Tsjechische biertjes drinken tijdens de wedstrijd. Heerlijk.
Volgens mij had ik in een poule 2-1 gezet. Zwitserland niet al teveel onderschatten en Tsjechie niet teveel eer toedichten.quote:
Gelukkig spelen de meeste voor buitenlandse clubs, want wat ze in de Tsjechische competitie voor de dag toveren qua spel is werkelijk om te janken.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:28 schreef dvdfreak het volgende:
Tsjechie wint. makkelijk
Ja maar ik heb nog nooit van P&P gehoordquote:
Nedved missen we ook. Wou ook niet terugkomen toen Rosicky geblesseerd raakte.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nog nooit van P&P gehoord![]()
Rosicky is de man, de man ie alles kan!
?quote:
Ja idd, ze lagen er wel in de eerste ronde uit met die blessure van Koller.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:39 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij deed Tsjechie in 2006 mee.
http://en.wikipedia.org/w(...)tional_football_teamquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:42 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een gelul weer.
"Tsjechië is het enige EK-land dat nog nooit op een WK actief was."
2006 vergeten? In de poule met Ghana, Italië en de VS?
De laatste tijd worden er echt knoeperts van fouten gemaakt. Gisteren nog Jack van Gelder: "Griekenland won 2x in de kwalificatie van Portugal". Gelukkig corrigeerde Blind direct, maar Jack geloofde het toch niet helemaal.
bedankt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:44 schreef Cyberia18 het volgende:
TV TIP:
CHECK BBC VOOR DE OPENINGSCEREMONIE!
Over wie gaat het?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:44 schreef Bruce117 het volgende:
Been: "Ik mag natuurlijk niet verklappen dat hij ook niet mee doet vanavond"
Dione: "Ja dat mag best"
Been "Hij doet vanavond dus ook niet mee."
Dat was echt debiel ja..ten eerste is het geen einde van een film ofzo wat hij aan het spoileren is en ten tweede...come on..zeggen dat je een bepaald iets niet mag zeggen is echt te simpel voor woorden..zit alleen in kansloze kindercomedies dacht ikquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:44 schreef Bruce117 het volgende:
Been: "Ik mag natuurlijk niet verklappen dat hij ook niet mee doet vanavond"
Dione: "Ja dat mag best"
Been "Hij doet vanavond dus ook niet mee."
Barosquote:
Je weet wel dat Tsjechië mee deed, maar Zwitserland ben je vergeten? Zonder tegengoals eruit in 2006.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:48 schreef Donaldo het volgende:
oh het is jullie dus ook opgevallen die fout dat tsjechie nog geen wk heeft gespeeld, bedoelen ze daar zwitserland mee of was het gewoon een oerdomme opmerking?
Tis erg kinderachtig.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de openingsceremonieën bij OS altijd gaaf met al die atleten enzo maar op EK en WK Voetbal altijd een beetje
Zwitserland heeft sowieso ook al aan een WK meegedaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:48 schreef Donaldo het volgende:
oh het is jullie dus ook opgevallen die fout dat tsjechie nog geen wk heeft gespeeld, bedoelen ze daar zwitserland mee of was het gewoon een oerdomme opmerking?
hopelijk wint tsjechie makkelijk, zou een mooi begin zijn
wel zonde dat baros er niet in staat
www.livescore.comquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Opstellingen al bekend?
Gat in het veld graven en gaan zittenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:49 schreef pberends het volgende:
Wat gebeurd er trouwens als een speler tijdens de wedstrijd moet poepen?
dat onthoud je wel als je tsjechisch bent he...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:49 schreef WeebI het volgende:
[..]
Je weet wel dat Tsjechië mee deed, maar Zwitserland ben je vergeten? Zonder tegengoals eruit in 2006.
en daarvoor natuurlijk nog 7x mee gedaan
http://images.google.com/images?hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&hs=iq0&q=amanda+ammann&um=1&ie=UTF-8quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:54 schreef pberends het volgende:
wie was die miss nou?
Die lopen iig ruim voor op de NOS, de ZDF is nog iets sneller trouwens.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:55 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&hs=iq0&q=amanda+ammann&um=1&ie=UTF-8
Fap ze
In klederdrachtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:58 schreef pberends het volgende:
De enige neger van Zwitserland.
BBC is sowieso > NOSquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die lopen iig ruim voor op de NOS, de ZDF is nog iets sneller trouwens.
Kijk....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:55 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?hl=en&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&hs=iq0&q=amanda+ammann&um=1&ie=UTF-8
Fap ze
Je zou bijna trots worden op het walgelijke Wilhelmus.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:59 schreef TheGeneral het volgende:
Wat zijn die volksliederen toch lelijk altijd zeg.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:00 schreef Plastic_Power het volgende:
Die Ruth Jacott spreekt nog een aardig woordje over de grens
BBC sport ook hoorquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:55 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Fap ze
1e schot naast het doel op het EKquote:
brengt dequote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:04 schreef GasTurbine het volgende:
Het 'brengde' schwung in het satdion. brengde wtf.
EK gaat ontzettend succesvol worden. Ik schat wel meer dan een half miljoen posts.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:02 schreef tong80 het volgende:
Fok is groot geworden de wedstrijd moet nog beginnen en één pagina in 2 minuten is al vol gepost.
Moet je voor de gein eens kijken in de archieven wat er tijdens het EK-2000 hier werd gepost.
john motsonquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:05 schreef donpsp het volgende:
BBC kijken is veel geiler. Enthousiaste vent:D Ik val op vrouwen overigens.
Wat doet ie dan op de bankquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop alleen al voor die coach dat Zwitserland wint... wat verschrikkelijk als je vrouw in het ziekenhuis ligt te vechten voor d'r leven...hopelijk biedt het wat troost
Tja, Duivels dillemma natuurlijk... hij heeft hier ook 4 jaar naar toe gewerkt en als zijn vrouw bijvoorbeeld in coma wordt gehouden...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat doet ie dan op de bank
Ik zou bij haar willen zijn.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:09 schreef donpsp het volgende:
Was Vonlanthen trouwens niet ook een zwitser? Die speelde bij PSV geloof ik. Of begin ik te hallicuneren na al die EK-voorbereidingsspanningen de laatste dagen a.k.a. aftellen.
Klopt hoor. Hij heeft ook bij NAC Breda gespeeld en speelt nu bij Salzburgquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:09 schreef donpsp het volgende:
Was Vonlanthen trouwens niet ook een zwitser? Die speelde bij PSV geloof ik. Of begin ik te hallicuneren na al die EK-voorbereidingsspanningen de laatste dagen a.k.a. aftellen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:12 schreef ItaloDancer het volgende:
Die herhalingsanimatie is alvast supermooiik herinner me dat ik me er ooit in een vorig toernooi aan geërgerd heb
Tijdelijk voor een paar dagen of net als van Bommel voor altijd? Want als ik even google dan staat hij gewoon bij de voorselectie enzo.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]maar die heeft ruzie met de coach geloof ik
Toen speelden ze in een tempo wat op herhalingen leekquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zo mooi al op het WK '78 worden de doelpuntherhalingen niit meer.
Met zo'n geile animatie moet dat wel hequote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het komt allemaal goed Mike, maak je niet druk.
Wedstrijd valt me inderdaad mee.. Dit stimuleert wel om de andere 'saaie' wedstrijden ook te bekijken.quote:
Zekerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Met zo'n geile animatie moet dat wel he
die Zwitserse rechtsbackquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Het ging me even voorbij maar wie is in gesprek met Real Madrid?
Zeker wel. Tsjechië komt er tot nu toe nauwelijks aan te pas.quote:
quote:
Inderdaad, die hebben hun tijd met een Nedved als aanvoerder gehad. Het is nog maar de vraag dus wie er 2e wordt achter Portugal.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:22 schreef TheVulture het volgende:
Tsjechie is toch allemaal redelijk vergane glorie....
Ik heb Zwitserland en Turkije in al mijn pools laten doorgaanquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Inderdaad, die hebben hun tijd met een Nedved als aanvoerder gehad. Het is nog maar de vraag dus wie er 2e wordt achter Portugal.
Alles kan, maar als ik zo naar de selectie van Portugal kijk, denk ik dat je weinig kans maaktquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb Zwitserland en Turkije in al mijn pools laten doorgaan
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb Zwitserland en Turkije Portugal in al mijn pools laten doorgaan
+ Tentamenweekquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:28 schreef RayMania het volgende:
Ik geniet nu al van het EK. Elke avond twee wedstrijden + Sportzomer.
Ik spuug op het EK. Ik blijf balen over de blessure van Robbenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:28 schreef RayMania het volgende:
Je zou toch eigenlijk denken dat het omgekeerd is, maar ik vind het wel wat hebben nu.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:27 schreef Hankster het volgende:
Tsjechië al 3 "reddingen van de keeper" tegen 0 van Zwitserland. Dat zegt toch wel veel over het niveau van beide landen
Preciesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:29 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Je zou toch eigenlijk denken dat het omgekeerd is, maar ik vind het wel wat hebben nu.
Zwitserland doet het ook veel beter.
Het was ook meer een principekwestie... ik haat Portugalquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Alles kan, maar als ik zo naar de selectie van Portugal kijk, denk ik dat je weinig kans maakt
Ach, half uurtje bezig. Er kan nog van alles gebeurenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:30 schreef Hankster het volgende:
[..]
PreciesLeuk hoor!
Hoewel...zo gaat, vrees ik, m'n voorspelling van 1-2 voor Tsjechië niet op
Naja nog aftasten denk ikquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:32 schreef Solidius het volgende:
Matige wedstrijd tot nu toe
Het lijkt net Stormvogels Telstar - Quickboys '66 :\
Je vraagt je toch af waarom coaches altijd met zo'n uitgebluste generatie blijven spelen...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:32 schreef Damzkieee het volgende:
Ouwe knarren bij Tsjechië
Ik bekijk het zo; Finale Nederland - Portugal, en ze dan geven wat ze verdienen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was ook meer een principekwestie... ik haat Portugal
Had je een Nederland-Portugal wedstrijd verwacht dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:32 schreef Solidius het volgende:
Matige wedstrijd tot nu toe
Het lijkt net Stormvogels Telstar - Quickboys '66 :\
Zou wel leuk zijn voor de neutrale kijkerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:33 schreef Hankster het volgende:
[..]
Had je een Nederland-Portugal wedstrijd verwacht dan?
Ja ik ook, vooral omdat ik het nu weer zie gebeuren dat alle aktie strand rond de middenlijn en Ruud op een eilandje staat en alle aanvallende kracht ermee lamgeslagen is. Misschien dat Van der vaart wat dieper kan gaan spelen , Van Persie hopelijk minstens kan invallen en Sneijder paar schoten kan leveren als ie naar binnen trekt....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:28 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ik spuug op het EK. Ik blijf balen over de blessure van Robben
Dat welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:34 schreef Solidius het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn voor de neutrale kijker
Net wel jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Knippert het beeld bij jullie??
Owee als m'n projector met het EK kapot gaat!
idem ditoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:28 schreef RayMania het volgende:
John Motsonquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:40 schreef Tim86 het volgende:
BBC commentaar is weer een verademing tov Frank Snoeks
RIP Projectorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Knippert het beeld bij jullie??
Owee als m'n projector met het EK kapot gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |