quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:18 schreef kleinzusje het volgende:[..]
We hebben nog aan je gedacht !
Heb je nog wel iets kunnen zien ? Picks gemaakt ? Spelers ontmoet/ zien trainen ?
Lief dat je aan me gedacht hebt

. Een klein verslagje: De dag begon goed, een aantal wedstrijden kunnen zien, Verdasco, Canas, en een glimp opgevangen van Baghdatis. Daarna met het oranjelegioen (jaja, het Davis Cup werk) richting baan 14 voor Haasse. Die hebben we dus niet gehaald vanwege de regen. De volgende dag weer na lang wachten mocht Haasse eindelijk de baan op, was erg leuk, maar toen natuurlijk weer regen. Tijdens de regenpauzes waren we wel dé attractie van Roland Garros, doordat we stroef in de regen op de tribune bleven zitten en er nogal wat geluid werd geproduceerd, zelfs de Franse journalisten kwamen naar ons met hun camera's. Toen er weer werd gespeeld waren de aanmoediging nog harder, maar het mocht (nog) niet baten voor Haasse helaas.
Ondertussen heb ik Hewitt, Nadal en Berdych nog even zien trainen. Hoogtepunt was uiteindelijk natuurlijk dat ik met dé Alex Corretja op de foto mocht, en dat ik voor mijn verjaardag een Roland Garros pet kreeg uit de peperdure standjes. Al met al een gezellig uitje, wat om eerlijk te zijn natuurlijk vrij letterlijk in het water is gevallen. Volgend jaar zou ik best weer willen.
Overigens had ik zuinig als ik was mijn rugzak helemaal volgepropt met eten en drinken, ik moest mijn tas wel openmaken, maar mocht alles gewoon mee naar binnen nemen.