abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2008 @ 23:08:55 #154
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_60256171
wat een verhaal en wat een stoepeschijter eerste klas zeg.

Hier hebben we ook een stel van die relkids, tot 's avonds laat voetballen, of spelen met van die radiografische autootjes met een benzine motor, dat gaat echt op de lomp harde manier want het moet gewoon stuk, en het liefst op het eigendom van een ander.

vorige maand was ik het zat, en ben naar de moeder van één van die relkids gelopen en gevraagd of ze die kids niet in haar eigen voortuin kan laten rellen en slopen... wat was gvd haar antwoord: "nee, want dan ik niet rustig naar de TV kijken" neem dan gvd geen kids, echt soms zou je willen dat er een soort van examen afgelegd moet worden voordat mensen aan kinderen beginnen....

sorry voor het gevloek maar ik vind dat je als ouder de verantwoording moet kunnen nemen.... ik en mijn partner kiezen er bewust voor om geen kinderen te nemen maar ik wil ook niet de overlast van een ander...
pi_60271631
over 2 weken gewoon even met de sleutel over die auto heen gaan, en er doodleuk 'sorry!' boven krassen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_60273317
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
Och al vergoeden ze wel ... nog heb je er last van
Mijn lieftallige buurvrouw's zoontje kletterde er met de fiets tegen na herhaaldelijke waarschuwingen dat hij gewoonweg nog niet zonder zijwieltjes kon fietsen.
Het is dat ik op dat moment zat te lezen en wat hoorde maar anders was meneer weggefietst..hij pakte gewoon zijn fiets en wilde wegrijden.
Toen ik de deur open trok schrok hij zich naar en ging pompt huilen toen ik zei 'en dan nog wegfietsen ook?? Had ik jou niet al gewaarscuwd?!'
Al met al 1500 euro verder en 3 keer naar garage rijden (!)
Plakstrips uit België laten komen enz enz
Tank benzine dus en drie dagen tijd..en dat wordt heus niet vergoed hoor :S
Nu afwachten tot zoonlief mijn plantenpotten met zijn voetbal aan diggelen schopt.. heb de bonnetjes alsvast maar bewaard
Installeer een camera, dan hoef je zelf niet te blijven kijken.

Al met al heeft TS alleen vermoedens en geen bewijs, zoals ook al aangegeven was er zijn meerdere van dat soort fietsjes in de buurt.
En om eerlijk te zijn, als dat ventje er inderdaad niet tegen heeft gezeten maar iemand anders, dan zou ik ook die schade niet aan mijn verzekering willen doorgeven.

Aan de andere kant roepen veel ouders dat hun kinderen dat niet doen, terwijl ze het wel daadwerkelijk doen.

Zelf zou ik het aan mijn kinderen vragen zonder dat zo`n persoon erbij is,en als dan mocht blijken dat hij ertegen aan gezeten heeft, dan is het inderdaad gewoon de verzekering inschakelen en gewoon netjes afhandelen.
Maar als hij zegt het niet gedaan te hebben, tja dan houd het inderdaad op.
Enja ik weet zeker dat mijn kinderen niet tegen me liegen.
pi_60273595
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:08 schreef Gumtree het volgende:
wat een verhaal en wat een stoepeschijter eerste klas zeg.

Hier hebben we ook een stel van die relkids, tot 's avonds laat voetballen, of spelen met van die radiografische autootjes met een benzine motor, dat gaat echt op de lomp harde manier want het moet gewoon stuk, en het liefst op het eigendom van een ander.

vorige maand was ik het zat, en ben naar de moeder van één van die relkids gelopen en gevraagd of ze die kids niet in haar eigen voortuin kan laten rellen en slopen... wat was gvd haar antwoord: "nee, want dan ik niet rustig naar de TV kijken" neem dan gvd geen kids, echt soms zou je willen dat er een soort van examen afgelegd moet worden voordat mensen aan kinderen beginnen....

sorry voor het gevloek maar ik vind dat je als ouder de verantwoording moet kunnen nemen.... ik en mijn partner kiezen er bewust voor om geen kinderen te nemen maar ik wil ook niet de overlast van een ander...
Idd en nog leuker is dat ze hun kids nog gaan troosten ook als jij als enige er wel eens wat van zegt dat ze tegen je auto knallen of als je voor de zoveelste keer de bal uit de tuin moet vissen...tsja een weerwoord dat zijn die kdis niet gewend hoor..

En dat terwijl er bij ons twee grote speelvelden zijn waar absoluut geen honden op worden uitgelaten..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_60273626
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:15 schreef klipper het volgende:

[..]

Installeer een camera, dan hoef je zelf niet te blijven kijken.

Al met al heeft TS alleen vermoedens en geen bewijs, zoals ook al aangegeven was er zijn meerdere van dat soort fietsjes in de buurt.
En om eerlijk te zijn, als dat ventje er inderdaad niet tegen heeft gezeten maar iemand anders, dan zou ik ook die schade niet aan mijn verzekering willen doorgeven.

Aan de andere kant roepen veel ouders dat hun kinderen dat niet doen, terwijl ze het wel daadwerkelijk doen.

Zelf zou ik het aan mijn kinderen vragen zonder dat zo`n persoon erbij is,en als dan mocht blijken dat hij ertegen aan gezeten heeft, dan is het inderdaad gewoon de verzekering inschakelen en gewoon netjes afhandelen.
Maar als hij zegt het niet gedaan te hebben, tja dan houd het inderdaad op.
Enja ik weet zeker dat mijn kinderen niet tegen me liegen.
Kijk dat is iets heel anders een ouder die het normaal vraagt dan heb ik zoiets van pff eindelijk !

En idd als je het niet ziet dan melden ze het echt niet hier..camera zou n optie zijn ik heb meer geld over voor verhuizen en dan wel zonder buren nog 1 jaartje sparen
  dinsdag 22 juli 2008 @ 17:31:04 #159
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_60273730
Het wordt een anti-kind topic.

Kinderen zijn kinderen, jankbekken zoals hierboven moeten dat maar begrijpen.
pi_60273804
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:31 schreef PLAE@ het volgende:
Het wordt een anti-kind topic.

Kinderen zijn kinderen, jankbekken zoals hierboven moeten dat maar begrijpen.
Fout kids zijn een creatie van hun ouders en ja die roepen het zijn maar kiiinderen hoooor
pi_60288348
You are screwed. Tijd voor een car-smash-garden-wreck-fok-meet bij jack4ya in de buurt.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 23 juli 2008 @ 09:45:11 #162
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_60288724
Dit topic doet me denken aan die reclame waar die gast met de auto van pa tegen Moskovic zn kar aanrijdt
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 23 juli 2008 @ 09:55:46 #163
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_60288921
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 17:34 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Fout kids zijn een creatie van hun ouders en ja die roepen het zijn maar kiiinderen hoooor
Je bent het zelf naar ik aanneem ook kind geweest.
Ik krijg het idee naar aanleiding van je posts dat je een typische kinderhater bent. Iemand die in geen enkele buurt kan aarden
pi_60291891
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 09:55 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Je bent het zelf naar ik aanneem ook kind geweest.
Ik krijg het idee naar aanleiding van je posts dat je een typische kinderhater bent. Iemand die in geen enkele buurt kan aarden
Ik kan niet voor hem antwoorden, maar ik ben ook kind geweest. Echter wel een kind die door de ouders een aantal regels heeft meegekregen, zoals voorzichtig met andermans spullen en mocht er een ongelukje gebeuren, dan er eerlijk voor uitkomen. Ik kreeg echt wel wat te horen als ik tegen auto's aan voetbalde (wat ik dus niet deed) of als ik met mijn kinderlijk enthousiasme andermans spullen in gevaar bracht...

Kinderen zijn inderdaad kinderen en moet je zeker de ruimte geven om te spelen, maar het is aan de ouders om daar een grens aan te stellen en hun kinderen in de gaten te houden en zo nodig in te perken.

Maar gezien de hedendaagse jeugd, is dat al een jaar of 10 niet meer in de mode...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_60295493
Juist ik haat kinderen niet.
Die kunnen er niets aan doen dat opvoeden zoals hierboven heel leuk en ook wel grappig uitgedrukt wordt al tien jaar niet meer in de mode is
  maandag 28 juli 2008 @ 19:01:02 #166
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_60401625
hey TS, nog nieuws hierover?
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_60692899
ECHT HEEL LULLIG!
Ik heb ook iets soortgelijks meegemaakt, alleen is er met opzet schade toegebracht aan onze auto. Mijn buurmeisje heeft uit verveling de auto bekrast die voor ons huis stond en dat terwijl ik notabene zelf heb gezien. Mijn buren beweren ook hetzelfde: zolang hun dochter ontkent heeft ze het dus niet gedaan. Gevolg: burenruzie, want het is volgens hun een beschuldiging. Verhaal via de verzekering levert ook niets op, zolang ze blijven ontkennen en er verder geen andere getuigen zijn. Schade bedraagt ong 2400 eur en ook al ben je all risk verzekert, je duikelt in je no claim. Vernieling wordt haast nergens gedekt, omdat het moeilijk te bewijzen is.
Lang leve het rechtsysteem: zolang er geen getuigen zijn kun je alles doen wat je wilt!!

Heeft iemand interesse in een mooie HD flatscreen en andere aparatuur, want ze zijn een paar weken met vakantie........
pi_60693385
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:38 schreef simone30 het volgende:
Lang leve het rechtsysteem: zolang er geen getuigen zijn kun je alles doen wat je wilt!!
en daar mag je blij mee zijn met zn eis want voor je het weet wil iemand van jou geld zonder dat ook maar het geringste bewijs voor je aansprakelijkheid bestaat. Kom op zeg...
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:11:03 #169
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60693741
quote:
ECHT HEEL LULLIG!
Ik heb ook iets soortgelijks meegemaakt, alleen is er met opzet schade toegebracht aan onze auto. Mijn buurmeisje heeft uit verveling de auto bekrast die voor ons huis stond en dat terwijl ik notabene zelf heb gezien. Mijn buren beweren ook hetzelfde: zolang hun dochter ontkent heeft ze het dus niet gedaan. Gevolg: burenruzie, want het is volgens hun een beschuldiging. Verhaal via de verzekering levert ook niets op, zolang ze blijven ontkennen en er verder geen andere getuigen zijn. Schade bedraagt ong 2400 eur en ook al ben je all risk verzekert, je duikelt in je no claim. Vernieling wordt haast nergens gedekt, omdat het moeilijk te bewijzen is.

Heeft iemand interesse in een mooie HD flatscreen en andere aparatuur, want ze zijn een paar weken met vakantie........

And BANG the dirt is gone!

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmo op 09-08-2008 23:23:46 ]
pi_60699846
Bij mij is er al eens een spiegel van de auto af gesloopt, door vandalisme. Ik was toen ook all-risk verzekerd, maar dat bleek voor de verzekeraar helemaal geen probleem. Alles werd keurig vergoed, ik heb zelfs geen rekening gezien. Kijk, zo kan het ook!
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:53:22 #171
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_60715062
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:35 schreef Sjeen het volgende:
Stel ze aansprakelijk...
Dat kan nog lastig worden. Er is een bekende zaak geweest over een buurjongetje dat aantoonbaar de auto sloopte door haar met steentjes te bekogelen. Jaguar-arest ofzo?.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_60715779
En hoe is die zaak afgelopen?

We wijzen niet zomaar mensen aan, dan hebben we het over een beschuldiging ja. Ik ga niet zomaar de buren beschuldigen omdat ik zin heb in een eeuwige ruzie.

En bij Jack, dat is een aanname, maar zo te horen wel een hele redelijke, dus als ouder moet je toch ook daar rekening mee houden dat zoiets kan gebeuren.
pi_60715952
RJD, dan heb je geluk gehad, want vandalisme wordt bij all risk wel vergoed, maar heeft invloed op je noclaim, terwijl inbraak/diefstal, natuurramp etc geen invloed heeft. Ik heb diverse verzekeraars nagevraagd om in de toekomst ook daarvoor te verzekeren, tsss verzekeren tegen je buren notabene.... oververzekeren? Ach wel nee.....
Mocht het ooit weer gebeuren komt daar zeker ook een kras voor terug, want zolang het niet gezien wordt.....is er niks aan de hand. Maar ja, waar eindigt het?
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:23:28 #174
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_60715987
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:16 schreef simone30 het volgende:
En hoe is die zaak afgelopen?
Eigenaar (verzekeraar) moest zelf betalen. Had hij maar een hek om zn auto moeten zetten oid.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_60715988
Tip voor Jack, lekker diepe kras, want mevrouw kan wel een advocate zijn, laat haar maar aantonen wie die kras heeft gezet.....
pi_60716982
Zaak is nog niet officieel afgerond. De Rechtsbijstandverzekering (van mij) wacht nog op het rapport/melding van de politie. Maar ik weet al dat daar niets in staat wat houvast geeft.

Agenten willen ook niet meer praten met het gezin, want het was niet "heet van de pers". Ik had op die dag niet het advies van dienstdoende agent moeten overnemen. Ik had moeten aandringen dat er wél gelijk een wijkagent ging praten met dit gezin. Niet dat ik dan gegarandeerd wél een andere respons had gekregen hoor.

We hebben gewoon veel pech gehad en beroepen op het eer(lijkheids)gevoel bij een advocate is kennelijk een beetje onmogelijk

Kortom... ik zit definitief zelf met de schade.
pi_60717068
Ik hoop dat mevrouw goed kan slapen met de wetenschap dat ze haar 3 kinderen leert dat liegen mag en dat het niet nodig is om de gevolgen te dragen van daden (dan wel ongelukjes). Dat ze er maar trots op is.

Ach ja... ik hoop maar dat karma bestaat. "Karma is a bitch!"
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:03:12 #178
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60717182
Ik wil je anders best wel sponseren om op marktplaats een 2ehands kinderfietsje op de kop te tikken hoor, de rest moet jij echter doen
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:14:11 #179
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_60717516
quote:
ECHT HEEL LULLIG!

Dat is gevalletje 'spijkers met koppen slaan'. Foto's maken, naar buiten lopen, kind bij de arm pakken en linea recta naar de ouders gaan. Kind is dan nog zo geschrokken, tranen in de ogen en direct met d'r ouders confronteren. Dikke kans dat ze het van schrik meteen bij haar ouders bekent.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:49:29 #180
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60718739
Of de ouders klagen je aan voor kindermishandeling
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:02:08 #181
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_60721042
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:49 schreef Erasmo het volgende:
Of de ouders klagen je aan voor kindermishandeling
Ja, minstens. En emotionele schade, trauma's etc. Tering, we leven hier niet in Amerika .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_60732593
Jack, het politierapport helpt je ook niet, heb ik ook laten maken. Inderdaad, de wijkagenten kwamen langs, ook bij de buren om zogenaamd te bemiddelen, terwijl ze al zeiden dat ze verder niets voor ons kunnen betekenen..... Voor mij hoefden ze ook niet langs te komen.
Ach, die mensen liggen echt niet wakker van je schade.... alleen jij wel, want je irriteert je mateloos.

Foto maken? Daar denk je niet direct aan, toen ik de buurmeisje aan de auto zag kwam niet eens in me op dat ze de auto werkelijk aan het bekrassen was, pas na het resultaat viel het stukje in de puzzel........
pi_60733388
Wat een aannames in dit topic zeg. Er wordt gewoon per definitie aangenomen dat die vrouw liegt 'omdat ze advocaat zou zijn'. Het is per definitie waar wat de TS zegt. Het jochie moet het gedaan hebben. De auto van de tegenpartij moet maar bekrast worden.

Wat nou als dat jochie er echt niet tegenaan gefietst is? Zelfs de TS heeft het niet gezien.
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:03:19 #184
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_60739292
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:53 schreef The_End het volgende:
Wat een aannames in dit topic zeg. Er wordt gewoon per definitie aangenomen dat die vrouw liegt 'omdat ze advocaat zou zijn'. Het is per definitie waar wat de TS zegt. Het jochie moet het gedaan hebben. De auto van de tegenpartij moet maar bekrast worden.

Wat nou als dat jochie er echt niet tegenaan gefietst is? Zelfs de TS heeft het niet gezien.
wacht maar tot die kras op jouw eigen auto zit, dan piep je ook ineens heel anders.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_60739513
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:03 schreef Asics het volgende:

[..]

wacht maar tot die kras op jouw eigen auto zit, dan piep je ook ineens heel anders.
Wat dan? TS heeft het niet zien gebeuren, er zijn geen andere mensen die het hebben zien gebeuren, er zijn geen foto's of videobeelden van en het vermoeden van TS wordt als waarheid aangenomen.
Hoe anders zal ik piepen als het mijn auto betreft? Dan kan ik ook zo naar de buren stappen en roepen: Ja jullie hebben een kind, dus betalen zal je!
Daar heb jij dan begrip voor?
pi_60740985
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat is gevalletje 'spijkers met koppen slaan'. Foto's maken, naar buiten lopen, kind bij de arm pakken en linea recta naar de ouders gaan. Kind is dan nog zo geschrokken, tranen in de ogen en direct met d'r ouders confronteren. Dikke kans dat ze het van schrik meteen bij haar ouders bekent.
Heb ik gedaan..vervolgens was de reactie van mams...aach gossie ventje toch kom maar hooor
Daar zakt je broek dan echt van af...ze heeft wel betaald overigens (de verzekering dan)
pi_60759013
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:03 schreef Asics het volgende:
Mijn auto zit vol met krassen van mensen die met hun autodeur tegen mijn auto aangeklapt zijn. Ik heb 2 deuken van auto's die ertegenaan gereden zijn en weggereden zijn. (Ik woon in midden in het centrum en parkeer mijn auto op dezefde plaats als het winkelende publiek...) Als ik er een te pakken krijg, dan is die niet goed jarig, maar ik ga niet zo maar mensen beschuldigen.

Feit is dat de TS ook niet weet of dat kind het gedaan heeft. Hier wordt gedaan alsof hij het zeker gedaan heeft en dat de moeder van het kind keihard aan het liegen is.
pi_61301079
Ach we hebben niet zomaar over gebruikerskrasjes. En alle kinderen liegen nu eenmaal, dat is een feit en ze kunnen het ook heel goed. Misschien moeten we maar andersom beredeneren: als het kind zegt dat ie het niet heeft gedaan, dan moeten we dat maar geloven? Wedden dat we allemaal brave kinderen hebben?
  maandag 1 september 2008 @ 20:24:25 #189
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61301755
Wat een kick zeg
pi_63452903
BEN IK NU DE ENIGE DIE HET NIET MEER DAN NORMAAL VINDT OM VAN ANDERSMANS AUTO AF TE BLIJVEN!!!

Nu zaten er weer koters en een volwassen vent sneeuw van mijn auto te halen met wanten (metalen haakjes) ed...

Ik wordt hier echt GRUWELIJK kwaad van1
  zondag 23 november 2008 @ 16:37:15 #191
3542 Gia
User under construction
pi_63453004
quote:
Op zondag 23 november 2008 16:33 schreef jack4ya het volgende:
BEN IK NU DE ENIGE DIE HET NIET MEER DAN NORMAAL VINDT OM VAN ANDERSMANS AUTO AF TE BLIJVEN!!!

Nu zaten er weer koters en een volwassen vent sneeuw van mijn auto te halen met wanten (metalen haakjes) ed...

Wat ben jij een ongelooflijke zeurkous!! Daar walg ik gruwelijk van.

Kijk, tegen je auto aanfietsen gaat te ver, maar zeuren over kinderen die sneeuw van je auto af halen!!

Man, ga ergens in een hutje in de bergen wonen, waar je geen last hebt van medeburgers.
pi_63453016
wat verschrikkelijk voor je zeg.
pi_63453394
quote:
Op zondag 23 november 2008 16:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Kijk, tegen je auto aanfietsen gaat te ver, maar zeuren over kinderen die sneeuw van je auto af halen!!

Man, ga ergens in een hutje in de bergen wonen, waar je geen last hebt van medeburgers.

Je bent er zeker "zo één"
pi_63453409
quote:
waar je geen last hebt van medeburgers.
Daar draait het volgens mij bij de TS juist om. Waarom moeten die medeburgers kennelijkerwijs last veroorzaken?
pi_63453457
quote:

[..]

TS ziet gewoon in wat voor schade die wanten kunnen veroorzaken, net als al het gruis dat lekker als schuurpapier over de auto wordt getrokken. Dat anderen te dom zijn om hier over na te denken geeft TS nog steeds reden om hier over te klagen. Ik heb ook zo'n grandioze hekel aan ouders die zich onvoorwaardelijk achter hun kind scharen.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_63453918
Schade zal wel loslopen, denk ik en hoop ik, maar het klópt gewoon niet. Blijf er gewoon van af.

(Ik heb wel een kunsttof ruitje wat erg gevoelig id voor krassen... fingers crossed)
  zondag 23 november 2008 @ 17:48:16 #197
3542 Gia
User under construction
pi_63454930
Schaf een garage aan en zet je auto binnen. Simpel.

Doe je ook nooit boodschappen? Die parkeerplaatsen zijn zo krap dat zeker enkele keren het portier van de auto naast je tegen jouw auto aan komt. Daar kunnen die kinderwantjes niet tegen op!!
pi_63455062
Ik doe wel boodschappen.

Ongelukjes kunnen gebeuren. Geen probleem, zolang men niet lomp en/of onoplettend is. En het gewoon meld dmv een briefje ofzo, of beter, even wachten op de eigenaar als dat kan.
Maar dat is nu net het punt. Het boeit mensen gewoon niet. Gaan er gemakshalve van uit dat het niet erg is, omdat zij het niet erg vinden.

En ik denk dat we voor nu wel kunnen stellen dar het geen "ongelukje" betreft.

Garage aanschaffen? De auto staat IN mijn "voortuintje" (gemeente voorschrift).
  zondag 23 november 2008 @ 19:00:55 #199
107521 Furia
snoopy weer
pi_63456584
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:48 schreef Gia het volgende:
Schaf een garage aan en zet je auto binnen. Simpel.

Doe je ook nooit boodschappen? Die parkeerplaatsen zijn zo krap dat zeker enkele keren het portier van de auto naast je tegen jouw auto aan komt. Daar kunnen die kinderwantjes niet tegen op!!
Daar gaat het toch helemaal niet om? Die auto is van die geit. Niet van de volwassen kerel met de kinderen. Zij moeten dus gewoon van de geit z'n auto afblijven. Gewoon afblijven. Zo moeilijk is dat toch niet? Ik doe wekelijks boodschappen, heb gelukkig nog nooit een deur tegen mijn deur aangehad (of andersom!) én zou mensen die aan mijn auto zitten DIRECT vriendelijk verzoeken dat niet meer te doen.
pi_63460904
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En dat maakt uit.... wat precies?
Dat het kind nooit strafbaar gesteld kan worden, en de ouders in de praktijk ook niet.
pi_63470687
quote:
Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef jack4ya het volgende:

Je bent er zeker "zo één"
Jij bent er 'zo een' die de bal afpakt van kinderen, omdat die in je tuin is gekomen.

Dat er iemand je auto beschadigd en het niet verteld is natuurlijk extreem asociaal, maar klagen dat iemand sneeuw van je auto afpakt...
  maandag 24 november 2008 @ 09:48:42 #202
3185 Adelante
To let it go now
pi_63470871
Het is een auto hoor ts, een gebruiksvoorwerp.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63473942
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:48 schreef Adelante het volgende:
Het is een auto hoor ts, een gebruiksvoorwerp.
Ja, lekker makkelijk zeg. Je 'gebruiksvoorwerp' wordt beschadigd wat je uiteindelijk meer dan ¤ 1000 kost, maar stel je voor je zeikt er over zeg, het is immers maar een 'gebruiksvoorwerp'.

Sommige mensen moeten zich echt eens realiseren dat een auto iets is dat voor veel mensen niet alleen onmisbaar is, maar ook zonder schade al stervensduur is. Bij mij was er een paar maanden terug ook ineens een zijspiegel naar de knoppen nadat ik m'n auto een half uurtje ergens geparkeerd had. Leuk zo'n geintje dat je nog eens meer dan 300 euro kost bovenop de +/- 500 euro die ik al per maand aan m'n auto kwijt ben.

[ Bericht 12% gewijzigd door Tuvai.net op 24-11-2008 12:01:42 ]
  maandag 24 november 2008 @ 12:58:36 #204
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_63475619
quote:
Op zondag 23 november 2008 16:33 schreef jack4ya het volgende:

Dat mensen schade aan je auto veroorzaken is zeker niet normaal. Helaas gebeurt het maar al te vaak.
Een advies voor je: onderzoek goed als je ooit ergens anders gaat wonen of dat misschien een doorgaande route is naar het uitgaansleven. Want in dat geval zul je pas echt ontdekken wat schade aan je auto is. Regelmatig afgetrapte spiegels, krassen. Ik heb ze wel gehad over de hele motorkap, dak, kofferbak en spoiler. En helaas nooit schade kunnen verhalen. Ook niet toen de dader van in dat geval een ongelukje bekend was.
En m'n buren, enorme auto gekken, zich maar afvragen waarom ik geen jonge auto rij en me niet druk maak over krassen. Ja, die lol gaat er in tien jaar gewoon vanaf.

Wij moeten hier nu al een half jaar lezen over een krasje van jou.
En nu loop je je druk te maken over mensen die in de sneeuw spelen...
Kom op, wil je ons nu echt wijs maken dat je nog nooit sneeuwballen gegooid hebt en daarbij sneeuw van autos afgepakt hebt? Elk kind doet dat.
En wat voor schade kun je daar nou van krijgen? Helemaal niets.

Dat advies van een hutje op de hei is wel een hele goede voor je. Maar zet je auto wel in een schuur, anders maken de herten en zwijnen een kras op je auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')