Die poppetjes vind ik juist de kracht van de cartoons.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:15 schreef BdR het volgende:
Steeds weer diezelfde poppetjes! Kan hij niet de 3D-modellen van "Cafe De Wereld" kopen ofzo..
zo dat ziet er goed uitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:15 schreef BdR het volgende:
Steeds weer diezelfde poppetjes! Kan hij niet de 3D-modellen van "Cafe De Wereld" kopen ofzo..
Balkenende en Cruijf enzo, daar kan je tenminste wat mee..
[ afbeelding ]
Dat was dus ook gelijk het eerste wat ik dacht.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:21 schreef SlagerKorrel het volgende:
Niet alleen de poppetjes, maar ook de grappen worden gerecycled:
[ afbeelding ]
En die andere heeft een matje.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:18 schreef Montov het volgende:
Een kaal poppetje. Wat een originele artistieke ingeving.
Ik vind het wel wat weghebben van Metin's WIlderspoppetje...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat haar van die knakker links is VAAAG. Het is net een dot oranje geworden Purschuim
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:49 schreef James1988 het volgende:
Wat ik net dus bedoelde is dit:
[ afbeelding ]
Slechte soep, ik weet het, maar veel slechter dan Metin kan het toch niet worden
Volgens mij zag ik deze vanochtend anders wel degelijk op nu.nl staan hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 23:32 schreef James1988 het volgende:
Niet voor nu.nl, maar wel net zo slecht:
[ afbeelding ]
Wel voor nu.nl en ook al erg slecht.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:32 schreef James1988 het volgende:
Niet voor nu.nl, maar wel net zo slecht:
[ afbeelding ]
Die slaat ook nog eens nergens op: het EK is dit weekend begonnen en Holland's Next Top Model is vorige week afgelopenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik deze vanochtend anders wel degelijk op nu.nl staan hoor.
[ afbeelding ]
Waarom is oranje geel bij deze cartoonist? Is hij kleurenblindquote:
Hij heeft gewoon gecroppedquote:Op maandag 9 juni 2008 09:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik deze vanochtend anders wel degelijk op nu.nl staan hoor.
[ afbeelding ]
Nu dus ook voor nu.nlquote:Project:
re.Public magazine
Client:
SDU Uitgevers
Info:
Cartoon voor re.Public magazine, over een Europees onderzoek dat uitwees dat afstandsbedieningen stress veroorzaken.
iPhone zal morgen wel komenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:31 schreef Zotheid het volgende:
Wat? Niks over de overwinning op Italië of de iPhone die over een maandje hier te koop is?
Zo origineel is ie nou ook weer niet hé? Kom op zeg!quote:
Die vind ik wel hilarisch eigenlijk. Erg triest, maar zo sneu dat hij goed isquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Jezus, die vogelstront dan ook op de ruiten
Misschien haalt Metin langzamer en lager door elkaar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:13 schreef Sigmund666 het volgende:
Daarbij: Er zijn naar mijn weten geen vogels die 10 kilometer hoog kunnen vliegen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:18 schreef Thy... het volgende:
Te makkelijk, maar ik moest hem toch even maken:
[ afbeelding ]
Niet slecht.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
BOH, hij gaat echt te ver die gast! Hij gaat echt te ver! Focking meesterlijk!
Donequote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
![]()
Je kunt ook dit topic nieuw leven inschoppen:
[PAINT] Pimp je eigen nu.nl-cartoon!
jeej een kudo voor mijquote:Op maandag 16 juni 2008 10:10 schreef MikeyMo het volgende:
met gerecyclede poppetjes en 16 tekstballonnen
en een kudo voor jouquote:Op maandag 16 juni 2008 09:46 schreef Sigmund666 het volgende:
Pfffff. Waardeloze shit dit. Echt waar. Wacht maar op morgen, weer zo'n huilend slechte cartoon
Ik zet er 1 euro op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |