abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95069828
Als ik de link van de gewonen site aanklik kom ik ook gelijk op de actie pagina, maar ik heb een mail gestuurd dus ik wacht het wel af. Kwam er achter omdat ik hiet tercht kwam dus toch maar goed. Als het lukt scheelt het toch de helft.
pi_95070372
Ik heb gisteren een DKNY bril besteld bij Lensway met een actie waarbij ik 60 euro korting kreeg. Super natuurlijk, want bij de opticien betaal ik voor een vergelijkbare bril inclusief glazen 522 euro (ik heb -8). En ik had net een nieuwe bril nodig :Y

Groot nadeel is natuurlijk dat ik m'n niet kon passen, maar aan de andere kant gebruik ik 'm toch alleen maar als reserve bril naast m'n lenzen. Bovendien wilde ik zowiezo geen dure bril omdat ik mijn ogen wil laten laseren (dit jaar of volgend jaar). Zo heb ik in ieder geval een bril die ik voor de operatie op kan doen (dan mag ik 2-4 weken geen lenzen dragen).

Ander groot nadeel: de levering. Niks enkele dagen, zoals op de website staat... Op mijn bon staat 19 april (2 weken)... Ik had gehoopt 'm nog deze week of volgende week binnen te krijgen omdat ik vrijdag 15 april een maand lang naar het buitenland ga (dus ik kan die bril ook niet binnen 14 dagen retourneren mocht het nodig zijn). Balen.
pi_95071657
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 14:50 schreef emss het volgende:
Ik heb gisteren een DKNY bril besteld bij Lensway met een actie waarbij ik 60 euro korting kreeg. Super natuurlijk, want bij de opticien betaal ik voor een vergelijkbare bril inclusief glazen 522 euro (ik heb -8). En ik had net een nieuwe bril nodig :Y

Groot nadeel is natuurlijk dat ik m'n niet kon passen, maar aan de andere kant gebruik ik 'm toch alleen maar als reserve bril naast m'n lenzen. Bovendien wilde ik zowiezo geen dure bril omdat ik mijn ogen wil laten laseren (dit jaar of volgend jaar). Zo heb ik in ieder geval een bril die ik voor de operatie op kan doen (dan mag ik 2-4 weken geen lenzen dragen).

Ander groot nadeel: de levering. Niks enkele dagen, zoals op de website staat... Op mijn bon staat 19 april (2 weken)... Ik had gehoopt 'm nog deze week of volgende week binnen te krijgen omdat ik vrijdag 15 april een maand lang naar het buitenland ga (dus ik kan die bril ook niet binnen 14 dagen retourneren mocht het nodig zijn). Balen.
Heb je gewonnen met die 500 gratis brillen actie? Daar heb ik ook aan mee gedaan maar helaas niets gewonnen.
Zal wel lekker druk zijn door die acties. De ene bril die ik vrijdag avond heb besteld krijg ik als het goed is morgen (dus eigenlijk 2 werkdagen later dan besteld) en de andere vrijdag over een week. Maar van die 2e bril had ik dat al verwacht omdat ik het idee kreeg toen ik de klantenservice belde, dat die niet op voorraad was.
pi_95072477
quote:
Heb je gewonnen met die 500 gratis brillen actie? Daar heb ik ook aan mee gedaan maar helaas niets gewonnen.
Zal wel lekker druk zijn door die acties. De ene bril die ik vrijdag avond heb besteld krijg ik als het goed is morgen (dus eigenlijk 2 werkdagen later dan besteld) en de andere vrijdag over een week. Maar van die 2e bril had ik dat al verwacht omdat ik het idee kreeg toen ik de klantenservice belde, dat die niet op voorraad was.
Nou je kan wel 2 week op je brillen gaan wachten want dat kan ik ook heb vandaag nog gebeld, de mijne zou namelijk vandaag komen, maar ja als ze ook 500 brillen weggeven dan ka je dat verwachten, Maar waarom weet ik eigenlijk nooit van zulke acties!!!
  dinsdag 5 april 2011 @ 15:33:57 #205
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95072718
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 18:58 schreef Miendientje het volgende:
Even een schopje. Er is nu een actie bij Lensway waarmee je tot 8 april met 50% korting een bril kunt bestellen: http://www.lensway.nl/halveprijs. (Dus al vanaf ¤16,50)

Ik heb er zelf 2 besteld, waarvan één met zonnebril glazen. Op de zonnebrilglazen zit geen korting, daar betaal je ¤39,- extra voor. Dus bijvoorbeeld voor een bril die normaal ¤33,- betaal je nu ¤16,50 en dan met zonnebril glazen ¤55,50
Jammer dat dit soort acties zoals gewoonlijk alleen voor lage sterktes gelden. :{

Oh, ze hebben trouwens bij Lensway sowieso geen brillen in hoge sterktes... :{
pi_95072918
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef roeliewitlof het volgende:

[..]

Nou je kan wel 2 week op je brillen gaan wachten want dat kan ik ook heb vandaag nog gebeld, de mijne zou namelijk vandaag komen, maar ja als ze ook 500 brillen weggeven dan ka je dat verwachten, Maar waarom weet ik eigenlijk nooit van zulke acties!!!
Als het maar voor mei komt, dan ga ik namelijk op vakantie en dan wil ik iig de zonnebril hebben voor het autorijden.

quote:
15s.gif Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Jammer dat dit soort acties zoals gewoonlijk alleen voor lage sterktes gelden. :{

Oh, ze hebben trouwens bij Lensway sowieso geen brillen in hoge sterktes... :{
Volgens mij hebben ze ze wel maar dan moet je apart contact met ze opnemen. Maar dan zul je ook wel extra dunne glazen willen wat dan ook weer extra geld kost.
pi_95074763
Die 500 'gratis' brillen actie ja!

Ze hebben brillen tot - 10 en + 10 ofzo, als je hoger (of lager hebt) moet je even bellen... Ik heb -8 en extra dunne glazen is inbegrepen bij de prijs (volgens de klantenservice).
pi_95075016
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef emss het volgende:
Die 500 'gratis' brillen actie ja!

Ze hebben brillen tot - 10 en + 10 ofzo, als je hoger (of lager hebt) moet je even bellen... Ik heb -8 en extra dunne glazen is inbegrepen bij de prijs (volgens de klantenservice).
Gefeliciteerd.

Extra dunne glazen wel, maar extra extra dunne glazen volgens mij niet. Ik heb -3.75 maar ik vind extra dunne glazen bij mijn sterkte wel te dik voor bepaalde monturen, bijvoorbeeld die met alleen een montuur aan de bovenkant. Maar ik heb nu kunststof monturen besteld, daarbij zie je dat niet.
pi_95075836
Oh, ik wist niet eens dat extra extra dunne glazen bestonden!
pi_95076096
O, volgens mij ben ik in de war met een andere site waar je uit verschillende glassoorten kon kiezen, maar dat kan inderdaad hier helemaal niet.
pi_95085274
ik ben nu ook bezig met een bril uitzoeken bij lensway :Y
pi_95160159
beetje raar dat ze heel veel glazen niet op voorraad hebben... als je in dezelfde week 2 acties hebt (halve prijs en 500 gratis brillen) kun je toch verwachten dat het druk gaat worden? Mijn glazen waren iig niet op voorraad.
pi_95166230
Mijn status staat nog steeds op ontvangen, ik begreep dat ze nu 2 weken achterstand hebben. Over mijn zonnebril zeiden ze de glazen niet op voorraad te hebben, maar van mijn normale bril is volgens mij gewoon het probleem dat ze het niet aan kunnen, zoveel bestellingen tegelijk. Ik hoop dat mijn zonnebril nog voor mijn vakantie komt.

Irritante klantenservice trouwens, in elke zin 2 keer mijn voornaam noemen. :X
pi_95342313
Mijn eerste bril staat sinds vandaag op de status 'verzonden', als hij dan dus morgen of overmorgen bezorgd wordt is dat dus met 6 of 7 dagen vertraging. Het lijkt dus nog mee te vallen.
pi_95445320
En hij is binnen. Besteld op 1/4 ('s avonds), verwachte bezorgtijd: 6/4, werkelijke leverdatum: 13/4, kosten ¤24,50

En de foto's

De bril:

Op mijn hoofd:

[ Bericht 0% gewijzigd door Miendientje op 13-04-2011 16:03:52 ]
  woensdag 13 april 2011 @ 15:35:26 #216
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95445782
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef Miendientje het volgende:
En hij is binnen. Besteld op 31/3 ('s avonds), verwachte bezorgtijd: 6/4, werkelijke leverdatum: 13/4, kosten ¤24,50

En de foto's

De bril:
[ afbeelding ]

Op mijn hoofd:
[ afbeelding ]
Is die van hout? Nee sorry, ik vind 'm niet mooi.
pi_95446471
quote:
11s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:35 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Is die van hout? Nee sorry, ik vind 'm niet mooi.
Kunststof met houtstructuur.
Ik vind hem gelukkig wel mooi :P
pi_95447911
Een houten bril :D

Die van mij heb ik 4 april besteld ('s avonds) op mijn ontvangstbevestiging staat aflevering 19 april... sinds vandaag de status verzonden... dus ik ben benieuwd, misschien nog voor het weekend....
  woensdag 13 april 2011 @ 16:33:20 #219
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95448730
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 15:48 schreef Miendientje het volgende:
Kunststof met houtstructuur.
Ik vind hem gelukkig wel mooi :P
Mijn ouders hadden vroeger een wc-bril met houtstructuur. Daar doet het me aan denken. :)
pi_95587426
Ik had ook nog een zonnebril op sterkte besteld en die is ook vandaag binnen gekomen. Ook besteld op 1/4 ('s avonds) en de verwachte bezorgdatum was precies vandaag, kosten: ¤61,-

Dit is ook weer een nep houten (wc ;) ) bril maar nu zwart en een iets andere vorm dan mijn normale bril.

pi_113062282
Kick & reanimeer.

Zie dat er na de laatste post over dit volgens mij laatste online brillen toppic inmiddels ook de luxere brillen shops zijn bijgekomen. De grote merken vliegen je daar om de oren met prijzen om van te watertanden. De nodige vanuit de UK en ook voor NL. Met optioneel ook de volledige lijn aan glazen van Esselor.

Bijvoorbeeld www.eyewearbrands.com en www.smartbuyglasses.nl hebben te veel moois. Veel en veel beter als de gemiddelde Specsavers en Pearles in deze wereld en prijzen waar de gewone opticien niet in de buurt komt. Met de volledige lijn van glazen van Essilor ook nog eens. Dus ik vraag mij af, waar zitten de adders in het gras?!!
Is het echt zo simpel als een recent brilrecept halen en gewoon de maat weten van brillen die je in verhouding goed staan, zoals bijvoorbeeld maat 51-20-145? En een beetje lef natuurlijk..

Benieuwd wie hier ervaringen mee heeft.

pi_133712026
spam is niet gewenst op fok

[ Bericht 95% gewijzigd door Mirjam op 28-11-2013 15:48:03 ]
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
pi_133744018
Ik ken mensen die bij www.brillen24.nl hebben geshopt. Hoor er wel goede reacties op. :)
Maar zelf nog niet geprobeerd want ik heb mijn bril niet zo vaak op. En heb vorig jaar niet een nieuwe gekocht.
Oost west, mij best.
pi_140726282
Even een rotschop onder dit topic!

Ik heb besloten om het eens te wagen met online brillen shoppen. Heb lenzen en gebruik de bril alleen voor thuis op de bank dus het risico (om voor l*l te lopen) is laag.

Zijn er nog mensen die recent ergens een bril online besteld hebben? Hoe beviel dat? En waar moet je op letten?
En kan je gewoon bij een willekeurige opticien een meting laten doen en zonder een bril te kopen weer weg gaan?
pi_140738872
Ik heb vorig jaar een bril bij eyelove gekocht, bij de DA drogist. Voordeel is dat je daar de monturen kunt passen.

Hoe je aan een recept komt, geen idee. Ik gebruik dat van Pearle, kreeg ik mee toen ik daar een bril kocht (10 jaar geleden). Mijn hele dure bril heb ik nooit een recept van gekregen, logisch lijkt me :+ 4 juli moet ik naar de oogarts, die ga ik vragen voor een nieuw brilrecept. De bril van DA voldoet wel, maar niet als ik die langer draag.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')