Als je vanaf onder telt wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Sta ik al bovenaan?
Als je pagina's met 25/50 posts hebt wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:12 schreef TerroRobbie het volgende:
In ieder geval wel bovenaan deze pagina![]()
Ik wist helemaal niet dat je dat kon aanpassen, da's handig.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je pagina's met 25/50 posts hebt wel.
Nou?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik heb het al ingestuurd maar zie dat ik een foutje heb gemaakt, mag ik het nog aanpassen en opnieuw insturen?
Eenmaal ingestuurd is ingestuurd. Had je maar beter moeten nakijken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:47 schreef RayMania het volgende:
Mwa, met het risico dat iedereen dan mogelijke verbeteringen wil gaan insturen? Ik weet het niet...
Dat dus.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Eenmaal ingestuurd is ingestuurd. Had je maar beter moeten nakijken.
Op zich... Als je kijkt hoeveel mensen er nu al gereageerd hebben. En ben best wel benieuwd eigenlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen we de uitslag niet morgen doen?
Dan passeer ik degene die het bewust later willen insturen. En dan moet ik voor morgen 15 (of 10) fragmenten maken, beetje kort tijd. Ik kan het wel verkorten tot anderhalve week (woensdag), maar eerder niet.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen we de uitslag niet morgen doen?
Ik moet er nog een aantal (+/- 12) en heb nu geen zin om die dingen te beluisteren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |