Nope, niet echt mijn ding. Wel grappig om eens mee te maken overigensquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:43 schreef jna het volgende:
even tussendoor. Niemand hier gaat naar North Sea Jazz zeker?
quote:
even koekeloerenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, die zijn vrij recent.
vanmiddag pas erop gezet
Toch maar eens even kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, die zijn vrij recent.
vanmiddag pas erop gezet
Het voldeed aan mijn verwachting... Ik leg de lat ook nooit zo hoogquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
zijn ze gemaakt met een dronken camera?
Doe ik nooit maar je hoeft je nergens voor te schamen hoor, in tegendeel zelfsquote:
Fijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Het voldeed aan mijn verwachting... Ik leg de lat ook nooit zo hoog
gelukkig maar.. ik dacht dat mijn lens verkeerd zatquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Thuis zet ik er er wel even betere op. Maar deze had ik nog op mn usb staan.
Ik zou mijn boekje niet checken... dat voldoet zelfs niet aan lage verwachtingenquote:
Ik had sowieso geen verwachtingen. Dus toch maar even je boekje gechektquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou mijn boekje niet checken... dat voldoet zelfs niet aan lage verwachtingen
Lekker aardigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
gelukkig maar.. ik dacht dat mijn lens verkeerd zat
ik beperk me alleen tot Pilesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij is het niet alleen Piles die slachtoffer is hier, maar is het gewoon algemeen afzeik-cultuur hier
Ja volgens mij ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:59 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij is het niet alleen Piles die slachtoffer is hier, maar is het gewoon algemeen afzeik-cultuur hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |