Hopelijk gaan ze nu weer een nieuwe Wolfenstein ontwikkelenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Review Quake Wars:
http://xbox360.gamespy.co(...)e-wars/877820p1.html
![]()
Die game had gewoon vorig jaar uitgebracht moeten worden. Het spel nu is gewoon zo outdated.
Die werd op de E3 (2006) al aangekondigd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze nu weer een nieuwe Wolfenstein ontwikkelen![]()
Wááát? Dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die werd op de E3 (2006) al aangekondigd.What happened?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wááát? Dat wist ik helemaal niet![]()
Ff opgezocht, en hij is zelfs al in 2005 aangekondigd (bron)![]()
Misschien ondertussen gecancelled?
quote:Stick with IGN as more details about this title are released.
Jammergenoeg kan ik de review niet doen, heb geen PS3. Anders had ik de game natuurlijk een dikke 9,2 gegeven, dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Review Quake Wars:
http://xbox360.gamespy.co(...)e-wars/877820p1.html
![]()
Die game had gewoon vorig jaar uitgebracht moeten worden. Het spel nu is gewoon zo outdated.
Een demo is het enige wat me nog zou kunnen overhalen om deze game te kopen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is lame , waarom die japs nu wel en wij weer niet
Dat komt omdat de PS3 en de 360 versie beiden door een ander team zijn ontwikkeld (bron)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Jammer, de game is wel echt tof maar het komt er blijkbaar niet echt goed uit zo. Snap ook niet waarom de PS3 versie wel stats-tracking heeft en de 360-versie dan weer niet... Lame ass verschil
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jammergenoeg kan ik de review niet doen, heb geen PS3. Anders had ik de game natuurlijk een dikke 9,2 gegeven, dat lijkt me logisch.
dan moet je nog ff wachten hij komt hier wel zeggen ze alleen later ( kut jappers )quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een demo is het enige wat me nog zou kunnen overhalen om deze game te kopen.
quote:
Czech edition of OXM: World in Conflict: Soviet Assault is the official name of the console edition and PC expansion pack, and add a brand new campaign (including playable Russian side), EndWar-like voice commands, new multiplayer maps (10 players only instead of original 16), and new units (chronoplane, boats).
Deze lijkt mij persoonlijk leuker dan EndWar. Maar wanneer komt ie nou eens uitquote:
Ja dat is niet zo raar, als ze alleen de moeilijkste zouden instellen, dan koopt helemaal niemand hemquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:55 schreef DJ_ het volgende:
20% van de ninja gaiden 2 demo gedownload![]()
ik ben benieuwd
[ afbeelding ]
hij is binnen![]()
je dragon sword , eclipse scythe en falcon talon zijn allemaal al gelijk level 3
en je kan alleen de makkelijkste setting kiezen helaas
inderdaad en die camera is ook overdreven met 1 druk op de knop staat die weer achter je ( RT )quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:32 schreef DooD het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo raar, als ze alleen de moeilijkste zouden instellen, dan koopt helemaal niemand hemZe moeten die demo gewoon loslaten. Ik wil wel eens zien waarom het niet een klassieker is volgens velen. Het lijkt veel op deel één en deel één was gewoon goed.
quote:It typically takes us two years to develop such a game, but a lot of the assets have already been created. We have a number of the tracks because they already exist in GRID™, and we have the basics of the car dynamics and handling.
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:16 schreef Sackboy het volgende:
Interview met Codemasters over F1 2009
[..]
![]()
In GRiD werkt het nog best aardig, maar zo'n arcade handling kan je gewoon niet in een F1 game stoppen. Dat gaat niks worden ben ik bang..
Is het ookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:36 schreef Motorhoofd het volgende:
Net Bully op marktplaats gekocht voor 25 euro.![]()
Dus als het goed is heb ik hem morgen binnen.
Lijkt me echt een vet spel.
Als je ermee rondloopt?quote:
waar is dat?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
gewoon paar keer opnieuw doen
krijg email van een gameshop
mass effect nog maar 12.50
In Nederland wonen ipv in Japan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:40 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb zojuist een japans account aangemaakt voor xbox live, maar hij zegt bij het aanklikken van ninja gaiden dat het niet gedownload kan worden van mijn locatie, wat doe ik fout?
Zou gratis moeten,...... in ieder geval de prijs halveren,....... gelukkig ben ik in oktober van mijn Gold account afquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:50 schreef Gamedemon het volgende:
Wat zijn het toch eigenlijk ook bloedhonden bij Microsoft he, betaal je 60 euro per jaar, kan je nog moeite doen voor zo'n tyfus demo
MMaRu en die DJ pik spelen hem allebei, er moet dus een manier zijn.quote:
Ik ook. Maar wie weet, als het nu een hele coole demo is. Maar MGS4 en Alone in the Dark gaan voor.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:53 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben door de reviews gelukkig helemaal uit mijn Ninja hype
Heb je je Jappen account wel aan een fake hotmailadres waar je Japan als je land opgeeft gekoppeld?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
MMaRu en die DJ pik spelen hem allebei, er moet dus een manier zijn.
Waarschijnlijk heb je nog steeds een nederlands IP nummer, waarop MS controleerd. Ik denk dat je een proxy nodig hebt...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:40 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb zojuist een japans account aangemaakt voor xbox live, maar hij zegt bij het aanklikken van ninja gaiden dat het niet gedownload kan worden van mijn locatie, wat doe ik fout?
Alone in the dark duurt nog wel een tijdje hé.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar wie weet, als het nu een hele coole demo is. Maar MGS4 en Alone in the Dark gaan voor.
20 juniquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:03 schreef Wessiej het volgende:
Alone in the dark duurt nog wel een tijdje hé.
Ja, postcode en alles, met google tutorial opgezochtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je je Jappen account wel aan een fake hotmailadres waar je Japan als je land opgeeft gekoppeld?
Hij is uitgesteld, september it isquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
20 juni
http://www.tothegame.com/(...)rosoft-xbox-360.html
Maar ik wacht op de PS3 versie.
Alleen de PS3 versie is uitgesteld tochquote:
Wtf je hebt gelijk, dus nou moet ik deze game ook nog kopen, dat zijn dus 9 spellen in 1 maandquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:10 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Alleen de PS3 versie is uitgesteld toch
2x nu, geen fouten gemaakt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Heb je je Jappen account wel aan een fake hotmailadres waar je Japan als je land opgeeft gekoppeld?
restricties hebben vooral te maken met de videomarketplace gok ik zoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
2x nu, geen fouten gemaakt.
2 verschillende guides gebruikt.
Ik geef het op, Tyfus restricties ook altijd
Bij Playstation doen ze tenminste niet moeilijk, weten ze toch wel dat je het download.
En bij de PS3 is het nog gratis ook!
Tyfus MS naainekken.
Wat boeit die videomarketplace nou?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:33 schreef kepler het volgende:
[..]
restricties hebben vooral te maken met de videomarketplace gok ik zo
Zou eigenlijk niet moeten gelden voor demo's/games
Zijn regels over, die shows zijn nog niet in Europa/nederland uitgezonden, dus mogen wij ze niet zien, altijd zo geweestquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat boeit die videomarketplace nou?
Als ik er gewoon voor betaal, wat is het probleem dan?
Blu rays importeer ik ook uit Amerika, daar hoor ik toch ook niemand over zeiken?
er zitten niet voor niks regio-codes op de DVD'squote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat boeit die videomarketplace nou?
Als ik er gewoon voor betaal, wat is het probleem dan?
Blu rays importeer ik ook uit Amerika, daar hoor ik toch ook niemand over zeiken?
daar ben ik het zeker mee eensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:00 schreef Gamedemon het volgende:
Lijst met regio vrije blu rays
Leuk die regels, downloaden doen we toch wel... ze kunnen het beter vrijgeven en er nog wat geld aan verdienen.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:46 schreef Edwinuss het volgende:
EY sackboy, ik zit bijna op mijn 10000 posts! zou je een topic kunnen openen voor mij als het zover is ? Heb je die eer ook eens
Nee, ff serieus. Wil iemand dat voor mij doen ?
En nu nog niet dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Waar slaat dit nu weer opquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:46 schreef Edwinuss het volgende:
EY sackboy, ik zit bijna op mijn 10000 posts! zou je een topic kunnen openen voor mij als het zover is ? Heb je die eer ook eens
Je vind het wel leuk om er op te reageren Sackboyquote:
Je doet het wel heeel rustig aanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ouwehoer maar wat, ik kan er niet in 1 keer mee stoppen. Ik moet het rustig afbouwen!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je doet het wel heeel rustig aanZo rustig aan dat het lijkt of het alleen maar meer wordt
Bestaat daar een aparte trein voor?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar wie zijn er nu allemaal op de Race Drive GRID trein gesprongen ?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kan niet wachten om hem te hebben
Mwah, net als Koeman bij valencia, dik geld manquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:57 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Bestaat daar een aparte trein voor?
Ga je daar dan op springen, grote kans dat je dan dood gaat op zich [ afbeelding ]
Dus als je 6 was, dan zou je ze kopen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik 10 jaar jonger was geweest, dan had ik ze besteld
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dus als je 6 was, dan zou je ze kopen?
Hoe wil je ooit aan dat geld komen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |