quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:42 schreef Blawh het volgende:
Redelijk veel gegokt, best lastig wel.
Antwoorden verstuurd.
Even afwachten, anders volgende keer 10?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
15 is wel veel hoor, Ray.
Ziet er ook goed uit. Twee fragmenten zijn wel lastig zo te zien bij iedereenquote:Maar je hebt op een paar gokjes na een behoorlijke lijst binnen, denk ik.
Nou, maak de winnaar maar bekend dan!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:01 schreef RayMania het volgende:
Ohhhhhhhh het doek valt. Het doek is gevallen!!.
PM eens een voorbeeldjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mag je ze ook omschrijven?
Beschouw, lijkt me duidelijk.quote:
Denk dat het nog op moet bouwen, ik doe trouwens hier niet aan mee want ben nogal druk met school enzo.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:34 schreef RayMania het volgende:
Toch al negen inzendingen, niet slecht hoor na drie dagen!
Ik heb het al ingestuurd maar zie dat ik een foutje heb gemaakt, mag ik het nog aanpassen en opnieuw insturen?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:34 schreef RayMania het volgende:
Toch al negen inzendingen, niet slecht hoor na drie dagen!
Je wist dat je ook de doelpuntenmakers moest vermelden?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:39 schreef Silenus het volgende:
Ik wist er twee niet, de rest ben ik wel redelijk zeker van.
Oh, hehe. Okay.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je wist dat je ook de doelpuntenmakers moest vermelden?. Stuur maar opnieuw in als je wilt.
quote:
10 en 14 worden dramatisch beantwoord.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:42 schreef Lyzio het volgende:
Er zijn inderdaad twee fragmenten waar veel mensen moeite mee hebben volgens mijIk zeg verder niet welke, maar ik geloof dat ik ze wel weet. Niet de antwoorden, maar die twee dus..
Die waren ook erg lastig, maar ik denk dat ik minstens één van die twee wel goed heb. Ook al heb ik ze beiden gegoktquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
10 en 14 worden dramatisch beantwoord.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Kutzooi, was ik bijna klaar druk ik op de verkeerde knop. Alles kwijt. Wist alleen die kut -edit- niet.
quote:OP
Niet de antwoorden in dit topic zetten. Ook niet via spoiler .
Haha inderdaad, je moet wel een enorme soepstengel zijn als je zelfs de doelpuntenmaker hierin niet kunt horen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Is toch geen antwoord johje hoort dit naam toch duidelijk in het fragment. Of doen er ook doven mee aan deze quiz?
zeikerds hier
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Is toch geen antwoord johje hoort dit naam toch duidelijk in het fragment. Of doen er ook doven mee aan deze quiz?
zeikerds hier
Toch even quoten voor later.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha inderdaad, je moet wel een enorme soepstengel zijn als je zelfs de doelpuntenmaker hierin niet kunt horen.
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:51 schreef Lyzio het volgende:
En bij 10 ben ik niet eens zeker -als je het fragment 10x beluisterd hebt- of die ook wel goed is
IK WIST 'T!quote:
Om mijn gelijk te bevestigen dat het geen antwoord is?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:48 schreef RayMania het volgende:
Toch even quoten voor later.
Je gaat me toch niet vertellen dat ik veertig minuten voor Jan Lul alle Europese doelpunten van ... heb lopen zoeken?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou wie zegt 10 even voor dan kan ik hem insturen.
Ruilen? 10 tegen 4?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:26 schreef Breach het volgende:
Ik vond 10 en 14 niet eens zo heel moeilijk. Al weet ik niet zeker of ik ze goed heb. Ik heb alleen 4 nog waar ik goed over na moet denken
Nee, je moet doof zijn als je niet weet wie er scoort bij fragment 10. En dat ben jij volgens mij niet.quote:
Hij kan hem ook afleggen natuurlijk..quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, je moet doof zijn als je niet weet wie er scoort bij fragment 10. En dat ben jij volgens mij niet.
Nee, zo mierenneukerig ben ik niet. #4 heb ik ook soepel gerekend (jaartal dan).quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet je trouwens bij die EK / WK wedstrijden ook precies zetten wie er uit of thuis speelde?
Een jaar later is ook goed? Of wat?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:36 schreef RayMania het volgende:
Nee, zo mierenneukerig ben ik niet. #4 heb ik ook soepel gerekend (jaartal dan).
Als je 'm weet snap je wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een jaar later is ook goed? Of wat?
Gelukkig heb ik nog 10 dagenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:36 schreef Silenus het volgende:
Heel FOK zit in spanning wanneer het kwartje bij TerroRobbie eens gaat vallen.
Ik weet hem, maar ik snap het nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:42 schreef RayMania het volgende:
Als je 'm weet snap je wel wat ik bedoel.
Gelukkig heb je nog tien dagen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet hem, maar ik snap het niet
Met je totale inzending heb je een superscore gehaaldquote:
Zeg maar tegen die maat dat-ie geen kenner is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:34 schreef Lyzio het volgende:
Ray, discussie met een maat hier. Hij zegt dat ik #4 verkeerd hebHelp me uit de droom, of hem. Als dat in any way possible is.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeg maar tegen die maat dat-ie geen kenner is.
Animo zat lijkt me voor een vervolg!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:56 schreef RayMania het volgende:
Inzendingen ontvangen van:Blawh EnGCatjuh denthemen Soul79 Beschouw Bos81 ElYefe MarkNMGN sportfreak The_Verve Geertvs sjutt Leso_Varen HeinekenAFCA franklop Roeldegekste Silenus Lyzio quazier le_knightclub_soda TerroRobbie
Absoluut! Ben er nu al tevreden mee. Is het in ieder geval niet voor nietsquote:
Zitten ook hoogtepunten bij hoor. En zonder dalen geen pieken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Absoluut! Ben er nu al tevreden mee. Is het in ieder geval niet voor niets.
Alleen het is wel af en toe slikken bij maken van de fragmenten. Al die dieptepunten van Nederland.
Ik heb een stuk of 15 dvd's gedownload met alle EK en WK-historiesquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Waar haal je die fragmentjes eigenlijk vandaag RayMania?
Als je vanaf onder telt wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Sta ik al bovenaan?
Als je pagina's met 25/50 posts hebt wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:12 schreef TerroRobbie het volgende:
In ieder geval wel bovenaan deze pagina![]()
Ik wist helemaal niet dat je dat kon aanpassen, da's handig.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je pagina's met 25/50 posts hebt wel.
Nou?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik heb het al ingestuurd maar zie dat ik een foutje heb gemaakt, mag ik het nog aanpassen en opnieuw insturen?
Eenmaal ingestuurd is ingestuurd. Had je maar beter moeten nakijken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:47 schreef RayMania het volgende:
Mwa, met het risico dat iedereen dan mogelijke verbeteringen wil gaan insturen? Ik weet het niet...
Dat dus.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eenmaal ingestuurd is ingestuurd. Had je maar beter moeten nakijken.
Op zich... Als je kijkt hoeveel mensen er nu al gereageerd hebben. En ben best wel benieuwd eigenlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen we de uitslag niet morgen doen?
Dan passeer ik degene die het bewust later willen insturen. En dan moet ik voor morgen 15 (of 10) fragmenten maken, beetje kort tijd. Ik kan het wel verkorten tot anderhalve week (woensdag), maar eerder niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen we de uitslag niet morgen doen?
Ik moet er nog een aantal (+/- 12) en heb nu geen zin om die dingen te beluisteren.quote:
Op dit moment 22 inzendingen, maar ik verwacht er nog wel een paar van de tvp'ers.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:18 schreef Breach het volgende:
Op hoeveel inzendingen zitten we al Ray? Of houd je dat niet strikt bij.. Dan hoef je niet te gaan tellen van mij
Ik doe woensdag de uitslag. Ik heb al sinds vrijdag geen inzending binnengehad.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:54 schreef Beschouw het volgende:
Nog 4 dagen en dan uitslag. Popelpopel.
Het is ook een beetje aftasten voor mij. Niet te kort en niet te lang.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:25 schreef Soul79 het volgende:
Voortaan misschien wat sneller de uitslag. Als het zo lang duurt gaat de spanning er een beetje af.
En verder weet je het of je weet het niet. Hoef je geen 2 weken over na te denken lijkt me
ik ook nu moet ik tijd gaan vrij zien te makenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Je moest dus wel al sneller inleveren dan de 14e? Dacht dat we tot de 14e hadden.
Ik merk in andere topics dat jij de hele dag niks doet op school. Dus je hebt tijd zat gehadquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Je moest dus wel al sneller inleveren dan de 14e? Dacht dat we tot de 14e hadden.
Ik zeg niet dat ik geen tijd heb gehad. Ik zeg dat ik niet wist dat het al ingeleverd had moeten zijn, omdat ik altijd alles uitstel tot het laatste moment. Waarschijnlijk had ik de 14e er nog naar gekeken. Maar dat hoeft nu dus niet meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik merk in andere topics dat jij de hele dag niks doet op school. Dus je hebt tijd zat gehad
Twee weken blijkt te lang te zijn, ik krijg amper inzendingen. Twee sinds vrijdag.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja best leuk gevonden al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:21 schreef RayMania het volgende:
TerroRobbie had ook wel een leuk antwoord bij #14. Je hoort namelijk "zijn vierde", maar daarna komt "van het toernooi" (WK van 1990). Alleen TR dacht denk ik vierde van de wedstrijd, want zijn antwoord was de vriendschappelijke wedstrijd Engeland - Spanje waarin Lineker vier keer scoorde.
Fuckquote:
Ja, had ik volgens mij ook Engeland-Spanje, ook flauw hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:21 schreef RayMania het volgende:
Je bent niet de enige. Bij iedereen kwam aankakken met Kenneth Perez, PSV - CSKA Moskou.
TerroRobbie had ook wel een leuk antwoord bij #14. Je hoort namelijk "zijn vierde", maar daarna komt "van het toernooi" (WK van 1990). Alleen TR dacht denk ik vierde van de wedstrijd, want zijn antwoord was de vriendschappelijke wedstrijd Engeland - Spanje waarin Lineker vier keer scoorde.
Dacht ik ook aan, maar opeens bedacht ik me op de achtergrond weinig juichende fans te horen. Volgens mij zegt de commentator bijna hetzelfde..quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:18 schreef Breach het volgende:
En de eerste, Ambrosini tegen PSV. Ik dacht door mijn trauma van Milan - Ajax dat het Tomason was. 61 Punten valt me tegen van mezelf.
Dat is lijkt mij inderdaad de beste verhoudingquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:29 schreef RayMania het volgende:
Thanks zjroentje.
Editie #2 komt er snel aan, maar dan met 10 fragmenten en 10 dagen om in te sturen.
Die wist ik na 1 seconde alquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:18 schreef Breach het volgende:
En de eerste, Ambrosini tegen PSV. Ik dacht door mijn trauma van Milan - Ajax dat het Tomason was. 61 Punten valt me tegen van mezelf.
Had je eigenlijk ook, maar deadlines zijn er om naar voren geschoven te wordenquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:12 schreef dndiek het volgende:
Fuck ik dacht dat ik nog ff had om in te sturen
Dat stond in de OP.quote:Je kunt je antwoorden pm-en tot 14-06-2008 @ 20:00.
Had ik ze dan toch maar opgestuurdquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:24 schreef RayMania het volgende:
Ja, is achteraf niet netjes van mij geweest.
Ik denk er nog even over na of ik jullie in de stand opneem, want ik krijg niet echt de indruk dat jullie naar de antwoorden hebben gekeken.
Ik kan het moeilijk controleren. Dus een ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:26 schreef Falco het volgende:
Mag je eigenlijk opzoeken? Ik had alles zonder opzoeken gedaan namelijk.
Lijkt mee een beetje raar. Bovendien mag je ook geen verbeteringen doormailen toch...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:24 schreef RayMania het volgende:
Ja, is achteraf niet netjes van mij geweest.
Ik denk er nog even over na of ik jullie in de stand opneem, want ik krijg niet echt de indruk dat jullie naar de antwoorden hebben gekeken.
Waren maar 2 kleine verbeteringen, wist niet dat dat niet mocht.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lijkt mee een beetje raar. Bovendien mag je ook geen verbeteringen doormailen toch...
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Deel 2 is inmiddels gestart:
Raad Het Voetbalfragment - Editie 2.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Deel 2 is inmiddels gestart:
Raad Het Voetbalfragment - Editie 2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |