Tamelijk nutteloze opmerking...quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Eerder in dit topic werd al aangekaart dat ze misschien nep waren.
Maar ach.
www.smartbuyglasses.co.ukquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:40 schreef styliste het volgende:
welke shop?
Dit wil ik ook wel eens wetenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:21 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand wat er precies verschilt aan "Glasses for" computer work en de normale?
Ik heb geen idee. En ik ben nog steeds uitermate tevreden met mijn bril van 44 euro.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef F04 het volgende:
Een bril voor ¤50 euro, laat me niet lachen zeg. Waarom kost een gemiddelde bril in een brillenzaak dan gemiddeld 2 a 300 euro?
jawel, ik mocht een nieuwe uitzoeken, die was er niet, en toen konden ze mijn geld niet terug storten omdat ik met paypal hadden betaald en toen was de bril er wel en zouden ze hem opsturen en toen...... nooit meer iets gehoord...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:53 schreef nein het volgende:
[..]
Nooit meer iets van ze gehoord toen je het teruggestuurd hebt?
Slecht zeg!!! Nooit geen verzendbevestiging of zoiets gehad?? Ugh..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef styliste het volgende:
[..]
jawel, ik mocht een nieuwe uitzoeken, die was er niet, en toen konden ze mijn geld niet terug storten omdat ik met paypal hadden betaald en toen was de bril er wel en zouden ze hem opsturen en toen...... nooit meer iets gehoord...
ik heb mijn brillen gewoon ontvangenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:18 schreef lexur het volgende:
Hoe is het verder gegaan met jullie bestelde brillen? Ben erg benieuwd of iedereen ondertussen de bril ontvangen heeft. En of jullie tevreden zijn of niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |