Tja, Duivels dillemma natuurlijk... hij heeft hier ook 4 jaar naar toe gewerkt en als zijn vrouw bijvoorbeeld in coma wordt gehouden...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat doet ie dan op de bank
Ik zou bij haar willen zijn.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:09 schreef donpsp het volgende:
Was Vonlanthen trouwens niet ook een zwitser? Die speelde bij PSV geloof ik. Of begin ik te hallicuneren na al die EK-voorbereidingsspanningen de laatste dagen a.k.a. aftellen.
Klopt hoor. Hij heeft ook bij NAC Breda gespeeld en speelt nu bij Salzburgquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:09 schreef donpsp het volgende:
Was Vonlanthen trouwens niet ook een zwitser? Die speelde bij PSV geloof ik. Of begin ik te hallicuneren na al die EK-voorbereidingsspanningen de laatste dagen a.k.a. aftellen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:12 schreef ItaloDancer het volgende:
Die herhalingsanimatie is alvast supermooiik herinner me dat ik me er ooit in een vorig toernooi aan geërgerd heb
Tijdelijk voor een paar dagen of net als van Bommel voor altijd? Want als ik even google dan staat hij gewoon bij de voorselectie enzo.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]maar die heeft ruzie met de coach geloof ik
Toen speelden ze in een tempo wat op herhalingen leekquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zo mooi al op het WK '78 worden de doelpuntherhalingen niit meer.
Met zo'n geile animatie moet dat wel hequote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Het komt allemaal goed Mike, maak je niet druk.
Wedstrijd valt me inderdaad mee.. Dit stimuleert wel om de andere 'saaie' wedstrijden ook te bekijken.quote:
Zekerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Met zo'n geile animatie moet dat wel he
die Zwitserse rechtsbackquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Het ging me even voorbij maar wie is in gesprek met Real Madrid?
Zeker wel. Tsjechië komt er tot nu toe nauwelijks aan te pas.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |