zou daar dus maar even mee wachten totdat deze windstroom over isquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
Overigens vroeg ik me vandaag nog af wat die witte puntjes nou op de auto waren. Ik vond het al zo vreemd, want echt hard geregend had het niet echt..
Achja, zondag maar proberen de auto te wassen
Hmmz.. Was dat bekend ergens?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
zou daar dus maar even mee wachten totdat deze windstroom over is
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:29 schreef DaMart het volgende:
Ik merk echt niets van dat Saharazand... valt al niet meer op tussen het Noordzeezand op de auto's hier.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:32 schreef BrandX het volgende:
ff de TT aangepast voor de theeleuters hier bij de koffieleuters
Hoe kun je dat tellen dan?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vond ik ook
3,84 kmHet gaat steeds beter, gelukkig
Ik heb een Nike+ running kit waarbij je een sensor in je schoen hebt zitten die verbonden is met een ontvanger in de iPod, die overigens in een Nike+ sportarmand zit, en dat houdt bij hoeveel km je loopt, hoe lang je bezig bent, wat de gemiddelde tijd per km is en ook nog hoeveel calorieën je verbrandt.quote:
Kun je geen Becel stappenteller nemenquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb een Nike+ running kit waarbij je een sensor in je schoen hebt zitten die verbonden is met een ontvanger in de iPod, die overigens in een Nike+ sportarmand zit, en dat houdt bij hoeveel km je loopt, hoe lang je bezig bent, wat de gemiddelde tijd per km is en ook nog hoeveel calorieën je verbrandt.
En dat kun je uploaden naar een site van Nike waarbij je je progressie kunt bijhouden
de techniek van heden ten dage staat voor niksquote:
Want nu is het geen lekker weerquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:06 schreef JortK het volgende:
Misschien ook maar eens gaan hardlopen proberen volgende week als het een beetje fatsoenlijk weer is, misschien wel goed voor de conditie
quote:
Ja inderdaad. Het is voor mij een enorme stimulans om te gaan. En omdat eer-ik ook rent, rennen we 'samen'. Hij in Utrecht, ik in Boskoop. Zo houden we elkaar gemotiveerdquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
de techniek van heden ten dage staat voor niks
ik ga weer boksen denk ikquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja inderdaad. Het is voor mij een enorme stimulans om te gaan. En omdat eer-ik ook rent, rennen we 'samen'. Hij in Utrecht, ik in Boskoop. Zo houden we elkaar gemotiveerd
Tis te benauwdquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Want nu is het geen lekker weer
hmm shamequote:Op woensdag 28 mei 2008 22:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jammer dat BX weggaat, anders had je haar sparring partner kunnen worden
chickenquote:
topdrukte iddquote:
zelfs op msn doe ik het, dus wrs niet neequote:Op donderdag 29 mei 2008 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je leer dit _! ook maar niet af he...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
zelfs op msn doe ik het, dus wrs niet nee
ik zie het op fok ook nog steeds terugkomen_!
quote:12. 085 Papierversnipperaar
26. 064 Tha_Erik
46. 053 eer-ik
54. 050 BrandX
67. 046 Houniet
70. 045 Sjowhan
88. 041 JortK
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Altijd toch?quote:Op donderdag 29 mei 200807:53 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, fok is rap!
quote:
ik sta er sinds tijden niet in, maar het is fijn te weten dat jij in de plaats staat dusquote:Op donderdag 29 mei 200808:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] ik sta er voor het eerst sinds weken weer eens in een lijstje [afbeelding]
Je kan merken dat ik gisteren een dagje vrij heb genomen van de verhuisperikelen [afbeelding]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik sta er sinds tijden niet in, maar het is fijn te weten dat jij in de plaats staat dus
wel gewoon in Nederland blijven he..quote:Op donderdag 29 mei 200808:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] das tof, dat ik vervangerswaardig ben voor jou [afbeelding]
Verhuisperikelenquote:Op donderdag 29 mei 200808:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] ik sta er voor het eerst sinds weken weer eens in een lijstje [afbeelding]
Je kan merken dat ik gisteren een dagje vrij heb genomen van de verhuisperikelen [afbeelding]
Achter de pc op de afdeling inkoop!quote:
naja, huis-opzeg-vertrek-naar-het-buitenland-alle-spullen-weggooien-weggeven-enzovoort-perikelenquote:
alles weggooien? Kom je niet meer terug dan?quote:Op donderdag 29 mei 200809:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, huis-opzeg-vertrek-naar-het-buitenland-alle-spullen-weggooien-weggeven-enzovoort-perikelen
Immer!quote:
Handige samenwerking van Nike en iPod hoor! Koppelverkoop!quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb een Nike+ running kit waarbij je een sensor in je schoen hebt zitten die verbonden is met een ontvanger in de iPod, die overigens in een Nike+ sportarmand zit, en dat houdt bij hoeveel km je loopt, hoe lang je bezig bent, wat de gemiddelde tijd per km is en ook nog hoeveel calorieën je verbrandt.
En dat kun je uploaden naar een site van Nike waarbij je je progressie kunt bijhouden
Zeker handig en ook lekker duur inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef OA het volgende:
[..]
Handige samenwerking van Nike en iPod hoor! Koppelverkoop!![]()
Maar wel een handig zuusteem!
jawel, maar daarna ga ik een volledig frisse en nieuwe start maken. Bijna alles wat ik heb is of rotzooi of krijgwerk. Tot vier-vijf jaar terug nogal bizar leven gehad (lang verhaal). Met andere woorden, ik gebruik de break ook om schoon schip te maken, alle negatieve schepen achter me te verbranden en alle stuurlui die aan wal staan en denken beter te weten af te schepen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alles weggooien? Kom je niet meer terug dan?
Dertag piek voor dat ipod ding valt an sich wel mee toch?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeker handig en ook lekker duur inderdaad
aah, dat zijn de betere redenen om er even eens lekker helemaal tussenuit te gaan. Wil ik je veel plezier mee wensen dus! Wanneer ga je precies? (Lees niet terug, dus vandaar wellicht dat ik het vraagquote:Op donderdag 29 mei 200810:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, maar daarna ga ik een volledig frisse en nieuwe start maken. Bijna alles wat ik heb is of rotzooi of krijgwerk. Tot vier-vijf jaar terug nogal bizar leven gehad (lang verhaal). Met andere woorden, ik gebruik de break ook om schoon schip te maken, alle negatieve schepen achter me te verbranden en alle stuurlui die aan wal staan en denken beter te weten af te schepen.
En dat midden in de bergen waar geen zeeschip te vinden is [afbeelding]
In oktober ben ik een volledig uitgeruste, serene, opgeruimde, letterlijk en figuurlijk vrije, nieuwe uitdagingen aangaande en in sync met haarzelf zijnde José/BX [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hoi bxquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:20 schreef BrandX het volgende:
Oh, en HOOIIIII Eer, Frits, OA, Indah en anderen
Mooiquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
jawel, maar daarna ga ik een volledig frisse en nieuwe start maken. Bijna alles wat ik heb is of rotzooi of krijgwerk. Tot vier-vijf jaar terug nogal bizar leven gehad (lang verhaal). Met andere woorden, ik gebruik de break ook om schoon schip te maken, alle negatieve schepen achter me te verbranden en alle stuurlui die aan wal staan en denken beter te weten af te schepen.
En dat midden in de bergen waar geen zeeschip te vinden is![]()
In oktober ben ik een volledig uitgeruste, serene, opgeruimde, letterlijk en figuurlijk vrije, nieuwe uitdagingen aangaande en in sync met haarzelf zijnde José/BX![]()
![]()
![]()
En 100 voor die schoenen en 25/30 voor die armband, nee loopt lekker in de papierenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dertag piek voor dat ipod ding valt an sich wel mee toch?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:20 schreef BrandX het volgende:
Dag mevrouw.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:20 schreef BrandX het volgende:
Ja, maar die móet je niet kopen..quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En 100 voor die schoenen en 25/30 voor die armband, nee loopt lekker in de papieren
nee niet echt.. teveel van het leven genoten en die foto's blijven in mijn prive-collectie.quote:Op donderdag 29 mei 200810:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ha Indah [afbeelding]
nog gave foto's geschoten lately?
Toen ik dat ding kocht, was die armband van jou er nog niet, dus had ik wel die sensor met ontvanger nodig. Maar je kunt het inderdaad een stuk goedkoper doen.. alleen loop je er dan niet zo bazig bij als wijquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar die móet je niet kopen..
Dat ipod ding werkt ook zonder die Nike+ schoenen en die armband is ook niet per se nodig.
Als je wilt kan je best een stuk goedkoper lopen.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, dat zijn de betere redenen om er even eens lekker helemaal tussenuit te gaan. Wil ik je veel plezier mee wensen dus! Wanneer ga je precies? (Lees niet terug, dus vandaar wellicht dat ik het vraag)
Die sensor met ontvangen kosten 30e toch?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Toen ik dat ding kocht, was die armband van jou er nog niet, dus had ik wel die sensor met ontvanger nodig. Maar je kunt het inderdaad een stuk goedkoper doen.. alleen loop je er dan niet zo bazig bij als wij![]()
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee niet echt.. teveel van het leven genoten en die foto's blijven in mijn prive-collectie.
Maar eerder deze maand wel foto's gemaakt in Jakarta. Moeten nog verwerkt worden.
jamaar, jamaar, jamaar, het bestaat allang, alleen nike en ipod hebben het in een hip jasje gegoten en een nul diret voor de komma erbij geplakt zo'n beetje.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die sensor met ontvangen kosten 30e toch?
Voor die armband die ik ga kopen moet ik ook 60e neertellen, en daar zit ook een ontvanger bij.
Maar je hebt niet perse die schoenen nodig.
Je kan ook schoenen kopen van 25 euro en ze daarop bevestigen, werkt ook, alleen wat minder accuraat.
Maar, inderdaad, loop je er dan niet zo bazig bij als wij
Ik kies ook liever voor kwaliteit dan voor iets goedkoops hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het kán veel goedkoper
zo zo... je hebt er echt werk van gemaakt zie ik wel.. netjes gedaan hoor zo'n 'vakantie'...quote:Op donderdag 29 mei 200810:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] geen probs.
Ik ga tussen 14 en 18 juni richting de dolomieten, Italie. Naar het ubergrote dorp ( [afbeelding] ) Molveno op 875m hoogte. 's-Winters nog geen 400 inwoners, 's-zomers ongeveer 5000.
Ik blijf daar tot mid-eind september. Afhankelijk van hoe het loopt ga ik daarna misschien op de terugweg via wenen, praag, bratislava en berlijn. Eind september, begin oktober ben ik in ieder geval terug.
Ik ga daar met 4 anderen (waarvan ik er 3 al goed ken) bergsportvakanties begeleiden. Hiken, mountainbiken, klimmen, 3-daagse bergtochten, klettersteigen, canyoningen, kanoën, bbq-en, en vooral veel fun maken!!!!
Op de enige camping aldaar (en een zeer luxe camping [afbeelding] ) hebben wij een hoek, waar ongeveer 30 koepeltentjes, 15 familietenten (bungalow+++ 4-6 pers.) en 24 gewone bungalowtenten (2 compartementen a 2 pers. p/s) staanvoor onze gasten (die zijn vanaf ong. 17 jaar).
Zelf heeft ieder van ons 5 een hele bungalowtent voor onszelf met een gewoon bed.
We hebben onze eigen privetoegang tot het strand van het meer Molveno en de sanitair is superluxe!
De vakantie: http://www.labyrinth.nl/index2.php?ID=TIDMO&GO=Info (zie ook programmaknop rechts)
voor een impressie:
Molveno-1
Molveno-2
Ja, dat weet ik ook welquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:42 schreef BrandX het volgende:
al dat geld uitgeven voor een beetje hardlopen
Simpele hardloop annex stapmeters zijn er verder ook hoor, en dan een mp3 spelers armbandje van een tientje om je bovenarm
zo prive zijn ze niet hoor, maar wel prive genoegquote:Op donderdag 29 mei 200810:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.
Foto's die erg prive zijn wíl ik niet eens zien [afbeelding]
whehe, okquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo prive zijn ze niet hoor, maar wel prive genoeg
Het overige komt nog zeker wel op internet...
jah, het is nog altijd tijd tekort hier op de een of andere manier... maar mijn prioriteiten liggen toch wel goed geloof ikquote:Op donderdag 29 mei 200810:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ok [afbeelding]
Dan wacht ik nog even rustig af, zie het vanzelf wel verschijnen [afbeelding]
Maar geen zin om iets te moeten bevestigenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die sensor met ontvangen kosten 30e toch?
Voor die armband die ik ga kopen moet ik ook 60e neertellen, en daar zit ook een ontvanger bij.
Maar je hebt niet perse die schoenen nodig.
Je kan ook schoenen kopen van 25 euro en ze daarop bevestigen, werkt ook, alleen wat minder accuraat.
Maar, inderdaad, loop je er dan niet zo bazig bij als wij
Ik kies ook liever voor kwaliteit dan voor iets goedkoops hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het kán veel goedkoper
Whehe, tim, checkquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar geen zin om iets te moeten bevestigen
Zo'n knop heeft mijn collega ook in z'n wagen... alleen dat is een Corolla Verso...quote:
Jooooquote:
Drukdrukdruk op werk?quote:
Toyotaquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
Zo'n knop heeft mijn collega ook in z'n wagen... alleen dat is een Corolla Verso...
Ja. Enorm...quote:
Gisteren nog in het nieuws: Yaris best verkochte wagen onder bejaarden en Aygo onder jongeren...quote:[..]
Toyota
Dat zal best.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ja. Enorm...![]()
[..]
Gisteren nog in het nieuws: Yaris best verkochte wagen onder bejaarden en Aygo onder jongeren...
Enorm, ik lig nog in de mandquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:39 schreef OA het volgende:
En jij eer? Druk?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
Zeg nou zelf...
Er zit wel een kronkel in je kop als je dit echt een mooie auto vindt
[ afbeelding ]
En dan zou ik 'm tegen een boom rijden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:45 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Als ik er al 1 zou kopen, zou het deze worden...
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 29 mei 2008 11:48 schreef Pheno het volgende:
Blikseminslag in de buurt volgens mij, dat klonk niet zo heel goed.
Hier ook eindelijkquote:
Whehequote:Op donderdag 29 mei 2008 11:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En dan zou ik 'm tegen een boom rijden.
Japanse auto's
quote:
Hier nu ook!quote:[..]
Nice
[..]
Hier ook eindelijk
Onweer
ik wil eigenlijk wel foto's maken dan
Hier ook geen flitsen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:53 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe![]()
[..]
[..]
Hier nu ook!![]()
Geen flitsen te zien though...
Wat heb jij van mij nodig?quote:
Ik ga morgen weer, regen of niet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Onwerig hier, maar het zet niet echt door.
Zal ik nog snel ff gaan hardlopen.....?
Houniet is coming bitchesquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:55 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil ruige donders, trillende ramen, gillende mensen, oplichtende hemels!
Nee ik begroet je alleen maat.quote:
Ik vind regen ook geen probleem, maar 10.000 ampère is een ander verhaalquote:
Nee, die postte jij net, ik qoutte daar op.quote:
Mooi.. Houniet!!~!!1!!!quote:
quote:
Dat dusquote:
Jij zit zeker te Ehv?quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus
Je ziet die zooi echt te goed op mn zwarte MPGmobiel
Hier ook trillingen nuquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:09 schreef OA het volgende:
Zware donder, geen flits, maar de ramen trilden kozijnen!
en nog ong. 900 euro per maand betaald krijgen ookquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo zo... je hebt er echt werk van gemaakt zie ik wel.. netjes gedaan hoor zo'n 'vakantie'...
Succes Koning.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier ook trillingen nu
Ik ga effe douchen en naar supermarkt
Ehv ja. Zo vergaajeringquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
Jij zit zeker te Ehv?![]()
Zware donders schijnen er te zijn in de omgeving Venlo en zuidelijker
BXquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
en nog ong. 900 euro per maand betaald krijgen ook
Ik heb een kleine wagenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:17 schreef BrandX het volgende:
[..]wat een uitgerekt ding. Vinnum nie mooi.
Ik ookquote:
Regenquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:55 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil ruige donders, trillende ramen, gillende mensen, oplichtende hemels!
Keurig netjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:18 schreef BrandX het volgende:
[..]ja, tijdens mijn afwezigheid gaat Slarioux voor mij invallen
Beetje opgepomdquote:
Dat zijn wel 2 minpuntjes, ja.quote:
quote:
Ben je aan de schijt dan?quote:
Gelukkig!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:18 schreef BrandX het volgende:
[..]ja, tijdens mijn afwezigheid gaat Slarioux voor mij invallen
hier nietquote:Op donderdag 29 mei 200812:25 schreef Muck het volgende:
Hier dondert het ook als een malle [afbeelding]
That's the spirit.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:29 schreef OA het volgende:
Het regent hier als een debiel, maar mijn collega moet en zal zijn dagelijkse rondje lopen...
Zonder paraplu...quote:
Dan zit jij aan de goeie kant van Arnhemquote:
tuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zit jij aan de goeie kant van Arnhem
Het komt mijn kant op nu geloof ikquote:
Dan moet hij hier even gaan lopen, geen paraplu nodigquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:29 schreef OA het volgende:
Het regent hier als een debiel, maar mijn collega moet en zal zijn dagelijkse rondje lopen...
Hij is weer terug, verzopen. En maar klagen...quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet hij hier even gaan lopen, geen paraplu nodig.
En nu regent het hier ook...quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:11 schreef OA het volgende:
[..]
Hij is weer terug, verzopen. En maar klagen...
In den haag al een tijdje. Het KNMI heeft het bij het verkeerde eind dit keer.quote:Op donderdag 29 mei 200813:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu regent het hier ook... [afbeelding]
Tof,quote:
Dank!quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:21 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Uitrol geslaagd. Weer een afdeling van die prutpc's afgeholpen
Geen problemen meer!quote:
Wat voor systemen heb je afgevoerd?quote:
Jij BENT toch de afdeling inkoop?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
Geen problemen meer!![]()
Namens de gehele afdeling inkoop bedank ik U
Mooi zo. Als je me af en toe nog een bak koffie komt brengen, stel ik het ook nog op prijsquote:Op donderdag 29 mei 200814:00 schreef OA het volgende:
[..]
Geen problemen meer! [afbeelding]
Namens de gehele afdeling inkoop bedank ik U [afbeelding]
Wat is er?quote:
quote:
Jij zou het er dus wel op kunnen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:20 schreef Houniet het volgende:
Ja oke, daarom zeg ik ook "opzich".
Same herequote:Op donderdag 29 mei 2008 14:24 schreef Houniet het volgende:
Ja hoor, zo erg is het nou ook weer niet. Alleen is blond niet iets waar ik op val.
Ze zoekt zelfs haar navel op 1 van die foto's.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwah, niet echt mijn stijl.
Beetje domme kop.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zoekt zelfs haar navel op 1 van die foto's.
He bahquote:Voor de rest, mijn gezondheid is
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:33 schreef OA het volgende:
Tijdens het WK hadden wij oranje pennen. Nu hebben we zelfs pennen die oranje schrijven.
Niemand gebruikt ze, behalve ik. Verschillende collegae hebben inmiddels geklaagd of ik een andere kleur wil gebruiken, want ze kunnen het niet aan ofzo...![]()
Reden voor mij om vanaf nu alleen nog maar met oranje te schrijven...
quote:
Inderdaad, stelletje huilies.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:33 schreef OA het volgende:
Tijdens het WK hadden wij oranje pennen. Nu hebben we zelfs pennen die oranje schrijven.
Niemand gebruikt ze, behalve ik. Verschillende collegae hebben inmiddels geklaagd of ik een andere kleur wil gebruiken, want ze kunnen het niet aan ofzo...![]()
Reden voor mij om vanaf nu alleen nog maar met oranje te schrijven...
Succes.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:40 schreef eer-ik het volgende:
Zo, ik ga maar eens even de kamer schoonmaken.
Wasmachine nog steeds kapot
Is dat niet gewoon een heel ingewikkelde manier van zeggen dat je een koekje eet?quote:
jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een heel ingewikkelde manier van zeggen dat je een koekje eet?
Ik hou ook van jouquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:03 schreef Aarti het volgende:
Quero ir-me embora
O meu coração deixar
Por o seu veneno fora
E de ti me curar
Dat Portugees is maar een lastig te doorgronden taaltje...quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:03 schreef Aarti het volgende:
Quero ir-me embora
O meu coração deixar
Por o seu veneno fora
E de ti me curar
Babelfish komt er niet helemaal uitquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dat Portugees is maar een lastig te doorgronden taaltje...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:03 schreef Aarti het volgende:
Quero ir-me embora
O meu coração deixar
Por o seu veneno fora
E de ti me curar
Ik wil weggaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:17 schreef OA het volgende:
[..]
Dat Portugees is maar een lastig te doorgronden taaltje...
Die is hier ook net langs geweestquote:
Zelfs de Italiaanse posterijen vrouwen zijn sneller....quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die is hier ook net langs geweest
En raad eens wat hij bij zich had?
Een schepje om koffie mee in het filter te doen
Gracias
Met die vertaling vallen er wel wat stukjes op z'n plaats!quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik wil weggaan
Mijn hart achterlaten
Om buiten zijn gif
Me ook van jou te genezen
ZE hebbene r niet echt haast mee gehad idd...quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:41 schreef OA het volgende:
[..]
Zelfs de Italiaanse posterijen vrouwen zijn sneller....
Als vrouwen ergens zelf geen belang bij hebben....quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ZE hebbene r niet echt haast mee gehad idd...
nu al?!quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die is hier ook net langs geweest
En raad eens wat hij bij zich had?
Een schepje om koffie mee in het filter te doen
Gracias
Zelf getekend?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:52 schreef Muck het volgende:
[..]
nu al?!
hij is vorige week vrijdag op de post gegaan
maar hurray, hij is er
graag gedaan hoor
heb je de mooie postzegel uitgetjekt?
doemijdie elkedagquote:
iedere keer moet ik eraan denken nog een foto te maken van de grafiti die hier ergens staat met je naam... nog niets van gekomenquote:
ja moet je een keer doenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iedere keer moet ik eraan denken nog een foto te maken van de grafiti die hier ergens staat met je naam... nog niets van gekomen
lekker belangrijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
krijg je spijt van, zo'n domme uitstraling naast je.
en soms rijdt ik erlangs en bedenk ik me dat ik moet stoppen...maar dat kan dan niet meer, want dan ben ik er al dik voorbijquote:Op donderdag 29 mei 200816:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ja moet je een keer doen [afbeelding]
voor mijn collectie [afbeelding]
Ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 29 mei 2008 16:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en soms rijdt ik erlangs en bedenk ik me dat ik moet stoppen...maar dat kan dan niet meer, want dan ben ik er al dik voorbij
Ik nietquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ben ik ook al de hele dag... moregn daarentegen een vrije dag op kantoor.
jij liever dan ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ben ik ook al de hele dag... moregn daarentegen een vrijdag op kantoor.
Ambtenaarquote:
ik ben al 3 uur thuisquote:
nee, eigenlijk niet, zie ook mijn reacties in het topic.quote:
en gelukkig trap ik dan nog net niet hard op de remquote:Op donderdag 29 mei 200816:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me [afbeelding]
wel jammer, dat jij het nu net niet zietquote:
morgen zit ik ook niet op kantoorquote:Op donderdag 29 mei 200816:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ben ik ook al de hele dag... morgen daarentegen een vrijdag op kantoor.
wat?quote:
En morgen je vrije dag op kantoorquote:
Goed bezigquote:
Spamhoerrrrquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was wel handig om vandaag en morgen om te draaien ja.
Vanochtend naar de huisarts, als ik daarna naar kantoor was gegaan, was ik om een uur of 11 pas aangekomen of zo...quote:
doe maar bungelen bitchquote:
heb je weinig aan volgens mijquote:Op donderdag 29 mei 200817:22 schreef JortK het volgende:
Ik hang me pik uit als een luifel [afbeelding]
mooie tijd om te beginnen toch? Moet je wel die twee uur Fokken in de ochtend missen.quote:Op donderdag 29 mei 200817:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend naar de huisarts, als ik daarna naar kantoor was gegaan, was ik om een uur of 11 pas aangekomen of zo... [afbeelding]
Ja, daarom heb ik uiteindelijk dus omgewisseld!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooie tijd om te beginnen toch? Moet je wel die twee uur Fokken in de ochtend missen.
wat hij zegtquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooie tijd om te beginnen toch? Moet je wel die twee uur Fokken in de ochtend missen.
gewisseld? tijdens je doktersbezoek werken en na 11-en fokken?quote:Op donderdag 29 mei 200817:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik uiteindelijk dus omgewisseld!
Zoiets ja!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewisseld? tijdens je doktersbezoek werken en na 11-en fokken?
ik laat mijn pik hangen als een luifel, kerkquote:
Dan pakt mijnheer pastoor je bij je vlaggenstok en knoopt hem aan het touw van de kerklok... gij heiden!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik laat mijn pik hangen als een luifel, kerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |