abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60716982
Zaak is nog niet officieel afgerond. De Rechtsbijstandverzekering (van mij) wacht nog op het rapport/melding van de politie. Maar ik weet al dat daar niets in staat wat houvast geeft.

Agenten willen ook niet meer praten met het gezin, want het was niet "heet van de pers". Ik had op die dag niet het advies van dienstdoende agent moeten overnemen. Ik had moeten aandringen dat er wél gelijk een wijkagent ging praten met dit gezin. Niet dat ik dan gegarandeerd wél een andere respons had gekregen hoor.

We hebben gewoon veel pech gehad en beroepen op het eer(lijkheids)gevoel bij een advocate is kennelijk een beetje onmogelijk

Kortom... ik zit definitief zelf met de schade.
pi_60717068
Ik hoop dat mevrouw goed kan slapen met de wetenschap dat ze haar 3 kinderen leert dat liegen mag en dat het niet nodig is om de gevolgen te dragen van daden (dan wel ongelukjes). Dat ze er maar trots op is.

Ach ja... ik hoop maar dat karma bestaat. "Karma is a bitch!"
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:03:12 #178
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60717182
Ik wil je anders best wel sponseren om op marktplaats een 2ehands kinderfietsje op de kop te tikken hoor, de rest moet jij echter doen
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:14:11 #179
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_60717516
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:38 schreef simone30 het volgende:
ECHT HEEL LULLIG!
Ik heb ook iets soortgelijks meegemaakt, alleen is er met opzet schade toegebracht aan onze auto. Mijn buurmeisje heeft uit verveling de auto bekrast die voor ons huis stond en dat terwijl ik notabene zelf heb gezien. Mijn buren beweren ook hetzelfde: zolang hun dochter ontkent heeft ze het dus niet gedaan. Gevolg: burenruzie, want het is volgens hun een beschuldiging. Verhaal via de verzekering levert ook niets op, zolang ze blijven ontkennen en er verder geen andere getuigen zijn. Schade bedraagt ong 2400 eur en ook al ben je all risk verzekert, je duikelt in je no claim. Vernieling wordt haast nergens gedekt, omdat het moeilijk te bewijzen is.
Lang leve het rechtsysteem: zolang er geen getuigen zijn kun je alles doen wat je wilt!!

Heeft iemand interesse in een mooie HD flatscreen en andere aparatuur, want ze zijn een paar weken met vakantie........
Dat is gevalletje 'spijkers met koppen slaan'. Foto's maken, naar buiten lopen, kind bij de arm pakken en linea recta naar de ouders gaan. Kind is dan nog zo geschrokken, tranen in de ogen en direct met d'r ouders confronteren. Dikke kans dat ze het van schrik meteen bij haar ouders bekent.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 10 augustus 2008 @ 22:49:29 #180
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60718739
Of de ouders klagen je aan voor kindermishandeling
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:02:08 #181
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_60721042
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:49 schreef Erasmo het volgende:
Of de ouders klagen je aan voor kindermishandeling
Ja, minstens. En emotionele schade, trauma's etc. Tering, we leven hier niet in Amerika .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_60732593
Jack, het politierapport helpt je ook niet, heb ik ook laten maken. Inderdaad, de wijkagenten kwamen langs, ook bij de buren om zogenaamd te bemiddelen, terwijl ze al zeiden dat ze verder niets voor ons kunnen betekenen..... Voor mij hoefden ze ook niet langs te komen.
Ach, die mensen liggen echt niet wakker van je schade.... alleen jij wel, want je irriteert je mateloos.

Foto maken? Daar denk je niet direct aan, toen ik de buurmeisje aan de auto zag kwam niet eens in me op dat ze de auto werkelijk aan het bekrassen was, pas na het resultaat viel het stukje in de puzzel........
pi_60733388
Wat een aannames in dit topic zeg. Er wordt gewoon per definitie aangenomen dat die vrouw liegt 'omdat ze advocaat zou zijn'. Het is per definitie waar wat de TS zegt. Het jochie moet het gedaan hebben. De auto van de tegenpartij moet maar bekrast worden.

Wat nou als dat jochie er echt niet tegenaan gefietst is? Zelfs de TS heeft het niet gezien.
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:03:19 #184
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_60739292
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:53 schreef The_End het volgende:
Wat een aannames in dit topic zeg. Er wordt gewoon per definitie aangenomen dat die vrouw liegt 'omdat ze advocaat zou zijn'. Het is per definitie waar wat de TS zegt. Het jochie moet het gedaan hebben. De auto van de tegenpartij moet maar bekrast worden.

Wat nou als dat jochie er echt niet tegenaan gefietst is? Zelfs de TS heeft het niet gezien.
wacht maar tot die kras op jouw eigen auto zit, dan piep je ook ineens heel anders.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_60739513
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:03 schreef Asics het volgende:

[..]

wacht maar tot die kras op jouw eigen auto zit, dan piep je ook ineens heel anders.
Wat dan? TS heeft het niet zien gebeuren, er zijn geen andere mensen die het hebben zien gebeuren, er zijn geen foto's of videobeelden van en het vermoeden van TS wordt als waarheid aangenomen.
Hoe anders zal ik piepen als het mijn auto betreft? Dan kan ik ook zo naar de buren stappen en roepen: Ja jullie hebben een kind, dus betalen zal je!
Daar heb jij dan begrip voor?
pi_60740985
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat is gevalletje 'spijkers met koppen slaan'. Foto's maken, naar buiten lopen, kind bij de arm pakken en linea recta naar de ouders gaan. Kind is dan nog zo geschrokken, tranen in de ogen en direct met d'r ouders confronteren. Dikke kans dat ze het van schrik meteen bij haar ouders bekent.
Heb ik gedaan..vervolgens was de reactie van mams...aach gossie ventje toch kom maar hooor
Daar zakt je broek dan echt van af...ze heeft wel betaald overigens (de verzekering dan)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_60759013
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 19:03 schreef Asics het volgende:
Mijn auto zit vol met krassen van mensen die met hun autodeur tegen mijn auto aangeklapt zijn. Ik heb 2 deuken van auto's die ertegenaan gereden zijn en weggereden zijn. (Ik woon in midden in het centrum en parkeer mijn auto op dezefde plaats als het winkelende publiek...) Als ik er een te pakken krijg, dan is die niet goed jarig, maar ik ga niet zo maar mensen beschuldigen.

Feit is dat de TS ook niet weet of dat kind het gedaan heeft. Hier wordt gedaan alsof hij het zeker gedaan heeft en dat de moeder van het kind keihard aan het liegen is.
pi_61301079
Ach we hebben niet zomaar over gebruikerskrasjes. En alle kinderen liegen nu eenmaal, dat is een feit en ze kunnen het ook heel goed. Misschien moeten we maar andersom beredeneren: als het kind zegt dat ie het niet heeft gedaan, dan moeten we dat maar geloven? Wedden dat we allemaal brave kinderen hebben?
  maandag 1 september 2008 @ 20:24:25 #189
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61301755
Wat een kick zeg
pi_63452903
BEN IK NU DE ENIGE DIE HET NIET MEER DAN NORMAAL VINDT OM VAN ANDERSMANS AUTO AF TE BLIJVEN!!!

Nu zaten er weer koters en een volwassen vent sneeuw van mijn auto te halen met wanten (metalen haakjes) ed...

Ik wordt hier echt GRUWELIJK kwaad van1
  zondag 23 november 2008 @ 16:37:15 #191
3542 Gia
User under construction
pi_63453004
quote:
Op zondag 23 november 2008 16:33 schreef jack4ya het volgende:
BEN IK NU DE ENIGE DIE HET NIET MEER DAN NORMAAL VINDT OM VAN ANDERSMANS AUTO AF TE BLIJVEN!!!

Nu zaten er weer koters en een volwassen vent sneeuw van mijn auto te halen met wanten (metalen haakjes) ed...

Ik wordt hier echt GRUWELIJK kwaad van1
Wat ben jij een ongelooflijke zeurkous!! Daar walg ik gruwelijk van.

Kijk, tegen je auto aanfietsen gaat te ver, maar zeuren over kinderen die sneeuw van je auto af halen!!

Man, ga ergens in een hutje in de bergen wonen, waar je geen last hebt van medeburgers.
pi_63453016
wat verschrikkelijk voor je zeg.
pi_63453394
quote:
Op zondag 23 november 2008 16:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Kijk, tegen je auto aanfietsen gaat te ver, maar zeuren over kinderen die sneeuw van je auto af halen!!

Man, ga ergens in een hutje in de bergen wonen, waar je geen last hebt van medeburgers.

Je bent er zeker "zo één"
pi_63453409
quote:
waar je geen last hebt van medeburgers.
Daar draait het volgens mij bij de TS juist om. Waarom moeten die medeburgers kennelijkerwijs last veroorzaken?
pi_63453457
quote:

[..]

TS ziet gewoon in wat voor schade die wanten kunnen veroorzaken, net als al het gruis dat lekker als schuurpapier over de auto wordt getrokken. Dat anderen te dom zijn om hier over na te denken geeft TS nog steeds reden om hier over te klagen. Ik heb ook zo'n grandioze hekel aan ouders die zich onvoorwaardelijk achter hun kind scharen.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_63453918
Schade zal wel loslopen, denk ik en hoop ik, maar het klópt gewoon niet. Blijf er gewoon van af.

(Ik heb wel een kunsttof ruitje wat erg gevoelig id voor krassen... fingers crossed)
  zondag 23 november 2008 @ 17:48:16 #197
3542 Gia
User under construction
pi_63454930
Schaf een garage aan en zet je auto binnen. Simpel.

Doe je ook nooit boodschappen? Die parkeerplaatsen zijn zo krap dat zeker enkele keren het portier van de auto naast je tegen jouw auto aan komt. Daar kunnen die kinderwantjes niet tegen op!!
pi_63455062
Ik doe wel boodschappen.

Ongelukjes kunnen gebeuren. Geen probleem, zolang men niet lomp en/of onoplettend is. En het gewoon meld dmv een briefje ofzo, of beter, even wachten op de eigenaar als dat kan.
Maar dat is nu net het punt. Het boeit mensen gewoon niet. Gaan er gemakshalve van uit dat het niet erg is, omdat zij het niet erg vinden.

En ik denk dat we voor nu wel kunnen stellen dar het geen "ongelukje" betreft.

Garage aanschaffen? De auto staat IN mijn "voortuintje" (gemeente voorschrift).
  zondag 23 november 2008 @ 19:00:55 #199
107521 Furia
snoopy weer
pi_63456584
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:48 schreef Gia het volgende:
Schaf een garage aan en zet je auto binnen. Simpel.

Doe je ook nooit boodschappen? Die parkeerplaatsen zijn zo krap dat zeker enkele keren het portier van de auto naast je tegen jouw auto aan komt. Daar kunnen die kinderwantjes niet tegen op!!
Daar gaat het toch helemaal niet om? Die auto is van die geit. Niet van de volwassen kerel met de kinderen. Zij moeten dus gewoon van de geit z'n auto afblijven. Gewoon afblijven. Zo moeilijk is dat toch niet? Ik doe wekelijks boodschappen, heb gelukkig nog nooit een deur tegen mijn deur aangehad (of andersom!) én zou mensen die aan mijn auto zitten DIRECT vriendelijk verzoeken dat niet meer te doen.
pi_63460904
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En dat maakt uit.... wat precies?
Dat het kind nooit strafbaar gesteld kan worden, en de ouders in de praktijk ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')