Het begint nu wel op te vallen dat vrouwen veeel te snel sorry zeggen over allesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:11 schreef Yesse het volgende:
En sorry Pili!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:11 schreef jna het volgende:
Je kent dat liedje toch wel van de vliegende panters?
Uit dat liedje van die 3 kassameisjes (weet de titel niet meer)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Het begint nu wel op te vallen dat vrouwen veeel te snel sorry zeggen over alles
[..]
Maar ken de uitdrukking wel
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik jou ook wel
Waarom heb ik vanavond nou net vergadering
[..]
Wie is "we"
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:09 schreef jna het volgende:
[..]
Maakt ons niks uit hoorSerieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat die kant van het vrouw zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Waarom moet uitgerekend dit mijn 6000ste post zijn
Fuck the EBU
Kassameisjes heet die gewoonquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:13 schreef jna het volgende:
[..]
Uit dat liedje van die 3 kassameisjes (weet de titel niet meer)
Je bent gelukkig niet de enige die het heeftquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:13 schreef Yesse het volgende:
SerieusIk haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat die kant van het vrouw zijn
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
SerieusIk haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat die kant van het vrouw zijn
Ach ja, mannen moeten zich elke dag scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
vuile slet!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:11 schreef jna het volgende:
[..]
Je kent dat liedje toch wel van de vliegende panters?
Heerlijke vergelijking weer jnaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef jna het volgende:
[..]
Ach ja, mannen moeten zich elke dag scheren
Doet dat pijn dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef jna het volgende:
[..]
Alsof iedere man dat ook doet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef jna het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
En is dat ook zo vies? En wordt je daar ook chago van? En levert dat inderdaad buikpijn en rugpijn op als je pech hebt? En pukkels?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:17 schreef Yesse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Soms welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
Doet dat pijn dan?
quote:
Oh, dat kan ook bestquote:dat lied heet toch houdoe?
Om de dag, onder de douchequote:
vrouwen ook!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is dus niet iedere dagquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:17 schreef Yesse het volgende:
[..]Zeur eens niet jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Toen moest ik me ook al elke dag scheren hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat nodig is
Ik zeg toch: lichamelijk 17/18
Ah. Moet mijn vraag anders stellen. Voelt het aan alsof er iets uitelkaar gerukt wordt en dat een hele dag lang plus rugpijn alsof je een oud wijf van 100 bent. Ojaaaaaaa en pijnscheuten door de gewone pijn heen dat ik zou omschrijven als een mes in je buik?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Soms wel
En het kan ook best bloederig zijn
quote:
Nee.. Licht een beetje aan de persoon. Ik heb nu ook gewoon heel chill een flinke stoppelbaardquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:21 schreef jna het volgende:
[..]
Toen moest ik me ook al elke dag scheren hoor![]()
Of ben ik nou de enige?
Nietusquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:23 schreef jna het volgende:
Dat betekent dus dat Piles lichamelijk nog jonger is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ditquote:Ik zeg toch: lichamelijk 17/18
Eens is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
aaaaaah! schattig![]()
Nu gaan we stoppen met piles pesten
Dean, stoere man die je bent. Op welke leeftijd moest jij beginnen met je dagelijks scheren?quote:
Wie aan Pili komt, komt aan onsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eens is.
Pili is lief en Milou en ik beschermen hem![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaaa, nou
Iedereen schat me altijd zo oud in
"Heb je al een rijbewijs, ben je dan al 18?"
Eerst moest mijn moeder het doen. Kinderen onder de 5 mogen nog niet met scherpe dingen spelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:25 schreef jna het volgende:
[..]
Dean, stoere man die je bent. Op welke leeftijd moest jij beginnen met je dagelijks scheren?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eerst moest mijn moeder het doen. Kinderen onder de 5 mogen nog niet met scherpe dingen spelen.
[..]
Eerst moest mijn moeder het doen. Kinderen onder de 5 mogen nog niet met scherpe dingen spelen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:28 schreef Yesse het volgende:
Werkgehalte bij de Nederlandse stagebedrijven op dit moment: 0,01%
[..]
O dat valt meequote:Nee, zo erg is het nog niet
Ik word in augustus 21
Gisteren moest ik Den Haag zijn, vandaag in Rotterdam.. In twee dagen tijd 12 keer.. langs een station in Vlaardingen geweestquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
PBNog in Den Haag gekomen (was dat nou vandaag ?
)
quote:
Opzich zit ik er niet zo mee, maar 21 en 17 is wel een grensquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:30 schreef Californium het volgende:
Tis altijd jammer dat iedereen tot z'n 24 ste het leuk vindt ouder geschat te worden, en daarna willen ze eigenlijk altijd jonger geschat worden...
het was niet niet lief bedoeld! Ik had alleen weer een dirty mindquote:
Ik wil helemaal niet ouder geschat worden. Ik word verdomme "meneer" genoemt door mensen op straat terwijl ik in augustus pas 21 wordquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:30 schreef Californium het volgende:
[..]
O dat valt mee![]()
Tis altijd jammer dat iedereen tot z'n 24 ste het leuk vindt ouder geschat te worden, en daarna willen ze eigenlijk altijd jonger geschat worden...
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:31 schreef nicomart het volgende:
het was niet niet lief bedoeld! Ik had alleen weer een dirty mind
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
het was niet niet lief bedoeld! Ik had alleen weer een dirty mind
Iets met.. wat als Pili dan aan zichzelf zit, zit hij dan ook aan jullie allebei ondertussen?
Ja joh, ga het groots vertellen dat je er óók opkwamquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo'n opmerking vroeg gewoon om een inkoppertje
Maar ik heb me ingehouden
Deze hele week van 22.30 tot 05.30quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dean wanneer moet je eigenlijk weer werken
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:33 schreef Yesse het volgende:
Ja joh, ga het groots vertellen dat je er óók opkwam![]()
IMAGOOOOOOO
IMAGEEEEEEquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja joh, ga het groots vertellen dat je er óók opkwam![]()
IMAGOOOOOOO
Ik voel me net:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
tot mensen mij zien denken ze ook altijd dat ik 12 benquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet ouder geschat worden. Ik word verdomme "meneer" genoemt door mensen op straat terwijl ik in augustus pas 21 word
Neuh hoor, valt mee. Tegen 6 uur thuis, nog even hapje eten en dan lekker slapen [tot net na de ochtend], heb je nog een hele middag en avond om wat te doenquote:
Door je stem?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
tot mensen mij zien denken ze ook altijd dat ik 12 ben
Krijg je nu zo Milou aan de telefoon?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:39 schreef Yesse het volgende:
*hangt weer eens aan de telefoon omdat ze weer eens niet terug hebben gebeld![]()
"Al onze medewerkers zijn nog in gesprek, een ogenblikje alstublieft"
Dat is altijd irritantquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:39 schreef Yesse het volgende:
*hangt weer eens aan de telefoon omdat ze weer eens niet terug hebben gebeld![]()
Pas werd ik in een lekkere solo net uit de wacht gehaaldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:39 schreef Yesse het volgende:
Mn collega belt regelmatig met de Belastingdienst. Telefoon op speaker, nummer intoetsen en verder gaan met je werk. En goed opletten als er na een paar minuten iemand op neemtquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef jna het volgende:
Pas werd ik in een lekkere solo net uit de wacht gehaald
nee door me gedragquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:37 schreef jna het volgende:
[..]
Door je stem?
Dat heb ik nou ook niet, in tegendeel zelfs. Ik word door vrienden darth vader genoemt
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Mn collega belt regelmatig met de Belastingdienst. Telefoon op speaker, nummer intoetsen en verder gaan met je werk. En goed opletten als er na een paar minuten iemand op neemt
Hier stond pas gewoon een scooter voor de deur met 2 achterwieltjes. Beetje model bejaardekarretje maar dan wel zoals alle moderne scooter eruit zien met dikke uitlaat enzoquote:
Doe ik ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Mn collega belt regelmatig met de Belastingdienst. Telefoon op speaker, nummer intoetsen en verder gaan met je werk. En goed opletten als er na een paar minuten iemand op neemt
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zit in een vrouwenlichaam met een mannenstem![]()
zo'n vieze sjekbek stem![]()
![]()
Iteejer is er mee bezigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:50 schreef nicomart het volgende:
teringirritant trouwens dat fok. Krijg elke keer een witte pagina
DUS TOCH HEquote:
Grapje piliquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
IK BEN NIET DE ENIGEquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:50 schreef nicomart het volgende:
teringirritant trouwens dat fok. Krijg elke keer een witte pagina
Lieverd je maakt het erger. Waarom maak je mijn werk zo moeilijk?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DUS TOCH HE!!!
Ik heb het altijd al geweten
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Telefoon op speaker zetten als je in de wacht staat.. en ik had serieus ooit eens.. Rick Ashley.. alleen bestond Rickrollen nog niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Doe ik ookAlleen niet met de belastingdienst. Maar wel irritant.
Je wist waar je aan begonquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieverd je maakt het erger. Waarom maak je mijn werk zo moeilijk?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Telefoon op speaker zetten als je in de wacht staat.. en ik had serieus ooit eens.. Rick Ashley.. alleen bestond Rickrollen nog niet.
blauwquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:54 schreef Yesse het volgende:
Hmm welke kleur zal ik nog meer nemen ....
Mooiquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zolang je dat maar onthoud komt het helemaal goed![]()
Ohh shit, wat heb ik nou weer gezegdquote:
Jamaarquote:
maar het gaat verder.. omdat ik dat het gesprek speaker zette.... dacht iemand dat de radio aan stond.. dus iemand ging mee staan bleren.. Tot opeens goedemiddag, bedankt voor het wachten door het kantoor galmde.quote:
Jij bent overal capabel voorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JamaarIk steun je in je strijd, maar ik ga niet helpen, daar ben ik niet capabel voor
quote:
Ojawel, als ik zin heb drill ik je in een week tot net koorknaapjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Liefde maakt blind, het levende voorbeeld
Bart kan echt niet helpen
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:02 schreef Bravebart het volgende:
Ojawel, als ik zin heb drill ik je in een week tot net koorknaapje
Daar is niemand capabel voorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet voor cocktailprikkers pakken kom ik net achter
Hele doosje tyft op de grond, nu ligt de hele vloer vol met cocktailprikkers
Drop down and sing me a pslamquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ojawel, als ik zin heb drill ik je in een week tot net koorknaapje
Hè, ik heb ff geen zinquote:
Nee ok, maar ik al helemaal niet, ghehequote:
Als jullie nou ff gaan samenwonen laat ik me vrijwillig opnemenquote:
Je bent zeker aan het Mikado-enquote:
quote:
Misschien leuk voor Ik wed dat ik het kanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]Met 500 stokjes, dus dat duurt nog wel ff
Voortaan elke post erbij zetten of het serieus is of niet lijkt me wel goed voor jouquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
Volgens mij zit Milou weer vol interesse mee te lezen
Haaai![]()
![]()
Serieuze post
want wie neemt Piles nou serieusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:08 schreef jna het volgende:
[..]
Voortaan elke post erbij zetten of het serieus is of niet lijkt me wel goed voor jou
Ik kan er ook nog een account bij nemenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:08 schreef jna het volgende:
Voortaan elke post erbij zetten of het serieus is of niet lijkt me wel goed voor jou
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:09 schreef PieterBas het volgende:
want wie neemt Piles nou serieus
serieuze post
Shit. Stond al klaarquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:10 schreef Yesse het volgende:Dat doe je maar bij iemand andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:10 schreef jna het volgende:
Neem er 3, dan kan je elke dag de top 3 postaantallen vullen![]()
Nou tot morgen dan hequote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:12 schreef Piles het volgende:
Ik ga gewoon de rest van de middag alleen nog serieuze posts plaatsen
Nee ik was even aan het hyvenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
Volgens mij zit Milou weer vol interesse mee te lezen
Haaai![]()
![]()
Serieuze post
nee..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Nico & jna, kunnen jullie even wat opmerkingen maken? Hoef ik het niet te doen
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Shit. Stond al klaar
RrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Ook heel belangrijkquote:
Nou danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
En niet met mij
Dat kan ook niet, want ik heb geen Hyves
Moet je maar hyves nemenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
En niet met mij
Daarom juist.. lekker retroquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:21 schreef jna het volgende:
hyves is zooooooo 2007
Oh, das mooi.. kan je mooi even de ek poule voor mij invullenquote:
Moet je die van jou niet eens veranderen. Moet alle respect hoor, maar dit ziet er niet uit. Desnoods doe ik het voor jequote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:28 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je die van jou niet eens veranderen. Moet alle respect hoor, maar dit ziet er niet uit. Desnoods doe ik het voor je
User Interfacequote:
quote:
Dat dacht ik eerst ook..quote:
Doe maar iets van chocolaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ken je helemaal niet. Ik moet iets hebben voordat ik wat kan doen
Bij piles zou ik wel wat bedenken trouwens...![]()
Ah, tuulk. Logischquote:
Ik maak wel ietsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ken je helemaal niet. Ik moet iets hebben voordat ik wat kan doen
Bij piles zou ik wel wat bedenken trouwens...![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok flauw![]()
Ik ga er zo aan beginnen (met een echte UI) Ben bijna klaar met m'n inbox legenJawel, je keek.
Ik ben tevreden met alles..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben goed bezig, ik wil er wel een maken.. Wensen?
Ik vind het schitterendquote:
Juist vet manquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:39 schreef jna het volgende:
[..]en je zei dat je me niet kendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok flauw![]()
Ik ga er zo aan beginnen (met een echte UI) Ben bijna klaar met m'n inbox legen![]()
Zo zie ik het graagquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Was ook heul niet voor jou bedoeld
Maar voor:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:39 schreef jna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok flauw![]()
![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Hee, doe je het inmiddels al met BB ?quote:
Is het voor de rest van de topic ook duidelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Hee, doe je het inmiddels al met BB ?
Ik ben nogal nieuwsgierig (en direct)
Weten alle Yesse aanbidders ook waar ze aan toe zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is het voor de rest van de topic ook duidelijk
En je loopt achterquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Hee, doe je het inmiddels al met BB ?
Ik ben nogal nieuwsgierig (en direct)
Was dat het nog niet danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is het voor de rest van de topic ook duidelijk
Daarom vraagt hij er ook naar waarschijnlijkquote:
Das bijna dezelfde als jouw UIquote:
quote:
Nounou, kan die arme jongen ook niks aan doen, hij is een burger hequote:
Maar het zijn wel hartjes..quote:
Nou ik ben ook een semi-burgerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nounou, kan die arme jongen ook niks aan doen, hij is een burger he
Hoe vaak verander je je UI nog, ik word er gans paranoia vanquote:
Oh je bent geweldigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
natuurlijkAnders had ik hem niet gemaakt
Geef me gewoon de status inplaats van me te vertellen dat ik achter loop. Beetje zakelijk moet ik blijven op mijn werk hehquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nounou, kan die arme jongen ook niks aan doen, hij is een burger he
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe vaak verander je je UI nog, ik word er gans paranoia van
Status is donkergroenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Geef me gewoon de status inplaats van me te vertellen dat ik achter loop. Beetje zakelijk moet ik blijven op mijn werk heh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Ghehequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
en daar ging het steunen door dik en dun
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Status is donkergroenoftwel.. keihard batsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met wie danquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Status is donkergroenZucht... nouja, het zal allemaal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Met wie dan
dat vertaal ik uit status donkergroenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:16 schreef Yesse het volgende:Daar gaat mijn beeld van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Waar is piles heen danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:25 schreef jna het volgende:
Ik realiseer me net dat het de hele tijd over seks enzo gaat TERWIJL PILES ER NIET IS
Ik neuk ook altijd zonder Piles in de buurt... dus wat dat betreft lijkt me dit ook een gezonde situatiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:25 schreef jna het volgende:
Ik realiseer me net dat het de hele tijd over seks enzo gaat TERWIJL PILES ER NIET IS
Ik mag het hopen voor je ja...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik neuk ook altijd zonder Piles in de buurt... dus wat dat betreft lijkt me dit ook een gezonde situatie
zijn laatste post...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
En niet met mij
Ik mag ook hopen dat het normaal is om over seks te praten zonder hem erbij...quote:
quote:
Excel documenten kan je beter met filters vergelijken. Met het handje is het een horrorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, de werkdag zit er weer op. Vrijwel alles is uitgepakt. Ik heb eindelijk een fatsoenlijk scherm, van 15" naar 19". Erg prettig als ik weer eens enkele grote Exceldocumenten met elkaar wil vergelijken. Bureau is wel iets kleiner, maar ik heb toch nooit zo veel papieren voor me, het meeste heb ik digitaal (mijn collega's hebben allebei 1 grote en 1 kleine kast, ik heb 1 postvakje met troep).
of in het archiefquote:
Nee, dat valt wel mee hoor. Het is goed te doen als ik ze naast elkaar kan openen (jaarrekening 2006 en 2007 bijvoorbeeld). Excel scrollt dan in beide bestanden voor me, en de lay-out is nagenoeg hetzelfde, dus zo vind ik het wel prima gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Excel documenten kan je beter met filters vergelijken. Met het handje is het een horror
Gooi jij eens wat leven erin danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:35 schreef Milou__ het volgende:
Het is wel een beetje dooi hier
Vraag maarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:36 schreef jna het volgende:
[..]
Gooi jij eens wat leven erin dan![]()
Vertel bijvoorbeeld eens wat over jezelf
Ja idd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens.. Piles is toch wel van toegevoegde waarde
Wat zijn je interesses? muziek? zo ja, wat voor muziek? Tv/film? enz enzquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vraag maar![]()
Ik ben geen spreker als het gaat om mezelf
Post je ontblote bovenlijf maar even... Wie weet komt er dan wat leven inquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:35 schreef Milou__ het volgende:
Het is wel een beetje dooi hier
Dat mag niet want ze is minderjarigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Post je ontblote bovenlijf maar even... Wie weet komt er dan wat leven in
ik wilde hier een opmerking op maken maar dat durf zelfs ik nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:39 schreef jackson het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik wilde hier een opmerking op maken maar dat durf zelfs ik niet
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat mag niet want ze is minderjarig1985....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom maar op dusch
-- YOU FOUND YOURSELF --
Mietjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik wilde hier een opmerking op maken maar dat durf zelfs ik niet
Ik hou heel erg van muziekquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:38 schreef jna het volgende:
[..]
Wat zijn je interesses? muziek? zo ja, wat voor muziek? Tv/film? enz enz
Muziekquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van muziek![]()
En ik heb een hele uitgebreide smaak.
Van nederlandstalig tot rock.
Van hardstyle tot pop.
Meestal luister ik onbekende artiesten![]()
En films, ben ik ook verslaafd aan
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als je had teruggelezen weet je dat ze eigenlijk uit 1990 komt. Niet dusch
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat mag niet want ze is minderjarigKan niet anders zeggen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik niet iigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:43 schreef jna het volgende:
even tussendoor. Niemand hier gaat naar North Sea Jazz zeker?
Dan klopt haar profiel niet....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als je had teruggelezen weet je dat ze eigenlijk uit 1990 komt. Niet dusch
![]()
Nope, niet echt mijn ding. Wel grappig om eens mee te maken overigensquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:43 schreef jna het volgende:
even tussendoor. Niemand hier gaat naar North Sea Jazz zeker?
quote:
even koekeloerenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, die zijn vrij recent.
vanmiddag pas erop gezet
Toch maar eens even kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, die zijn vrij recent.
vanmiddag pas erop gezet
Het voldeed aan mijn verwachting... Ik leg de lat ook nooit zo hoogquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
zijn ze gemaakt met een dronken camera?
Doe ik nooit maar je hoeft je nergens voor te schamen hoor, in tegendeel zelfsquote:
Fijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Het voldeed aan mijn verwachting... Ik leg de lat ook nooit zo hoog
gelukkig maar.. ik dacht dat mijn lens verkeerd zatquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Thuis zet ik er er wel even betere op. Maar deze had ik nog op mn usb staan.
Ik zou mijn boekje niet checken... dat voldoet zelfs niet aan lage verwachtingenquote:
Ik had sowieso geen verwachtingen. Dus toch maar even je boekje gechektquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou mijn boekje niet checken... dat voldoet zelfs niet aan lage verwachtingen
Lekker aardigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
gelukkig maar.. ik dacht dat mijn lens verkeerd zat
ik beperk me alleen tot Pilesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij is het niet alleen Piles die slachtoffer is hier, maar is het gewoon algemeen afzeik-cultuur hier
Ja volgens mij ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij is het niet alleen Piles die slachtoffer is hier, maar is het gewoon algemeen afzeik-cultuur hier
Welkom bij Stage SC Yessequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |