quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maar Nadal kan 20 uur achter elkaar hoog niveau vasthouden. Dat zie ik Bellucci niet doen.

quote:

Echt, dat lijkt maar zo. Bellucci kan zo uithalen omdat Nadal de ballen een meter minder diep speelt dan hij normaal doet. Dan lijkt het inderdaad of de tegenstander lekker meekan, maar dat is pure schijn hoor, al mag Bellucci m'n woorden best logenstraffen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou, deze keer lag het aan Bellucci. Was deze game gewoon beter.
Maar Nadal kan 20 uur achter elkaar hoog niveau vasthouden. Dat zie ik Bellucci niet doen.

Ach zo kan je alles wel kapot relativeren. Dan kunnen de tegenstanders van Nadal, Federer en Djokovic dus nooit iets goeds doen, want als ze eens een punt winnen, ligt dat aan een minder moment van de bovengenoemde drie heren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:19 schreef wimderon het volgende:
[..]

[..]
Echt, dat lijkt maar zo. Bellucci kan zo uithalen omdat Nadal de ballen een meter minder diep speelt dan hij normaal doet. Dan lijkt het inderdaad of de tegenstander lekker meekan, maar dat is pure schijn hoor, al mag Bellucci m'n woorden best logenstraffen.

Onvoorstelbaar zeg..quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelfde outfit als Noah toen die 25 jaar geleden won, inclusief Senegal-polsbandje
Gravelkoning Fish heeft Calleri er trouwens afgetikt, hoe triest ben je dan als je verliest van Fish op dit gravel

Die Challengers maken hem zelf weinig uit, hij heeft in Tunis Martin Verkerk verslagen. Zelfs een zege hier op Nadal zou dat niet overtreffenquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die Bellucci heeft 4 challengers op gravel gewonnen dit jaar, absoluut geen koekenbakker op gravel natuurlijk ....

Nou, dat lijkt me wel.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:22 schreef okee6 het volgende:
[..]
Die Challengers maken hem zelf weinig uit, hij heeft in Tunis Martin Verkerk verslagen. Zelfs een zege hier op Nadal zou dat niet overtreffen

Precies ja. Als Federer elke bal op zijn best slaat wint niemand van hem...quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach zo kan je alles wel kapot relativeren. Dan kunnen de tegenstanders van Nadal, Federer en Djokovic dus nooit iets goeds doen, want als ze eens een punt winnen, ligt dat aan een minder moment van de bovengenoemde drie heren.

quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:26 schreef borisz het volgende:
derde set: Dellaqua 4*-0 Bartoli
 Weg met die bolle.
  Weg met die bolle.

Nadal komt heel vaak een break achter in de beginfase van de wedstrijd, je hoeft geen helderziende te zijn om dat te voorspellen en ook geen tenniskenner om te zien dat dit bij lange na niet het standaardniveau van Nadal is. Dan verwacht 'men' een echte wedstrijd en drie sets later heeft Nadal toch weer gewoon simpel gewonnen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach zo kan je alles wel kapot relativeren. Dan kunnen de tegenstanders van Nadal, Federer en Djokovic dus nooit iets goeds doen, want als ze eens een punt winnen, ligt dat aan een minder moment van de bovengenoemde drie heren.

, break achter in de 3e
, break achter in de 3e

Dank je.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:32 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
ff wat beeld voor de niet kijkers

Na Wimbledon, waar ik haar niet hetzelfde kunstje zie flikken, staat ze gewoon weer op de ranglijst waar ze hoort te staan. Buiten de top20quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bartoli kan weer bij de Mac gaan werken, break achter in de 3e

Nee joh, die doet hetzelfde als Krajicek: alles opsparen voor Wimbledon en daar spelen ze de finale tegen elkaarquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Na Wimbledon, waar ik haar niet hetzelfde kunstje zie flikken, staat ze gewoon weer op de ranglijst waar ze hoort te staan. Buiten de top20

En Misa buiten de top 100quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Na Wimbledon, waar ik haar niet hetzelfde kunstje zie flikken, staat ze gewoon weer op de ranglijst waar ze hoort te staan. Buiten de top20

Kilo's?quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee joh, die doet hetzelfde als Krajicek: alles opsparen voor Wimbledon en daar spelen ze de finale tegen elkaar

Je bent goedquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:35 schreef wimderon het volgende:
Hé verrassing, break Nadal
Gaan we nu nog de traditionele choke krijgen bij het serveren voor de set?

True, true.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dat verrassend als Nadal voor de eerste set serveert?

Mooi opruimen die Bartoli, die service van haarquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:39 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Dellacqua

Maar het gaat om de Nederlandse inbreng op het Baden Open!quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:03 schreef Federer-fan het volgende:
Nog drie puntjes, dan is de Nederlandse inbreng ten einde.

Je bedoelt alle Nederlanders samen?quote:

in het enkelspelquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt alle Nederlanders samen?

Topprestatie.quote:

.
. .
.

quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:16 schreef dekouwe het volgende:
Zou leuk zijn voor de tennisgame als spedea wint :-)

Het is misschien al een tijd geleden, maar hij heeft zondag al gewonnen van Gremelmayrquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Djoko is ook aan z'n toernooi begonnen.

.
. 

Als ik zo punten moest sprokkelen zou ik me vrijwillig terugtrekkenquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
Kom op Benneteau!!!
Dit is mijn 3e 5 setter voor XL game in 3 wedstrijden... Dat kan ik niet handelen..

Dat gravel moet wat harden daar voor Ivo. Beetje traag gravel nu door al die regen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ivo 1-4 in de TB
4e set is voor Spadea

lelijkste website ooit zegquote:

Ik ook.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:36 schreef KP het volgende:!
! Jan Roelfs!
!
!
Hoewel ik van kanaal kan veranderen of het geluid uit kan zetten, irriteert het me mateloos dat hij voor zijn "commentaar" betaald wordt.

Briljante website.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lelijkste website ooit zeg
[ afbeelding ]

Ach, ik erger me ook al jaren. Ik vraag me af op basis waarvan je zo'n baan krijgt. Hij heeft echt 0,0 verstand van tennis en probeert dat te compenseren door af en toe gigantisch enthousiast te zijn en in de reet van toppers te gaan zitten. Dat hij nog nooit van Bellucci gehoord heeft, toont alleen maar meer aan dat hij het hele tenniscircuit geen reet interesseert. Als wij Bellucci al kennen, dan moet iemand die daarvoor betaald wordt dat zeker doen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:36 schreef KP het volgende:!
! Jan Roelfs!
!
!
Hoewel ik van kanaal kan veranderen of het geluid uit kan zetten, irriteert het me mateloos dat hij voor zijn "commentaar" betaald wordt.

Ja, maar wel overzichtelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lelijkste website ooit zeg
[ afbeelding ]

Dat hoorde ik ook ja, maar ik dacht dat het om het dopje onderaan zijn grip ging..quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:45 schreef TheArt het volgende:
Oh ja, en vandaag ook weer met zijn 'dopje' i.p.v. demper

Montanes volgende tegenstander van Fed dus.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:47 schreef wimderon het volgende:
Vliegen verliest in 3 TB's van Montanes
7-65 7-62 7-63

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |