Het begint nu wel op te vallen dat vrouwen veeel te snel sorry zeggen over allesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:11 schreef Yesse het volgende:
En sorry Pili!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:11 schreef jna het volgende:
Je kent dat liedje toch wel van de vliegende panters?
Uit dat liedje van die 3 kassameisjes (weet de titel niet meer)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Het begint nu wel op te vallen dat vrouwen veeel te snel sorry zeggen over alles
[..]
Maar ken de uitdrukking wel
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik jou ook wel
Waarom heb ik vanavond nou net vergadering
[..]
Wie is "we"
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:09 schreef jna het volgende:
[..]
Maakt ons niks uit hoorSerieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat die kant van het vrouw zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Waarom moet uitgerekend dit mijn 6000ste post zijn
Fuck the EBU
Kassameisjes heet die gewoonquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:13 schreef jna het volgende:
[..]
Uit dat liedje van die 3 kassameisjes (weet de titel niet meer)
Je bent gelukkig niet de enige die het heeftquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:13 schreef Yesse het volgende:
SerieusIk haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat die kant van het vrouw zijn
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
SerieusIk haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat die kant van het vrouw zijn
Ach ja, mannen moeten zich elke dag scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
vuile slet!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:11 schreef jna het volgende:
[..]
Je kent dat liedje toch wel van de vliegende panters?
Heerlijke vergelijking weer jnaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef jna het volgende:
[..]
Ach ja, mannen moeten zich elke dag scheren
Doet dat pijn dan?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef jna het volgende:
[..]
Alsof iedere man dat ook doet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef jna het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
En is dat ook zo vies? En wordt je daar ook chago van? En levert dat inderdaad buikpijn en rugpijn op als je pech hebt? En pukkels?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:17 schreef Yesse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
Soms welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:16 schreef Yesse het volgende:
Doet dat pijn dan?
quote:
Oh, dat kan ook bestquote:dat lied heet toch houdoe?
Om de dag, onder de douchequote:
vrouwen ook!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:15 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is dus niet iedere dagquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:17 schreef Yesse het volgende:
[..]Zeur eens niet jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Toen moest ik me ook al elke dag scheren hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:19 schreef Piles het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat nodig is
Ik zeg toch: lichamelijk 17/18
Ah. Moet mijn vraag anders stellen. Voelt het aan alsof er iets uitelkaar gerukt wordt en dat een hele dag lang plus rugpijn alsof je een oud wijf van 100 bent. Ojaaaaaaa en pijnscheuten door de gewone pijn heen dat ik zou omschrijven als een mes in je buik?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Soms wel
En het kan ook best bloederig zijn
quote:
Nee.. Licht een beetje aan de persoon. Ik heb nu ook gewoon heel chill een flinke stoppelbaardquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:21 schreef jna het volgende:
[..]
Toen moest ik me ook al elke dag scheren hoor![]()
Of ben ik nou de enige?
Nietusquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:23 schreef jna het volgende:
Dat betekent dus dat Piles lichamelijk nog jonger is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ditquote:Ik zeg toch: lichamelijk 17/18
Eens is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
aaaaaah! schattig![]()
Nu gaan we stoppen met piles pesten
Dean, stoere man die je bent. Op welke leeftijd moest jij beginnen met je dagelijks scheren?quote:
Wie aan Pili komt, komt aan onsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eens is.
Pili is lief en Milou en ik beschermen hem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |