quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]Oh......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als met die mop van die Cesna die neerstort op een belgisch kerkhof en waarbij dan 300 mensen om het leven zijn gekomen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:52 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Oh......
Net als met die mop van die Cesna die neerstort op een belgisch kerkhof en waarbij dan 300 mensen om het leven zijn gekomen. lichamen zijn geborgen.
haha zeg dat welquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:24 schreef Rikketik het volgende:
Het was een week om nooit te vergeten...
Een verwijzing naar vorig jaar.. hmm....quote:Op maandag 14 juli 2008 16:56 schreef Rikketik het volgende:
Ik dacht ook een brug. Verwijzing naar die ingestorte brug van vorig jaar waarschijnlijk.
Ik denk niet dat een geamputeerde arm nou zo alledaags voor een huisarts en patient is.quote:Optimisme en duidelijkheid van de huisarts kan patiënten met alledaagse klachten enorm helpen opknappen. Bij emotionele problemen helpt juist meer aandacht van de huisarts, volgens onderzoekers van het Nivel.
Misschien moet jij beseffen dat humor niet altijd realistisch is.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:05 schreef Zotheid het volgende:
Misschien moet Metin toch eens de bijbehorende nieuwsberichten lezen.
[..]
Ik denk niet dat een geamputeerde arm nou zo alledaags voor een huisarts en patient is.
Aah nu snap ik mquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Misschien moet jij beseffen dat humor niet altijd realistisch is.
Komt een vis bij de dokter, zegt de dokter: "ik zie het al, uit de kom"
Zotheid: "Uit de kom in medisch opzicht gaat over de bovenarm die uit de schouderkom is geraakt; een vis uit een vissenkom heeft er helemaal niets mee te maken!"
Als de man met buikpijn bij de dokter kwam en de dokter zei "Ah joh, gaat wel weer over" is het niet echt een grap he...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:05 schreef Zotheid het volgende:
Misschien moet Metin toch eens de bijbehorende nieuwsberichten lezen.
[..]
Ik denk niet dat een geamputeerde arm nou zo alledaags voor een huisarts en patient is.
Vooral de uitdrukking op de gezichten van de poppetjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |