abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66077272
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:41 schreef rene90 het volgende:

[..]

Als je maandag even afwacht PM ik je hoe het nou ook alweer met paypal werkte

@Syrena, jezus wat sprankel jij zeg haha, de bril staat je ook enorm goed. Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag ?
Ah thanks!
Dit is de achtste foto ofzo Bij deze keek ik eerst richting TV (Paul de Leeuw huhuhuhu) en toen m'n vriend JA zei draaide ik me om en maakte hij de foto Als ik te lang moet poseren ga ik bang kijken.

Ik ben 32 trouwens Ik heb nog geprobeerd om de plooi bij mijn wang weg te fotosoepen Ging niet
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66077691
Hmm kan je gewoon langs Hans Anders om gratis een testje te doen zonder een bril te kopen?
De bril die ik nu heb is toch wel oud aan het worden(en de sterkte is ook niet meer goed), draag normaal lenzen.
pi_66077898
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ah thanks!
Dit is de achtste foto ofzo Bij deze keek ik eerst richting TV (Paul de Leeuw huhuhuhu) en toen m'n vriend JA zei draaide ik me om en maakte hij de foto Als ik te lang moet poseren ga ik bang kijken.

Ik ben 32 trouwens Ik heb nog geprobeerd om de plooi bij mijn wang weg te fotosoepen Ging niet
Haha de achtste bril alweer . En ik had je zeker geen 32 gegeven hoor
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:44 schreef Kadooosh het volgende:
Hmm kan je gewoon langs Hans Anders om gratis een testje te doen zonder een bril te kopen?
De bril die ik nu heb is toch wel oud aan het worden(en de sterkte is ook niet meer goed), draag normaal lenzen.
Mwah kan wel hoor, als je het een beetje slim aanpakt . Gewoon zeggen dat je opzoek bent naar een bril, ogen laten testen, en zeggen dat je de week erop terugkomt voor een bril.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_66078100
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:53 schreef rene90 het volgende:

[..]

Haha de achtste bril alweer . En ik had je zeker geen 32 gegeven hoor
[..]

Mwah kan wel hoor, als je het een beetje slim aanpakt . Gewoon zeggen dat je opzoek bent naar een bril, ogen laten testen, en zeggen dat je de week erop terugkomt voor een bril.
En dan geven ze je het papiertje gewoon mee met alle specs erop enzo?
pi_66078191
quote:
Op zondag 15 februari 2009 12:00 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

En dan geven ze je het papiertje gewoon mee met alle specs erop enzo?
Geen idee hoe het daar gaat, je hebt in principe 3 waarden nodig als je geen cilinde hebt, linker oog rechter oog en je PD (pupil distance). Bij mij is het links -1, rechts -1, PD 60.
Bij cilinder heb je ook axis nodig dan.
Ik heb het laten testen toen ik nieuwe lenzen moest, gezegd dat ik ging kijken voor een bril, alleen op internet het voor 40 euro kon halen dus of hij even wilde meten.
Top 5 China producten
pi_66123922
Hmm ik kwam in de metro lensway.nl tegen, 29,50 voor een bril :p dus ga voor die haha, tevens nederlandse site en je kan dan binnen 14 dagen terugsturen
Top 5 China producten
pi_66125175
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:32 schreef rene90 het volgende:
Hmm ik kwam in de metro lensway.nl tegen, 29,50 voor een bril :p dus ga voor die haha, tevens nederlandse site en je kan dan binnen 14 dagen terugsturen
Ik zit er al op 109 euro
Ze hebben minder keus in monturen en minder keus in de glazen. Alleen mijn glazen zijn hier alweer 60 euro.
Maar ik ben dan ook veel blinder dan jij
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_66125378
Hmm true, kom ik met me -1 -1 aan
Is ook meer voor mij een brilletje voor op zondags in bed als het ware, dat ik niet gelijk me lenzen in hoef
Top 5 China producten
pi_66285568
Nou mijn nieuwe bril is binnen van lensway.nl, en ik moet zeggen, zeer tevreden over de service.

Ik kreeg het binnen in een stevig kartonnen doosje, na openmaken vond ik:
-Brillenkoker
-Daarin de bril in een soort stoffen tasje
-Schroevendraaiertje om pootjes aan te passen
-Doekje

-Het doosje was gelijk een soort opbergruimte voor drie brillen
-Een retoursticker, voor als je niet tevreden was
-Een brief waarin werd uitgelegd hoe alles werkte, hoe je de bril eventueel moest afstellen etc.

Al met al, zeer tevreden, en binnen 5 werkdagen had ik het in huis. En gewoon erg nette service met al die toebehoren.
Top 5 China producten
pi_66473167
net mijn bril binnen gekregen... ik kan er niet door kijken... het glas aan de rechterkant is veeeeeel te sterk...
pi_66486719
Terugsturen naar hong kong ?
Top 5 China producten
pi_66492240
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 19:05 schreef styliste het volgende:

[..]

da's wel de bedoeling... op hun kosten
Ben benieuwd of dat allemaal wilt werken, laat maar even horen
Top 5 China producten
pi_66692040
Ben van plan hier een designbril van te bestelling.

Over het algemeen dus wel goede ervaringen?
pi_66697416
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 15:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ben van plan hier een designbril van te bestelling.

Over het algemeen dus wel goede ervaringen?
lensway of de andere?

Iemand had bij die glassescrafter een lens die geheel verkeerd was, en dan terugsturen naar hong kong etc.., de van lensway super ervaring, ook sticker met antwoordnummer als je niet tevreden bent etc.
Top 5 China producten
pi_66698015
Hmm, ik bedoelde glassescrafter. Bij lensway hebben ze zoiezo de bril die ik wil (Ray Ban Wayfarer) niet.
pi_66785082
Iemand tips hoe ik toch met paypal kan betalen? /
pi_66787568
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 22:47 schreef amokjeeh het volgende:
Iemand tips hoe ik toch met paypal kan betalen? /
PM styliste even, die had onlangs ook problemen maar daar is het ook bij gelukt uiteindelijk. Of ze komt vanzelf weer langs :p
Top 5 China producten
pi_66788724
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 23:50 schreef rene90 het volgende:

[..]

PM styliste even, die had onlangs ook problemen maar daar is het ook bij gelukt uiteindelijk. Of ze komt vanzelf weer langs :p
Uiteindelijk toch maar de cc uit de kast gepakt. In ponden betalen scheelt behoorlijk zeg

Enfin nu een bril besteld met gewone glazen zonder sterkte en laat eventueel later nog glazen inzetten.

pi_66789359
Zijn die designerbrillen zo fake als de pest daar of zo?

Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_67144913
Hoelang duur het eigenlijk in de praktijk, de bril is 9 maart verzonden
pi_67146204
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 18:53 schreef amokjeeh het volgende:
Hoelang duur het eigenlijk in de praktijk, de bril is 9 maart verzonden
Uhm bij mij zoals aangegeven op de site dacht ik. Heb het wel eens genoemd in dit topic dus je kan even terugzoeken
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')