+ Tentamenweekquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:28 schreef RayMania het volgende:
Ik geniet nu al van het EK. Elke avond twee wedstrijden + Sportzomer.
Ik spuug op het EK. Ik blijf balen over de blessure van Robbenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:28 schreef RayMania het volgende:
Je zou toch eigenlijk denken dat het omgekeerd is, maar ik vind het wel wat hebben nu.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:27 schreef Hankster het volgende:
Tsjechië al 3 "reddingen van de keeper" tegen 0 van Zwitserland. Dat zegt toch wel veel over het niveau van beide landen
Preciesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:29 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Je zou toch eigenlijk denken dat het omgekeerd is, maar ik vind het wel wat hebben nu.
Zwitserland doet het ook veel beter.
Het was ook meer een principekwestie... ik haat Portugalquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Alles kan, maar als ik zo naar de selectie van Portugal kijk, denk ik dat je weinig kans maakt
Ach, half uurtje bezig. Er kan nog van alles gebeurenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:30 schreef Hankster het volgende:
[..]
PreciesLeuk hoor!
Hoewel...zo gaat, vrees ik, m'n voorspelling van 1-2 voor Tsjechië niet op
Naja nog aftasten denk ikquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:32 schreef Solidius het volgende:
Matige wedstrijd tot nu toe
Het lijkt net Stormvogels Telstar - Quickboys '66 :\
Je vraagt je toch af waarom coaches altijd met zo'n uitgebluste generatie blijven spelen...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:32 schreef Damzkieee het volgende:
Ouwe knarren bij Tsjechië
Ik bekijk het zo; Finale Nederland - Portugal, en ze dan geven wat ze verdienen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was ook meer een principekwestie... ik haat Portugal
Had je een Nederland-Portugal wedstrijd verwacht dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:32 schreef Solidius het volgende:
Matige wedstrijd tot nu toe
Het lijkt net Stormvogels Telstar - Quickboys '66 :\
Zou wel leuk zijn voor de neutrale kijkerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:33 schreef Hankster het volgende:
[..]
Had je een Nederland-Portugal wedstrijd verwacht dan?
Ja ik ook, vooral omdat ik het nu weer zie gebeuren dat alle aktie strand rond de middenlijn en Ruud op een eilandje staat en alle aanvallende kracht ermee lamgeslagen is. Misschien dat Van der vaart wat dieper kan gaan spelen , Van Persie hopelijk minstens kan invallen en Sneijder paar schoten kan leveren als ie naar binnen trekt....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:28 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ik spuug op het EK. Ik blijf balen over de blessure van Robben
Dat welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:34 schreef Solidius het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn voor de neutrale kijker
Net wel jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Knippert het beeld bij jullie??
Owee als m'n projector met het EK kapot gaat!
idem ditoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:28 schreef RayMania het volgende:
John Motsonquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:40 schreef Tim86 het volgende:
BBC commentaar is weer een verademing tov Frank Snoeks
RIP Projectorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
Knippert het beeld bij jullie??
Owee als m'n projector met het EK kapot gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |