Ja best leuk gevonden al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:21 schreef RayMania het volgende:
TerroRobbie had ook wel een leuk antwoord bij #14. Je hoort namelijk "zijn vierde", maar daarna komt "van het toernooi" (WK van 1990). Alleen TR dacht denk ik vierde van de wedstrijd, want zijn antwoord was de vriendschappelijke wedstrijd Engeland - Spanje waarin Lineker vier keer scoorde.
Fuckquote:
Ja, had ik volgens mij ook Engeland-Spanje, ook flauw hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:21 schreef RayMania het volgende:
Je bent niet de enige. Bij iedereen kwam aankakken met Kenneth Perez, PSV - CSKA Moskou.
TerroRobbie had ook wel een leuk antwoord bij #14. Je hoort namelijk "zijn vierde", maar daarna komt "van het toernooi" (WK van 1990). Alleen TR dacht denk ik vierde van de wedstrijd, want zijn antwoord was de vriendschappelijke wedstrijd Engeland - Spanje waarin Lineker vier keer scoorde.
Dacht ik ook aan, maar opeens bedacht ik me op de achtergrond weinig juichende fans te horen. Volgens mij zegt de commentator bijna hetzelfde..quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:18 schreef Breach het volgende:
En de eerste, Ambrosini tegen PSV. Ik dacht door mijn trauma van Milan - Ajax dat het Tomason was. 61 Punten valt me tegen van mezelf.
Dat is lijkt mij inderdaad de beste verhoudingquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:29 schreef RayMania het volgende:
Thanks zjroentje.
Editie #2 komt er snel aan, maar dan met 10 fragmenten en 10 dagen om in te sturen.
Die wist ik na 1 seconde alquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:18 schreef Breach het volgende:
En de eerste, Ambrosini tegen PSV. Ik dacht door mijn trauma van Milan - Ajax dat het Tomason was. 61 Punten valt me tegen van mezelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |