quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:42 schreef Blawh het volgende:
Redelijk veel gegokt, best lastig wel.
Antwoorden verstuurd.
Even afwachten, anders volgende keer 10?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
15 is wel veel hoor, Ray.
Ziet er ook goed uit. Twee fragmenten zijn wel lastig zo te zien bij iedereenquote:Maar je hebt op een paar gokjes na een behoorlijke lijst binnen, denk ik.
Nou, maak de winnaar maar bekend dan!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:01 schreef RayMania het volgende:
Ohhhhhhhh het doek valt. Het doek is gevallen!!.
PM eens een voorbeeldjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mag je ze ook omschrijven?
Beschouw, lijkt me duidelijk.quote:
Denk dat het nog op moet bouwen, ik doe trouwens hier niet aan mee want ben nogal druk met school enzo.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:34 schreef RayMania het volgende:
Toch al negen inzendingen, niet slecht hoor na drie dagen!
Ik heb het al ingestuurd maar zie dat ik een foutje heb gemaakt, mag ik het nog aanpassen en opnieuw insturen?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:34 schreef RayMania het volgende:
Toch al negen inzendingen, niet slecht hoor na drie dagen!
Je wist dat je ook de doelpuntenmakers moest vermelden?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:39 schreef Silenus het volgende:
Ik wist er twee niet, de rest ben ik wel redelijk zeker van.
Oh, hehe. Okay.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je wist dat je ook de doelpuntenmakers moest vermelden?. Stuur maar opnieuw in als je wilt.
quote:
10 en 14 worden dramatisch beantwoord.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:42 schreef Lyzio het volgende:
Er zijn inderdaad twee fragmenten waar veel mensen moeite mee hebben volgens mijIk zeg verder niet welke, maar ik geloof dat ik ze wel weet. Niet de antwoorden, maar die twee dus..
Die waren ook erg lastig, maar ik denk dat ik minstens één van die twee wel goed heb. Ook al heb ik ze beiden gegoktquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
10 en 14 worden dramatisch beantwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |