abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67417645
Ben van plan om hier een bril te bestellen, alleen het is voor mij nog iets te moeilijk. Ben langs het ziekenhuis geweest een heb daar enkel een recept gekregen met mijn nieuwe brilsterktes.
pi_67497655
Weet iemand wat er precies verschilt aan "Glasses for" computer work en de normale?
pi_67923474
ohhh, net in een vlaag van spontaniteit een bril online gekocht die ik gisteren bij de Pearle heb gepast, wel 200 euro goedkoper (incl glazen en verzending!)
Vind het toch een beetje eng...
pi_67923699
Eerder in dit topic werd al aangekaart dat ze misschien nep waren.
Maar ach.
pi_67926313
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Eerder in dit topic werd al aangekaart dat ze misschien nep waren.
Maar ach.
Tamelijk nutteloze opmerking...
Ik heb de bril bij een britse online shop gekocht, en het plaatje klopte in ieder geval.
pi_67927058
Ach, zolang je je sterkte weet, eventueel ook sterkte en richting van cylinder, en je pupilafstand, en de maat van je bril (breedte neusbrug en lengte poten) kan je weinig miskleunen. Ik geef liever iets meer uit en haal 'm bij de opticien, met hopelijk een fatsoenlijke service, de mogelijkheid om een montuur te proberen, en advies over de verschillende soorten glazen en opties.
Maar ik hoef dan ook niet te bezuinigen en geef zonder problemen 350+ uit aan een bril, terwijl je met een bril van een paar tientjes ook best goed zal kunnen zien. Waarom dan toch zo duur? Mijn montuur en glazen overleven nu al vijf jaar zonder schade, terwijl mijn zonnebril op sterkte (goedkoop actie modelletje) bijna elk jaar wel vervangen moet worden omdat de glazen dof zijn van de krassen en de lak van het montuur springt. En die lag zelfs wekenlang alleen maar in z'n koker op de kast....
Tuurlijk zit er een marge op, en betaal je veel voor weinig extra, maar ik merk duidelijk verschil tussen budget spul en betere kwaliteit.
pi_67930411
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:40 schreef styliste het volgende:
welke shop?
www.smartbuyglasses.co.uk
pi_67952324
LensWay heeft dus zijn glazen van Edidon Optics. Maar als ik google op Edidon Optics dan kom ik nergens uit/
pi_68116256
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 17:21 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand wat er precies verschilt aan "Glasses for" computer work en de normale?
Dit wil ik ook wel eens weten
pi_68727706
even een update, bril is deze week binnen gekomen.
Montuur klopt, ik had de sterkte goed opgegeven maar toch krijg ik koppijn als ik hem opheb. Het probleem zit in mijn het glas voor rechter oog, met cylinder etc.
pi_68947154
Een bril voor ¤50 euro, laat me niet lachen zeg. Waarom kost een gemiddelde bril in een brillenzaak dan gemiddeld 2 a 300 euro?
pi_68947303
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef styliste het volgende:
nou, ik ben dus mooi mijn geld kwijt
Nooit meer iets van ze gehoord toen je het teruggestuurd hebt?
(:
pi_68947510
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:48 schreef F04 het volgende:
Een bril voor ¤50 euro, laat me niet lachen zeg. Waarom kost een gemiddelde bril in een brillenzaak dan gemiddeld 2 a 300 euro?
Ik heb geen idee. En ik ben nog steeds uitermate tevreden met mijn bril van 44 euro.

Computergirl> Beweren ze soms dat ze het pakketje nooit terug ontvangen hebben? Ik heb hetzelfde met een mp3-speler. Andere website, maar wel in China.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68948012
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 17:53 schreef nein het volgende:

[..]

Nooit meer iets van ze gehoord toen je het teruggestuurd hebt?
jawel, ik mocht een nieuwe uitzoeken, die was er niet, en toen konden ze mijn geld niet terug storten omdat ik met paypal hadden betaald en toen was de bril er wel en zouden ze hem opsturen en toen...... nooit meer iets gehoord...
pi_68951537
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef styliste het volgende:

[..]

jawel, ik mocht een nieuwe uitzoeken, die was er niet, en toen konden ze mijn geld niet terug storten omdat ik met paypal hadden betaald en toen was de bril er wel en zouden ze hem opsturen en toen...... nooit meer iets gehoord...
Slecht zeg!!! Nooit geen verzendbevestiging of zoiets gehad?? Ugh..
(:
pi_69499828
http://www.goggles4u.com/

Bril besteld, ben benieuwd.
Glassescrafter accepteert schijnbaar geen paypall meer.
pi_69500102
godver, bedenk me nu dat ik al heeeeeeeel lang niks meer van glassescrafter heb gehoord en ook nog steeds geen bril heb..
pi_69510786
Balen is dat he Styliste, je hoopt toch altijd dat het goed gaat met zo'n ruiling.
Ik moet eerlijk zeggen dat het emailcontact wat ik had met glassescrafter ook niet echt spontaan verliep.
Vandaar dat ik op zoek ging naar andere alternatieven die hopelijk wel paypal ondersteunen.
  zondag 21 juni 2009 @ 17:33:28 #172
218702 littlefrankie
It's ya boy!
pi_70226233
Iemand ervaring met lenzen bestellen op lensway.nl?
Ik wil namelijk siliconen lenzen bestellen, iemand dit ooit gedaan daar?
Kan je het trouwens gewoon declareren bij je ziekenfonds?
pi_72484588
kick

Ik zoek een site voor een cheape wayfarer
ik heb de sites in dit topic bekeken maar kon er geen vinden
iemand ideeen?
pi_72627795
Hoe is het verder gegaan met jullie bestelde brillen? Ben erg benieuwd of iedereen ondertussen de bril ontvangen heeft. En of jullie tevreden zijn of niet.
pi_72635514
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:18 schreef lexur het volgende:
Hoe is het verder gegaan met jullie bestelde brillen? Ben erg benieuwd of iedereen ondertussen de bril ontvangen heeft. En of jullie tevreden zijn of niet.
ik heb mijn brillen gewoon ontvangen Maar dat is ook wel te vinden in het topic
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')