abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65393242
Bij PD moet je pupildistance invullen. Nu zie ik op mijn papier ergens staan R <---- 32,5 en bij L ----> 32. Bedoelen ze hier PD mee? Moet ik dan 64 of 65 invullen, aangezien 64,5 niet mogelijk is.
pi_65393276
tja, lastig zoveel zal het niet schelen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_65393379
Oke, dan maar 65
pi_65395917
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 18:52 schreef rene90 het volgende:
Ik heb de goedkoopste genomen, of althans degene die er gratis bijkomen. Plastic, licht en krasbestendig, nog steeds zeer tevreden erover.
Mag ik vragen welke sterkte jij hebt?
Ik heb zelf namelijk -7 en -5.75 Op mijn Pearle-factuur staat dat ik 167 flat glazen had toen, en uiteraard zijn die zowat het duurste, ook op de site. Ik had toen wel gekozen voor verdunnen, aangezien die bril maar een half randje had (net zoals die wat jij op hebt op de foto hierboven).

Ik zit nu op 76 dollar met glazen. Zo'n 50 euro volgens de site
Ik ben alleen bang dat het montuur me niet staat In de brillenwinkels hier staat alles me stom namelijk.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65397394
Tuurlijk mag je dat vragen

-1 en -1 heb ik.
Top 5 China producten
pi_65399618
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:27 schreef rene90 het volgende:
Tuurlijk mag je dat vragen

-1 en -1 heb ik.
Dat is niks Annieweej, ik heb de mijne besteld. 41 pond, omgerekend zo'n 44 euro. Ik ben erg benieuwd, zeker met mijn sterkte Vorige bril was 315 euro.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65399943
quote:
Op zondag 25 januari 2009 21:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat is niks Annieweej, ik heb de mijne besteld. 41 pond, omgerekend zo'n 44 euro. Ik ben erg benieuwd, zeker met mijn sterkte Vorige bril was 315 euro.
Dat scheelt nogal wat
Top 5 China producten
pi_65922150
*schop* Ik wil m'n bril Hij is nog steeds niet binnen, al staat op de site van Glassescrafter dat hij 3 februari geshipped is. Maar komen ze nu uit Engeland of uit HongKong? En is het een pakketje of past het zo door de brievenbus?
pi_65923422
Hij komt uit Hong Kong, en is een pakketje, maar in een envelop zeg maar. Dus de postbode komt het wel gewoon brengen. Mijne zat in een kartonnen doosje, en die in een envelop dacht ik nog zelfs. Goed verpakt dus, met een Chinese krant
Top 5 China producten
pi_66011789
Binnen
De sterkte is prima Ik zette 'm op en kon meteen zien. Heel apart haha.
Hij staat wel ok, als ik mijn haar maar niet vastmaak.
Hij doet wel pijn achter mijn oren na een uurtje vanavond met een fohn even kijken of ik daar iets aan kan doen en je ziet recht van voor best goed dat de glazen erg dik zijn. Van opzij zie je dat niet, omdat het montuur best dik is.

Foto volgt
pi_66016022
nou, ik ben benieuwd. net ook een bril besteld maar ik kom niet om die google checkout heen? Ik heb ze maar even gemaild hoe ik kan betalen... beetje vreemd wel
pi_66017061
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:03 schreef styliste het volgende:
nou, ik ben benieuwd. net ook een bril besteld maar ik kom niet om die google checkout heen? Ik heb ze maar even gemaild hoe ik kan betalen... beetje vreemd wel
Dat vond ik ook irritant Ik heb wel een Google-account, maar ik had veel liever met paypal betaald
Nu heb ik mijn creditcard weer aan dat Google-checkoutdinges moeten koppelen, en paypal schrijft gewoon direct van m'n rekening af. Veel fijner.
pi_66017587
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 12:36 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat vond ik ook irritant Ik heb wel een Google-account, maar ik had veel liever met paypal betaald
Nu heb ik mijn creditcard weer aan dat Google-checkoutdinges moeten koppelen, en paypal schrijft gewoon direct van m'n rekening af. Veel fijner.
Mijn creditcard kan ik niet meer gebruiken dus ik moet wel met paypal betalen...
pi_66053548
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:17 schreef rene90 het volgende:
Nou heb -1 links en rechts, met een PD van 60
lekker simpel en goedkoop. Nu eens kijken voor een montuurtje
Zo deze gegevens heb ik weer even nodig.

Bril kaduuk (ook hier besteld) omdat ik hem heb laten flikkeren, klein stukje eruit gebroken en dat kijkt schijt irritant.
Top 5 China producten
pi_66053645
Ze hebben wel wat foutjes..bril is 40 euro, kost 35 euro in het mandje
Top 5 China producten
pi_66059009
ik zou in ponden bestellen, dat scheelt een hoop in euros

ik heb trouwens nog steeds geen bericht hoe ik mijn bestelling kan afronden
pi_66059266
hmm scheelt 90 cent door de mazzel dat die 5 euro wegvalt bij de andere bestelling, anders scheelde het een kleine 6 euro, goede tip inderdaad
Top 5 China producten
pi_66059576
ik zag dat die fout ook met ponden wordt gemaakt
heb jij nog een tip hoe ik wel met paypal kan betalen?
pi_66062255
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 17:59 schreef styliste het volgende:
ik zag dat die fout ook met ponden wordt gemaakt
heb jij nog een tip hoe ik wel met paypal kan betalen?
Uhm zit even te denken, in de zoektocht naar mailtjes van me vorige bestelling kwam ik ook tegen dat ik een probleem had met betalen, uiteindelijk wel opgelost, wat een verkeerde button ofzo.

Kreeg toen nog een mailtje dat je vanaf paypal direct naar hun account kan sturen:
quote:
Ok, you can send the money directly to our paypal account, please send the money to glassescrafter.payment@googlemail.com . Thank you .
Geen idee of dat nu nog werkt. Heb zelf eventjes geen geld dus kan het nog niet bestellen, maandag kan ik het je vertellen
Top 5 China producten
pi_66065570
Tadaaaaa
pi_66065860
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:59 schreef styliste het volgende:

[..]

Nice!

Heb jij m gewoon met je creditcard betaald?
'

Ja. Gewoon dat hele Google-checkoutgebeuren maar laten lopen.
pi_66065916
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja. Gewoon dat hele Google-checkoutgebeuren maar laten lopen.
ik moet eerst een nieuwe credit card aanvragen, wilde met paypal betalen maar dat lukt dus niet en ze reageren niet op mijn mail. en ik is ongeduldig. Ik wil die mooie bril NU!!
pi_66066356
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef styliste het volgende:

[..]

ik moet eerst een nieuwe credit card aanvragen, wilde met paypal betalen maar dat lukt dus niet en ze reageren niet op mijn mail. en ik is ongeduldig. Ik wil die mooie bril NU!!
het duurde mij ook allemaal te lang ja.
En ik wil er eigenlijk nog wel eentje
pi_66067158
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef styliste het volgende:

[..]

Als je maandag even afwacht PM ik je hoe het nou ook alweer met paypal werkte

@Syrena, jezus wat sprankel jij zeg haha, de bril staat je ook enorm goed. Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag ?
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')