Ze waren tof. En gingen rennen. Op de achtergrond stond een Lama mij aan te kijken. Hij/zij/het keek mij recht in mijn ogen en bleef mij volgenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:37 schreef koei het volgende:
ach, biggetjes kijken is ook veel leuker dan les volgen...
Ik moet gelijk aan Cas van Jimmy Neutron denken....quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze waren tof. En gingen rennen. Op de achtergrond stond een Lama mij aan te kijken. Hij/zij/het keek mij recht in mijn ogen en bleef mij volgen
Best sexy.. Al is zo'n groot gat nou niet echt goed voor het mannelijke ego..quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Nog steeds in bestelling. Bedankt dat ik die van jou mocht lenen
Ja, maar dit was wel de laatste keer. Hij plakte helemaal toen ik hem terug kreegquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Nog steeds in bestelling. Bedankt dat ik die van jou mocht lenen
Van de buitenkant of de binnenkant?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar dit was wel de laatste keer. Hij plakte helemaal toen ik hem terug kreeg
Beide, net alsof hij door een soort slechtplakkende lijm had liggen rollenquote:
Hmm, mocht je hem wegdoen ben ik wel geinteresseerd...quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:18 schreef koei het volgende:
[..]
Beide, net alsof hij door een soort slechtplakkende lijm had liggen rollen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, mocht je hem wegdoen ben ik wel geinteresseerd...
Gelieve niet te wassen...![]()
Riiight....quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Behangers-lijm! BEHANGERS-LIJM ZEG IK JE XD
quote:
Haha, ja erg he...quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]mooi is dat, als je je eigen grap quote en er dan om gaat lachen
Gewoon die debug uit Koei's handen rukken dus!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Moet je toegang tot PartnerNet regelen.
Ja, ik zou hem 3 weken geleden al krijgen, maar toen kwam Indiana Jones, en nu kwamen weer de olympics en alone in the darkquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gewoon die debug uit Koei's handen rukken dus!
(of claimt SD hem nog steeds?)
We krijgen een nieuw QA team, iets voor jou?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:09 schreef Poit het volgende:
Ach joh, ik kom je team anders wel even versterken.. Wat zijn de vereisten??
Ik kan:
* Bier drinken
* Gamen
* Ouwehoeren
* Multitasking in de vorm dat ik deze drie bovenstaande tegelijk kan.
Wanneer kan ik beginnen?
En laten kleuren nou weer neits te maken hebben met HDquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:47 schreef delano.888 het volgende:
HD is zoooo overrated... Ik heb sinds een tijdje een 1280x800 laptop wat dus officieel hd ready (en een beetje) is... Maar ik zie echt nauwelijks verschil met al mijn vorige pc's... Alleen de kleuren zijn misschien iets feller...
HD op PC monitoren is inderdaad gewoon een keiharde verkooptruuk, dat zijn die schermen al een decennia. HD televisies daarentegen.. Compleet ander verhaal en zeker niet overrated.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:47 schreef delano.888 het volgende:
HD is zoooo overrated... Ik heb sinds een tijdje een 1280x800 laptop wat dus officieel hd ready (en een beetje) is... Maar ik zie echt nauwelijks verschil met al mijn vorige pc's... Alleen de kleuren zijn misschien iets feller...
Kan ik daar al mijn talenten in kwijt?? Count me in!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:55 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
We krijgen een nieuw QA team, iets voor jou?
Full HD TFT schermen misschien niet maar CRT bakken al een behoorlijke tijd hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nouja, full HD monitoren zijn er nog niet zo heel lang. Kheb een HD-ready TFT in de woonkamer, en dat kijkt prima
Ach, m'n huidige TV ziet er toch zeker een stuk mooier uit dan m'n oude televisie. Al is dat natuurlijk alleen maar van belang als je een beetje puike console er op aangesloten hebt. Of je PC natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:11 schreef disjfa het volgende:
HD is enkel en alleen marketing. Je hebt toch ook HD verkeer op je tom tom
Gewoon een platte tv kopen omdat ze lichter zijn dan die grote lompe bakken
Ja, dat klopt. Het heeft nkel te maken met de resolutie. Niks met kleuren ofzo. Sony heeft tegenwoordig ook HD camera's. Die op 1080P foto's maken. In werkelijkheid is dat gewoon 3 megapixelquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:47 schreef delano.888 het volgende:
Ja, inderdaad.. de markt is op het moment behoorlijk HD geil.. Ik heb laatst een HD banaan gekocht. Die schilde zichzelf in een kneiterhoge resolutiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Het heeft nkel te maken met de resolutie. Niks met kleuren ofzo. Sony heeft tegenwoordig ook HD camera's. Die op 1080P foto's maken. In werkelijkheid is dat gewoon 3 megapixel
HD op je TomTom is best handig trouwens, een stuk snellere update van files enzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:11 schreef disjfa het volgende:
HD is enkel en alleen marketing. Je hebt toch ook HD verkeer op je tom tom
Gewoon een platte tv kopen omdat ze lichter zijn dan die grote lompe bakken
Ja klopt. We hebben ook HD DECT telefoonsquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.. de markt is op het moment behoorlijk HD geil.. Ik heb laatst een HD banaan gekocht. Die schilde zichzelf in een kneiterhoge resolutie
Een "HD 1080P" foto is dus 1,3 megapixelquote:Zo is dus een camera die een foto produceert met een resolutie van 1280 x 960 pixels een 1.3 Megapixel camera en een 5 Megapixels camera zal dan een foto produceren van 2560 x 1920 pixels.
Ja ok, maar niet in breedbeeld volgens mij? (CRT hebben alleen een Vsync/refreshrate ratio, dus die dingen hebben "gratis" horizontale resolutie)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Full HD TFT schermen misschien niet maar CRT bakken al een behoorlijke tijd hoor.
Heb ook een heel sexy Sony Braviatje staan van 80cm. Ben ik ook enorm blij meeHeb hem trouwens alweer een jaar!!
ja klopt. Maar het heeft niks met High Definition (hoge resolutiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HD op je TomTom is best handig trouwens, een stuk snellere update van files enzo
Ik ben zelf ook blij met mijn HD Ready tv'tje. Full HD hoeft nou ook weer niet zo nodig van mij
Nee da's waar.. Maar ook puur omdat daar de vraag niet naar was bij monitoren, niet omdat het technisch niet haalbaar zou zijn. Die hele breedbeeld hype bij monitoren is mij ook een beetje voorbij geschoten.. Geef mij maar 4:3 op de PC.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:26 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ja ok, maar niet in breedbeeld volgens mij? (CRT hebben alleen een Vsync/refreshrate ratio, dus die dingen hebben "gratis" horizontale resolutie)
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee da's waar.. Maar ook puur omdat daar de vraag niet naar was bij monitoren, niet omdat het technisch niet haalbaar zou zijn. Die hele breedbeeld hype bij monitoren is mij ook een beetje voorbij geschoten.. Geef mij maar 4:3 op de PC.
Neequote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee da's waar.. Maar ook puur omdat daar de vraag niet naar was bij monitoren, niet omdat het technisch niet haalbaar zou zijn. Die hele breedbeeld hype bij monitoren is mij ook een beetje voorbij geschoten.. Geef mij maar 4:3 op de PC.
maar het klopt wel, omdat een TV die Full HD is de volledige 1080 pixels pakt. Bij een HDready maakt tie van 768/720 pixels er 1080quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
"full hd" klinkt trouwens ook alsof je dat moet hebben om te kunnen genieten. Alles wat minder zou zijn moet wel slecht zijn want er staat geen full voor. Oh marketing
720P FTW!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar het klopt wel, omdat een TV die Full HD is de volledige 1080 pixels pakt. Bij een HDready maakt tie van 768/720 pixels er 1080
En dat is dus niet altijd zo. Je moet altijd zelf de resolutie nog nakijkenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
maar het klopt wel, omdat een TV die Full HD is de volledige 1080 pixels pakt. Bij een HDready maakt tie van 768/720 pixels er 1080
Je wilt zeggen dat er Full HD tv's in de omloop zijn die een lagere resolutie hebben dan 1080 pixels?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
En dat is dus niet altijd zo. Je moet altijd zelf de resolutie nog nakijkenTegenwoordig wel bijna allemaal hoor. Maar het blijft niet meer dan een nietszeggend naampje.
Net zo nietszeggend als het poepje wat ik net gelaten heb en mijn colegas nu ruiken. Duidelijk, maar nietszeggend.
Ik wil zeggen dat plakkertjes geen uitsluitsel geven. Maargoed, ik sta alleen in mijn eeuwige strijd tegen verkapte marketing.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat er Full HD tv's in de omloop zijn die een lagere resolutie hebben dan 1080 pixels?
16:10, 16:9, 4:3, 4:5 whatever. Het is idd kut en ik word er moe van. Then again: met de hedendaagse resoluties kan dat stretchen zonder zichtbare problemen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat ik nou irritant vind is dat TV's 16:9 zijn en monitoren 16:10. Echt leuk hoor, die twee verschillende standaarden naast elkaar, maar het is natuurlijk butt...
Net zoals ik het irritant vind dat zo'n beetje iedere HD-ready tv geen resolutie van 1280x720 heeft maar van 1366x768, waardoor ieder apparaat toch echt het originele beeld een beetje gaat upscalen waardoor er toch weer kwaliteit verloren gaat.irritant gekloot met verschillende standaarden, ik wordt er moe van!
Naja, ik ga er eigenlijk vanuit dat wanneer er bij een TV bij de specs staat dat tie full HD is, dat dat dan ook zo isquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:02 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat plakkertjes geen uitsluitsel geven. Maargoed, ik sta alleen in mijn eeuwige strijd tegen verkapte marketing.
* disjfa pakt zijn paard en rent het bos weer in
Er zijn TV's waarbij het paneel wel FUll HD is maar de input het niet aankan ofzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Naja, ik ga er eigenlijk vanuit dat wanneer er bij een TV bij de specs staat dat tie full HD is, dat dat dan ook zo isMaargoed. Weekend.
Naar de klote zuipen omdat ik me school opdaracht af heb, en daardoor een deel kwalificatie kan afrondenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:47 schreef Poit het volgende:
In het begin werden er vooral vaak HD ready tv's verkocht onder de naam Full HD. Daar is nog wat heisa over geweest. Tegenwoordig zal het allemaal wel kloppen denk ik zo.
Ach ja, het blijft een marketingwereldje.
Iemand nog grootse plannen voor het weekend? Pinkpop misschien?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar mensen die nu een HD tv kopen i.v.m. het voetbal snap ik niet helemaal.. Of wordt het ook in HD uitgezonden?
Aan m'n brommer(:') ) sleutelen en verder weet ik eigenlijk nog niet.. Geen grootste plannen in elk geval. Volgende week al wel een feestje op vrijdag en zaterdag staanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Naar de klote zuipen omdat ik me school opdaracht af heb, en daardoor een deel kwalificatie kan afronden
Wat jij.
Ok dan, maar dat zal dan vest zo'n digitale aanbieder zijn waar je gelijk weer een jaar of wat aan vast zit ofzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij las ik laatst zoiets in de krant ja!
Waar ga je voor shoppen en naar welke film ga je??quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:15 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik ga zaterdag flink shoppen, vanavond naar de film en zondag richting vriendin.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:46 schreef disjfa het volgende:
Ik begrijp heel de hijsa niet over dat je voetbal moet kijken in HD. Die 11 mensen in het team zijn al lelijk, dan wil je ook nog eens de pukkels op hun konten bekijken
De rest is toch groen.
Ik weet niet wat voor voetbal jij kijkt hoor, maar in de wedstrijden die ik kijk hebben ze allemaal netjes een boekje aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:46 schreef disjfa het volgende:
Ik begrijp heel de hijsa niet over dat je voetbal moet kijken in HD. Die 11 mensen in het team zijn al lelijk, dan wil je ook nog eens de pukkels op hun konten bekijken
De rest is toch groen.
Geen boekjesquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:59 schreef koei het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor voetbal jij kijkt hoor, maar in de wedstrijden die ik kijk hebben ze allemaal netjes een boekje aan.
Oh boef!! Jij mag heel niet naar andere jongens kijken!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:39 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga morgenavond lekker op stap met een vriendin van me, wederom lekkere kerels kijken. En zondag naar vriendlief om hem te irriteren met mijn aanwezigheid en dan is het weekend hoogstwaarschijnlijk al snel weer om.
Kijken, kijken... niet aanraken!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh boef!! Jij mag heel niet naar andere jongens kijken!!
Dondersteen die je bent
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Indiana Jones natuurlijk.
Kheb nieuwe onderdelen nodig voor m'n fiets, wat sportspullen en ik ga op zoek naar klassieke endoch fleurighe zomerkleding. En nieuwe schoenen.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kijken, kijken... niet aanraken!
Dat zijn de wijze woorden van vriendlief zelf dus daar hou ik me dan maar netjes aan.
Ja, ik zat daar ook over te denken, maar die bioscoopprijzen zijn echt niet normaal meer... 9 euro voor een gewone film, 10 euro als hij langer duurt dan 140 minutenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]Morgenavond ga ik ook maar naar Indy denk ik zo
Buiten honger krijgen en thuis etenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Die regeling is nog altijd de beste
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
* Sharkdoggie heeft vandaag
VAKANTIEVAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIE
![]()
De weg ligt open tot september.. dus, de planning is dat ik zeker tot die periode ga fietsen..quote:Op maandag 2 juni 2008 09:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zeker gezond als je dat vaker doet. Goedemorgen.
quote:Op maandag 2 juni 2008 08:28 schreef Poit het volgende:
Mogguh..
Vanmorgen het fietsje gepakt naar m'n werk.. Heb al 18 kilometer in de beentjes zitten..
Ben kapot
En vanmiddag nog terug ook!!
Wow, wat een ehm... aparte brommer! Daar zijn de scootergangsters vast jaloers op!quote:Op maandag 2 juni 2008 09:36 schreef Poit het volgende:
[..]
De weg ligt open tot september.. dus, de planning is dat ik zeker tot die periode ga fietsen..
Maar, als ik m'n brommer helemaal aan de praat krijg ga ik bij slecht weer gebruiken maken van m'n sexy Camino:
[ afbeelding ]
Lopen?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:45 schreef koei het volgende:
[..]
Wow, wat een ehm... aparte brommer! Daar zijn de scootergangsters vast jaloers op!
Maar naar het werk fietsen is goed! Ik ga donderdag naar huis lopen vanaf mn werk denk ik, behalve als het regent.
Ja, maar de 4 daagse is over een maandje al en ik heb nog helemaal niets getraind. Nu maak ik me daar vooralsnog niet zoveel zorgen over, maar ik moet ook nog goede wandelschoenen halen en die inlopen. En ik vind een rondje lopen zo zinloos... Dit is een kilometer of 20 binnendoor denk ik (al heb ik geen idee in hoeverre dat mogelijk is), dus halverwege even een hapje eten en ik ben rond een uurtje of 9 thuis.quote:
Nee joh, zo'n stuk in je eentje lopen is echt heerlijk. Toen ik drie kwartier lopen vanaf mn werk afwoonde liep ik ook vaak naar huis. Dat soort momenten zijn echt rustgevend. Wat muziek op en even je leven overpeinzen. Dat klinkt nu wel heel overdreven enzo, maar juist omdat er niemand mee loopt kun je rustig nadenken over beslissingen die je hebt gemaakt of nog moet maken en alles even rustig op een rijtje zetten. Thuis neem ik daar echt de tijd niet voor, dan verveel ik me als ik niet minimaal drie dingen tegelijk aan het doen ben.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Je moet ook een mooie vrouw enthousiasmeren en daar mee gaan trainen natuurlijk. In je eentje zo ver lopen is saai, lijkt mij.
Aha, ok dat komt me wel bekend voor.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:41 schreef koei het volgende:
[..]
Nee joh, zo'n stuk in je eentje lopen is echt heerlijk. Toen ik drie kwartier lopen vanaf mn werk afwoonde liep ik ook vaak naar huis. Dat soort momenten zijn echt rustgevend. Wat muziek op en even je leven overpeinzen. Dat klinkt nu wel heel overdreven enzo, maar juist omdat er niemand mee loopt kun je rustig nadenken over beslissingen die je hebt gemaakt of nog moet maken en alles even rustig op een rijtje zetten. Thuis neem ik daar echt de tijd niet voor, dan verveel ik me als ik niet minimaal drie dingen tegelijk aan het doen ben.
Om de een of andere reden begrijpen mensen niet dat ik liever loop als ik daarna toch geen plannen heb. Ik moet echt drie keer tegen mn vader zeggen dat hij me echt niet thuis hoeft te brengen en dat ik wel loop, als ik daar gegeten heb
Maar dan heeft ie geen bewegingsruimtequote:Op maandag 2 juni 2008 11:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Wel geil, zo'n babe achterop.
[ afbeelding ]
Ja, dat is ook wel zo.. Alleen als het rotweer is en je moet vechten tegen de wind heb ik ook geen tijd/zin om te denken..quote:Op maandag 2 juni 2008 11:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Aha, ok dat komt me wel bekend voor.
Dat doe ik dus op de fiets, in de ochtend, dat is idd ontspannend. Mensen snappen ook niet dat ik geen probleem heb met lange afstanden fietsen ipv auto.
Hey, we zitten hier wel in GAM hoor! Pak dan op zn minst een pic uit Resident Evil van dr!quote:
Ja, had ik ook kunnen doen.. Maar ze heeft zo'n lekker koppie op deze fotoquote:Op maandag 2 juni 2008 12:06 schreef koei het volgende:
[..]
Hey, we zitten hier wel in GAM hoor! Pak dan op zn minst een pic uit Resident Evil van dr!
Precies.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:06 schreef koei het volgende:
[..]
Hey, we zitten hier wel in GAM hoor! Pak dan op zn minst een pic uit Resident Evil van dr!
Mila Jovovichquote:Op maandag 2 juni 2008 12:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik voel me oud, ik heb echt geen idee wie dat is verder
Een van de betere gameverfilmingen inderdaad. Naast Silent Hill.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:52 schreef koei het volgende:
Ik vond deel 3 ook duidelijk het minste deel van de drie. Het sfeertje in het begin van de film is wel goed gedaan, maar verder was het een middelmatig verhaal. Deel twee was best vermakelijk, en het eerste deel was overduidelijk het beste deel. Die was ook vandeweek op TV
quote:
Nope, nog steeds legaal (mits je niet upload)quote:Op maandag 2 juni 2008 13:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Stomme vraag, maar waarom niet gewoon downloaden en branden? Dat is veel gemakkelijker lijkt mij.
Of is dat illegaal tegenwoordig?
Cube is ook toffer. Zeldzaam goede en spannende film.quote:
Ach, nu heb ik voor weinig extra moeite Nederlandse ondertiteling! En ik heb geen DVD brander in mn laptop en mn DVD brander in mn pc heeft een identiteitsprobleem en denkt dat hij een CDrom speler isquote:Op maandag 2 juni 2008 13:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Stomme vraag, maar waarom niet gewoon downloaden en branden? Dat is veel gemakkelijker lijkt mij.
Of is dat illegaal tegenwoordig?
Alleen enorm slechte kwaliteitquote:Op maandag 2 juni 2008 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cube is ook toffer. Zeldzaam goede en spannende film.
Slechte kwaliteit? Daar kan ik me niets van herinneren. Hypercube heb ik volgens mij nog niet gezien, dus daar kan ik geen mening over geven.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:30 schreef koei het volgende:
[..]
Alleen enorm slechte kwaliteit
Ik vond Hypercube trouwens beter. Zag er stukken beter uit en dat 3D gebeuren was wel een mooie toevoeging!
Nouja, het beeld was heel erg donker en onduidelijk, ongeacht de omgeving van de scene. En nee, het lag niet aan mn (legaal gekochte) DVD.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit? Daar kan ik me niets van herinneren. Hypercube heb ik volgens mij nog niet gezien, dus daar kan ik geen mening over geven.
corveequote:Op maandag 2 juni 2008 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik dacht dat ik alle klusjes gedaan had hier op m'n kamer. Blijkt dat ik corvee heb deze week. Ik ga dus ff een uurtje de keuken een sopje geven![]()
Wordt dat niet een beetje eentonig dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:04 schreef Poit het volgende:
Gisteren de hele dag aan het schrobben geweest.
I want to break free van Queen op de achtergrond
Ach, ik moet ff een uurtje de keuken poetsen. Eens in de 8 weken. Ik vind het wel prima hoor, beter dan elke week mijn eigen keuken schoonmakenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:40 schreef koei het volgende:
[..]
corvee
Dat heb ik sinds mn 14e niet meer gehad. Bij dat woord denk ik ook gelijk aan afwassen bij zomerkampen
Sinds wanneer woon jij op jezelf dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:32 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb m'n eigen keuken, eigen alles. En ik moet er niet aan denken dat ik weer moet gaan delen XD
Wat voor iets? Eigen appartement, studentenkamer, villa, doos onder de brug?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Sinds kort![]()
Ik ben nu vooral bezig om mijn tuin te pimpen, want die is nogal verwilderd.
Nice, waar betaal je dat van?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Een huis, twee-onder-een-kapwoning met een grote tuin en mooie grote schuur.
Elke week de keuken schoonmakenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, ik moet ff een uurtje de keuken poetsen. Eens in de 8 weken. Ik vind het wel prima hoor, beter dan elke week mijn eigen keuken schoonmaken
Dat is echt zo studentikoosquote:Op maandag 2 juni 2008 14:47 schreef koei het volgende:
[..]
Elke week de keuken schoonmaken
Ik heb van Spanky een geweldige oplossing geleerd! Aluminiumfolie over je fornuis! Ratsch, folie eraf en schoon is het fornuis weer!
En gewoon niet zo vaak koken
Beter dat dan corvee moeten doen, op een vaste tijd ergens aan tafel moeten zitten en vervolgens 1,5 uur kwijt zijn aan het daagelijkse eetritueelquote:Op maandag 2 juni 2008 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is echt zo studentikoosZiet er niet uit ook, maar okay, het is wel handig.
Leuk vooruitzicht voor toekomstige relaties enzoquote:Op maandag 2 juni 2008 15:20 schreef koei het volgende:
[..]
Beter dat dan corvee moeten doen, op een vaste tijd ergens aan tafel moeten zitten en vervolgens 1,5 uur kwijt zijn aan het daagelijkse eetritueel
Maar goed, ik ben sowieso niet meer geschikt om met veel mensen samen te moeten leven voor langer dan een week. Ik kan me uberhaupt al niet meer voorstellen om met iemand samen te wonen, al die vrijheid die ik dan moet inleveren...
Of gewoon iemand die af en toe "cake komt eten".quote:Op maandag 2 juni 2008 15:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Koei heeft gewoon iemand nodig die hij onder de duim kan houden. Gewoon meppen
Je moet dan ook iemand uitkiezen die ook waarde hecht aan eigen vrijheid en dat je zo op prettige voet kan leven. Want in mijn ogen hoeft samen wonen met iemand anders echt niet te betekenen dat je dan ineens alles samen moet doen met dezelfde regeltjes e.d.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:20 schreef koei het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben sowieso niet meer geschikt om met veel mensen samen te moeten leven voor langer dan een week. Ik kan me uberhaupt al niet meer voorstellen om met iemand samen te wonen, al die vrijheid die ik dan moet inleveren...
Voor in de verre toekomst heb ik het al goed geregeld. Gewoon twee tv's, de grootste in de woonkamer en de kleinere in de slaapkamer. Uiteindelijk eindig ik dan waarschijnlijk steeds in de slaapkamer maar ik kijk graag lui vanuit mijn bed naar de tv.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:49 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Das waar, ik woonde een tijd officieus samen met mijn toenmalige vriendin, en behalve soms ruzie om de TV hoef je niets in te leveren als je het goed regelt.
Nee, dat weet ik maar hoe je het ook wend of keert, je moet wel rekening met elkaar houden. Als ik nu nog geen honger heb, dan eet ik gewoon pas om half tien 's avonds, of ik ga om twee uur 's nachts douchen. Als je rekening met andere mensen moet houden gaat dat gewoon niet meer zo makkelijk. En je kan niet meer op het laatste moment beslissen dat je bij iemand anders gaat eten, want er was al op je gerekend met het eten, dat soort kleine dingetjes.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je moet dan ook iemand uitkiezen die ook waarde hecht aan eigen vrijheid en dat je zo op prettige voet kan leven. Want in mijn ogen hoeft samen wonen met iemand anders echt niet te betekenen dat je dan ineens alles samen moet doen met dezelfde regeltjes e.d.
Dat ombouwen kan je zelf super makkelijk doen, heb het een tijdje geleden nog gedaan.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:01 schreef koei het volgende:
Ik heb wel een TV in de slaapkamer! hij is alleen niet aangesloten... Ik moet mn oude xbox nog even een keer om laten bouwen en een stekkerdoos kopen
EN ALS IK OM 2 UUR SNACHTS EEN RUFT MOET LATEN, DAN DOE IK DAT OOK! JE STAAT GVD TOCH TE DOUCHEN!quote:Op maandag 2 juni 2008 16:57 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik maar hoe je het ook wend of keert, je moet wel rekening met elkaar houden. Als ik nu nog geen honger heb, dan eet ik gewoon pas om half tien 's avonds, of ik ga om twee uur 's nachts douchen. Als je rekening met andere mensen moet houden gaat dat gewoon niet meer zo makkelijk. En je kan niet meer op het laatste moment beslissen dat je bij iemand anders gaat eten, want er was al op je gerekend met het eten, dat soort kleine dingetjes.
Maar goed, wie weet word ik wel hopeloos verliefd op iemand en is het opeens geen probleem meerVoorlopig moet ik er iig niet aan denken.
Prima, maar als je dan maar niet denkt dat we samen douchen!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
EN ALS IK OM 2 UUR SNACHTS EEN RUFT MOET LATEN, DAN DOE IK DAT OOK! JE STAAT GVD TOCH TE DOUCHEN!
We douchen toch ook alleen maar tijdens en na de sex samen?quote:Op maandag 2 juni 2008 20:07 schreef koei het volgende:
[..]
Prima, maar als je dan maar niet denkt dat we samen douchen!
Ja, waarom denk je dat ik om 2 uur 's nachts ga douchen...quote:Op maandag 2 juni 2008 21:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
We douchen toch ook alleen maar tijdens en na de sex samen?
Ik ken alleen de chip erin en media player installeren methode eigenlijk... Ik zal eens research doen naar de Max Drive methode. Alles waarbij ik niet hoef te solderen is sowieso een betere oplossing natuurlijk!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat ombouwen kan je zelf super makkelijk doen, heb het een tijdje geleden nog gedaan.
Als je dit dingetje hebt **klik**
En je gebruikt google even dan is het, als je alles klaar hebt gezet.. in 5 minuten gebeurd.
Volgens mij wel, 100% zeker weten doe ik het niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, dat kan ik ook gaan doen. Dit is sowieso een stuk goedkoper dan een chip! Kun je overigens de Xbox dan ook streamende media laten afspelen zoals met de 360 nu al gewoon kan?
Oei!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:20 schreef disjfa het volgende:
Onweer was tof, maar vanmorgen viel mijn uitlaat onder mn auto vandaanOp de A12
![]()
Check of Castle Crashers er al op staat.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik zit er aan te denken om nieuw vervoer aan te schaffen. Maar ik zit nog even met m'n nieuwe huis die nog maar half is ingericht en een geplunderde bankrekening XD
Oeh, heeft iemand nog een leuke aanrader uit de XBLA-store? Ik moet nu 20 minuten wachten en ik heb hier een debugkit staan die niemand gebruikt.
Oh ja! Albert bestelling maken!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:14 schreef koei het volgende:
Oh, en ik heb trouwens een rode, witte, blauwe en oranje Welpie van mn baas gehad
Alleen een beetje jammer dat de plaklaag niet sterk genoeg is om ze aan de zijkant van mn monitor te laten hangen. Nu staan ze op mn monitor maar dat is de Franse vlag
Zulke lampjes wil ik ook nog een keer hebben. Ik vraag me bij zulk soort dingen altijd alleen af hoelang ze meegaan. De meeste van die knoopcel batterijtjes hebben niet echt een lange levensduur...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef Poit het volgende:
Ik heb vandaag van die oranje LED waxinelichtjes gekregen
[ afbeelding ]
edit..
Kan ik tenminste m'n huis niet in de fik zetten als ik met m'n lamme kop door het juichen die zooi omstoot.
Nee kheb hem echt niet, blijkbaar dan toch echt een apart devver netwerk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef koei het volgende:
Vreemd Elroy, Castle Crashers staat er bij mij al wel op. Misschien toch een ander debug netwerk?
Mijn ouders hebben er een zooi van, en die gaan nog best lang mee. On the other hand: wat is er mis met echte kaarsen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:13 schreef koei het volgende:
[..]
Zulke lampjes wil ik ook nog een keer hebben. Ik vraag me bij zulk soort dingen altijd alleen af hoelang ze meegaan. De meeste van die knoopcel batterijtjes hebben niet echt een lange levensduur...
Helemaal mee eens, echte kaarsen zijn 100000 keer toffer, en mooier ook nog eens. Deze krengen vallen tegen wat betreft lichtopbrengst en gaan snel kapot.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:17 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben er een zooi van, en die gaan nog best lang mee. On the other hand: wat is er mis met echte kaarsen.
Deze units zijn van Philips, zit een accutje in. 12 uur opladen is ongeveer 24 uur branden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:43 schreef koei het volgende:
Kaarsen zijn een stuk duurder en branden snel op. Daarnaast vinden mijn katten vlammetjes interessant
Heb hem sinds de launch en vind het zeker een leuk spelletje om te spelen. Moet zeggen dat door m'n steeds minder wordende gamegedrag ik niet erg ver ben maar de dingen die ik heb gedaan waren de 60 euro zeker waard. Leuk spelletje, leuk verhaal, ziet er lekker uit, speelt lekker.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Voor de mensen die GTA4 hebben. Is GTA4 echt het kopen waard? Zit erover twijfelen vanwege die aanbieding bij Bartsmit (LE voor 60 ipv 100 euro). Vond de 3D versies op de PS2 geen zak aan, maar Saint Row op de Xbox 360 weer ziekelijk verslavend. Ben alltijd bang voor hypes waarin met negens en tienen worden gestrooid en de game een maand later eigenlijk beetje tegenvalt.
Over een meisje dat ontvoerd wordt tijdens haar vakantie in Parijs. Helaas voor de ontvoerders is papa oud CIA agent met een aantal leuke moves.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:37 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Taken? Nooit van gehoord. Waar gaat het over?
Wat mij altijd helt is gewoon aanmoedigen. 99% van de keren is het aandachtszoekerij, en 1% willen ze echt springen en dat moeten ze mogen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:51 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, een goedemorgen. Begint al lekker vandaag... zit nog niet eens aan mijn bureau, gaat de telefoon. 'Ja dag, die en die heeft suicidale neigingen en wil gaan springen.'
Ik ben net halverwege mijn rit echt snoeihard op m'n bek gegaan. Los zand op de weg, en ik ging net lekker hard met wind meequote:Op woensdag 4 juni 2008 08:18 schreef Poit het volgende:
Mogguh..
Seagal.. onze oude Kempo rot.
Pff. ik gisteren, lekker fietsen over de dijk tussen Oudewater en Gouda, breekt ten hoogte van Haastrecht m'n trapper afDat werd een stukje lopen..
Dan kan bijna beter je uitlaat eronder uitvallen
Damn!! Ik ben er gelukkig zonder kleerscheuren vanaf gekomen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik ben net halverwege mijn rit echt snoeihard op m'n bek gegaan. Los zand op de weg, en ik ging net lekker hard met wind mee
M'n rechterarm ligt helemaal open en m'n linkerhand is stuk. M'n fiets ook.
Lieve kaartjes mogen naar het bekende adres worden verstuurd.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.4colorrebellio(...)ding-ever/#more-5855
Ah shit! Verkeerde c/p!quote:
Wat voor operatie had HIJ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:18 schreef koei het volgende:
Ik heb overigens niks kapot gemaakt vandaag of gisteren en ben ook niet gevallen
Wel is mn kat heel kneuzig. Hij is maandag geopereerd en heeft hechtingen in zn buik waar hij niet aan mag zitten en daarom dus de bekende lampenkap op zn kop, alleen krijgt hij het op de een of andere manier voor elkaar om een van zijn voorpootjes er doorheen te wringen welke hij er vervolgens nooit meer uit krijgt zelf en zo trof ik hem dus gisterenavond toen ik thuis kwam ook aan, rondlopend op drie pootjes en een pootje langs zn oor. Goed, dat is vervelend voor hem, maar dat doet hij maar één keer neem je aan, dus hup, kraag weer om. Sta ik vanmorgen op zie ik hem weer op drie pootjes rondhuppenIk heb zn kraag nu nog een stuk kleiner gemaakt en goed vastgetapet (hij stond al op de kleinste sluiting die dus nog te groot was), dus ik ben benieuwd wat ik aantref als ik straks thuis kom...
Je speelt teveel computerspelletjes jongedame! Dat gedrag is onacceptabel!quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef Laniboekje het volgende:
Voetbal...
Gisteren stonden er allemaal mensen op de straat om de oranje vlaggetjes op te hangen. Ik had bijna de neiging om expres een domme rijfout te maken en zo over de mensen heen te rijden met de auto.
Dat maakt niet uit. Games zetten aan tot geweld!quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:43 schreef Laniboekje het volgende:
Sinds wanneer kun je met UNO, Blue Dragon en Final Fantasy met een auto over mensen heenrijden? Het is geen Carmageddon!
Lani vind GTA ook leuk Sharkyquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef Laniboekje het volgende:
Voetbal...
Gisteren stonden er allemaal mensen op de straat om de oranje vlaggetjes op te hangen. Ik had bijna de neiging om expres een domme rijfout te maken en zo over de mensen heen te rijden met de auto.
Oooh, dus je hebt nu een Water? (Kater wannabeequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:54 schreef koei het volgende:
Het mooie van een pool is juist dat je die ook in kan vullen als je totaal geen verstand van voetbal hebt
Ik ga op mn werk de PSP winnen! Dat is de tweede prijs, maar een Wii heb ik toch al, en dan kan ik mooi mijn oude trage PSP verkopen!
En Roy, HIJ werd gesteriliseerd en dat wist je allang!
Neequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Oooh, dus je hebt nu een Water? (Kater wannabee)
Gratz, waar gaan we bier drinken?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:57 schreef BMH het volgende:
Iets over vlaggen en winpels en propedeuse gehaald.
Oooh een Woesquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NeeHij is namelijk een poes, dat is het mooie van het verhaal
![]()
Ik zeg ook altijd hij/hem, ookal is het een poes. XDquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NeeHij is namelijk een poes, dat is het mooie van het verhaal
![]()
Er is altijd wel wat te vieren. Als jij wil vieren dat je jouw hoofd nog hebt moet je dat zeker doen! TV aan, zitten op een nieuwe bank, chick naast je, Jupiler erbij en klaar. Prima feestje!quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:18 schreef BMH het volgende:
Feest. Ik weet niets van een feest. De propedeuse is een vereiste om naar jaar 2 te gaan. Net zoals een hoofd nodig is om tv te kijken. Ik ga toch ook geen feest vieren omdat ik mijn hoofd nog heb?
Je hoofd heb je als het goed is al als je wordt geboren. Hoef je niets voor te doen, je P daarentegen wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:18 schreef BMH het volgende:
Feest. Ik weet niets van een feest. De propedeuse is een vereiste om naar jaar 2 te gaan. Net zoals een hoofd nodig is om tv te kijken. Ik ga toch ook geen feest vieren omdat ik mijn hoofd nog heb?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft er iemand trouwens een idee waar ik een fotolijst van 30x42 cm kan kopen? Ze zijn overal 30x40 of veel groter. Ik heb namelijk onlangs een collage foto laten maken bij Albumprinter, maar hij past nergens fatsoenlijk in
Ge weet,quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Allemaal goeie tips! Bedankt!
Heb je toch nog iets wat stuk was vandaagquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:39 schreef koei het volgende:
Ik had alleen een platte kapotte twix en wat water
Moest daar vanmiddag op de fiets nog aan denken toen ik los zand tegen kwam, eigenlijk tegelijk met het volgende: How do you feel? Juah! Plat op m'n bek!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:34 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Pics pics pics!
Ik zit nu me m'n hand in het verband. Stomme fiets. Stom stakend OV. grrr.
At that moment I realised... Bernie for president!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:42 schreef RaymanNL het volgende:
OMG. Hebben jullie mijn acteer prestatie van twee jaar geleden al is gezien? Check:!
Dude! Ik kwam je tegen in PacMan!quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ok, en ik kan nu geen piano meer spelen met m'n gekneusde handje. Dan maar TV kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Alleen het feit dat je PacMan speelt is al genoeg voor een flinke scheut kudos!quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dude! Ik kwam je tegen in PacMan!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:18 schreef Poit het volgende:
Mogguh...
Ik voel me net die kerel van die Monsterboard reclame. Die ene met die knoeperds van benen.
Muscle man!!
[ afbeelding ]Smilies in spoilers werken niet zo goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg nu ook van dat soort benen, met rare uitstulpingen.![]()
Ovale tepels![]()
Niet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Smilies in spoilers werken niet zo goed
Ik krijg nu ook van dat soort benen, met rare uitstulpingen.![]()
Ovale tepels
Verbeterd! Niemand wil een lelijke rijke man om er vervolgens nog jarenlang aan vast te zitten natuurlijk. Een rijke oude man wil je in de hoop dat hij zo snel mogelijk dood gaat zonder dag je aansprakelijk bent.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet?
Bij mij werkt het gewoon prima..
Och.. Weet je.. Was ik maar rijk en oud, en niet zo knap..
Ach, heb je als lelijke oude rijke man toch nog een lekker jong ding om je viagra op te testen..quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:50 schreef koei het volgende:
[..]
Verbeterd! Niemand wil een lelijke rijke man om er vervolgens nog jarenlang aan vast te zitten natuurlijk. Een rijke oude man wil je in de hoop dat hij zo snel mogelijk dood gaat zonder dag je aansprakelijk bent.
Haha, ja, da's waar maar vind dat wel heel extreem positief denken...quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:54 schreef koei het volgende:
Ach, bekijk het van de positieve kant! Het duurt ook langer voordat het weer maandag ochtend is!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:33 schreef koei het volgende:
En die 4:3 van Roy is niet de verhouding, maar het aantal centimeters van zijn scherm, afgerond dan
Dat zeg je nou wel, maar stiekem vind je me enorm tof en kijk je naar me op!quote:
Op je neer kijken is voor hem geen optie, tenzij hij een trappetje erbij pakt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:24 schreef koei het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar stiekem vind je me enorm tof en kijk je naar me op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |