Heb jij het filmpje eigenlijk wel bekeken?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Version PlayStation 3
Beetje nutteloos om het hier te posten niet ?
Nee, omdat het laden 390 uur duurt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb jij het filmpje eigenlijk wel bekeken?
![]()
Ligt dan aan jouw internetverbinding, hier start ie meteen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, omdat het laden 390 uur duurt.
Zou kunnen, ik zal even grabit uit zetten wat 3.0 mb per sec gaatquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ligt dan aan jouw internetverbinding, hier start ie meteen.
Ik normaal reageren? Jij zit in al m'n posts dingen te zoeken om me af te zeiken, en dan moet ik normaal reageren?quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:38 schreef Edwinuss het volgende:
En je kan ook wel een beetje normaal reageren zoiets als : In het filmpje zeggen ze dat het voor beide consoles is.
Nu kom je nog meer over alsof je niet te verbeteren bent.
Alsjeblieft wel. Ik post wel niet zoveel in de topics, maar ik lees wel een hoop en het is altijd prijs hier. Beetje zonde van jullie tijd en energie om elkaar telkens af te zeiken. Het lijkt soms wel gouden xbox360 kooi hier.quote:
Vanmiddag ging ie sneller inderdaad. Maar na een minuutje of 2 doet ie het wel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:04 schreef Digixz het volgende:
HD filmpje van WidGamer doet het bij mij ook niet. Nu wel, volgens mij zag de PS3 versie er iets beter uit. (Ik zal wel gek zijn denk ik, zie normaal nooit verschil) Beetje chaotisch filmpje zo. Maar als je er helemaal in zit is het echt vet!
FC2 is toch niet met aliens enzo
Nix wapenstilstand oorlog willen wequote:
Worms op XBLA....quote:
quote:Alone in the Dark demo plans revealed
Infogrames president Phil Harrison has revealed when we can expect a playable demo of Alone in the Dark to arrive.
Speaking to Eurogamer last week he said, "There's an Xbox Live Marketplace demo which'll be up a week before the game comes out."
That'd be some time around 13th June then, seeing as Alone in the Dark for Xbox 360 is out on 20th June. PC, PS2 and Wii versions will be released on the same date, with a PS3 game to follow in the autumn.
When asked whether we can expect any downloadable content in future Harrison said, "We've not made any announcements on that yet."
However, it doesn't sound too likely. Later on in the interview, Harrison said he doesn't reckon the games industry will make many more "beautifully crafted single-player game[s]" like Alone in the Dark, explaining, "I just don't think consumers want to be playing games that don't have some kind of network connectivity to them, or some kind of community embedded in them, or some kind of extension available through downloadable content.
"Now, that's not to criticise Alone in the Dark," he continued. "It's just to recognise the industry is changing, and the role we play as creators and publishers has to reflect those changes. I don't think I'm alone in having those views, either."
www.eurogamer.net
Strolie verwacht er nu maar niet te veel van want dan ben ik bang dat die je tegen gaat vallenquote:
Previews in Edge en op Eurogamers zijn lovend. En na het zien van deze filmpjes ben ik wel hyped:quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:27 schreef AQuila360 het volgende:
Strolie verwacht er nu maar niet te veel van want dan ben ik bang dat die je tegen gaat vallen
Dacht dat ik mij dat inbeelde.. heb nu inderdaad een nieuwe arcade maar mijn oude rammelende premium logde sneller in op Xbox live. Wanneer die helemaal aan was, dus begin logo, beeld fade uit, dashboard komt op, bijna direct profiel geladen. Nu niet meer..quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:07 schreef apengek het volgende:
hebben andere mensen ook last van een langzaam opstartende xbox? ik had een oude premium zonder hdmi en nu een elite die ik aangesloten heb via hdmi. maar het opstarten duurt een stuk langer dan bij mn oude bakbeest.
Ik heb ook een nieuwe xbox maar ik had het geloof ik na een bepaalde update ofzo dat die soms de menu's niet goed inlaad?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:31 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dacht dat ik mij dat inbeelde.. heb nu inderdaad een nieuwe arcade maar mijn oude rammelende premium logde sneller in op Xbox live. Wanneer die helemaal aan was, dus begin logo, beeld fade uit, dashboard komt op, bijna direct profiel geladen. Nu niet meer..
Besturing hoort in een survival horror game klote te zijn, dat maakt het spel spannender.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:42 schreef AQuila360 het volgende:
Strolie wat ik er van gezien heb lijkt me zeker tof alleen die besturing schijnt klote te zijn en dan haak ik snel af hebben ze daar nog iets over gezegd?
nee, sinds de laatste update duurt het laden wat langer. Maar het navigeren in het dashboard gaat wel (ietsje) sneller bij mijquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:31 schreef Reintji het volgende:
[..]
Dacht dat ik mij dat inbeelde.. heb nu inderdaad een nieuwe arcade maar mijn oude rammelende premium logde sneller in op Xbox live. Wanneer die helemaal aan was, dus begin logo, beeld fade uit, dashboard komt op, bijna direct profiel geladen. Nu niet meer..
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Besturing hoort in een survival horror game klote te zijn, dat maakt het spel spannender.
Als je zombies kon circle straffen was de lol er snel vanaf.quote:
Je hebt idd wel gelijk! Ik wacht ff af of jij hem goed vind dan haal ik hem misschien ook welquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je zombies kon circle straffen was de lol er snel vanaf.
Het blijft wel Atari...ik ga ook eerst de demo checken. En MGS4 gaat toch echt voor.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
Je hebt idd wel gelijk! Ik wacht ff af of jij hem goed vind dan haal ik hem misschien ook wel
Ik heb geen haastquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het blijft wel Atari...ik ga ook eerst de demo checken. En MGS4 gaat toch echt voor.
patserquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik zal even grabit uit zetten wat 3.0 mb per sec gaat
nee ,quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij trekt je ook overal wat van aan hé? Laat het nou eens voor de verandering achterwege.
Waarom reageer je dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:48 schreef DJ_ het volgende:
[..], nee hoot het intereseert me helemaal niks .
omdat zoals ik al zei dat soort opmerkingen nooit kan latenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan?![]()
[ afbeelding ]
Nog 19 uur
Meer:quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:17 schreef Sackboy het volgende:
Holy fuckin jesus on a moped!
Far Cry 2 console reveal![]()
Beste graphics op console: confirmed.
edit: Ook in HD te zien. En dan te bedenken dat dit een free-roaming game is![]()
edit2: mirror voor als ie niet laadt
Dan wil ik wel eens weten welke spellen er allemaal zo goed uitzien. Oke, die ontploffingen zien er lang niet zo goed uit als in de pc-versie, dat geef ik toe. Maar hebben die andere spellen ook allemaal:quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:44 schreef ach het volgende:
[..]
Meer:
laagste framerate op console: confirmed (naja, dat is waarschijnlijk gta4 maargoed)
meeste vsync problemen op console: confirmed
En beste graphicsHeb jij soms een ander filmpje gezien dan achter die link zit? Het ziet er gewoon uit als elk spel wat tegenwoordig uitkomt. Kijk die gare ontploffingen
dat is lame , waarom die japs nu wel en wij weer nietquote:After the demo news disappeared from the game's official site, many of us were worried that there would be no Ninja Gaiden 2 demo at all. Fortunately the demo does exist, and it should be online shortly. In Japan. Only.
Now we know that the 360 is no big success in the East, so why not just release the demo everywhere at once? No one knows. Posting on NeoGAF, Chris Paladino (Hi Chris!) of Gamerscore blog confirmed that the demo would be hitting in Japan, and that there would be a demo release in the other territories "soon". Whether the demo would have helped sales of the game pre-launch or not is going to be a moot point soon. Microsoft better get it online!
Was gewoon ff om aan te geven dat dat allemaal features zijn die ook flink wat rekenkracht van de console vragen, en waar andere spellen (lineaire spellen met levels bijvoorbeeld) van gevrijwaard blijven. Maar dat begreep je vast wel..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Rare featureset die je daar samenraapt
Dan kan ik ook zeggen dat PAC-MAN toch wel de beste graphics ooit heeft. Ken jij een ander spel met die superieure grapics-kwaliteit dat begint met PA, eindigd in C-MAN, zwarte achtergrond heeft, met blauwe muurtjes en gekleurde spookjes? I don't think so!
pac-man pwnage
Mijn nieuwe 360 maakt in vergelijking met een PS3 nog steeds een enorme teringherrie. Lijkt net of ie ieder moment kan gaan opstijgenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn nieuwe 360 is lekker stil, alleen de discdrive gaat af en toe nog wel flink lawaai maken
Ik heb m'n 360 nu naast m'n PC staan (1080p monitor) en dat ding maakt echt een teringherrie, zelfs deze redelijk nieuwe elite. Maar idd, gewoon het geluid harderquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:06 schreef Dickies het volgende:
[..]
Mijn nieuwe 360 maakt in vergelijking met een PS3 nog steeds een enorme teringherrie. Lijkt net of ie ieder moment kan gaan opstijgenGelukkig valt het met een DVD kijken mee en zet ik m'n geluid toch altijd hard.
10?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik merk verschil tussen consoles bij het opstarten (we hebben er hier 10 staan ofzo), dus blijkbaar zit er nog meer achter. *onheilspellend muziekje*
Hopelijk gaan ze nu weer een nieuwe Wolfenstein ontwikkelenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Review Quake Wars:
http://xbox360.gamespy.co(...)e-wars/877820p1.html
![]()
Die game had gewoon vorig jaar uitgebracht moeten worden. Het spel nu is gewoon zo outdated.
Die werd op de E3 (2006) al aangekondigd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze nu weer een nieuwe Wolfenstein ontwikkelen![]()
Wááát? Dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die werd op de E3 (2006) al aangekondigd.What happened?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wááát? Dat wist ik helemaal niet![]()
Ff opgezocht, en hij is zelfs al in 2005 aangekondigd (bron)![]()
Misschien ondertussen gecancelled?
quote:Stick with IGN as more details about this title are released.
Jammergenoeg kan ik de review niet doen, heb geen PS3. Anders had ik de game natuurlijk een dikke 9,2 gegeven, dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Review Quake Wars:
http://xbox360.gamespy.co(...)e-wars/877820p1.html
![]()
Die game had gewoon vorig jaar uitgebracht moeten worden. Het spel nu is gewoon zo outdated.
Een demo is het enige wat me nog zou kunnen overhalen om deze game te kopen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is lame , waarom die japs nu wel en wij weer niet
Dat komt omdat de PS3 en de 360 versie beiden door een ander team zijn ontwikkeld (bron)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Jammer, de game is wel echt tof maar het komt er blijkbaar niet echt goed uit zo. Snap ook niet waarom de PS3 versie wel stats-tracking heeft en de 360-versie dan weer niet... Lame ass verschil
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jammergenoeg kan ik de review niet doen, heb geen PS3. Anders had ik de game natuurlijk een dikke 9,2 gegeven, dat lijkt me logisch.
dan moet je nog ff wachten hij komt hier wel zeggen ze alleen later ( kut jappers )quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een demo is het enige wat me nog zou kunnen overhalen om deze game te kopen.
quote:
Czech edition of OXM: World in Conflict: Soviet Assault is the official name of the console edition and PC expansion pack, and add a brand new campaign (including playable Russian side), EndWar-like voice commands, new multiplayer maps (10 players only instead of original 16), and new units (chronoplane, boats).
Deze lijkt mij persoonlijk leuker dan EndWar. Maar wanneer komt ie nou eens uitquote:
Ja dat is niet zo raar, als ze alleen de moeilijkste zouden instellen, dan koopt helemaal niemand hemquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:55 schreef DJ_ het volgende:
20% van de ninja gaiden 2 demo gedownload![]()
ik ben benieuwd
[ afbeelding ]
hij is binnen![]()
je dragon sword , eclipse scythe en falcon talon zijn allemaal al gelijk level 3
en je kan alleen de makkelijkste setting kiezen helaas
inderdaad en die camera is ook overdreven met 1 druk op de knop staat die weer achter je ( RT )quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:32 schreef DooD het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo raar, als ze alleen de moeilijkste zouden instellen, dan koopt helemaal niemand hemZe moeten die demo gewoon loslaten. Ik wil wel eens zien waarom het niet een klassieker is volgens velen. Het lijkt veel op deel één en deel één was gewoon goed.
quote:It typically takes us two years to develop such a game, but a lot of the assets have already been created. We have a number of the tracks because they already exist in GRID™, and we have the basics of the car dynamics and handling.
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:16 schreef Sackboy het volgende:
Interview met Codemasters over F1 2009
[..]
![]()
In GRiD werkt het nog best aardig, maar zo'n arcade handling kan je gewoon niet in een F1 game stoppen. Dat gaat niks worden ben ik bang..
Is het ookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:36 schreef Motorhoofd het volgende:
Net Bully op marktplaats gekocht voor 25 euro.![]()
Dus als het goed is heb ik hem morgen binnen.
Lijkt me echt een vet spel.
Als je ermee rondloopt?quote:
waar is dat?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
gewoon paar keer opnieuw doen
krijg email van een gameshop
mass effect nog maar 12.50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |