Voor 10 euro? Die hebben ze daar toch helemaal niet.quote:Op zondag 13 september 2009 19:53 schreef lexur het volgende:
Dat is vet balen. Ik wilde net een bril voor 10 euro oid gaan bestellen maar ik doe het dan toch maar even niet.
Weer een update, de sterkte was op zich OK maar de as van mijn slechtste oog bleek nogal af te wijken van mijn 'gewone' bril waardoor ik er toch niet lekker mee kon zien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:34 schreef computergirl het volgende:
even een update, bril is deze week binnen gekomen.
Montuur klopt, ik had de sterkte goed opgegeven maar toch krijg ik koppijn als ik hem opheb. Het probleem zit in mijn het glas voor rechter oog, met cylinder etc.
hoe bedoel je dat? Je kan zelf de sterkte opgeven toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
Weet iemand van jullie of er ook brillenwebshops zijn met brillen in hoge sterktes?
Zie mijn edit in het vorige berichtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:04 schreef computergirl het volgende:
hoe bedoel je dat? Je kan zelf de sterkte opgeven toch?
Bij de site waar ik de online een bril heb gekocht kan je een sterkte tot -20 opgeven.
Wat belangrijk is dat je een montuur neemt waarbij dikke glazen niet zo opvallen en/of de allerdunste glazen uitkiest (zijn dan wel wat duurder)
Heb jij aandelen in lensway ofzo?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:58 schreef Miendientje het volgende:
Even een schopje. Er is nu een actie bij Lensway waarmee je tot 8 april met 50% korting een bril kunt bestellen: http://www.lensway.nl/halveprijs. (Dus al vanaf ¤16,50)
Ik heb er zelf 2 besteld, waarvan één met zonnebril glazen. Op de zonnebrilglazen zit geen korting, daar betaal je ¤39,- extra voor. Dus bijvoorbeeld voor een bril die normaal ¤33,- betaal je nu ¤16,50 en dan met zonnebril glazen ¤55,50
Hahaha ja... Ik heb normaal lenzen, bri gebruik ik eigenlijk alleen maar als ik moe ben of zere ogen heb. Maar 16,50 is wel heel goedkoop.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:13 schreef Miendientje het volgende:
Was dat maar zo. Mijn brillentik valt zo wel een beetje op doordat er niemand tussen mijn 2 bestelling door poste. Ik heb met deze nieuwe bril wel 5 brillen die ik af kan wisselen
Gewoon een bril die je leuk staat opmeten. Ik heb nu een bril gekocht die vrij breed is voor mijn hoofd en dat was wel een M, maar ik denk dat het met dit model wel kan. Ik heb ook een vrij smalle neus en die maten staan dan weer niet op de site, maar als je belt kunnen ze die maten ook vertellen. Op de site uit de OP staan die maten er wel bij, dat is wel makkelijker.quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hahaha ja... Ik heb normaal lenzen, bri gebruik ik eigenlijk alleen maar als ik moe ben of zere ogen heb. Maar 16,50 is wel heel goedkoop.
Hoe weet je dan of je S/M of L moet hebben? Neem aan M, lijkt me gemiddeld?
Heb al wel mijn bril gegevens opgevist, ergens onder uit de kastGek genoeg is de bril kwa sterkte beter dan mijn lenzen... hmm
Misschien kun je wel even bellen dat je was vergeten was de korting toe te voegen, die actie loopt al vanaf dinsdag afgelopen week. Wie weet dat je alsnog korting krijgt, anders moet je nog langer wachten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:48 schreef roeliewitlof het volgende:
Daar zijn we blij mee zeg, de helft van de prijs, heb net vorigeweek donderdag hem besteld en dan doen ze het nu weg voor de helft, van de prijs. Niet eerlijk. Zou de bril vandaag krijgen, maar er was niks had gister al op de site gekeken, toen stond er bij de status bestelling ontvangen. Net gebeld ze hebben een achterstand, normaal kunnen ze die 4 a5 dagen waarmaken nu moet ik nog 2 WEKEN WACHTEN. Ga denk ik maar een nieuwe bestellen een duurdere voor de helft van het geld kan die eerste gelijk retour afzender.
Moet je daar dan een code voor invoeren?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |