Ah thanks!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als je maandag even afwacht PM ik je hoe het nou ook alweer met paypal werkte![]()
@Syrena, jezus wat sprankel jij zeg haha, de bril staat je ook enorm goed. Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?
Haha de achtste bril alweerquote:Op zondag 15 februari 2009 11:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ah thanks!![]()
Dit is de achtste foto ofzoBij deze keek ik eerst richting TV (Paul de Leeuw huhuhuhu) en toen m'n vriend JA zei draaide ik me om en maakte hij de foto
Als ik te lang moet poseren ga ik bang kijken.
Ik ben 32 trouwensIk heb nog geprobeerd om de plooi bij mijn wang weg te fotosoepen
Ging niet
Mwah kan wel hoor, als je het een beetje slim aanpaktquote:Op zondag 15 februari 2009 11:44 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm kan je gewoon langs Hans Anders om gratis een testje te doen zonder een bril te kopen?
De bril die ik nu heb is toch wel oud aan het worden(en de sterkte is ook niet meer goed), draag normaal lenzen.
En dan geven ze je het papiertje gewoon mee met alle specs erop enzo?quote:Op zondag 15 februari 2009 11:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Haha de achtste bril alweer. En ik had je zeker geen 32 gegeven hoor
[..]
Mwah kan wel hoor, als je het een beetje slim aanpakt. Gewoon zeggen dat je opzoek bent naar een bril, ogen laten testen, en zeggen dat je de week erop terugkomt voor een bril.
Geen idee hoe het daar gaat, je hebt in principe 3 waarden nodig als je geen cilinde hebt, linker oog rechter oog en je PD (pupil distance). Bij mij is het links -1, rechts -1, PD 60.quote:Op zondag 15 februari 2009 12:00 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
En dan geven ze je het papiertje gewoon mee met alle specs erop enzo?
Ik zit er al op 109 euroquote:Op maandag 16 februari 2009 16:32 schreef rene90 het volgende:
Hmm ik kwam in de metro lensway.nl tegen, 29,50 voor een bril :p dus ga voor die haha, tevens nederlandse site en je kan dan binnen 14 dagen terugsturen
Ben benieuwd of dat allemaal wilt werken, laat maar even horenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:05 schreef styliste het volgende:
[..]
da's wel de bedoeling... op hun kosten
lensway of de andere?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ben van plan hier een designbril van te bestelling.
Over het algemeen dus wel goede ervaringen?
PM styliste even, die had onlangs ook problemen maar daar is het ook bij gelukt uiteindelijk. Of ze komt vanzelf weer langs :pquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:47 schreef amokjeeh het volgende:
Iemand tips hoe ik toch met paypal kan betalen? /
Uiteindelijk toch maar de cc uit de kast gepakt. In ponden betalen scheelt behoorlijk zegquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
PM styliste even, die had onlangs ook problemen maar daar is het ook bij gelukt uiteindelijk. Of ze komt vanzelf weer langs :p
Uhm bij mij zoals aangegeven op de site dacht ik. Heb het wel eens genoemd in dit topic dus je kan even terugzoekenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:53 schreef amokjeeh het volgende:
Hoelang duur het eigenlijk in de praktijk, de bril is 9 maart verzonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |