Die poppetjes vind ik juist de kracht van de cartoons.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:15 schreef BdR het volgende:
Steeds weer diezelfde poppetjes! Kan hij niet de 3D-modellen van "Cafe De Wereld" kopen ofzo..
zo dat ziet er goed uitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:15 schreef BdR het volgende:
Steeds weer diezelfde poppetjes! Kan hij niet de 3D-modellen van "Cafe De Wereld" kopen ofzo..
Balkenende en Cruijf enzo, daar kan je tenminste wat mee..
[ afbeelding ]
Dat was dus ook gelijk het eerste wat ik dacht.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:21 schreef SlagerKorrel het volgende:
Niet alleen de poppetjes, maar ook de grappen worden gerecycled:
[ afbeelding ]
En die andere heeft een matje.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:18 schreef Montov het volgende:
Een kaal poppetje. Wat een originele artistieke ingeving.
Ik vind het wel wat weghebben van Metin's WIlderspoppetje...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat haar van die knakker links is VAAAG. Het is net een dot oranje geworden Purschuim
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:49 schreef James1988 het volgende:
Wat ik net dus bedoelde is dit:
[ afbeelding ]
Slechte soep, ik weet het, maar veel slechter dan Metin kan het toch niet worden
Volgens mij zag ik deze vanochtend anders wel degelijk op nu.nl staan hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 23:32 schreef James1988 het volgende:
Niet voor nu.nl, maar wel net zo slecht:
[ afbeelding ]
Wel voor nu.nl en ook al erg slecht.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:32 schreef James1988 het volgende:
Niet voor nu.nl, maar wel net zo slecht:
[ afbeelding ]
Die slaat ook nog eens nergens op: het EK is dit weekend begonnen en Holland's Next Top Model is vorige week afgelopenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik deze vanochtend anders wel degelijk op nu.nl staan hoor.
[ afbeelding ]
Waarom is oranje geel bij deze cartoonist? Is hij kleurenblindquote:
Hij heeft gewoon gecroppedquote:Op maandag 9 juni 2008 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik deze vanochtend anders wel degelijk op nu.nl staan hoor.
[ afbeelding ]
Nu dus ook voor nu.nlquote:Project:
re.Public magazine
Client:
SDU Uitgevers
Info:
Cartoon voor re.Public magazine, over een Europees onderzoek dat uitwees dat afstandsbedieningen stress veroorzaken.
iPhone zal morgen wel komenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:31 schreef Zotheid het volgende:
Wat? Niks over de overwinning op Italië of de iPhone die over een maandje hier te koop is?
Zo origineel is ie nou ook weer niet hé? Kom op zeg!quote:
Die vind ik wel hilarisch eigenlijk. Erg triest, maar zo sneu dat hij goed isquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jezus, die vogelstront dan ook op de ruiten
Misschien haalt Metin langzamer en lager door elkaar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:13 schreef Sigmund666 het volgende:
Daarbij: Er zijn naar mijn weten geen vogels die 10 kilometer hoog kunnen vliegen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:18 schreef Thy... het volgende:
Te makkelijk, maar ik moest hem toch even maken:
[ afbeelding ]
Niet slecht.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
BOH, hij gaat echt te ver die gast! Hij gaat echt te ver! Focking meesterlijk!
Donequote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
![]()
Je kunt ook dit topic nieuw leven inschoppen:
[PAINT] Pimp je eigen nu.nl-cartoon!
jeej een kudo voor mijquote:Op maandag 16 juni 2008 10:10 schreef MikeyMo het volgende:
met gerecyclede poppetjes en 16 tekstballonnen
en een kudo voor jouquote:Op maandag 16 juni 2008 09:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Pfffff. Waardeloze shit dit. Echt waar. Wacht maar op morgen, weer zo'n huilend slechte cartoon
Ik zet er 1 euro op!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:29 schreef pberends het volgende:
Ik heb er nog een beetje wat van proberen te maken...
[ afbeelding ]
Whoops, spelfout. Lastig, die cartoons. Toch logisch dat er voor betaald wordt.quote:
Nounounou...quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:05 schreef Schanulleke het volgende:
Ik moest toch naar Nu.nl om de link naar het nieuws te leggen. Mist imho toch zeggingskracht.
Wat zou het bloed en Jan Marijnissen daar mee te maken hebben dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:20 schreef Thy... het volgende:
Een rotte tomaat was treffender geweest denk ik. Nu denk ik eerder aan een hap uit de begroting van de SP o.i.d.
Ik kende het nieuwsfeit wel hoor. Vandaar dat het zeggingskracht mist imo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nounounou...Iets meer nieuws volgen zou geen overbodige luxe zijn dan.
Ach so. Tsja, de hele cartoon zeg ook helemaal niets natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kende het nieuwsfeit wel hoor. Vandaar dat het zeggingskracht mist imo.
Die tomaat heeft de graphics van zo'n pretentieuze gare kutgame die voor 3 euro in de opruimbak ligt weg te rotten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 06:51 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tekst (behalve in het plaatje zelf)... dat moet een unicum zijn!
Verder vind ik hem wel treffend.
Same.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:44 schreef pfaf het volgende:
Het duurde 30 seconden, maar toen zag ik welke texture hij gebruikt had.
moet je eens bij de douane op schiphol gaan werkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:31 schreef drhuig het volgende:
ik heb nog nooit darmen gezien die perfecte bolletjes bevatten
De vorm van de banaan zal denk ik de link zijn tussen de apen en seks, maar de grap zelf ontbreekt bij mij ook. Al vind ik de afbeelding zelf wel grappig.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:49 schreef pfaf het volgende:
Dan mag jij 'm uitleggen, want ik snap er niets van...
Kun je 'm mij dan even uitleggen?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:02 schreef SlagerKorrel het volgende:
Haha, geweldig. Serieus, eindelijk.
voor het aarschjequote:Op maandag 23 juni 2008 11:52 schreef Rikketik het volgende:
Het moet een dildo voorstellen. Dat zijn van die dildo's waar dan ook nog een kleiner geval uitsteekt voor 'meer genot'. Of zo.
Eeuh, het is een gespiegelde wereldkaart met de kaars op Azië...quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:24 schreef Walter81 het volgende:
En op het bord waar de kaars op staat staat de aarde afgebeeld, met het olievat op het midden-oosten.
Nie zeuren... iedereen loopt hier al maanden te mekkeren over het gebruik van de poppetjes....quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:08 schreef pberends het volgende:
Ik wil de poppetjes terug....
Dat is juist het leukste, mekkeren over de poppetjes.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:36 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Nie zeuren... iedereen loopt hier al maanden te mekkeren over het gebruik van de poppetjes....
(maar ik mis ze ook)
Misschien een idee voor Metin om de nieuwe stijl te combineren met poppetjes...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:13 schreef kasper het volgende:
Hoogtepunt van de week.![]()
Maar het is duidelijk dat iedereen de poppetjes weer terug wil.
Vanwege leedvermaak ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:13 schreef kasper het volgende:
Maar het is duidelijk dat iedereen de poppetjes weer terug wil.
Waarom slecht?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:22 schreef DaMart het volgende:
En weer een sterke cartoon.
quote:Hallo Friso,
Hartelijk dank voor je e-mail. Leuk om te lezen dat mijn cartoons (met de figuurtjes) je bevallen.
Het zit zo: de hoofdredacteur van Nu.nl heeft juist een voorkeur voor de satirische cartoons zonder tekst. Dat is de voornaamste reden dat de frequentie van mijn cartoons begin september zal worden teruggedraaid naar een wekelijkse frequentie. En die wekelijkse cartoons zullen dan de satirische, tekstloze cartoons worden. Vandaar dat ik me al aan het warm draaien ben. Maar tussendoor zal ik vast nog wel 'ns een cartoon met de figuurtjes maken.
Vriendelijke groet,
Metin
Wat jammer.quote:
Overdrijven is ook een vak hoor, wat is nou 2 dagen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:44 schreef James1988 het volgende:
Zo, da's pas oud nieuws zeg
Wel redelijk sterk plaatje
quote:
Heb ff balletje opgegooid achter de schermenquote:Op donderdag 3 juli 2008 01:08 schreef James1988 het volgende:
Misschien kan FOK! hem inhuren voor een dagelijkse FP-cartoon? Met al die ads moet er toch genoeg binnenkomen tenslotte
Hoe duur is hij eigenlijk per cartoonquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb ff balletje opgegooid achter de schermen
ik hoop bijstandsniveau gedeeld door het aantal cartoons per maandquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe duur is hij eigenlijk per cartoon?
quote:
Ik heb er een keer iets over geschreven voor een TTK-wedstrijd: Inzendingen TTK-wedstrijd januari.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:06 schreef Rikketik het volgende:
Zouden er echt mensen zijn die zo tekeer gaan tegen Holle Bolle Gijs?
Vrouwen houden niet van mensapendijbeententoonstellingen, vandaar dat zij hem een blauw oog heeft geslagen. Logisch dat vrouwen de grap niet snappen.quote:
Zo snel had hij een grap nog niet gerecycled, toch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:35 schreef CaptainCab het volgende:
Geweld is deze week een rode draad door de cartoons
[ afbeelding ]
De grap is bagger, maar die uiersquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:35 schreef CaptainCab het volgende:
Geweld is deze week een rode draad door de cartoons
[ afbeelding ]
De tering!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:06 schreef CaptainCab het volgende:![]()
![]()
Sorry mensen, hier is de echte
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]Oh......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als met die mop van die Cesna die neerstort op een belgisch kerkhof en waarbij dan 300 mensen om het leven zijn gekomen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:52 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Oh......
Net als met die mop van die Cesna die neerstort op een belgisch kerkhof en waarbij dan 300 mensen om het leven zijn gekomen. lichamen zijn geborgen.
haha zeg dat welquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:24 schreef Rikketik het volgende:
Het was een week om nooit te vergeten...
Een verwijzing naar vorig jaar.. hmm....quote:Op maandag 14 juli 2008 16:56 schreef Rikketik het volgende:
Ik dacht ook een brug. Verwijzing naar die ingestorte brug van vorig jaar waarschijnlijk.
Ik denk niet dat een geamputeerde arm nou zo alledaags voor een huisarts en patient is.quote:Optimisme en duidelijkheid van de huisarts kan patiënten met alledaagse klachten enorm helpen opknappen. Bij emotionele problemen helpt juist meer aandacht van de huisarts, volgens onderzoekers van het Nivel.
Misschien moet jij beseffen dat humor niet altijd realistisch is.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:05 schreef Zotheid het volgende:
Misschien moet Metin toch eens de bijbehorende nieuwsberichten lezen.
[..]
Ik denk niet dat een geamputeerde arm nou zo alledaags voor een huisarts en patient is.
Aah nu snap ik mquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Misschien moet jij beseffen dat humor niet altijd realistisch is.
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter: "ik zie het al, uit de kom"
Zotheid: "Uit de kom in medisch opzicht gaat over de bovenarm die uit de schouderkom is geraakt; een vis uit een vissenkom heeft er helemaal niets mee te maken!"
Als de man met buikpijn bij de dokter kwam en de dokter zei "Ah joh, gaat wel weer over" is het niet echt een grap he...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:05 schreef Zotheid het volgende:
Misschien moet Metin toch eens de bijbehorende nieuwsberichten lezen.
[..]
Ik denk niet dat een geamputeerde arm nou zo alledaags voor een huisarts en patient is.
Vooral de uitdrukking op de gezichten van de poppetjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |