User Interfacequote:
quote:
Dat dacht ik eerst ook..quote:
Doe maar iets van chocolaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ken je helemaal niet. Ik moet iets hebben voordat ik wat kan doen
Bij piles zou ik wel wat bedenken trouwens...![]()
Ah, tuulk. Logischquote:
Ik maak wel ietsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ken je helemaal niet. Ik moet iets hebben voordat ik wat kan doen
Bij piles zou ik wel wat bedenken trouwens...![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok flauw![]()
Ik ga er zo aan beginnen (met een echte UI) Ben bijna klaar met m'n inbox legenJawel, je keek.
Ik ben tevreden met alles..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben goed bezig, ik wil er wel een maken.. Wensen?
Ik vind het schitterendquote:
Juist vet manquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:39 schreef jna het volgende:
[..]en je zei dat je me niet kendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok flauw![]()
Ik ga er zo aan beginnen (met een echte UI) Ben bijna klaar met m'n inbox legen![]()
Zo zie ik het graagquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Was ook heul niet voor jou bedoeld
Maar voor:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:39 schreef jna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok flauw![]()
![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Hee, doe je het inmiddels al met BB ?quote:
Is het voor de rest van de topic ook duidelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Hee, doe je het inmiddels al met BB ?
Ik ben nogal nieuwsgierig (en direct)
Weten alle Yesse aanbidders ook waar ze aan toe zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is het voor de rest van de topic ook duidelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |