quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Kutzooi, was ik bijna klaar druk ik op de verkeerde knop. Alles kwijt. Wist alleen die kut -edit- niet.
quote:OP
Niet de antwoorden in dit topic zetten. Ook niet via spoiler .
Haha inderdaad, je moet wel een enorme soepstengel zijn als je zelfs de doelpuntenmaker hierin niet kunt horen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Is toch geen antwoord johje hoort dit naam toch duidelijk in het fragment. Of doen er ook doven mee aan deze quiz?
zeikerds hier
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Is toch geen antwoord johje hoort dit naam toch duidelijk in het fragment. Of doen er ook doven mee aan deze quiz?
zeikerds hier
Toch even quoten voor later.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha inderdaad, je moet wel een enorme soepstengel zijn als je zelfs de doelpuntenmaker hierin niet kunt horen.
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:51 schreef Lyzio het volgende:
En bij 10 ben ik niet eens zeker -als je het fragment 10x beluisterd hebt- of die ook wel goed is
IK WIST 'T!quote:
Om mijn gelijk te bevestigen dat het geen antwoord is?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:48 schreef RayMania het volgende:
Toch even quoten voor later.
Je gaat me toch niet vertellen dat ik veertig minuten voor Jan Lul alle Europese doelpunten van ... heb lopen zoeken?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou wie zegt 10 even voor dan kan ik hem insturen.
Ruilen? 10 tegen 4?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:26 schreef Breach het volgende:
Ik vond 10 en 14 niet eens zo heel moeilijk. Al weet ik niet zeker of ik ze goed heb. Ik heb alleen 4 nog waar ik goed over na moet denken
Nee, je moet doof zijn als je niet weet wie er scoort bij fragment 10. En dat ben jij volgens mij niet.quote:
Hij kan hem ook afleggen natuurlijk..quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, je moet doof zijn als je niet weet wie er scoort bij fragment 10. En dat ben jij volgens mij niet.
Nee, zo mierenneukerig ben ik niet. #4 heb ik ook soepel gerekend (jaartal dan).quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet je trouwens bij die EK / WK wedstrijden ook precies zetten wie er uit of thuis speelde?
Een jaar later is ook goed? Of wat?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:36 schreef RayMania het volgende:
Nee, zo mierenneukerig ben ik niet. #4 heb ik ook soepel gerekend (jaartal dan).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |