En je loopt achterquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Hee, doe je het inmiddels al met BB ?
Ik ben nogal nieuwsgierig (en direct)
Was dat het nog niet danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is het voor de rest van de topic ook duidelijk
Daarom vraagt hij er ook naar waarschijnlijkquote:
Das bijna dezelfde als jouw UIquote:
quote:
Nounou, kan die arme jongen ook niks aan doen, hij is een burger hequote:
Maar het zijn wel hartjes..quote:
Nou ik ben ook een semi-burgerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nounou, kan die arme jongen ook niks aan doen, hij is een burger he
Hoe vaak verander je je UI nog, ik word er gans paranoia vanquote:
Oh je bent geweldigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
natuurlijkAnders had ik hem niet gemaakt
Geef me gewoon de status inplaats van me te vertellen dat ik achter loop. Beetje zakelijk moet ik blijven op mijn werk hehquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nounou, kan die arme jongen ook niks aan doen, hij is een burger he
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe vaak verander je je UI nog, ik word er gans paranoia van
Status is donkergroenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Geef me gewoon de status inplaats van me te vertellen dat ik achter loop. Beetje zakelijk moet ik blijven op mijn werk heh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ghehequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
![]()
en daar ging het steunen door dik en dun
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Status is donkergroenoftwel.. keihard batsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met wie danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Status is donkergroenZucht... nouja, het zal allemaal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Met wie dan
dat vertaal ik uit status donkergroenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:16 schreef Yesse het volgende:Daar gaat mijn beeld van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Waar is piles heen danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:25 schreef jna het volgende:
Ik realiseer me net dat het de hele tijd over seks enzo gaat TERWIJL PILES ER NIET IS
Ik neuk ook altijd zonder Piles in de buurt... dus wat dat betreft lijkt me dit ook een gezonde situatiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:25 schreef jna het volgende:
Ik realiseer me net dat het de hele tijd over seks enzo gaat TERWIJL PILES ER NIET IS
Ik mag het hopen voor je ja...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik neuk ook altijd zonder Piles in de buurt... dus wat dat betreft lijkt me dit ook een gezonde situatie
zijn laatste post...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
En niet met mij
Dat kan ook niet, want ik heb geen Hyves
Ik mag ook hopen dat het normaal is om over seks te praten zonder hem erbij...quote:
quote:
Excel documenten kan je beter met filters vergelijken. Met het handje is het een horrorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, de werkdag zit er weer op. Vrijwel alles is uitgepakt. Ik heb eindelijk een fatsoenlijk scherm, van 15" naar 19". Erg prettig als ik weer eens enkele grote Exceldocumenten met elkaar wil vergelijken. Bureau is wel iets kleiner, maar ik heb toch nooit zo veel papieren voor me, het meeste heb ik digitaal (mijn collega's hebben allebei 1 grote en 1 kleine kast, ik heb 1 postvakje met troep).
of in het archiefquote:
Nee, dat valt wel mee hoor. Het is goed te doen als ik ze naast elkaar kan openen (jaarrekening 2006 en 2007 bijvoorbeeld). Excel scrollt dan in beide bestanden voor me, en de lay-out is nagenoeg hetzelfde, dus zo vind ik het wel prima gaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Excel documenten kan je beter met filters vergelijken. Met het handje is het een horror
Gooi jij eens wat leven erin danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:35 schreef Milou__ het volgende:
Het is wel een beetje dooi hier
Vraag maarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:36 schreef jna het volgende:
[..]
Gooi jij eens wat leven erin dan![]()
Vertel bijvoorbeeld eens wat over jezelf
Ja idd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens.. Piles is toch wel van toegevoegde waarde
Wat zijn je interesses? muziek? zo ja, wat voor muziek? Tv/film? enz enzquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vraag maar![]()
Ik ben geen spreker als het gaat om mezelf
Post je ontblote bovenlijf maar even... Wie weet komt er dan wat leven inquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:35 schreef Milou__ het volgende:
Het is wel een beetje dooi hier
Dat mag niet want ze is minderjarigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Post je ontblote bovenlijf maar even... Wie weet komt er dan wat leven in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
ik wilde hier een opmerking op maken maar dat durf zelfs ik nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:39 schreef jackson het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik wilde hier een opmerking op maken maar dat durf zelfs ik niet
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat mag niet want ze is minderjarig1985....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom maar op dusch
-- YOU FOUND YOURSELF --
Mietjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik wilde hier een opmerking op maken maar dat durf zelfs ik niet
Ik hou heel erg van muziekquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:38 schreef jna het volgende:
[..]
Wat zijn je interesses? muziek? zo ja, wat voor muziek? Tv/film? enz enz
Muziekquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:42 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van muziek![]()
En ik heb een hele uitgebreide smaak.
Van nederlandstalig tot rock.
Van hardstyle tot pop.
Meestal luister ik onbekende artiesten![]()
En films, ben ik ook verslaafd aan
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als je had teruggelezen weet je dat ze eigenlijk uit 1990 komt. Niet dusch
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat mag niet want ze is minderjarigKan niet anders zeggen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik niet iigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:43 schreef jna het volgende:
even tussendoor. Niemand hier gaat naar North Sea Jazz zeker?
Dan klopt haar profiel niet....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als je had teruggelezen weet je dat ze eigenlijk uit 1990 komt. Niet dusch
![]()
Nope, niet echt mijn ding. Wel grappig om eens mee te maken overigensquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:43 schreef jna het volgende:
even tussendoor. Niemand hier gaat naar North Sea Jazz zeker?
quote:
even koekeloerenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, die zijn vrij recent.
vanmiddag pas erop gezet
Toch maar eens even kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, die zijn vrij recent.
vanmiddag pas erop gezet
Het voldeed aan mijn verwachting... Ik leg de lat ook nooit zo hoogquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
zijn ze gemaakt met een dronken camera?
Doe ik nooit maar je hoeft je nergens voor te schamen hoor, in tegendeel zelfsquote:
Fijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Het voldeed aan mijn verwachting... Ik leg de lat ook nooit zo hoog
gelukkig maar.. ik dacht dat mijn lens verkeerd zatquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Thuis zet ik er er wel even betere op. Maar deze had ik nog op mn usb staan.
Ik zou mijn boekje niet checken... dat voldoet zelfs niet aan lage verwachtingenquote:
Ik had sowieso geen verwachtingen. Dus toch maar even je boekje gechektquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou mijn boekje niet checken... dat voldoet zelfs niet aan lage verwachtingen
Lekker aardigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
gelukkig maar.. ik dacht dat mijn lens verkeerd zat
ik beperk me alleen tot Pilesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij is het niet alleen Piles die slachtoffer is hier, maar is het gewoon algemeen afzeik-cultuur hier
Ja volgens mij ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij is het niet alleen Piles die slachtoffer is hier, maar is het gewoon algemeen afzeik-cultuur hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |