abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2008 @ 12:40:41 #76
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59029719
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 12:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De laatste generatie wordt anderhalf jaar minder oud.
Nou, poepoe...

Maar dan worden we nog steeds anderhalf keer zo oud als 100 jaar geleden
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zaterdag 31 mei 2008 @ 13:03:07 #77
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_59030055
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 17:25 schreef Mirko_Zitrovic het volgende:
Zeg Lambiekje, hoe zit het eigenlijk met jodium zout, of wel NaCl waaraan NaI is toegevoegd?

Ik wacht met spanning af wat de Bilderbergers daarmee willen bereiken.
Ik weet het niet maar het enige wat ik weet is dat er op geen andere manier aan jodum inname te komen.
Een stof wat de schildklier nodig heeft toch..

Ik heb voor eventjes gezocht maar kan niet echt een conspiracy vinden. Behalve dat er een in India wat speelt.
quote:
SJM claimed that the IDD epidemic is nothing more than:
  • a western conspiracy
  • a non-issue for the Indian government.
    and that:
  • iodised salt is six times the cost of normal salt.
  • the efficacy is lost due to high temperature cooking.
  • using it can leave the user vulnerable to TB, diabetes, cancer, and peevishness.
  • quote:
    http://www.fonteine.com/zout.html
    Zout heeft ten onrechte een slechte naam doordat hele volkstammen zich volstoppen met het slechtste meest geraffineerde zout dat er is. Het industrie zout uit de supermarkt dat zwaar verhit en chemisch behandeld is en ontdaan is van belangrijke sporenelementen en mineralen zoals magnesium.
    [..]
    Kies dus voor puur natuur, echt zout is cruciaal voor je gezondheid, met name bij mensen met luchtweg aandoeningen en allergiën. Zoutarm is dus net zo slecht als teveel zout eten. Ga voor 3-4 gram echt zout per dag. Laat zout ook nooit meekoken met een maaltijd, boven de 60 graden is alles namelijk electrisch dood.
    Niet echt iets dus, ik zie het meer dat echt zeezout beter is, wat niet ontdaan is van mineralen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 31-05-2008 13:11:59 ]
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      zaterdag 31 mei 2008 @ 13:05:28 #78
    52357 Lambiekje
    pi_59030092
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 12:32 schreef ToT het volgende:
    Oh? Waar heb je dat gelezen?

Zal vast wel komen door de vette en zoete voeding enzo.
    en afname van vitamines in fruit en groente.

Ik weet niet of het ook voor NL generatie opgaat. Maar de amerikaanse generatie wordt minder oud. En aangezien we aardig aan het vermacdonaldsen zijn ... zal het ook hier niet lang duren voor afname.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      zaterdag 31 mei 2008 @ 13:07:20 #79
    52357 Lambiekje
    pi_59030113
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 12:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Nou, poepoe...

Maar dan worden we nog steeds anderhalf keer zo oud als 100 jaar geleden
    ja maar niet zo oud als 6000 jaar geleden, we zijn nu nog maar op een 12de
      zaterdag 31 mei 2008 @ 14:54:14 #80
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_59031543
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 13:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik weet het niet maar het enige wat ik weet is dat er op geen andere manier aan jodum inname te komen.
    Een stof wat de schildklier nodig heeft toch..

Ik heb voor eventjes gezocht maar kan niet echt een conspiracy vinden. Behalve dat er een in India wat speelt.
    [..]

[..]

Niet echt iets dus, ik zie het meer dat echt zeezout beter is, wat niet ontdaan is van mineralen.
    Zout wat electrisch dood is?

En wist je dat zeezout voor 99 procent uit Duitsland komt? Nouja en ook een beete uit Twente
      zaterdag 31 mei 2008 @ 15:00:19 #81
    52357 Lambiekje
    pi_59031623
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 14:54 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Zout wat electrisch dood is?

En wist je dat zeezout voor 99 procent uit Duitsland komt? Nouja en ook een beete uit Twente
    UIt mijnen zeker wat 100mlj geleden een zee was...
      zaterdag 31 mei 2008 @ 16:09:08 #82
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_59032717
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 15:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

pi_59034158
    quote:
    Op woensdag 28 mei 2008 23:14 schreef Erasmo het volgende:
    Vertel er is wat meer over
    er is, wat?
      zaterdag 31 mei 2008 @ 17:42:56 #84
    121348 Erasmo
    f/8 and be there.
    pi_59034483
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 17:26 schreef sentiao. het volgende:

[..]

er is, wat?
    Nee, dat.
    pi_59035091
    quote:
    Op vrijdag 30 mei 2008 17:48 schreef Erasmo het volgende:
    Eerst een post doen en dan een tvp plaatsen
    ik las de vorige post niet zo goed en toen kreeg ik door dat mijn post nergens op sloeg
    pi_59035144
    oeps, nou zie ik pas dat ik een nieuwe post maakte ipv dat ik hem wijzigde
    pi_59036343
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 15:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

cool, dat wist ik niet
    /\oo/\
    pi_59037285
    Uit een van die bronnen van je, trouwens:
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 13:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
    Laat zout ook nooit meekoken met een maaltijd, boven de 60 graden is alles namelijk electrisch dood.
    [..]

En dan maar roepen dat wij kritisch moeten zijn over waar we onze informatie vandaan halen.
      zaterdag 31 mei 2008 @ 20:35:34 #89
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_59037537
    quote:
    Op zaterdag 31 mei 2008 20:19 schreef Mirko_Zitrovic het volgende:
    Uit een van die bronnen van je, trouwens:
    [..]

[ link | afbeelding ]

En dan maar roepen dat wij kritisch moeten zijn over waar we onze informatie vandaan halen.
    'elektrisch dood zout'
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
      zondag 1 juni 2008 @ 05:20:57 #90
    203688 Drijfzand
    account closed
    pi_59043559
    Study Examines Boyhood Drinking of Fluoridated Water and Possible Links to Osteosarcoma
    quote:
    Elise Bassin, DDS, completed the study in 2001 for her doctoral dissertation at Harvard, where she now is clinical instructor in oral health policy and epidemiology. The study finally was published in the May issue of Cancer Causes and Control.

Bassin and colleagues' major finding: Boys who grew up in communities that added at least moderate levels of fluoride to their water got bone cancer -- osteosarcoma -- more often than boys who drank water with little or no fluoride.

The risk peaked for boys who drank more highly fluoridated water between the ages of 6 and 8 years -- a time at which children undergo a major growth spurt. By the time they were 20, these boys got bone cancer 5.46 times more often than boys with the lowest consumption. No effect was seen for girls.
    http://www.webmd.com/canc(...)-up-bone-cancer-risk

Fluoride werd vroeger gebruikt als behandeling voor osteosporose. Deze behandeling was gebaseerd op de waarneming dat fluoride de beendermassa doet toenemen. Uit latere studies is echter gebleken dat de beenderen eveneens brozer werden en de kans op breuken dus verhoogt.

http://www.slweb.org/fluoride-bone.html
    too much to do in the real world.
    pi_59043576
    Wat gruwel ik toch van dit soort topics. Men probeert elkaar te overtuigen op basis van het aantal 'vage' links dat men bij elkaar weet te Googlen. Daarbij gaat men volledig voorbij aan de wetenschap die de stof fluor (en al zijn afgeleiden) heeft omschreven, de scheikunde (en in mindere mate de natuurkunde), en dat is vreemd want er worden wel conclusies getrokken op basis van de uitkomsten (welke overigens verkeerd geïnterpreteerd zijn, maar dat terzijde natuurlijk ) gegeven door die scheikundige theorie. Het is echt een en al gezwets, en ik zou er dan ook voor willen pleiten gewoon je mond dicht te houden als niet minstens scheikunde en natuurkunde hebt gevolgd op het VWO. Alles daaronder heeft gewoon niet gewenste denkkader om in deze discussie een zinvolle bijdrage te kunnen leveren.
    pi_59043580
    Zit ik hier goed voor HET biertopic?
    pi_59043583
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 05:37 schreef Poit- het volgende:
    Zit ik hier goed voor HET biertopic?
    Hahaha wat mij betreft wel.
    pi_59043588
    *leest 1 na laatste post*

*leest hem nog een keer*

Juist, ik zeg bier! Fluoride is een toffe stof die je mond weer een beetje schoon maakt. denk ik
    pi_59044506
    @ Drijfzand: dat gaat over het drinken van water met een hoog fluoride-gehalte. Dat lijkt me wat anders dan je tanden poetsen met fluoride-houdende tandpasta en het weer uitspugen.

Daarbij: waarom zouden zo veel onafhankelijke commerciële bedrijven meedoen met het verspreiden van nucleair afval? (Want dat was fluoride toch volgens de consporacy-theorie?) Krijgen ze daar geld voor? Of worden ze gedwongen door de overheden?
      zondag 1 juni 2008 @ 12:00:33 #96
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_59045376
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 05:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
    Wat gruwel ik toch van dit soort topics. Men probeert elkaar te overtuigen op basis van het aantal 'vage' links dat men bij elkaar weet te Googlen. Daarbij gaat men volledig voorbij aan de wetenschap die de stof fluor (en al zijn afgeleiden) heeft omschreven, de scheikunde (en in mindere mate de natuurkunde), en dat is vreemd want er worden wel conclusies getrokken op basis van de uitkomsten (welke overigens verkeerd geïnterpreteerd zijn, maar dat terzijde natuurlijk ) gegeven door die scheikundige theorie. Het is echt een en al gezwets, en ik zou er dan ook voor willen pleiten gewoon je mond dicht te houden als niet minstens scheikunde en natuurkunde hebt gevolgd op het VWO. Alles daaronder heeft gewoon niet gewenste denkkader om in deze discussie een zinvolle bijdrage te kunnen leveren.
    Welkom in BNW
    Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
    Onikaan ni ov dovah
      maandag 2 juni 2008 @ 07:23:28 #97
    52357 Lambiekje
    pi_59061688
    quote:
    Op zondag 1 juni 2008 10:57 schreef ToT het volgende:
    @ Drijfzand: dat gaat over het drinken van water met een hoog fluoride-gehalte. Dat lijkt me wat anders dan je tanden poetsen met fluoride-houdende tandpasta en het weer uitspugen.

Daarbij: waarom zouden zo veel onafhankelijke commerciële bedrijven meedoen met het verspreiden van nucleair afval? (Want dat was fluoride toch volgens de consporacy-theorie?) Krijgen ze daar geld voor? Of worden ze gedwongen door de overheden?
    Overal waar een slaatje uit te slaan valt wordt aangepakt met bij de benen.

Onlangs was er toch een duitsechtpaar dat ovens maakt. Nazis bestelden er honderden. Het echtpaar wist dondersgoed dat het voor Auswitch werd gebruikt. Maar dus om je hoofd boven water te houden doe je alles.

Nu is eenmaal het leugentje dat fluoride goed is, terwijl het met inname botonkalking weet ik veel kan veroorzaken. Het punt is dat we min of meer al in ons dagelijks eten genoeg AHD binnen krijgen als je dan dus ook nog eens fluoride gaat poetsen (3 keer perdag) dan wordt een overkill.

En trouwens je kan toch zonder pardoen volgende week bijvoorbeeld een tandartspraktijk open, zonder enige papieren?!
      maandag 2 juni 2008 @ 07:46:20 #98
    109065 sungaMsunitraM
    Fancybox is not a function
    pi_59061782
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 07:23 schreef Lambiekje het volgende:
    En trouwens je kan toch zonder pardoen volgende week bijvoorbeeld een tandartspraktijk open, zonder enige papieren?!
    " "
    Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
    :9~
    pi_59062795
    quote:
    Op maandag 2 juni 2008 07:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik denk dat je pardoes en openen bedoelt? Even voorbijgaand aan je toch wat stuitende spelfouten, dat is complete kolder, ja je kan een kamer wit verven, er een stoel in zetten en jezelf tandarts noemen, maar de kans dat er ook maar 1 patiënt binnen zal komen is vrij klein, daar geen enkele zorgverzekeraar zaken zal willen doen met je. Je" redenatie" gaat in zoverre op dat het je voor het inrichten van een fysieke tandartspraktijk geen vergunning nodig hebt, alleen wat goede smaak, maar voor het uitoefenen van het beroep tandarts je toch een forse academische studie zal moeten volgen.
    Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
      maandag 2 juni 2008 @ 09:47:57 #100
    52357 Lambiekje
    pi_59062952
    Niet waar, er was laatst een tandarts opgepakt omdat hij duizenden gedupeerd heeft. Weet jy veel dat je geen gaatjes heeft .. gewoon maar wat boren hupsakee klantnen betalen wel.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')