Mee eens. Behalve een goede verdediging is er van Tsjechië weinig meer over. Zwitserland is een stug team en heeft natuurlijk het thuisvoordeel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:32 schreef sjimz het volgende:
Tsjechie mist met het ontbreken van Rosicky en Nedved creativiteit en dat zal ze tegen de op het bot gemotiveerde Zwitsers gaan opbreken.
Ik denk een 1-0 voor Zwitserland.
Eigenlijk vrij weinig over gehoord. Merk nu ook duidelijk dat voetbal stukken minder belangrijk is hier dan ijshockey. Beetje jammer. Ik zal zaterdag nog eens peilen hoe het zit met het enthousiasme. Stukken minder fanatiek dan Polen, Russen, Kroaten om maar wat landen te noemen in de buurt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat denken de Tsjechen zelf Aanvoerder?
Komt dat door de aftakeling, of waren ze in 2004 en 2005 ook al niet geïnteresseerd?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Eigenlijk vrij weinig over gehoord. Merk nu ook duidelijk dat voetbal stukken minder belangrijk is hier dan ijshockey. Beetje jammer. Ik zal zaterdag nog eens peilen hoe het zit met het enthousiasme. Stukken minder fanatiek dan Polen, Russen, Kroaten om maar wat landen te noemen in de buurt.
Niet door mij, tegen Portugal gaan ze er gewoon af en na de kwartfinale is het voorbij voor ze. Maar deze poule komen ze wel door.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mij worden de Zwitsers eerder overschat.
En toch denk je dat de Zwitsers winnen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet door mij, tegen Portugal gaan ze er gewoon af en na de kwartfinale is het voorbij voor ze. Maar deze poule komen ze wel door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |