quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook. De vermoeidheids-klap van afgelopen weekend kwam net binnen![]()
Dan gaan we ons hier maar vermaken
Nee hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, je hebt het ook lekker druk
[..]
Hangt wel een beetje van de tint af toch
Iedereen weer aan de lunch![]()
Ja!! Inderdaadquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, je hebt het ook lekker druk
[..]
Hangt wel een beetje van de tint af toch
Iedereen weer aan de lunch![]()
Heb je die dinsdagdip ook als je niet veel drinkt in het weekend?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook. De vermoeidheids-klap van afgelopen weekend kwam net binnen![]()
Dan gaan we ons hier maar vermaken
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heb je die dinsdagdip ook als je niet veel drinkt in het weekend?
Nee, caffeïne is na 4 uur uitgewerkt. Maar dronken nachten zijn erg vermoeiend omdat je ook niet uitgerust wakker wordt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijkbaar
Maar cafeine en alchohol liggen mss dichter bij elkaar dan je zou denken
Aan het gerommel te horen welquote:
Nou, zondagochtend was ik dus vroeg wakker voor mijn doen (half 11), en toen ben ik heel de dag niet moe geweest. Gisteren beetje, en nu kan ik best slapenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, caffeïne is na 4 uur uitgewerkt. Maar dronken nachten zijn erg vermoeiend omdat je ook niet uitgerust wakker wordt.
Hier ook netquote:
Ik ga zo nog even terug om spullen uit te pakken en om een uur of 15:00 ga ik weer naar huis. Donderdag nog even werken en dan heb ik wel weer wat centjes verdiend deze week. Heel misschien ga ik morgen ook nog wel, maar dat weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, zondagochtend was ik dus vroeg wakker voor mijn doen (half 11), en toen ben ik heel de dag niet moe geweest. Gisteren beetje, en nu kan ik best slapen
En vanavond nog vergadering
Handig, van dat flexwerkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even terug om spullen uit te pakken en om een uur of 15:00 ga ik weer naar huis. Donderdag nog even werken en dan heb ik wel weer wat centjes verdiend deze week. Heel misschien ga ik morgen ook nog wel, maar dat weet ik nog niet.
Waarom is rood passend vandaag?quote:
Inderdaad. Het bevalt me prima. Maar de komende weken wel iets meer regelmaat krijgen, dan is de drempel om toch maar uit te slapen na een vermoeiende dag/nacht ook wat kleiner.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Handig, van dat flexwerk![]()
[..]
Waarom is rood passend vandaag?
Gewoon een vraagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon een vraagmy dirty mindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Maakt ons niks uit hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:09 schreef jna het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik jou ook welquote:
Wie is "we"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:10 schreef Californium het volgende:
stage sc #467 Waar we in het archief duiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |