dat is lame , waarom die japs nu wel en wij weer nietquote:After the demo news disappeared from the game's official site, many of us were worried that there would be no Ninja Gaiden 2 demo at all. Fortunately the demo does exist, and it should be online shortly. In Japan. Only.
Now we know that the 360 is no big success in the East, so why not just release the demo everywhere at once? No one knows. Posting on NeoGAF, Chris Paladino (Hi Chris!) of Gamerscore blog confirmed that the demo would be hitting in Japan, and that there would be a demo release in the other territories "soon". Whether the demo would have helped sales of the game pre-launch or not is going to be a moot point soon. Microsoft better get it online!
Was gewoon ff om aan te geven dat dat allemaal features zijn die ook flink wat rekenkracht van de console vragen, en waar andere spellen (lineaire spellen met levels bijvoorbeeld) van gevrijwaard blijven. Maar dat begreep je vast wel..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:01 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Rare featureset die je daar samenraapt
Dan kan ik ook zeggen dat PAC-MAN toch wel de beste graphics ooit heeft. Ken jij een ander spel met die superieure grapics-kwaliteit dat begint met PA, eindigd in C-MAN, zwarte achtergrond heeft, met blauwe muurtjes en gekleurde spookjes? I don't think so!
pac-man pwnage
Mijn nieuwe 360 maakt in vergelijking met een PS3 nog steeds een enorme teringherrie. Lijkt net of ie ieder moment kan gaan opstijgenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn nieuwe 360 is lekker stil, alleen de discdrive gaat af en toe nog wel flink lawaai maken
Ik heb m'n 360 nu naast m'n PC staan (1080p monitor) en dat ding maakt echt een teringherrie, zelfs deze redelijk nieuwe elite. Maar idd, gewoon het geluid harderquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:06 schreef Dickies het volgende:
[..]
Mijn nieuwe 360 maakt in vergelijking met een PS3 nog steeds een enorme teringherrie. Lijkt net of ie ieder moment kan gaan opstijgenGelukkig valt het met een DVD kijken mee en zet ik m'n geluid toch altijd hard.
10?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:46 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik merk verschil tussen consoles bij het opstarten (we hebben er hier 10 staan ofzo), dus blijkbaar zit er nog meer achter. *onheilspellend muziekje*
Hopelijk gaan ze nu weer een nieuwe Wolfenstein ontwikkelenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Review Quake Wars:
http://xbox360.gamespy.co(...)e-wars/877820p1.html
![]()
Die game had gewoon vorig jaar uitgebracht moeten worden. Het spel nu is gewoon zo outdated.
Die werd op de E3 (2006) al aangekondigd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze nu weer een nieuwe Wolfenstein ontwikkelen![]()
Wááát? Dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die werd op de E3 (2006) al aangekondigd.What happened?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:35 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wááát? Dat wist ik helemaal niet![]()
Ff opgezocht, en hij is zelfs al in 2005 aangekondigd (bron)![]()
Misschien ondertussen gecancelled?
quote:Stick with IGN as more details about this title are released.
Jammergenoeg kan ik de review niet doen, heb geen PS3. Anders had ik de game natuurlijk een dikke 9,2 gegeven, dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Review Quake Wars:
http://xbox360.gamespy.co(...)e-wars/877820p1.html
![]()
Die game had gewoon vorig jaar uitgebracht moeten worden. Het spel nu is gewoon zo outdated.
Een demo is het enige wat me nog zou kunnen overhalen om deze game te kopen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is lame , waarom die japs nu wel en wij weer niet
Dat komt omdat de PS3 en de 360 versie beiden door een ander team zijn ontwikkeld (bron)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Jammer, de game is wel echt tof maar het komt er blijkbaar niet echt goed uit zo. Snap ook niet waarom de PS3 versie wel stats-tracking heeft en de 360-versie dan weer niet... Lame ass verschil
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jammergenoeg kan ik de review niet doen, heb geen PS3. Anders had ik de game natuurlijk een dikke 9,2 gegeven, dat lijkt me logisch.
dan moet je nog ff wachten hij komt hier wel zeggen ze alleen later ( kut jappers )quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een demo is het enige wat me nog zou kunnen overhalen om deze game te kopen.
quote:
Czech edition of OXM: World in Conflict: Soviet Assault is the official name of the console edition and PC expansion pack, and add a brand new campaign (including playable Russian side), EndWar-like voice commands, new multiplayer maps (10 players only instead of original 16), and new units (chronoplane, boats).
Deze lijkt mij persoonlijk leuker dan EndWar. Maar wanneer komt ie nou eens uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |