Mag ik vragen welke sterkte jij hebt?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:52 schreef rene90 het volgende:
Ik heb de goedkoopste genomen, of althans degene die er gratis bijkomen. Plastic, licht en krasbestendig, nog steeds zeer tevreden erover.
Dat is niksquote:Op zondag 25 januari 2009 20:27 schreef rene90 het volgende:
Tuurlijk mag je dat vragen![]()
-1 en -1 heb ik.
Dat scheelt nogal watquote:Op zondag 25 januari 2009 21:32 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat is niksAnnieweej, ik heb de mijne besteld. 41 pond, omgerekend zo'n 44 euro. Ik ben erg benieuwd, zeker met mijn sterkte
Vorige bril was 315 euro.
Dat vond ik ook irritantquote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:03 schreef styliste het volgende:
nou, ik ben benieuwd. net ook een bril besteld maar ik kom niet om die google checkout heen? Ik heb ze maar even gemaild hoe ik kan betalen... beetje vreemd wel
Mijn creditcard kan ik niet meer gebruiken dus ik moet wel met paypal betalen...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 12:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat vond ik ook irritantIk heb wel een Google-account, maar ik had veel liever met paypal betaald
![]()
Nu heb ik mijn creditcard weer aan dat Google-checkoutdinges moeten koppelen, en paypal schrijft gewoon direct van m'n rekening af. Veel fijner.
Zo deze gegevens heb ik weer even nodig.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:17 schreef rene90 het volgende:
Nou heb -1 links en rechts, met een PD van 60
lekker simpel en goedkoop. Nu eens kijken voor een montuurtje
Uhm zit even te denken, in de zoektocht naar mailtjes van me vorige bestelling kwam ik ook tegen dat ik een probleem had met betalen, uiteindelijk wel opgelost, wat een verkeerde button ofzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:59 schreef styliste het volgende:
ik zag dat die fout ook met ponden wordt gemaakt![]()
heb jij nog een tip hoe ik wel met paypal kan betalen?
Geen idee of dat nu nog werkt. Heb zelf eventjes geen geld dus kan het nog niet bestellen, maandag kan ik het je vertellenquote:Ok, you can send the money directly to our paypal account, please send the money to glassescrafter.payment@googlemail.com . Thank you .
'quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:59 schreef styliste het volgende:
[..]
Nice!
Heb jij m gewoon met je creditcard betaald?
ik moet eerst een nieuwe credit card aanvragen, wilde met paypal betalen maar dat lukt dus niet en ze reageren niet op mijn mail. en ik is ongeduldig. Ik wil die mooie bril NU!!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja. Gewoon dat hele Google-checkoutgebeuren maar laten lopen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef styliste het volgende:
[..]
ik moet eerst een nieuwe credit card aanvragen, wilde met paypal betalen maar dat lukt dus niet en ze reageren niet op mijn mail. en ik is ongeduldig. Ik wil die mooie bril NU!!
Als je maandag even afwacht PM ik je hoe het nou ook alweer met paypal werktequote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:04 schreef styliste het volgende:
[..]
ik moet eerst een nieuwe credit card aanvragen, wilde met paypal betalen maar dat lukt dus niet en ze reageren niet op mijn mail. en ik is ongeduldig. Ik wil die mooie bril NU!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |