Heb je gewonnen met die 500 gratis brillen actie? Daar heb ik ook aan mee gedaan maar helaas niets gewonnen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:50 schreef emss het volgende:
Ik heb gisteren een DKNY bril besteld bij Lensway met een actie waarbij ik 60 euro korting kreeg. Super natuurlijk, want bij de opticien betaal ik voor een vergelijkbare bril inclusief glazen 522 euro (ik heb -8). En ik had net een nieuwe bril nodig![]()
Groot nadeel is natuurlijk dat ik m'n niet kon passen, maar aan de andere kant gebruik ik 'm toch alleen maar als reserve bril naast m'n lenzen. Bovendien wilde ik zowiezo geen dure bril omdat ik mijn ogen wil laten laseren (dit jaar of volgend jaar). Zo heb ik in ieder geval een bril die ik voor de operatie op kan doen (dan mag ik 2-4 weken geen lenzen dragen).
Ander groot nadeel: de levering. Niks enkele dagen, zoals op de website staat... Op mijn bon staat 19 april (2 weken)... Ik had gehoopt 'm nog deze week of volgende week binnen te krijgen omdat ik vrijdag 15 april een maand lang naar het buitenland ga (dus ik kan die bril ook niet binnen 14 dagen retourneren mocht het nodig zijn). Balen.
Nou je kan wel 2 week op je brillen gaan wachten want dat kan ik ook heb vandaag nog gebeld, de mijne zou namelijk vandaag komen, maar ja als ze ook 500 brillen weggeven dan ka je dat verwachten, Maar waarom weet ik eigenlijk nooit van zulke acties!!!quote:Heb je gewonnen met die 500 gratis brillen actie? Daar heb ik ook aan mee gedaan maar helaas niets gewonnen.
Zal wel lekker druk zijn door die acties. De ene bril die ik vrijdag avond heb besteld krijg ik als het goed is morgen (dus eigenlijk 2 werkdagen later dan besteld) en de andere vrijdag over een week. Maar van die 2e bril had ik dat al verwacht omdat ik het idee kreeg toen ik de klantenservice belde, dat die niet op voorraad was.
Jammer dat dit soort acties zoals gewoonlijk alleen voor lage sterktes gelden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:58 schreef Miendientje het volgende:
Even een schopje. Er is nu een actie bij Lensway waarmee je tot 8 april met 50% korting een bril kunt bestellen: http://www.lensway.nl/halveprijs. (Dus al vanaf ¤16,50)
Ik heb er zelf 2 besteld, waarvan één met zonnebril glazen. Op de zonnebrilglazen zit geen korting, daar betaal je ¤39,- extra voor. Dus bijvoorbeeld voor een bril die normaal ¤33,- betaal je nu ¤16,50 en dan met zonnebril glazen ¤55,50
Als het maar voor mei komt, dan ga ik namelijk op vakantie en dan wil ik iig de zonnebril hebben voor het autorijden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:29 schreef roeliewitlof het volgende:
[..]
Nou je kan wel 2 week op je brillen gaan wachten want dat kan ik ook heb vandaag nog gebeld, de mijne zou namelijk vandaag komen, maar ja als ze ook 500 brillen weggeven dan ka je dat verwachten, Maar waarom weet ik eigenlijk nooit van zulke acties!!!
Volgens mij hebben ze ze wel maar dan moet je apart contact met ze opnemen. Maar dan zul je ook wel extra dunne glazen willen wat dan ook weer extra geld kost.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:33 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Jammer dat dit soort acties zoals gewoonlijk alleen voor lage sterktes gelden.
Oh, ze hebben trouwens bij Lensway sowieso geen brillen in hoge sterktes...
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:18 schreef emss het volgende:
Die 500 'gratis' brillen actie ja!
Ze hebben brillen tot - 10 en + 10 ofzo, als je hoger (of lager hebt) moet je even bellen... Ik heb -8 en extra dunne glazen is inbegrepen bij de prijs (volgens de klantenservice).
Is die van hout? Nee sorry, ik vind 'm niet mooi.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef Miendientje het volgende:
En hij is binnen. Besteld op 31/3 ('s avonds), verwachte bezorgtijd: 6/4, werkelijke leverdatum: 13/4, kosten ¤24,50
En de foto's
De bril:
[ afbeelding ]
Op mijn hoofd:
[ afbeelding ]
Kunststof met houtstructuur.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:35 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Is die van hout? Nee sorry, ik vind 'm niet mooi.
Mijn ouders hadden vroeger een wc-bril met houtstructuur. Daar doet het me aan denken.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:48 schreef Miendientje het volgende:
Kunststof met houtstructuur.
Ik vind hem gelukkig wel mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |