Dat is inderdaad lastig. Je moet wel al een idee hebben van wat je staat en wat niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:12 schreef maok het volgende:
Intressant, maar het lijkt me wel lastig om te kijken of hij wel staat. Ik kan in een normale winkel soms wel 20 brillen oppassen die er in het schap heel leuk uitzien maar mij dan voor geen meter staan.
beetje OTquote:Op zondag 1 juni 2008 00:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Je kan alle soorten 'glazen' bestellen, tot 'transitions' aan toe, dit zijn glazen die zich aanpassen aan de hoeveelheid licht. Deze kosten $90. Zo kun je dus een bril bestellen die ook gelijk een zonnebril is!
Het gaat tot -10 en +10, cylinder -4, +4, en in stappen van 0,25 dioptrie. Ik kan me niet voorstellen dat 0,05 dioptrie enig waarneembaar verschil maakt!quote:Op zondag 1 juni 2008 01:48 schreef Sport_Life het volgende:
Zullen ze ook -7,45 hebben?
hmm ziet er wel best betrouwbaar uit op zich, maar ik zou daar nooit wat bestellen.
Cylinder en Axis (the angle of the astigmatism correction) kan wel, prism volgens mij ook, dat kun je in het veld overig invullen. Maar dat laatste weet ik niet helemaal zeker.quote:Op zondag 1 juni 2008 03:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kunnen ze ook cilinders, prisma's en alle andere mogelijkheden wat dat betreft in het glas slijpen?
Ja de finetuning kan niet optimaal, maar de afmetingen van de monturen zijn gedetailleerd vermeld!quote:Op zondag 1 juni 2008 01:14 schreef golfer het volgende:
Kan je die ook online laten passen en stellen en de juiste stand van de neusvleugels, pootjes achter de oren en nog wat ander zaken laten doen?
Of is het misschien toch verstandig om daarvoor wel naar een gediplomeerd opticiën te gaan?
Je zou toch elke willekeurige brillenzaak binnen kunnen lopen en hem goed laten zetten?quote:Op zondag 1 juni 2008 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja de finetuning kan niet optimaal, maar de afmetingen van de monturen zijn gedetailleerd vermeld!
Ik zelf vind die kleine details minder belangrijk, voor mij is het een bril voor als ik m'n lenzen (nog) niet in heb of wil doen.
Volgens mij is je totaal $61...quote:Op zondag 1 juni 2008 00:08 schreef cinnamongirl het volgende:
En ik heb zojuist een complete bril gekocht voor $47 (euro 31)!
Wat krijg ik ervoor:
-montuur: $38-op sterkte (ik weet mijn sterke, is recent opgemeten).
-glazen: Premium Hi-Index 1.61 AS. De kunststof glazen zijn dun en licht, hebben UV400 bescherming, zijn ontspiegeld en krasvrij: $16
-doosje en doekje.
Bezorgkosten zijn slechts $7.
Ja, het is ook vreemd:quote:Op zondag 1 juni 2008 13:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
Volgens mij is je totaal $61...
Hoe lang duurt het voordat je bril arriveert??
Mijn bril kostte 75 euro, maar was wel binnen een uur klaar en werd netjes op maat versteld. En als er wat mee is, sta ik binnen 5 minuten in de winkel.
Het is dan wel iets duurder, maar daarvoor heb je wel de normale service en snel je bril in handen.
Ik weet niet waar jij je bril gekocht hebt maar het kan makkelijk goedkoper dan 500 euroquote:Op zondag 1 juni 2008 14:24 schreef PeRi het volgende:
Zo dan! Ik wacht effe jouw ervaring af, en dan ga ik zelf ook wel het risico lopen om dat bedrag kwijt te zijn.. Heb ook een nieuwe bril nodig (doe al jaren met dezelfde), ook voor naast lenzen, en dan ben je wel meer dan ¤ 500 kwijt.
Ik heb hoge afwijkingen en heb dus o.a. dunne glazen nodig, wat altijd veel kost.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:25 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je bril gekocht hebt maar het kan makkelijk goedkoper dan 500 euro![]()
Ik heb ook met beide ogen -10 & cilinder maar was nog steeds minder dan 500 euro kwijt. Ook voor mijn zonnebril op sterkte.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb hoge afwijkingen en heb dus o.a. dunne glazen nodig, wat altijd veel kost.
Ook op de site van Cinnamongirl, komt er dan voor dat al iets van $170 bij zag ik al.
Zelfs als pabo student kom ik niet aan $47.-quote:Op zondag 1 juni 2008 13:24 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, het is ook vreemd:
[ afbeelding ]
Misschien kunnen ze niet goed rekenen![]()
Binnen 10 dagen zou ik hem binnen moeten hebben!
quote:We highly recommend all customers to have your own PD measured and enter here.
quote:Op maandag 2 juni 2008 23:01 schreef Liquidootje het volgende:
Ja maar dat is zonder plaatje en dat begrijpt ze dan niet.
Zo cute!
Ow, het is dus wel de moeite waard om het op die manier te doenquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:16 schreef Whiskers het volgende:
oeh stoerik had bestelling bijna afgerond, maar op paypal pagina gecancelled omdat ik toch het bonnetje van mijn zonnebril op sterkte er even naast wilde leggen, kreeg ik vandaag een korting van 17 dollar via paypal als ik nu tot betaling overga...
volgens mij heb je wel wat meer info nodig voor een bril. Je kunt natuurlijk gewoon even een opticiën binnen lopen voor een oogmeting en dan geen bril kopen.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef samara het volgende:
ben benieuwd. Ik hoor graag hoe de bril bevalt, dan gauw eentje kopen voor de vakantie.
Kan je de sterkte van je lenzen aanhouden voor een bril? Ben in in geen eeuwen bij een brillenmeneer geweest namelijk. Bestel mijn lenzen altijd online!
Een bril is meestal sterker dan lenzen omdat deze laatste nu eenmaal dichter op je ogen zitten. Tot -6 scheelt het een kwart dioptrie dacht ik.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:19 schreef samara het volgende:
ben benieuwd. Ik hoor graag hoe de bril bevalt, dan gauw eentje kopen voor de vakantie.
Kan je de sterkte van je lenzen aanhouden voor een bril? Ben in in geen eeuwen bij een brillenmeneer geweest namelijk. Bestel mijn lenzen altijd online!
Als je achteruit bent gegaan scheelt het nu meer, bij mij scheelt het bv een paar punten.quote:Op maandag 9 juni 2008 21:33 schreef ijsmeis het volgende:
Bij mij scheelt bril en lenzen 0,5 qua sterkte. Ik hoop dat dat nog steeds zo is. Hoef ik ze niet op te laten meten.
Was niet dezelfde opticien en ook niet hetzelfde merk glazen, maar ik bedoel te zeggen van dat als iemand komt van met "ja maar ik heb ook extra dunne en die waren maar zoveel E" dat dat niet alles zegt.quote:Op maandag 9 juni 2008 19:46 schreef Serinde het volgende:
Een opticien kan zelf natuurlijk een bepaalde maat aankruisen als hij tegen jou zegt "extra dun". Wel bij dezelfde opticien de glazen aangeschaft? Voor zover ik me kan herinneren hebben ze mij bij iedere aankoop gewoon gevraagd welke dikte ik wilde, met daarbij een keuzelijst met milimeters en prijzen.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:47 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe zit het er nu mee eeneiige cinnamonbunnetje van mij?
Ik heb ook een bril terwijl ik er eigenlijk niet eens een nodig heb, gewoon voor af en toe. Brillen zijn tof.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:52 schreef Liquidootje het volgende:
Waar blijft die uitgebreide verslag?
Ik ga er ook eentje bestellen zonder sterkte. Lijk mij wel grappig om opeens een brildrager te zijn.
Het lijkt me handig om het gewoon even te testen bij de opticien, als je toch al langsmoet voor lenzen kan je het gelijk even vragen. Bij mij worden altijd me ogen gemeten (om het half jaar) als ik nieuwe lenzen moet).quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:01 schreef Jim.Beam het volgende:
Ik heb -2 en -2.25 bij lenzen, zou het bij een bril dan ongeveer -1.5 en -1.75 zijn?
Je hebt een opticien gevonden die tot diep in de nacht geopend is?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:28 schreef rene90 het volgende:
Zometeen naar de opticien om mijn ogen te laten meten
10.00quote:Op zaterdag 19 juli 2008 01:39 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je hebt een opticien gevonden die tot diep in de nacht geopend is?
Ik ben gewoon naar de opticien gegaan en gezegd, ja omdat u altijd zo goed meet en ik veel vertrouwen in u heb, wil ik hier even mijn ogen laten meten, en dan rondkijken voor een mooie bril. Omdat er ook een regeling is met mijn verzekering en hans anders met een gratis bril of iets.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:54 schreef nein het volgende:
Oe..dit is leuk!! Ze hebben echt leuke brillen daar zeg!!
Alleen ik weet mijn afwijking niet precies meer, kan ik t zomaar laten opmeten bij de opticien? Of..euh..moet ik dan ook iets kopen daar ofzo? *n00b*
Even vanavond een camera op zoeken dan als ik even de tijd vindquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:47 schreef nein het volgende:
ben stiekem toch wel benieuwd naar fotos? Niemand zin?
what the hell, gewoon in dezelfde minuut nog reageren!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Even vanavond een camera op zoeken dan als ik even de tijd vind
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:11 schreef nein het volgende:
[..]
what the hell, gewoon in dezelfde minuut nog reageren!
Maar ben benieuwd!!
Haha ja mijn pootjes zitten goed gelukkig. Anders was ik wel naar de hans anders gegaan of iets dat mijn ex-opticien gestopt is met zijn businessquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:10 schreef nein het volgende:
Nah, dat ziet er prima uit dat brilletje, staat goed!!![]()
Ik moet gewoon mn eigen bril even opmeten, en de afmetingen die op de site staan ff vergelijken. Het enige dat je mist is dat ze bij de opticien vaak de pootjes even bijbuigen, maar ik denk dat ik dat ook wel zelf kan![]()
niet bij de hand, ik zet hem altijd af op foto'squote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:07 schreef rene90 het volgende:
Whaha heb je eens een foto van je bril littledrummergirl?
Oke ben benieuwdquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet bij de hand, ik zet hem altijd af op foto'sen dat heeft een reden. Als de camera terug is van reparatie zal ik er een voor je schieten
Ik heb eigenlijk wel een brillenhoofd, een bril staat me vrij snel wel oke. Maar ik heb gisteravond even zitten fotosoepen met een 12 tal montuurtjes van die sitequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 11:29 schreef littledrummergirl het volgende:
wat leuk, ik was al van plan om een nieuwe te kopen, maar voor de verzekering moet ik nog een half jaar wachten![]()
Het kloterige is alleen dat ik een heel moeilijk hoofd hebbrillen waarvan ik zeker denk te weten dat ze me staan, staan bagger en andere vreselijke modellen staan geweldig. ( vandaar dat mijn huidige bril een zwart breed montuur, gifgroene dikke poten en gaten in de poten heeft
)
Kan je is zo een fotosoepje laten zienquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:04 schreef nein het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel een brillenhoofd, een bril staat me vrij snel wel oke. Maar ik heb gisteravond even zitten fotosoepen met een 12 tal montuurtjes van die site![]()
Al die dingen op een foto van me geplakt, en rekening gehouen met de grootte van de monturen. Ging best goed, want één bril die ik echt heel gaaf vond, stond maar matig..
Tadah, even in een URL, anders is de hele layout naar de kloten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kan je is zo een fotosoepje laten zien?
Ik denk dat brillen met een halve rand je ook goed zullen staanquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:50 schreef nein het volgende:
[..]
Tadah, even in een URL, anders is de hele layout naar de kloten.
Ik heb de pootjes er niet bijgesoept hoor![]()
Ik vind (vlnr) de 1e, 2e en 8e (witte) leuk. Die helemaal linksonder is sprekend de bril die ik nu al heb. En de laatste rechtsonder vond ik heel leuk op de site, maar staat echt totaaal niet!
http://i36.tinypic.com/2hs3mdz.jpg
Zit nu met de bril op, nog steeds tevreden, geen uitgevallen glazen of dergelijke.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:07 schreef pekel het volgende:
Net even eens gekeken op de site. Ben nodig toe aan een nieuwe bril, heb alleen helaas gegevens van feb 2008 over m'n ogen. Dus even langs de opticien morgen..
Mensen die de bril gekocht hebben via deze site; nog steeds tevreden?
Mag ik vragen welke sterkte jij hebt?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:52 schreef rene90 het volgende:
Ik heb de goedkoopste genomen, of althans degene die er gratis bijkomen. Plastic, licht en krasbestendig, nog steeds zeer tevreden erover.
Dat is niksquote:Op zondag 25 januari 2009 20:27 schreef rene90 het volgende:
Tuurlijk mag je dat vragen![]()
-1 en -1 heb ik.
Dat scheelt nogal watquote:Op zondag 25 januari 2009 21:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat is niksAnnieweej, ik heb de mijne besteld. 41 pond, omgerekend zo'n 44 euro. Ik ben erg benieuwd, zeker met mijn sterkte
Vorige bril was 315 euro.
Dat vond ik ook irritantquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:03 schreef styliste het volgende:
nou, ik ben benieuwd. net ook een bril besteld maar ik kom niet om die google checkout heen? Ik heb ze maar even gemaild hoe ik kan betalen... beetje vreemd wel
Mijn creditcard kan ik niet meer gebruiken dus ik moet wel met paypal betalen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat vond ik ook irritantIk heb wel een Google-account, maar ik had veel liever met paypal betaald
![]()
Nu heb ik mijn creditcard weer aan dat Google-checkoutdinges moeten koppelen, en paypal schrijft gewoon direct van m'n rekening af. Veel fijner.
Zo deze gegevens heb ik weer even nodig.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:17 schreef rene90 het volgende:
Nou heb -1 links en rechts, met een PD van 60
lekker simpel en goedkoop. Nu eens kijken voor een montuurtje
Uhm zit even te denken, in de zoektocht naar mailtjes van me vorige bestelling kwam ik ook tegen dat ik een probleem had met betalen, uiteindelijk wel opgelost, wat een verkeerde button ofzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:59 schreef styliste het volgende:
ik zag dat die fout ook met ponden wordt gemaakt![]()
heb jij nog een tip hoe ik wel met paypal kan betalen?
Geen idee of dat nu nog werkt. Heb zelf eventjes geen geld dus kan het nog niet bestellen, maandag kan ik het je vertellenquote:Ok, you can send the money directly to our paypal account, please send the money to glassescrafter.payment@googlemail.com . Thank you .
'quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:59 schreef styliste het volgende:
[..]
Nice!
Heb jij m gewoon met je creditcard betaald?
ik moet eerst een nieuwe credit card aanvragen, wilde met paypal betalen maar dat lukt dus niet en ze reageren niet op mijn mail. en ik is ongeduldig. Ik wil die mooie bril NU!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja. Gewoon dat hele Google-checkoutgebeuren maar laten lopen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef styliste het volgende:
[..]
ik moet eerst een nieuwe credit card aanvragen, wilde met paypal betalen maar dat lukt dus niet en ze reageren niet op mijn mail. en ik is ongeduldig. Ik wil die mooie bril NU!!
Als je maandag even afwacht PM ik je hoe het nou ook alweer met paypal werktequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef styliste het volgende:
[..]
ik moet eerst een nieuwe credit card aanvragen, wilde met paypal betalen maar dat lukt dus niet en ze reageren niet op mijn mail. en ik is ongeduldig. Ik wil die mooie bril NU!!
Ah thanks!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als je maandag even afwacht PM ik je hoe het nou ook alweer met paypal werkte![]()
@Syrena, jezus wat sprankel jij zeg haha, de bril staat je ook enorm goed. Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?
Haha de achtste bril alweerquote:Op zondag 15 februari 2009 11:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ah thanks!![]()
Dit is de achtste foto ofzoBij deze keek ik eerst richting TV (Paul de Leeuw huhuhuhu) en toen m'n vriend JA zei draaide ik me om en maakte hij de foto
Als ik te lang moet poseren ga ik bang kijken.
Ik ben 32 trouwensIk heb nog geprobeerd om de plooi bij mijn wang weg te fotosoepen
Ging niet
Mwah kan wel hoor, als je het een beetje slim aanpaktquote:Op zondag 15 februari 2009 11:44 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm kan je gewoon langs Hans Anders om gratis een testje te doen zonder een bril te kopen?
De bril die ik nu heb is toch wel oud aan het worden(en de sterkte is ook niet meer goed), draag normaal lenzen.
En dan geven ze je het papiertje gewoon mee met alle specs erop enzo?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Haha de achtste bril alweer. En ik had je zeker geen 32 gegeven hoor
[..]
Mwah kan wel hoor, als je het een beetje slim aanpakt. Gewoon zeggen dat je opzoek bent naar een bril, ogen laten testen, en zeggen dat je de week erop terugkomt voor een bril.
Geen idee hoe het daar gaat, je hebt in principe 3 waarden nodig als je geen cilinde hebt, linker oog rechter oog en je PD (pupil distance). Bij mij is het links -1, rechts -1, PD 60.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:00 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
En dan geven ze je het papiertje gewoon mee met alle specs erop enzo?
Ik zit er al op 109 euroquote:Op maandag 16 februari 2009 16:32 schreef rene90 het volgende:
Hmm ik kwam in de metro lensway.nl tegen, 29,50 voor een bril :p dus ga voor die haha, tevens nederlandse site en je kan dan binnen 14 dagen terugsturen
Ben benieuwd of dat allemaal wilt werken, laat maar even horenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:05 schreef styliste het volgende:
[..]
da's wel de bedoeling... op hun kosten
lensway of de andere?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ben van plan hier een designbril van te bestelling.
Over het algemeen dus wel goede ervaringen?
PM styliste even, die had onlangs ook problemen maar daar is het ook bij gelukt uiteindelijk. Of ze komt vanzelf weer langs :pquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:47 schreef amokjeeh het volgende:
Iemand tips hoe ik toch met paypal kan betalen? /
Uiteindelijk toch maar de cc uit de kast gepakt. In ponden betalen scheelt behoorlijk zegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
PM styliste even, die had onlangs ook problemen maar daar is het ook bij gelukt uiteindelijk. Of ze komt vanzelf weer langs :p
Uhm bij mij zoals aangegeven op de site dacht ik. Heb het wel eens genoemd in dit topic dus je kan even terugzoekenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:53 schreef amokjeeh het volgende:
Hoelang duur het eigenlijk in de praktijk, de bril is 9 maart verzonden
Tamelijk nutteloze opmerking...quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Eerder in dit topic werd al aangekaart dat ze misschien nep waren.
Maar ach.
www.smartbuyglasses.co.ukquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:40 schreef styliste het volgende:
welke shop?
Dit wil ik ook wel eens wetenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:21 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand wat er precies verschilt aan "Glasses for" computer work en de normale?
Ik heb geen idee. En ik ben nog steeds uitermate tevreden met mijn bril van 44 euro.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef F04 het volgende:
Een bril voor ¤50 euro, laat me niet lachen zeg. Waarom kost een gemiddelde bril in een brillenzaak dan gemiddeld 2 a 300 euro?
jawel, ik mocht een nieuwe uitzoeken, die was er niet, en toen konden ze mijn geld niet terug storten omdat ik met paypal hadden betaald en toen was de bril er wel en zouden ze hem opsturen en toen...... nooit meer iets gehoord...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:53 schreef nein het volgende:
[..]
Nooit meer iets van ze gehoord toen je het teruggestuurd hebt?
Slecht zeg!!! Nooit geen verzendbevestiging of zoiets gehad?? Ugh..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef styliste het volgende:
[..]
jawel, ik mocht een nieuwe uitzoeken, die was er niet, en toen konden ze mijn geld niet terug storten omdat ik met paypal hadden betaald en toen was de bril er wel en zouden ze hem opsturen en toen...... nooit meer iets gehoord...
ik heb mijn brillen gewoon ontvangenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:18 schreef lexur het volgende:
Hoe is het verder gegaan met jullie bestelde brillen? Ben erg benieuwd of iedereen ondertussen de bril ontvangen heeft. En of jullie tevreden zijn of niet.
Voor 10 euro? Die hebben ze daar toch helemaal niet.quote:Op zondag 13 september 2009 19:53 schreef lexur het volgende:
Dat is vet balen. Ik wilde net een bril voor 10 euro oid gaan bestellen maar ik doe het dan toch maar even niet.
Weer een update, de sterkte was op zich OK maar de as van mijn slechtste oog bleek nogal af te wijken van mijn 'gewone' bril waardoor ik er toch niet lekker mee kon zien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:34 schreef computergirl het volgende:
even een update, bril is deze week binnen gekomen.
Montuur klopt, ik had de sterkte goed opgegeven maar toch krijg ik koppijn als ik hem opheb. Het probleem zit in mijn het glas voor rechter oog, met cylinder etc.
hoe bedoel je dat? Je kan zelf de sterkte opgeven toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Weet iemand van jullie of er ook brillenwebshops zijn met brillen in hoge sterktes?
Zie mijn edit in het vorige berichtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:04 schreef computergirl het volgende:
hoe bedoel je dat? Je kan zelf de sterkte opgeven toch?
Bij de site waar ik de online een bril heb gekocht kan je een sterkte tot -20 opgeven.
Wat belangrijk is dat je een montuur neemt waarbij dikke glazen niet zo opvallen en/of de allerdunste glazen uitkiest (zijn dan wel wat duurder)
Heb jij aandelen in lensway ofzo?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:58 schreef Miendientje het volgende:
Even een schopje. Er is nu een actie bij Lensway waarmee je tot 8 april met 50% korting een bril kunt bestellen: http://www.lensway.nl/halveprijs. (Dus al vanaf ¤16,50)
Ik heb er zelf 2 besteld, waarvan één met zonnebril glazen. Op de zonnebrilglazen zit geen korting, daar betaal je ¤39,- extra voor. Dus bijvoorbeeld voor een bril die normaal ¤33,- betaal je nu ¤16,50 en dan met zonnebril glazen ¤55,50
Hahaha ja... Ik heb normaal lenzen, bri gebruik ik eigenlijk alleen maar als ik moe ben of zere ogen heb. Maar 16,50 is wel heel goedkoop.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:13 schreef Miendientje het volgende:
Was dat maar zo. Mijn brillentik valt zo wel een beetje op doordat er niemand tussen mijn 2 bestelling door poste. Ik heb met deze nieuwe bril wel 5 brillen die ik af kan wisselen
Gewoon een bril die je leuk staat opmeten. Ik heb nu een bril gekocht die vrij breed is voor mijn hoofd en dat was wel een M, maar ik denk dat het met dit model wel kan. Ik heb ook een vrij smalle neus en die maten staan dan weer niet op de site, maar als je belt kunnen ze die maten ook vertellen. Op de site uit de OP staan die maten er wel bij, dat is wel makkelijker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hahaha ja... Ik heb normaal lenzen, bri gebruik ik eigenlijk alleen maar als ik moe ben of zere ogen heb. Maar 16,50 is wel heel goedkoop.
Hoe weet je dan of je S/M of L moet hebben? Neem aan M, lijkt me gemiddeld?
Heb al wel mijn bril gegevens opgevist, ergens onder uit de kastGek genoeg is de bril kwa sterkte beter dan mijn lenzen... hmm
Misschien kun je wel even bellen dat je was vergeten was de korting toe te voegen, die actie loopt al vanaf dinsdag afgelopen week. Wie weet dat je alsnog korting krijgt, anders moet je nog langer wachten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:48 schreef roeliewitlof het volgende:
Daar zijn we blij mee zeg, de helft van de prijs, heb net vorigeweek donderdag hem besteld en dan doen ze het nu weg voor de helft, van de prijs. Niet eerlijk. Zou de bril vandaag krijgen, maar er was niks had gister al op de site gekeken, toen stond er bij de status bestelling ontvangen. Net gebeld ze hebben een achterstand, normaal kunnen ze die 4 a5 dagen waarmaken nu moet ik nog 2 WEKEN WACHTEN. Ga denk ik maar een nieuwe bestellen een duurdere voor de helft van het geld kan die eerste gelijk retour afzender.
Moet je daar dan een code voor invoeren?quote:
Heb je gewonnen met die 500 gratis brillen actie? Daar heb ik ook aan mee gedaan maar helaas niets gewonnen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:50 schreef emss het volgende:
Ik heb gisteren een DKNY bril besteld bij Lensway met een actie waarbij ik 60 euro korting kreeg. Super natuurlijk, want bij de opticien betaal ik voor een vergelijkbare bril inclusief glazen 522 euro (ik heb -8). En ik had net een nieuwe bril nodig![]()
Groot nadeel is natuurlijk dat ik m'n niet kon passen, maar aan de andere kant gebruik ik 'm toch alleen maar als reserve bril naast m'n lenzen. Bovendien wilde ik zowiezo geen dure bril omdat ik mijn ogen wil laten laseren (dit jaar of volgend jaar). Zo heb ik in ieder geval een bril die ik voor de operatie op kan doen (dan mag ik 2-4 weken geen lenzen dragen).
Ander groot nadeel: de levering. Niks enkele dagen, zoals op de website staat... Op mijn bon staat 19 april (2 weken)... Ik had gehoopt 'm nog deze week of volgende week binnen te krijgen omdat ik vrijdag 15 april een maand lang naar het buitenland ga (dus ik kan die bril ook niet binnen 14 dagen retourneren mocht het nodig zijn). Balen.
Nou je kan wel 2 week op je brillen gaan wachten want dat kan ik ook heb vandaag nog gebeld, de mijne zou namelijk vandaag komen, maar ja als ze ook 500 brillen weggeven dan ka je dat verwachten, Maar waarom weet ik eigenlijk nooit van zulke acties!!!quote:Heb je gewonnen met die 500 gratis brillen actie? Daar heb ik ook aan mee gedaan maar helaas niets gewonnen.
Zal wel lekker druk zijn door die acties. De ene bril die ik vrijdag avond heb besteld krijg ik als het goed is morgen (dus eigenlijk 2 werkdagen later dan besteld) en de andere vrijdag over een week. Maar van die 2e bril had ik dat al verwacht omdat ik het idee kreeg toen ik de klantenservice belde, dat die niet op voorraad was.
Jammer dat dit soort acties zoals gewoonlijk alleen voor lage sterktes gelden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:58 schreef Miendientje het volgende:
Even een schopje. Er is nu een actie bij Lensway waarmee je tot 8 april met 50% korting een bril kunt bestellen: http://www.lensway.nl/halveprijs. (Dus al vanaf ¤16,50)
Ik heb er zelf 2 besteld, waarvan één met zonnebril glazen. Op de zonnebrilglazen zit geen korting, daar betaal je ¤39,- extra voor. Dus bijvoorbeeld voor een bril die normaal ¤33,- betaal je nu ¤16,50 en dan met zonnebril glazen ¤55,50
Als het maar voor mei komt, dan ga ik namelijk op vakantie en dan wil ik iig de zonnebril hebben voor het autorijden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef roeliewitlof het volgende:
[..]
Nou je kan wel 2 week op je brillen gaan wachten want dat kan ik ook heb vandaag nog gebeld, de mijne zou namelijk vandaag komen, maar ja als ze ook 500 brillen weggeven dan ka je dat verwachten, Maar waarom weet ik eigenlijk nooit van zulke acties!!!
Volgens mij hebben ze ze wel maar dan moet je apart contact met ze opnemen. Maar dan zul je ook wel extra dunne glazen willen wat dan ook weer extra geld kost.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Jammer dat dit soort acties zoals gewoonlijk alleen voor lage sterktes gelden.
Oh, ze hebben trouwens bij Lensway sowieso geen brillen in hoge sterktes...
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef emss het volgende:
Die 500 'gratis' brillen actie ja!
Ze hebben brillen tot - 10 en + 10 ofzo, als je hoger (of lager hebt) moet je even bellen... Ik heb -8 en extra dunne glazen is inbegrepen bij de prijs (volgens de klantenservice).
Is die van hout? Nee sorry, ik vind 'm niet mooi.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef Miendientje het volgende:
En hij is binnen. Besteld op 31/3 ('s avonds), verwachte bezorgtijd: 6/4, werkelijke leverdatum: 13/4, kosten ¤24,50
En de foto's
De bril:
[ afbeelding ]
Op mijn hoofd:
[ afbeelding ]
Kunststof met houtstructuur.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:35 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Is die van hout? Nee sorry, ik vind 'm niet mooi.
Mijn ouders hadden vroeger een wc-bril met houtstructuur. Daar doet het me aan denken.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:48 schreef Miendientje het volgende:
Kunststof met houtstructuur.
Ik vind hem gelukkig wel mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |