zou daar dus maar even mee wachten totdat deze windstroom over isquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
Overigens vroeg ik me vandaag nog af wat die witte puntjes nou op de auto waren. Ik vond het al zo vreemd, want echt hard geregend had het niet echt..
Achja, zondag maar proberen de auto te wassen
Hmmz.. Was dat bekend ergens?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
zou daar dus maar even mee wachten totdat deze windstroom over is
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:29 schreef DaMart het volgende:
Ik merk echt niets van dat Saharazand... valt al niet meer op tussen het Noordzeezand op de auto's hier.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:32 schreef BrandX het volgende:
ff de TT aangepast voor de theeleuters hier bij de koffieleuters
Hoe kun je dat tellen dan?quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vond ik ook
3,84 kmHet gaat steeds beter, gelukkig
Ik heb een Nike+ running kit waarbij je een sensor in je schoen hebt zitten die verbonden is met een ontvanger in de iPod, die overigens in een Nike+ sportarmand zit, en dat houdt bij hoeveel km je loopt, hoe lang je bezig bent, wat de gemiddelde tijd per km is en ook nog hoeveel calorieën je verbrandt.quote:
Kun je geen Becel stappenteller nemenquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb een Nike+ running kit waarbij je een sensor in je schoen hebt zitten die verbonden is met een ontvanger in de iPod, die overigens in een Nike+ sportarmand zit, en dat houdt bij hoeveel km je loopt, hoe lang je bezig bent, wat de gemiddelde tijd per km is en ook nog hoeveel calorieën je verbrandt.
En dat kun je uploaden naar een site van Nike waarbij je je progressie kunt bijhouden
de techniek van heden ten dage staat voor niksquote:
Want nu is het geen lekker weerquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:06 schreef JortK het volgende:
Misschien ook maar eens gaan hardlopen proberen volgende week als het een beetje fatsoenlijk weer is, misschien wel goed voor de conditie
quote:
Ja inderdaad. Het is voor mij een enorme stimulans om te gaan. En omdat eer-ik ook rent, rennen we 'samen'. Hij in Utrecht, ik in Boskoop. Zo houden we elkaar gemotiveerdquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
de techniek van heden ten dage staat voor niks
ik ga weer boksen denk ikquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja inderdaad. Het is voor mij een enorme stimulans om te gaan. En omdat eer-ik ook rent, rennen we 'samen'. Hij in Utrecht, ik in Boskoop. Zo houden we elkaar gemotiveerd
Tis te benauwdquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Want nu is het geen lekker weer
hmm shamequote:Op woensdag 28 mei 2008 22:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jammer dat BX weggaat, anders had je haar sparring partner kunnen worden
chickenquote:
topdrukte iddquote:
zelfs op msn doe ik het, dus wrs niet neequote:Op donderdag 29 mei 2008 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je leer dit _! ook maar niet af he...
quote:Op donderdag 29 mei 2008 00:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
zelfs op msn doe ik het, dus wrs niet nee
ik zie het op fok ook nog steeds terugkomen_!
quote:12. 085 Papierversnipperaar
26. 064 Tha_Erik
46. 053 eer-ik
54. 050 BrandX
67. 046 Houniet
70. 045 Sjowhan
88. 041 JortK
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Altijd toch?quote:Op donderdag 29 mei 200807:53 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, fok is rap!
quote:
ik sta er sinds tijden niet in, maar het is fijn te weten dat jij in de plaats staat dusquote:Op donderdag 29 mei 200808:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] ik sta er voor het eerst sinds weken weer eens in een lijstje [afbeelding]
Je kan merken dat ik gisteren een dagje vrij heb genomen van de verhuisperikelen [afbeelding]
quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik sta er sinds tijden niet in, maar het is fijn te weten dat jij in de plaats staat dus
wel gewoon in Nederland blijven he..quote:Op donderdag 29 mei 200808:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] das tof, dat ik vervangerswaardig ben voor jou [afbeelding]
Verhuisperikelenquote:Op donderdag 29 mei 200808:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] ik sta er voor het eerst sinds weken weer eens in een lijstje [afbeelding]
Je kan merken dat ik gisteren een dagje vrij heb genomen van de verhuisperikelen [afbeelding]
Achter de pc op de afdeling inkoop!quote:
naja, huis-opzeg-vertrek-naar-het-buitenland-alle-spullen-weggooien-weggeven-enzovoort-perikelenquote:
alles weggooien? Kom je niet meer terug dan?quote:Op donderdag 29 mei 200809:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, huis-opzeg-vertrek-naar-het-buitenland-alle-spullen-weggooien-weggeven-enzovoort-perikelen
Immer!quote:
Handige samenwerking van Nike en iPod hoor! Koppelverkoop!quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb een Nike+ running kit waarbij je een sensor in je schoen hebt zitten die verbonden is met een ontvanger in de iPod, die overigens in een Nike+ sportarmand zit, en dat houdt bij hoeveel km je loopt, hoe lang je bezig bent, wat de gemiddelde tijd per km is en ook nog hoeveel calorieën je verbrandt.
En dat kun je uploaden naar een site van Nike waarbij je je progressie kunt bijhouden
Zeker handig en ook lekker duur inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:13 schreef OA het volgende:
[..]
Handige samenwerking van Nike en iPod hoor! Koppelverkoop!![]()
Maar wel een handig zuusteem!
jawel, maar daarna ga ik een volledig frisse en nieuwe start maken. Bijna alles wat ik heb is of rotzooi of krijgwerk. Tot vier-vijf jaar terug nogal bizar leven gehad (lang verhaal). Met andere woorden, ik gebruik de break ook om schoon schip te maken, alle negatieve schepen achter me te verbranden en alle stuurlui die aan wal staan en denken beter te weten af te schepen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alles weggooien? Kom je niet meer terug dan?
Dertag piek voor dat ipod ding valt an sich wel mee toch?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeker handig en ook lekker duur inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |