quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:29 schreef pberends het volgende:
Ik heb er nog een beetje wat van proberen te maken...
[ afbeelding ]
Whoops, spelfout. Lastig, die cartoons. Toch logisch dat er voor betaald wordt.quote:
Nounounou...quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:05 schreef Schanulleke het volgende:
Ik moest toch naar Nu.nl om de link naar het nieuws te leggen. Mist imho toch zeggingskracht.
Wat zou het bloed en Jan Marijnissen daar mee te maken hebben dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:20 schreef Thy... het volgende:
Een rotte tomaat was treffender geweest denk ik. Nu denk ik eerder aan een hap uit de begroting van de SP o.i.d.
Ik kende het nieuwsfeit wel hoor. Vandaar dat het zeggingskracht mist imo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nounounou...Iets meer nieuws volgen zou geen overbodige luxe zijn dan.
Ach so. Tsja, de hele cartoon zeg ook helemaal niets natuurlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kende het nieuwsfeit wel hoor. Vandaar dat het zeggingskracht mist imo.
Die tomaat heeft de graphics van zo'n pretentieuze gare kutgame die voor 3 euro in de opruimbak ligt weg te rotten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 06:51 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Geen tekst (behalve in het plaatje zelf)... dat moet een unicum zijn!
Verder vind ik hem wel treffend.
Same.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:44 schreef pfaf het volgende:
Het duurde 30 seconden, maar toen zag ik welke texture hij gebruikt had.
moet je eens bij de douane op schiphol gaan werkenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 04:31 schreef drhuig het volgende:
ik heb nog nooit darmen gezien die perfecte bolletjes bevatten
De vorm van de banaan zal denk ik de link zijn tussen de apen en seks, maar de grap zelf ontbreekt bij mij ook. Al vind ik de afbeelding zelf wel grappig.quote:Op maandag 23 juni 2008 08:49 schreef pfaf het volgende:
Dan mag jij 'm uitleggen, want ik snap er niets van...
Kun je 'm mij dan even uitleggen?quote:Op maandag 23 juni 2008 11:02 schreef SlagerKorrel het volgende:
Haha, geweldig. Serieus, eindelijk.
voor het aarschjequote:Op maandag 23 juni 2008 11:52 schreef Rikketik het volgende:
Het moet een dildo voorstellen. Dat zijn van die dildo's waar dan ook nog een kleiner geval uitsteekt voor 'meer genot'. Of zo.
Eeuh, het is een gespiegelde wereldkaart met de kaars op Azië...quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:24 schreef Walter81 het volgende:
En op het bord waar de kaars op staat staat de aarde afgebeeld, met het olievat op het midden-oosten.
Nie zeuren... iedereen loopt hier al maanden te mekkeren over het gebruik van de poppetjes....quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:08 schreef pberends het volgende:
Ik wil de poppetjes terug....
Dat is juist het leukste, mekkeren over de poppetjes.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:36 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Nie zeuren... iedereen loopt hier al maanden te mekkeren over het gebruik van de poppetjes....
(maar ik mis ze ook)
Misschien een idee voor Metin om de nieuwe stijl te combineren met poppetjes...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:13 schreef kasper het volgende:
Hoogtepunt van de week.![]()
Maar het is duidelijk dat iedereen de poppetjes weer terug wil.
Vanwege leedvermaak ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:13 schreef kasper het volgende:
Maar het is duidelijk dat iedereen de poppetjes weer terug wil.
Waarom slecht?quote:Op maandag 30 juni 2008 09:22 schreef DaMart het volgende:
En weer een sterke cartoon.
quote:Hallo Friso,
Hartelijk dank voor je e-mail. Leuk om te lezen dat mijn cartoons (met de figuurtjes) je bevallen.
Het zit zo: de hoofdredacteur van Nu.nl heeft juist een voorkeur voor de satirische cartoons zonder tekst. Dat is de voornaamste reden dat de frequentie van mijn cartoons begin september zal worden teruggedraaid naar een wekelijkse frequentie. En die wekelijkse cartoons zullen dan de satirische, tekstloze cartoons worden. Vandaar dat ik me al aan het warm draaien ben. Maar tussendoor zal ik vast nog wel 'ns een cartoon met de figuurtjes maken.
Vriendelijke groet,
Metin
Wat jammer.quote:
Overdrijven is ook een vak hoor, wat is nou 2 dagen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:44 schreef James1988 het volgende:
Zo, da's pas oud nieuws zeg
Wel redelijk sterk plaatje
quote:
Heb ff balletje opgegooid achter de schermenquote:Op donderdag 3 juli 2008 01:08 schreef James1988 het volgende:
Misschien kan FOK! hem inhuren voor een dagelijkse FP-cartoon? Met al die ads moet er toch genoeg binnenkomen tenslotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |