quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Kutzooi, was ik bijna klaar druk ik op de verkeerde knop. Alles kwijt. Wist alleen die kut -edit- niet.
quote:OP
Niet de antwoorden in dit topic zetten. Ook niet via spoiler .
Haha inderdaad, je moet wel een enorme soepstengel zijn als je zelfs de doelpuntenmaker hierin niet kunt horen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Is toch geen antwoord johje hoort dit naam toch duidelijk in het fragment. Of doen er ook doven mee aan deze quiz?
zeikerds hier
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Is toch geen antwoord johje hoort dit naam toch duidelijk in het fragment. Of doen er ook doven mee aan deze quiz?
zeikerds hier
Toch even quoten voor later.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha inderdaad, je moet wel een enorme soepstengel zijn als je zelfs de doelpuntenmaker hierin niet kunt horen.
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:51 schreef Lyzio het volgende:
En bij 10 ben ik niet eens zeker -als je het fragment 10x beluisterd hebt- of die ook wel goed is
IK WIST 'T!quote:
Om mijn gelijk te bevestigen dat het geen antwoord is?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:48 schreef RayMania het volgende:
Toch even quoten voor later.
Je gaat me toch niet vertellen dat ik veertig minuten voor Jan Lul alle Europese doelpunten van ... heb lopen zoeken?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou wie zegt 10 even voor dan kan ik hem insturen.
Ruilen? 10 tegen 4?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:26 schreef Breach het volgende:
Ik vond 10 en 14 niet eens zo heel moeilijk. Al weet ik niet zeker of ik ze goed heb. Ik heb alleen 4 nog waar ik goed over na moet denken
Nee, je moet doof zijn als je niet weet wie er scoort bij fragment 10. En dat ben jij volgens mij niet.quote:
Hij kan hem ook afleggen natuurlijk..quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Nee, je moet doof zijn als je niet weet wie er scoort bij fragment 10. En dat ben jij volgens mij niet.
Nee, zo mierenneukerig ben ik niet. #4 heb ik ook soepel gerekend (jaartal dan).quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet je trouwens bij die EK / WK wedstrijden ook precies zetten wie er uit of thuis speelde?
Een jaar later is ook goed? Of wat?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:36 schreef RayMania het volgende:
Nee, zo mierenneukerig ben ik niet. #4 heb ik ook soepel gerekend (jaartal dan).
Als je 'm weet snap je wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een jaar later is ook goed? Of wat?
Gelukkig heb ik nog 10 dagenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:36 schreef Silenus het volgende:
Heel FOK zit in spanning wanneer het kwartje bij TerroRobbie eens gaat vallen.
Ik weet hem, maar ik snap het nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:42 schreef RayMania het volgende:
Als je 'm weet snap je wel wat ik bedoel.
Gelukkig heb je nog tien dagen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet hem, maar ik snap het niet
Met je totale inzending heb je een superscore gehaaldquote:
.
Zeg maar tegen die maat dat-ie geen kenner is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:34 schreef Lyzio het volgende:
Ray, discussie met een maat hier. Hij zegt dat ik #4 verkeerd hebHelp me uit de droom, of hem. Als dat in any way possible is.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zeg maar tegen die maat dat-ie geen kenner is.
Animo zat lijkt me voor een vervolg!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:56 schreef RayMania het volgende:
Inzendingen ontvangen van:Blawh EnGCatjuh denthemen Soul79 Beschouw Bos81 ElYefe MarkNMGN sportfreak The_Verve Geertvs sjutt Leso_Varen HeinekenAFCA franklop Roeldegekste Silenus Lyzio quazier le_knightclub_soda TerroRobbie
Absoluut! Ben er nu al tevreden mee. Is het in ieder geval niet voor nietsquote:
Zitten ook hoogtepunten bij hoor. En zonder dalen geen pieken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Absoluut! Ben er nu al tevreden mee. Is het in ieder geval niet voor niets.
Alleen het is wel af en toe slikken bij maken van de fragmenten. Al die dieptepunten van Nederland.
Ik heb een stuk of 15 dvd's gedownload met alle EK en WK-historiesquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Waar haal je die fragmentjes eigenlijk vandaag RayMania?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |