Ze waren tof. En gingen rennen. Op de achtergrond stond een Lama mij aan te kijken. Hij/zij/het keek mij recht in mijn ogen en bleef mij volgenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:37 schreef koei het volgende:
ach, biggetjes kijken is ook veel leuker dan les volgen...
Ik moet gelijk aan Cas van Jimmy Neutron denken....quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze waren tof. En gingen rennen. Op de achtergrond stond een Lama mij aan te kijken. Hij/zij/het keek mij recht in mijn ogen en bleef mij volgen
Best sexy.. Al is zo'n groot gat nou niet echt goed voor het mannelijke ego..quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Nog steeds in bestelling. Bedankt dat ik die van jou mocht lenen
Ja, maar dit was wel de laatste keer. Hij plakte helemaal toen ik hem terug kreegquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Nog steeds in bestelling. Bedankt dat ik die van jou mocht lenen
Van de buitenkant of de binnenkant?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar dit was wel de laatste keer. Hij plakte helemaal toen ik hem terug kreeg
Beide, net alsof hij door een soort slechtplakkende lijm had liggen rollenquote:
Hmm, mocht je hem wegdoen ben ik wel geinteresseerd...quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:18 schreef koei het volgende:
[..]
Beide, net alsof hij door een soort slechtplakkende lijm had liggen rollen
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, mocht je hem wegdoen ben ik wel geinteresseerd...
Gelieve niet te wassen...![]()
Riiight....quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:25 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Behangers-lijm! BEHANGERS-LIJM ZEG IK JE XD
quote:
Haha, ja erg he...quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]mooi is dat, als je je eigen grap quote en er dan om gaat lachen
Gewoon die debug uit Koei's handen rukken dus!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Moet je toegang tot PartnerNet regelen.
Ja, ik zou hem 3 weken geleden al krijgen, maar toen kwam Indiana Jones, en nu kwamen weer de olympics en alone in the darkquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gewoon die debug uit Koei's handen rukken dus!
(of claimt SD hem nog steeds?)
We krijgen een nieuw QA team, iets voor jou?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:09 schreef Poit het volgende:
Ach joh, ik kom je team anders wel even versterken.. Wat zijn de vereisten??
Ik kan:
* Bier drinken
* Gamen
* Ouwehoeren
* Multitasking in de vorm dat ik deze drie bovenstaande tegelijk kan.
Wanneer kan ik beginnen?
En laten kleuren nou weer neits te maken hebben met HDquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:47 schreef delano.888 het volgende:
HD is zoooo overrated... Ik heb sinds een tijdje een 1280x800 laptop wat dus officieel hd ready (en een beetje) is... Maar ik zie echt nauwelijks verschil met al mijn vorige pc's... Alleen de kleuren zijn misschien iets feller...
HD op PC monitoren is inderdaad gewoon een keiharde verkooptruuk, dat zijn die schermen al een decennia. HD televisies daarentegen.. Compleet ander verhaal en zeker niet overrated.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:47 schreef delano.888 het volgende:
HD is zoooo overrated... Ik heb sinds een tijdje een 1280x800 laptop wat dus officieel hd ready (en een beetje) is... Maar ik zie echt nauwelijks verschil met al mijn vorige pc's... Alleen de kleuren zijn misschien iets feller...
Kan ik daar al mijn talenten in kwijt?? Count me in!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:55 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
We krijgen een nieuw QA team, iets voor jou?
Full HD TFT schermen misschien niet maar CRT bakken al een behoorlijke tijd hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Nouja, full HD monitoren zijn er nog niet zo heel lang. Kheb een HD-ready TFT in de woonkamer, en dat kijkt prima
Ach, m'n huidige TV ziet er toch zeker een stuk mooier uit dan m'n oude televisie. Al is dat natuurlijk alleen maar van belang als je een beetje puike console er op aangesloten hebt. Of je PC natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:11 schreef disjfa het volgende:
HD is enkel en alleen marketing. Je hebt toch ook HD verkeer op je tom tom
Gewoon een platte tv kopen omdat ze lichter zijn dan die grote lompe bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |